Thread Rating:
- 32 Vote(s) - 2.75 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
|
marios.ilioupoli
Εγγεγραμμένος
Posts: 216
Joined: 21-02-2012
|
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(10-11-2013, 10:00 PM)nikolas86 Wrote: Η #713 χθές στη γραμμή 051 άστραφτε..!
Έλαμπε στη κυριολοξία όμως εξωτερικά και σε όλες τις πλευρές και με όλα τα εξωτερικά αξεσουάρ (λάστιχα, τσιμούχες, θόλοι τροχών, προβολάκια κλπ.)
Η αλήθεια είναι ότι η ΟΣΥ άρχισε να προσέχει το στόλο της. Ενδεικτικό είναι ότι στο N1 #102, που το Μάιο προκάλεσε το ατύχημα εδώ στην Ηλιούπολη, όταν λύθηκε το χειρόφρενο και έπεσε πάνω σε καφετέρια, επιδιορθώθηκαν οι όποιες φθορές του και την Παρασκευή ήταν στην 128. Επίσης, το Citelis #9175, που στις 20/7 είχε εμπλακεί σε τροχαίο, ήταν την περασμένη Δευτέρα στην 730.
Ευτυχώς γίνονται και κάποια θετικά βήματα. Αναμόρφωση του στόλου, "λίφτινγκ" στους στύλους των στάσεων. Και στη GN #487 που ήταν την Πέμπτη στο 550, είχε και ηχογραφημένες αναγγελίες στάσεων. Ένδειξη ότι η ΟΣΥ θέλει. Και μπράβο στον Οικονόμου, που αν και κομματική επιλογή (δεξί χέρι της Ν. Μπακογιάννη), ενεργοποίησε λίγο την εταιρεία, που είχε μπει στον αυτόματο.
|
|
10-11-2013, 11:10 PM |
|
Nikolas A.
Super Moderator
Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
|
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(10-11-2013, 11:10 PM)marios.ilioupoli Wrote: Η αλήθεια είναι ότι η ΟΣΥ άρχισε να προσέχει το στόλο της. Ενδεικτικό είναι ότι στο N1 #102, που το Μάιο προκάλεσε το ατύχημα εδώ στην Ηλιούπολη, όταν λύθηκε το χειρόφρενο και έπεσε πάνω σε καφετέρια, επιδιορθώθηκαν οι όποιες φθορές του και την Παρασκευή ήταν στην 128.
Η αλήθεια είναι ότι για να αρχίσουμε να λέμε ότι η ΟΣΥ προσέχει το στόλο της απέχουμε ακόμα αρκετά, αλλά τουλάχιστον είναι σε καλό δρόμο.
Από τον Μάιο μέχρι τον Νοέμβριο έιναι και 6 μήνες, μη το ξεχνάμε...
(10-11-2013, 11:10 PM)marios.ilioupoli Wrote: Αναμόρφωση του στόλου, "λίφτινγκ" στους στύλους των στάσεων. Και στη GN #487 που ήταν την Πέμπτη στο 550, είχε και ηχογραφημένες αναγγελίες στάσεων.
Tο λίφτιγκ στους στύλους είναι άχρηστο κατ' εμέ. Η φωνητική ειδοποίηση απ' την άλλη, πολύ χρήσιμη. Το ένιωσα στο πετσί μου στη Θεσσαλονίκη, χρόνια πριν.
(10-11-2013, 11:10 PM)marios.ilioupoli Wrote: Ένδειξη ότι η ΟΣΥ θέλει. Και μπράβο στον Οικονόμου, που αν και κομματική επιλογή (δεξί χέρι της Ν. Μπακογιάννη), ενεργοποίησε λίγο την εταιρεία, που είχε μπει στον αυτόματο.
Κακό πράγμα ο αυτόματος, ίδιον των δημόσιων υπηρεσιών.
Μακάρι να βελτιώνει τα πράγματα και να προσπαθεί κι ας είναι και το δεξί χέρι της Παπαρήγα!
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.
Ουδέν κρυπτόν!
|
|
10-11-2013, 11:22 PM |
|
mercedes elbo
Contributor
Posts: 359
Joined: 05-08-2010
|
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(08-12-2013, 12:21 AM)Paul Wrote: Αρκετά Ν1! Αυτό είναι λόγω εξορθολογισμού χωρητικότητας σε ορισμένες γραμμές ή μήπως υπάρχει έλλειψη σε GN? Κάτι είχα ακούσει το καλοκαίρι ότι είχαν σειρά για μαζέματα μετά τα Ν2
Όντως άρχισαν να ανακατασκευάζουν GN π.χ. 438. Ίσως αυτός είναι ο λόγος που έχουν μειωθεί τόσο οι GN που κυκλοφορούν.
|
|
08-12-2013, 03:27 AM |
|
mercedes elbo
Contributor
Posts: 359
Joined: 05-08-2010
|
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(15-12-2013, 10:17 PM)nikolas86 Wrote:
Αυτή η προμετωπίδα τι ακριβώς έχει πάθει;
Έτσι είναι και το #103.
|
|
16-12-2013, 01:02 AM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
Δεν νομίζω. Η γραμματοσειρά είναι και στον αριθμό και στην ονομασία γραμμής ίδια με αυτήν που έχουν τα (περισσότερα) Ν1. Απλά ο αριθμός φαίνεται πιο έντονα. Μπορεί να έχουν αντικαταστήσει κάποιες ακίδες. Στις προμετωπίδες που είχαν τα Neoplan και τα Den Oudsten (μετά την ανακαίνισή τους) ο αριθμός είχε σαφώς μικρότερη γραμματοσειρά από αυτήν που έχει το Ν1 της φωτογραφίας. Επίσης τα Ν2 και τα GN έχουν πιο "χοντρή" (bold) γραμματοσειρά στον αριθμό γραμμής. Αν δείτε τις φωτογραφίες στο gallery, φαίνονται καθαρά όλα αυτά.
|
|
16-12-2013, 11:44 AM |
|
marios.ilioupoli
Εγγεγραμμένος
Posts: 216
Joined: 21-02-2012
|
[split] Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
(30-12-2013, 11:43 PM)nikolas86 Wrote: Μπαίνουν midi Neoplan στη γραμμή 100;;; Είχα μείνει στην εποχή Vanhool...
Πλέον μόνο αυτά θα μπαίνουν. Τα Vanhool αποσύρονται λόγω μεγάλου δακτυλίου.
|
|
31-12-2013, 12:29 AM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
(31-12-2013, 12:29 AM)marios.ilioupoli Wrote: Πλέον μόνο αυτά θα μπαίνουν. Τα Vanhool αποσύρονται λόγω μεγάλου δακτυλίου.
Αποσύρονται τελείως δηλαδή ή θα τα στείλουν σε τοπικά εκτός δακτυλίου;
|
|
05-01-2014, 11:17 AM |
|
marios.ilioupoli
Εγγεγραμμένος
Posts: 216
Joined: 21-02-2012
|
RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
(05-01-2014, 11:17 AM)panos81 Wrote: Αποσύρονται τελείως δηλαδή ή θα τα στείλουν σε τοπικά εκτός δακτυλίου;
Καταρχάς, το μόνο Α/Σ που θα μπορούσε να τα δεχθεί, είναι αυτό του Ελληνικού, δεδομένου ότι αυτά του Βοτανικού, της Π. Ράλλη και του Ρέντη (πρώην Πειραιά) είναι εντός μεγάλου δακτυλίου (δεν έχει σχέση αυτός με το μικρό του κέντρου) και Λιόσια και Ανθούσα έχουν μόνο γκαζιέρες.
Αν, λοιπόν, τα οχήματα αυτά πήγαιναν Ελληνικό, με δεδομένα τα όρια του μεγάλου δακτυλίου (τα νότια άκρα είναι οι Ελ. Βενιζέλου, Κρήτης, Βουλιαγμένης, Αλίμου) και την επιβατική κίνηση όσων γραμμών παίρνουν midi, μόνο οι 162/163 θα μπορούσαν να πάρουν το συγκεκριμένο τύπο λεωφορείου.
Συνεπώς, και με δεδομένο ότι θα έπρεπε να πληρώνουν και τέλη κυκλοφορίας για οχήματα που δε θα εξυπηρετούσαν σε τίποτα, προχώρησαν στην πιο ορθή λύση. Την απόσυρση.
|
|
05-01-2014, 01:03 PM |
|
marios.ilioupoli
Εγγεγραμμένος
Posts: 216
Joined: 21-02-2012
|
RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
(05-01-2014, 01:37 PM)AlexNik Wrote: Εφ'όσον ο κινητήρας τους ήταν Euro 1, σύμφωνα με τη λίστα της απόσυρσης (μέχρι τώρα ήξερα ότι ήταν Euro 0), τότε για τον ίδιο λόγο έπρεπε να αποσυρθούν και τα N1..
Θέλουν 3 χρόνια ακόμη τα N1 και αναγκαστικά θα τραβήξουν και αυτά τον ίδιο δρόμο.
|
|
05-01-2014, 01:39 PM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
Αποσύρουν κιόλας τόσα Irisbus Agora, που δεν έχουν κλείσει καν 10ετία; Είναι με τα καλά τους;
|
|
07-01-2014, 10:18 AM |
|
Users browsing this thread: 2 Guest(s)
|