Forum

Full Version: Νέες Γραμμές Λεωφορειακής Εξυπηρέτησης / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Διαβάζοντας στην Διαύγεια για τις αλλαγές στην 301 όπου έχουμε:
301 Μόνο εντός Ανθούσας (με περιορισμό του σημερινού δρομολογίου)
301B 4 δρομολόγια Δευτέρα με Παρασκευή μέχρι Ντράφι (με επέκταση του σημερινού δρομολογιού)
301 Σχολική (μέσω Σχολικού Συγκροτήματος)

βλέπω ότι η αρίθμηση των δρομολογιών ακολουθεί διαφορετική λογική με το τι γινόταν τα τελευταία χρόνια όπου δεν επαιρνε διαφορετικό νούμερο (πχ 535, Ε14, ...), αλλά και της αρχής του σημερινού συστήματος αρίθμησης όπου έπαιρνε διαφορετικό αριθμό. Η χρήση γράμματος για τον διαχωρισμό κλάδων γραμμών έχει γίνει στην διάσπαση του 451 σε 451Α και 451Β και όταν λόγω εργασιών του τρόλει 20 δεν μπορούσε να καλύψει όλο το δρομολόγιο και λειτούργησε η 20Α με Ikarus.
Παιδιά, θέλω μια μικρή πληροφορία: τα βράδια που κλείνει το Σύνταγμα, πώς τροποποιούνται οι γραμμές που περνάνε από εκεί, και ειδικά οι Ε22 και 790;;
(17-07-2011, 11:26 PM)cmegas Wrote: [ -> ]Παιδιά, θέλω μια μικρή πληροφορία: τα βράδια που κλείνει το Σύνταγμα, πώς τροποποιούνται οι γραμμές που περνάνε από εκεί, και ειδικά οι Ε22 και 790;;
Η Χ14 και Χ95 κάνουν τέρμα στην Ριζάρη. Δεν γνωρίζω για αυτές που ενδιαφέρεσαι.
Η Ε22 πάει μέχρι Συγγρού, νομίζω.

Η 790 για να είμαι ειλικρινής δεν έχω ιδέα.

Κι άλλες γραμμές τροποποιούνται σχετικά, δεν έχω συγκεντρώσει την λίστα, αλλά ορισμένες κάνουν κάτι κύκλους ανάθεμα για να βγούν κάτω απ το Σύνταγμα..
(17-07-2011, 11:26 PM)cmegas Wrote: [ -> ]Παιδιά, θέλω μια μικρή πληροφορία: τα βράδια που κλείνει το Σύνταγμα, πώς τροποποιούνται οι γραμμές που περνάνε από εκεί, και ειδικά οι Ε22 και 790;;

Tα Ε22, Α2, Β2, 040 γυριζουν στον σταθμο Συγγρου-Φιξ.
Τα Α/Β3, 155 γυριζουν πριν τις Στηλες Ολυμπιου Διος (αριστερα Τιμολεοντος).
Το 790 στην ανοδο (απο Γλυφαδα προς Περιστερι) παει πισω απ' τη Βουλη (Βασ. Κωνσταντινου), χωρις να περναει απο Συνταγμα, ενω στην καθοδο (απο Περιστερι προς Γλυφαδα) η διαδρομη του ειναι οπως εχει, μιας και η Σταδιου δεν κλεινει απο τις κινητοποιησεις του Συνταγματος.
Νομίζω έβγαλα άκρη...... ευχαριστώ πάντως!!!!!
Μάλιστα....... όλοι οι "πολύ σκληροί για να πεθάνουν", κάποτε πέφτουν......... πάει και η 155....... κόβεται στον Αγ. Δημήτριο...!!! Και μου κάνει μεγάλη εντύπωση, γιατί η γραμμή εξυπηρετούσε και το Α/Σ Ελληνικού.....
Όλα εδώ πηρώνονται, όλα τα νότια προάστια περνάνε σήμερα (πρώτη μέρα εφαρμογής του Θερινού Β' προγράμματος) απο μεγάλο κόσκινο.

Είχε ακουστεί για το κόψιμο του 802-803-804 κάτι, αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν περίμενα τόσο μεγάλες αλλαγές. Μιας και βγαίνουν ακόμα οι τροποποιήσεις, περιμένουμε να βγούν όλες για να τις κάνουμε μια σούμα όλες μαζί.

Εκείνο που βλέπω πάντως, είναι οτι η ημερομηνία για ορισμένες τροποποιήσεις είναι καθορισμένη, που για πρώτη φορά συμβαίνει. Πρίν, να θυμίσω, η ημερομηνία εφαρμογής της απόφασης ήταν απλά "το συντομότερο δυνατό".
(20-07-2011, 12:26 PM)cmegas Wrote: [ -> ]Μάλιστα....... όλοι οι "πολύ σκληροί για να πεθάνουν", κάποτε πέφτουν......... πάει και η 155....... κόβεται στον Αγ. Δημήτριο...!!! Και μου κάνει μεγάλη εντύπωση, γιατί η γραμμή εξυπηρετούσε και το Α/Σ Ελληνικού.....

Κοίταξε άμα δώσουν τα οχήματα που εξoικονομούνται σε άλλη γραμμή του Α/Σ (π.χ. 140) καλό θα είναι.
(20-07-2011, 12:26 PM)cmegas Wrote: [ -> ]Μάλιστα....... όλοι οι "πολύ σκληροί για να πεθάνουν", κάποτε πέφτουν......... πάει και η 155....... κόβεται στον Αγ. Δημήτριο...!!! Και μου κάνει μεγάλη εντύπωση, γιατί η γραμμή εξυπηρετούσε και το Α/Σ Ελληνικού.....

Ηταν καιρος το 155 να κοπει μεχρι το μετρο. Απο τοτε που αρχισαν οι κινητοποιησεις στο Συνταγμα, η λειτουργια της γραμμης μεχρι το κεντρο δεν ειχε νοημα...

Εκει ομως που εκλπησσομαι ειναι στην τροποποιηση του 141. Δεν θα μπαινει πλεον καθολου στην Λ.Αλιμου, μιας και η αφετηρια του μεταφερεται στο Παλιο Αεροδρομιο. Αυτο σημαινει πως η Λ.Αλιμου πλεον μενει με μια τραγικη συνδεση προς την παραλιακη (ανα 40 λεπτα με Β1 και ανα 30-50 λεπτα με το 247) αντι ανα 10 λεπτα με το 141... Nope
Πάντως απ'ότι βλέπω απ' τις αποφάσεις καλά τα 'λεγε ένας οδηγός του Α/Σ Μπραχαμίου ότι θα μείνουν μόνο 830 οχήματα στην αιχμή.
Παιδιά, εδώ μιλάμε για σφαγή στο.. γόνατο!

Ε6, Β7 έξω και μέχρι να τελειώσει η βάρδια του υπαλλήλου που ανεβάζει τις αποφάσεις, έχουμε ώρες μπροστά μας..
Πάνε και τα δυο τα 451
Στην ιστοσελιδα του ΟΑΣΑ εχει ανεβει αυτη η ανακοινωση:

http://www.oasa.gr/news.php?id=funk352
Ωραίος! Προστίθεται στις ειδήσεις.
Καλά, μιλάμε για μεγάλο σφαγείο! Τα σχόλιά μου :
- Καμία εντύπωση δεν μου κάνουν τα 155, 129, 248, 560, 561, 555, 426, 812, 872. Ήταν συμπληρωματικές γραμμές με όντως πολύ χαμηλές πληρότητες.
- Τραγική μου φαίνεται η κατάργηση του 802/3 και του 804. Όχι τόσο γιατί δεν είναι εφικτή η μεταφορά από τον Πειραιά προς Χαϊδάρι με αλλαγή στο Αιγάλεω, αλλά διότι η δικαιολογία ("πύκνωση του 703 και του 845) φαντάζει τουλάχιστον γελοία! Τί εννοούν με "πύκνωση"; Ότι το 703 θα γίνει οκτάλεπτο; Που βογγάει από το βάρος της Θηβών χειμώνα - καλοκάρι; Ή ότι ξαφνικά η Ελευσίνα θα αποκτήσει ... 15λεπτο;
- Επίσης είναι ακατάληπτη η κατάργηση του Β7 χωρίς πρόβλεψη για κάλυψη του τμήματος που καταργείται. Επίσης, έτσι θα χάσει η Ν. Ερυθραία και την τελευταία συγκοινωνία που της είχε απομείνει για τα πρωινά Κυριακής - όλα τα τοπικά ξεκινούν γύρω στις 07:30.

Αν δεν εφαρμοστούν κάποια στιγμή δρομολόγια άξια για αστική συγκοινωνία μιας πόλης 4,5 εκ. ανθρώπων, όλα αυτά που κάνουν είναι κινήσεις απελπισίας! Δεν μπορείς να κόβεις άκριτα γραμμές χωρίς να μελετήσεις όλες τις πτυχές! Έτσι δεν έγινε και με την Ιπποκράτους; Κόψανε τα Γ5/419/601/603, που ναι μεν στο πήγαινε βολόδερναν άδεια στη Βασ. Σοφίας, στο γύρνα όμως ήταν ο κύριος συνδετικός κρίκος της Αλεξάνδρας με την Ιπποκράτους!
Τα αποτελέσματα τα βλέπουμε σήμερα : Σύνδεση Αμπελόκηποι - Ιπποκράτους μόνο με 230 (τρία - τέσσερα μίντι την ώρα!) και από το ύψος του ΙΚΑ το 813 (με δρομολόγια πλέον ένα στο 20λεπτο στην καλύτερη ...)
Το ίδιο και η Ν.Ερυθραία - περιττό το Α7 (άντε και το Β7) αρκεί να δουλεύει σωστά το τοπικό πλέγμα! Όχι με δρομολόγια της πλάκας (κάθε μία ώρα τις Κυριακές και αυτό από ...08:00 - 22:00!)

- Μόλις είδα και την ανακοίνωση στο site του OAΣΑ. Δεν τους προλαβαίνεις !! Πάνε και τα 713, 720, 542, 441, Γ8, 320(καλώς) καθώς και τα 623,624 (κρίμα, μένει το Γαλάτσι πάλι ακάλυπτο). Καλή κίνηση το 605 (κυκλικό Περισσός - Άνω Πατήσια).

- Επόμενο βήμα να ξαναδούμε και αυτές τις ...περίεργες συνενώσεις γραμμών του 2005 (054, 856).
Πάντως στην απόφαση για την 605 λέει ότι τροποποιήται και Β8 πράγμα που δεν αναφέρεται στον πίνακα.
Για μισό ρε παιδιά! Το 451Α και 451Β ήταν τα μόνα που κάλυπταν όλη την Λ. Πεντέλης από το Χαλάνδρι και πάνω. Τί θα βάλουν εκεί;;;
(20-07-2011, 01:58 PM)Citaro Wrote: [ -> ]Για μισό ρε παιδιά! Το 451Α και 451Β ήταν τα μόνα που κάλυπταν όλη την Λ. Πεντέλης από το Χαλάνδρι και πάνω. Τί θα βάλουν εκεί;;;

Στο δελτίο τύπου λέει λόγω επανασχεδιασμού για καλύτερη λειτουργία.
Και η 714 αναστέλλεται
http://et.diavgeia.gov.gr/f/oasa/ada/4%C...E%A8%CE%A7
Όπως και η 720.
http://et.diavgeia.gov.gr/f/oasa/ada/4%C...E%9B%CE%99
(20-07-2011, 01:58 PM)Citaro Wrote: [ -> ]Για μισό ρε παιδιά! Το 451Α και 451Β ήταν τα μόνα που κάλυπταν όλη την Λ. Πεντέλης από το Χαλάνδρι και πάνω. Τί θα βάλουν εκεί;;;

Μα φυσικά την 451 ROFL



Μία μία βγαίνουν: Να και η 450
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19