Hellenic Highspeed
Έτος κατασκευής: 1997
Χώρα ναυπήγησης: Ιταλία
Διαστάσεις (μ/π/υ): 100,00 x 17,10 x 2,70 μ.
Τύπος μηχανών: 4 Ruston 20RK270 diesel
Ισχύς μηχανών: 27500 kW
Ταχύτητα: 37.8 κόμβοι
Χωρητικότητα επιβατών: 800
Χωρητικότητα οχημάτων: 175
GT/ DWT: 4500/ 340
Προηγούμενα ονόματα:
Ex SuperSeaCat Two (1997-2008)
Ex Viking (2008-2009)
Ex Hellenic Wind (2009-2015)
Το Hellenic Wind, το οποίο ήταν ναυλωμένο από την Hellenic Seaways, επιστρέφει στην Ελλάδα έπειτα από τη λήξη της ναύλωσης του.
Με τη λογική και σύμφωνα με τη θέση του αυτή τη στιγμή από το AIS, θα βρίσκεται στο λιμάνι του Πειραιά αύριο
Στη γνωστη του θεση στο Περαμα ειναι...παιδια πρεπει να το καταλαβουμε..τελειωσε το καλοκαιρι
Έχεις δίκιο..! Δεν είναι καιρός για ταχύπλοα καρντιά μου..
Το άσχημο είναι ότι με τις τρέχουσες τιμές των καυσίμων τα ταχύπλοα δεν έχουν κανένα μέλλον στην ελληνική ακτοπλοϊα.
Επιστρέφοντας ακόμα μια φορά απο τις Αζόρες και πριν ακινητοποιηθεί αντικατέστησε για μερικές ημέρες το Άρτεμις στα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια. Έτσι συνελήφθη στο παρακάτω βίντεο να επισκέπτεται την μικρή Φολέγανδρο.
http://www.youtube.com/watch?v=xlDAeaNMJVM
Πλέον στο Πέραμα ετοιμάζεται και απο την νέα σαιζόν θα το δούμε στο Αιγαίο ως Hellenic Highspeed
Την αποδρομολόγηση του ταχυπλόου απο την γραμμή της Ραφήνας φαίνεται πως ζήτησε η εταιρεία προκειμένου να δρομολογηθεί απο Πειραιά στην γραμμή του HS6 που αποχωρεί.