Forum

Full Version: Μετασκευές Κρουαζιερόπλοιων
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Τα τελευταία χρόνια έχει γίνει μόδα η μετασκευή πλοίων και πιο συγκεκριμένα η επιμήκυνση ή η προσθήκη καταστρωμάτων σε κρουαζιερόπλοια.

Υπάρχουν αρκετά παραδείγματα και ανοίγω το θέμα με την περίπτωση του πρώην Norwegian Crown όταν ανήκε στην Norwegian Cruise Lines. Το κρουαζιερόπλοιο ναυπηγήθηκε το 1988 και μέχρι το 2007, από τότε δηλαδή που μετασκευάστηκε και ανήκει μέχρι και σήμερα στην Fred Olsen Cruise Lines με το όνομα Balmoral, άλλαξε χέρια αρκετές φορές:

1988–1996: Crown Odyssey και ανήκε στην εταιρεία Royal Cruise Line. Από το 1988 μέχρι το 1990 έφερε την ελληνική σημαία με νηολόγιο Πειραιά.
1996–2000: Norwegian Crown και ανήκε στην εταιρεία Norwegian Cruise Line.
2000–2003: Crown Odyssey και ανήκε στην εταιρεία Orient Lines
2003–2007: Norwegian Crown και ανήκε στην εταιρεία Norwegian Cruise Line
2007 μέχρι σήμερα: Balmoral και ανήκει στην εταιρεία Fred. Olsen Cruise Lines. Από το 1990 και μετά φέρει την σημαία Bahamas με νηολόγιο Nassau.

Κατά τη ναυπήγησή του, το πλοίο έιχε μήκος 187.71 μέτρα και χωρητικότητα 1230 επιβατών. Μετά την ανακατασκευή του 2007, το μήκος του ανέρχεται στα 217.91 μέτρα και η χωρητικότητα στους 1778 επιβάτες. Το πλοίο διαθέτει 9 καταστρώματα και είναι το μεγαλύτερο της εταιρείας. Προστέθηκαν 60 νέα μπαλκόνια και οι κοινόχρηστοι χώροι είναι έτσι κατασκευασμένοι ώστε να ικανοποιούν την βρετανική αγορά κρουαζιέρας.

Αξίζει να παρακολουθήσετε το εκπληκτικό βίντεο της ανακατασκευής του πλοίου...