[Imerazante.gr] “Μετωπική” του ΚΤΕΛ με την κρίση - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Ειδήσεις - Λοιπή Ελλάδα (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=89) +--- Forum: Οδικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=123) +--- Thread: [Imerazante.gr] “Μετωπική” του ΚΤΕΛ με την κρίση (/showthread.php?tid=9076) |
[Imerazante.gr] “Μετωπική” του ΚΤΕΛ με την κρίση - AlexNik - 08-12-2012 ΖΑΚΥΝΘΟΣ – “Από 16 Ιανουαρίου μέχρι 30 Απριλίου 2013 διακόπτεται κάθε δρομολόγιο από και προς τη Θεσσαλονίκη καθώς και ένα από την Αθήνα”. Η είδηση έπεσε ως κεραυνός εν αιθρία κατά τη χθεσινή συνεδρίαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του Δήμου, προκαλώντας έντονο προβληματισμό στα μέλη της. Γίνεται εμφανές ότι κόπηκαν οι μισθοί και οι συντάξεις, κόπηκε και ο κόσμος που ταξιδεύει με αποτέλεσμα τα μειωμένα δρομολόγια να είναι αυτή τη φορά η συνέπεια της οικονομικής κρίσης. Το Υπεραστικό ΚΤΕΛ του νησιού μας, δεν έμεινε αλάβωτο και για αυτό τα δρομολόγια οδηγήθηκαν σε ψαλίδισμα. Ο Πρόεδρος του ΚΤΕΛ Ηλίας Μαλλιάς δήλωσε στην εφημερίδα μας ότι προέβησαν στη μείωση των δρομολογίων, “καθώς δεν υπήρχε η ανάλογη ανταπόκριση των επιβατών. Ενδεικτικά αναφέρει ότι ο φετινός Νοέμβριος παρουσίασε μείωση κατά 15% σε σχέση με τον περυσινό. Η μείωση είναι πολύ μεγάλη, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα και τη μείωση των εσόδων του ΚΤΕΛ. Αφενός η ακριβή τιμή του πετρελαίου κίνησης, αφετέρου τα όποια έξοδα των λεωφορείων συμβάλλουν σε αυτή την απόφαση”. RE: [Imerazante.gr] “Μετωπική” του ΚΤΕΛ με την κρίση - ELBO O405GN - 27-12-2012 Επειδή έχουν υπάρξει και άλλες αναρτήσεις, για παρόμοιο θέμα σε άλλα ΚΤΕΛ, έχω μια απορία: γιατί τα ΚΤΕΛ δεν αναπτύσσουν κοινοπραξίες στα δρομολόγια ώστε να ρίξουν τα κόστη και να μην υπάρχουν επιπτώσεις στη μετακίνηση επιβατών. RE: [Imerazante.gr] “Μετωπική” του ΚΤΕΛ με την κρίση - nikos1991 - 27-12-2012 Γιατί είναι μαγαζάκια και όχι μαγαζιά... Αντι να λειτουργούν συνεργατικά μεταξύ τους και με τα άλλα μέσα μεταφοράς το έχουν πάρει ανταγωνιστικά το θέμα. πχ Κτελ Λάρισας vs Οσε Λάρισα - Αθήνα το λεωφορείο σε 3:35', το τρένο σε 4 ώρες. ωραία μέχρι εδώ: Το διώροφο λεωφορείο διανύει σε 3:35' τα 349km που είναι η απόσταση από σταθμό σε σταθμό, δηλαδή μ.ο ταχύτητας 96,94km/h. Το όριο κυκλοφορίας για τα διώροφα είναι 80Km/h. Διανύοντας τη διαδρομή με τη μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα, χρειάζεται 4:22' Πολύ όμορφα.. τα υπόλοιπα δικά σας. |