Forum

Full Version: Νέες Γραμμές Λεωφορειακής Εξυπηρέτησης / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Στον ιστότοπο του ΟΑΣΑ δεν εμφανίζονται πλέον ούτε τα πρωίνα δρομολόγια με τέρμα την Ακαδημία (304/305/308/315), ούτε τα βραδυνά με τέρμα την Ακαδημία, Λούτσα, Κορωπί (316/Α5).
Του 806 έχει γίνει Δευτέρα με Παρασκευή, ενώ των Νοτίων Προαστίων είναι Δευτέρα με Σάββατο. (Το βραδυνό 137 είναι όλες τις ημέρες).
ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΓΡΑΜΜΗ 624(ΚΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ 623) ΑΠΟ ΤΙΣ 5 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2011
( 11/11/2011 )

Ο Δήμαρχος Γαλατσίου, Κυριάκος Τσίρος και ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών και Τεχνικών Υπηρεσιών, Κωνσταντίνος Ζώμπος συναντήθηκαν στις 9 Νοεμβρίου με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΑΣΑ, Δ. Δημητρίου για να συζητήσουν εκ νέου το θέμα των λεωφορειακών γραμμών 623 και 624 που καταργήθηκαν πρόσφατα.

Αποτέλεσμα αυτής της συνάντησης ήταν η συμφωνία επαναλειτουργίας της γραμμής 624, στις 5 Δεκεμβρίου 2011, η οποία θα περιλαμβάνει και μέρος της γραμμής 623 που εξυπηρετεί τα Καραγιαννέικα. Ειδικότερα, η νέα πλέον λεωφορειακή γραμμή 624 θα ξεκινάει τα δρομολόγια από τις 07.00 π.μ. και θα ολοκληρώνει στις 20.30 μ.μ. Το λεωφορείο θα περνάει από κάθε στάση ανά 60’ περίπου και οι ακριβείς ώρες διέλευσης (για τις οποίες θα γίνει ενημέρωση από τον ΟΑΣΑ) θα αναγράφονται σε πίνακα που θα τοποθετηθεί στην κάθε στάση.

Επισημαίνεται ότι στο επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο θα ψηφιστεί η καινούρια σύμβαση του Δήμου με τον ΟΑΣΑ. Το συνολικό κόστος ανά έτος για τη λεωφορειακή γραμμή 624 που θα εξυπηρετεί τους δημότες ανέρχεται σε 160 χιλιάδες ευρώ το χρόνο.

Ο Δήμαρχος Γαλατσίου, Κυριάκος Τσίρος, τόνισε ότι: «γνωρίζουμε καλά τη σημασία που είχαν για την καθημερινότητα των κατοίκων του Γαλατσίου οι γραμμές 624 και 623, καθώς διευκόλυναν τις μετακινήσεις τους στην πόλη μας, γι’ αυτό μετά από συνεχείς επαφές με τον Πρόεδρο και Δ/ντα Σύμβουλο του ΟΑΣΑ καταφέραμε να επαναφέρουμε τη λεωφορειακή γραμμή 624, με μέρος της 623, στο Γαλάτσι, με γνώμονα το κοινό καλό και την εξυπηρέτηση των κατοίκων του δήμου μας».
...τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα δηλαδή! Θα περνάει 1 λεωφορείο κάθε περίπου 60' [το περίπου μου άρεσε - εξάλλου ξεκινά από ακριβώς (7) και τελειώνει στο και μισή (20.30)]... Τι προοπτικές επιβατικής κίνησης έχει? Στο τέλος θα γυρίζει άδειο, την ίδια στιγμή που ένα σωρό γραμμές στενάζουν.
Το 718 καταργήθηκε?
(22-11-2011, 08:44 PM)christos126 Wrote: [ -> ]...τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα δηλαδή! Θα περνάει 1 λεωφορείο κάθε περίπου 60' [το περίπου μου άρεσε - εξάλλου ξεκινά από ακριβώς (7) και τελειώνει στο και μισή (20.30)]... Τι προοπτικές επιβατικής κίνησης έχει? Στο τέλος θα γυρίζει άδειο, την ίδια στιγμή που ένα σωρό γραμμές στενάζουν.

Σύμφωνα με τους συνδικαλιστές από το επόμενο μήνα οι περισσότερες τοπικές γραμμές θα έχουν 1 δρομολόγιο ανά ώρα.
(23-11-2011, 11:48 AM)aliance Wrote: [ -> ]Το 718 καταργήθηκε?

Το πρόσεξα και εγώ χθες. Από την άλλη έχει ξαναεξαφανιστεί από τον ιστότοπο του ΟΑΣΑ και στο παρελθόν.
Πώς σχολιάζετε την επέκταση από 1/12 της 711 μέχρι Αττική;
Σύμφωνα με την υπ'αριθμό 189/ΓΕΔΣΕ/ΔΙΣΛ ( http://mesametaforas.gr/forum/showthread...&pid=15752 ) απόφαση του ΟΑΣΑ, η Γ1 έχεις στάσεις!
Υπάρχει αλλαγή στο δρομολόγιο της γραμμής 206 (ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ-ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΔΑΦΝΗΣ); Το απόγευμα του Σαββάτου 25/2 είδα λεωφορείο της γραμμής στο φανάρι Πύρρωνος & Λεωφ. Βουλιαγμένης (στο ύψος του νέου σταθμού Μετρό ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ). Ωστόσο, δεν πρόλαβα να δω αν είχε κόσμο ή αν ήταν άδειο και ενδεχομένως πήγαινε στο αμαξοστάσιο και είχε ξεχάσει την ταμπέλα. Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει αλλαγή στα διαδρομή της συγκεκριμένης γραμμής;
Μάλλον στο Α/Σ πήγαινε. Έβαλα στο Google Transit την διαδρομή αφετηρία 206-Α/Σ Αγίου Δημητρίου και περνάει απ' την Πύρρωνος. Αν και παλιότερα είχε ακουστεί ότι όταν ανοιγε ολόκληρη η επέκταση του μετρό μέχρι Ελληνικό θα πήγαιναν Σταθμό Ηλιούπολης τα 206, 237 , αλλά προσωπικά δεν πιστεύω να γίνει γιατί έιναι πιο κοντά η Δάφνη.
ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ Ε14 ΠΡΟΣ (ΠΕΡΙΠΟΥ...) ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Από την εφαρμογή του θερινού προγράμματος, η γραμμή Ε14 είχε πάψει να εξυπηρετεί το Υπουργείο Παιδείας, είτε για λόγους ασφαλείας είτε γιατί πολλές φορές γίνονταν καταλήψεις στον χώρο του υπουργείου και οι καταληψίες δεν άφηναν τα λεωφορεία να μπουν μέσα. Ο χώρος γύρω-γύρω ήταν ανεπαρκής για να κάνουν αναστροφή, έτσι αναγκάζονταν να τερματίζουν στο Ο.Α.Κ.Α., αφήνοντας ακάλυπτο το υπόλοιπο τμήμα και - κυρίως - χωρίς προειδοποίηση. Έτσι η γραμμή τροποποιήθηκε ώστε να συνεχίζει ευθεία την Αμαρυσίας Αρτέμιδος, δεξιά Νερατζιωτίσσης, ξανά δεξιά Ανδρέα Παπανδρέου και μετά η κανονική διαδρομή μέχρι το Ο.Α.Κ.Α. όπου έκανε τέρμα.

Τις τελευταίες μέρες όπως, αποκαταστάθηκε το μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής προς το Υπουργείο Παιδείας. Τα λεωφορεία ακολουθούν την παλιά τους διαδρομή, με τελευταία στάση την πρώην "Σταθμός Νερατζιώτισσας" (επί της Ανδρέα Παπανδρέου, κάτω από την γέφυρα του Η.Σ.Α.Π.), που τώρα έχει μετονομαστεί σε "Υπουργείο Παιδείας - Αποβίβαση". Τα λεωφορεία μπαίνουν στο πίσω parking του Mall (αυτό που χρησιμοποιούν και τα φορτηγά των προμηθευτών), και βγαίνουν στην Ανδρέα Παπανδρέου από την άλλη πλευρά του Mall (που "βλέπει" προς το Υπουργείο). Η πρώτη στάση (Υπουργείο Παιδείας - Επιβίβαση) είναι μπροστά στο Mall λίγο πριν την πιάτσα των ταξί.
(26-08-2013, 09:21 AM)panos81 Wrote: [ -> ]ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ Ε14 ΠΡΟΣ (ΠΕΡΙΠΟΥ...) ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Από την εφαρμογή του θερινού προγράμματος, η γραμμή Ε14 είχε πάψει να εξυπηρετεί το Υπουργείο Παιδείας, είτε για λόγους ασφαλείας είτε γιατί πολλές φορές γίνονταν καταλήψεις στον χώρο του υπουργείου και οι καταληψίες δεν άφηναν τα λεωφορεία να μπουν μέσα.

Η βασικότερη αιτία ήταν η διενέργεια των Πανελλαδικών, λόγω των οποίων απαγορεύτηκε η είσοδος του κοινού στο χώρο του Υπουργείο.
Γι' αυτό το λόγω η απόφαση για την τροποποίηση της Ε14 εφαρμόστηκε ενδιάμεσα στο Μάιο και όχι την 1η μέρα του Ιουνίου, ως είθισται.
Ναι αλλά η συγκεκριμένη γραμμή έχει φτάσει να αλλάζει συνέχεια τελευταία.
(26-08-2013, 03:53 PM)ecoj Wrote: [ -> ]Ναι αλλά η συγκεκριμένη γραμμή έχει φτάσει να αλλάζει συνέχεια τελευταία.

Δεύτερη και τελευταία θα είναι αυτή, που θα εφαρμοστεί ή το Σάββατο (επαναφορά Θερινού 1) ή στα μέσα Σεπτέμβρη (επαναφορά Χειμερινού), που ξαναγίνεται ΣΥΝΤΑΓΜΑ - ΟΑΚΑ - ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ. Και από την ίδρυσή της δε νομίζω να είχε ξαναλλάξει άλλη φορά.
Η αλήθεια είναι ότι το Ε14/Χ14 έχει υποστεί μεγάλο αριθμό αλλαγών.

Στους Ολυμπιακούς Αγώνες υπήρχε το Χ14 (Σύνταγμα - ΟΑΚΑ) που έκανε στάσεις μέχρι Ιπποκράτειο και το Χ15 (Πανόρμου-ΟΑΚΑ) που εξυπηρετούσε τις στάσεις επί της Λεωφ. Κηφισίας.

Στους Παραολυμπιακούς Αγώνες το Χ15 σταμάτησε και το Χ14 έκανε και τις στάσεις του Χ15 στην Λεωφόρο Κηφισίας.

Μετά τους Παραολυμπιακούς Αγώνες, το Χ14 από Δευτέρα έως Παρασκευή 6:00 έως 20:00 είχε την ίδια διαδρομή με τις ημέρες των Παραολυμπιακών (τελείωνε ΟΑΚΑ). Την νύχτα και τα Σαββατοκύριακα έκανε όλες τις στάσεις και πήγαινε Κηφισιά. Είχε όμως πάντα αριθμό Χ14.

Αργότερα, όταν μεταφέρθηκε το Υπουργείο Παιδείας στο κτίριο δίπλα στο Mall (2006Wink, δημιουργήθηκε και το Ε14 Σύνταγμα - Υπουργείο Παιδείας. Αυτό, αντί να στρίβει αριστερά στην Αμαρυσίας Αρτέμιδος, συνέχιζε ευθεία την Λεωφ. Κηφισίας μέχρι το "δαχτυλίδι" (Μέγαρο Ο.Τ.Ε.) και έφτανε στο Υπουργείο μέσω του παραδρόμου της Αττικής Οδού. Την εποχή εκείνη συνεπώς, στην Λεωφ. Κηφισίας μέχρι την Αγία Βαρβάρα, υπήρχαν 4 γραμμές express! (E6, E7, E14, X14).

Το 2009 νομίζω, το Ε14 και το Χ14 συγχωνεύθηναν σε μία γραμμή. Έτσι, από το πρωϊ έως τις 5:00 το απόγευμα, υπήρχε το Ε14 που τελείωνε Υπουργείο Παιδείας, μεταξύ 5:00 και 8:00 έφτανε μόνο μέχρι ΟΑΚΑ, και μετά τις 8:00 και τα Σαββατοκύριακα γινόταν Χ14 και έκανε όλες τις στάσεις, μέχρι Κηφισιά.

Τα τελευταία 1-2 χρόνια έχει διαμορφωθεί η κατάσταση που περιγράφω στο προηγούμενο e-mail.
Η Ε14 ιδρύθηκε ως "ρουσφετολογική" γραμμή, όταν μεταφέρθηκε το Υπ. Παιδείας από το Σύνταγμα στο Μαρούσι.

Στους εργαζόμενους τους φάνηκε τρομερή η απόσταση, και έτσι, εκτός από επίδομα, πήραν δώρο και το Ε14 για να καταλήγει στο πουθενά.

Κατά τη γνώμη μου, σε μια επόμενη ευρεία αναδιάρθρωση του δικτύου, το Ε14 πρέπει να κοπεί (οι εργαζόμενοι ΥΠΠΘ και Mall μπορούν να εξυπηρετούνται από το σταθμό Νερατζιώτισσας), και το Χ14 να γίνει κορμός Α14 7ημερης/24ωρης λειτουργίας και να συντονιστεί με το Α7 για εναλλάξ αναχωρήσεις από Πλάτανο και εναλλάξ διελεύσεις από Αμπελόκηπους έως Κηφισιά (κοινό τμήμα).
Με αφορμή την είδηση για αλλάγη της διαδρομής των λεωφορείων λόγω έργων στην Λ. Σπατών, η νέα διαδρομή που θα ακολουθηθεί θα είναι η εξής: Λ. Σπάτων, δεξιά Δημάρχου Χρήστου Μπέκα, αριστερά Αγίου Δημητρίου, αριστερά Σταυρού – Πικερμίου και στη συνέχεια Εθν. Αντιστάσεως (γέφυρα Πλουτάρχου).

(18-10-2013, 03:40 PM)meganium Wrote: [ -> ]Τι κύκλος είναι αυτός που θα κάνουν τα λεωφορεία; Αφού χωράνε από εκεί που θα πηγαίνουν τα αμάξια προς Γέρακα. Επίσης αν καταλαβαίνω αυτό που εννοούν το 304 δεν θα πηγαίνει από εργατικές κατοικίες; Γιατί η Πλουταρχου βγαίνει στην Παλλήνη στην Μαραθώνος οχι στην Σπάτων.

Δε γνωρίζω τις διαδρομές που ακολουθούν οι αντολικές συγκοινωνίες, αλλα σίγουρα η Πλουτάρχου βγαίνει στη Μαραθώνος...

(18-10-2013, 04:22 PM)nikos1991 Wrote: [ -> ]Τι είναι αυτές οι εργασίες συντήρησης που θα διαρκέσουν 1,5 χρόνο; Θα γκρεμίσουν και θα ξαναχτίσουν τη γέφυρα;

Εδώ έναν σωλήνα περνάνε και κανουν 5 μήνες έργα.. Που να φιάξουν και καινούρια γέφυρα!!! Sleepy
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΑΣΑ τροποποιούνται επτά λεωφορειακές γραμμές των δυτικών προαστίων:

Η γραμμή Χ63 μετονομάζεται σε Χ63 ΜΑΝΔΡΑ (ΟΙΚ. ΤΙΤΑΝ) - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ (EXPRESS). Η διαδρομή της στο τμήμα Μάνδρα - Αγ. Μαρίνα παραμένει ως έχει.

Η γραμμή 866 μετονομάζεται σε 866 ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ. Η διαδρομή της στο τμήμα Ασπρόπυργος - Αγ. Μαρίνα παραμένει ως έχει.

Η γραμμή Β16 μετονομάζεται σε 876 ΕΛΕΥΣΙΝΑ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ. Η διαδρομή της στο τμήμα Ελευσίνα - Παλατάκι παραμένει ως έχει, ενώ στη συνέχεια η σύνδεση με τον σταθμό Μετρό «Αγ. Μαρίνα» πραγματοποιείται μέσω της οδού Στρατάρχου Καραϊσκάκη και της Ιεράς Οδού.

Η γραμμή 837 μετονομάζεται σε 837 ΑΝΩ ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ. Η διαδρομή της γραμμής προς τον σταθμό Μετρό «Αγ. Μαρίνα» παραμένει ως έχει, ενώ η διαδρομή προς Ανω Αγ. Βαρβάρα πραγματοποιείται μέσω των οδών Αγ. Μαρίνας, Αγ. Βαρβάρας, Βύρωνος, 28ης Οκτωβρίου, Ελ. Βενιζέλου, συνέχεια κανονικά.

Η γραμμή 811 μετονομάζεται σε 811 ΧΑΪΔΑΡΙ - ΣΤ. ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑ. Η διαδρομή προς τον σταθμό Μετρό «Αγ. Μαρίνα» παραμένει ως έχει, ενώ η διαδρομή προς Χαϊδάρι, πραγματοποιείται μέσω της οδού Δελφών αντί της οδού Έβρου, ώστε να προσφέρει καλύτερη πρόσβαση στους επιβάτες για τον νέο σταθμό Μετρό «Αγ. Μαρίνα».

Τροποποιείται η διαδρομή της γραμμής 803 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΔΑΣΟΣ στην κατεύθυνση προς Δάσος και θα πραγματοποιείται μέσω της οδού Δελφών αντί της οδού Έβρου, ώστε να προσφέρει καλύτερη πρόσβαση στους επιβάτες για τον νέο σταθμό Μετρό «Αγ. Μαρίνα».

Επεκτείνεται η διαδρομή της γραμμής 830 ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ - ΠΕΙΡΑΙΑΣ και θα πραγματοποιείται μέσω Ελ. Βενιζέλου, Ιεράς Οδού, Αγ. Μαρίνας, ώστε να προσφέρει καλύτερη πρόσβαση στους επιβάτες για το νέο σταθμό.
Πάει και το 848.. Euxelaio
(17-12-2013, 08:20 PM)AlexNik Wrote: [ -> ]Πάει και το 848.. Euxelaio

Δεν ξέρω αν και τι εξυπηρετούσε. Αλλά μου προξενεί ενδιαφέρον αυτό που λέει η απόφαση, για προβλήματα από επιβάτες κατά την εκτέλεση των δρομολογίων.

Τι είδους προβλήματα ήταν αυτά, που είναι ικανά να οδηγήσουν στην προσωρινή αναστολή λειτουργίας μιας γραμμής;
Το "προσωρινή" με το συμμάζεμα υποθέτω ότι σημαίνει ότι να 'ταν κι άλλη Smile... Τωρα τι προβληματα να προξενήσουν οι επιβάτες και γιατί δεν το κάνουν κ αλλού?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19