Forum

Full Version: Διαδημοτική Γραμμή
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Προχθες βγήκε ανακοίνωση από το Σάββατο 6/2 καταργήται η Διαδημοτική Γραμμή 070 και παραμένει η 555 της ΕΘΕΛ. Η ανακοίνωση είναι γραμμένη με τέτοιο τρόπο σαν να ήταν από πριν αποφασισμένο και το καθυστέρησαν για να προσαρμοστούν οι επιβάτες. Υποψιάζομαι ότι υπαρχουν περισσότερα στην ιστορία αυτή. Γνωρίζει κανείς κάτι;
Τώρα το μαθαίνω από εσένα.

Μεγάλο λάθος η κίνηση αυτή, καθώς:
1) Μένει χωρίς λεωφορειακή εξυπηρέτηση η οδός Γρηγορίου Λαμπράκη (προέκταση της Λεωφ. Ηρακλείου). Η νεοσυσταθείσα δημοτική συγκοινωνία της Λυκόβρυσης είναι τελείως ανεπαρκής για να καλύψει το κενό.
2) Επίσης διαμορφώνεται αντίστοιχη κατάσταση στην παράλληλη οδό Λέλας Καραγιάννη (από όπου το 070 βγαίνει στην Αμαρουσίου στον "Σκλαβενίτη")
3) Μένουν χωρίς ουσιαστική αξιοποίηση οι 5 "Βεργίνες" του Δήμου Αμαρουσίου, καθώς η μία που είχε διατεθεί στο 040 έπαψε να χρησιμοποιείται, ενώ και τα δρομολόγια της Πανεπιστημιούπολης πολλές φορές γίνονται και αυτά με ΜΑΝάκια.
4) Μετά τις 9:00 το βράδυ που σταματά να κυκλοφορεί το 541, η Λυκόβρυση παύει ουσιαστικά να εξυπηρετείται καθώς το 555 είναι πολύ αραιό.

Και υπάρχουν ώρες που το 070 έχει καλά νούμερα επιβατών, δεν είναι σαν το παλιό 070 (Στ. Αμαρουσίου - Καρπάθικα - Στούντιο Άλφα) που σπάνια είχε πάνω από 5 επιβάτες. Αλλά πάλι και σε εκείνη την περίπτωση τροποποίησαν τα 020 και 030 ώστε να μην μείνει ακάλυπτη η διαδρομή του παλιού 070.
(05-02-2010, 10:07 AM)panos81 Wrote: [ -> ]Τώρα το μαθαίνω από εσένα.
...
Νόμιζα ότι ήταν γνωστό (τουλάχιστον από εσένα που είσαι πολύ ενήμερος για τα τεκτενόμενα στην περιοχή). Το δελτίο τύπου του δήμου βρίσκεται εδώ.
Μπορεί να χρησιμοποιηθούν αλλού οι Βεργίνες. Άλλωστε είναι σε σχετικά καλή κατάσταση, δεν πιστεύω να παροπλιστούν κιόλας!
Που πωλουνται? Στη διαδημοτικη του αμαρουσιου?
Πωλούνται σε όποιον ενδιαφέρεται προφανώς.

Οι 5 "Βεργίνες" του Αμαρουσίου είναι με μίσθωση διάρκειας 6 ετών από την Ε.ΘΕ.Λ. και εξαγορά από τον Δήμο μετά την πάροδο των 6 ετών.
(08-02-2010, 02:25 PM)panos81 Wrote: [ -> ]Πωλούνται σε όποιον ενδιαφέρεται προφανώς.

Οι 5 "Βεργίνες" του Αμαρουσίου είναι με μίσθωση διάρκειας 6 ετών από την Ε.ΘΕ.Λ. και εξαγορά από τον Δήμο μετά την πάροδο των 6 ετών.

Εγω ξερω τι γινεται, απλα καποιοι φαινεται οτι δεν καταλαβαινουν οτι δεν ειναι παντου ο καταλληλος χωρος για να πουν αυτο που τους κατεβηκε επειδη τους ηρθε να το πουν.

Ειναι εκτος θεματος η συζητηση για τα αποσυρμενα σ αυτο το θεμα, kostas260. Οπου βρηκες, ε? Dodgy
Σήμερα, δημοσίευμα της τοπικής εφημερίδας "Αμαρυσσία" αναφέρει ότι ακόμα και οι Δήμαρχοι της Πεύκης και της Λυκόβρυσης ενημερώθηκαν τυχαία από το site του Δήμου Αμαρουσίου την διακοπή λειτουργίας του 070, καθώς δεν έλαβαν καμία επίσημη ενημέρωση από τον Δήμο Αμαρουσίου!

Το δελτίο τύπου έχει αναρτηθεί μόνο στην ιστοσελίδα του Δήμου, και μάλιστα κάποιος έπρεπε να ανοίξει τα δελτία τύπου, να βρει το συγκεκριμένο και να το διαβάσει. Δεν το είχαν καν αναρτήσει στο homepage όπως άλλα δελτία τύπου που αφορούν άλλα έργα ή δραστηριότητες.

Δεν υπήρξε καμία ανακοίνωση ούτε στις στάσεις, ούτε στα λεωφορεία.

Όποιοι και αν είναι οι λόγοι κατάργησης της γραμμής, η αποσιώπηση του γεγονότος ήταν σοβαρό σφάλμα των υπευθύνων από τον Δήμο Αμαρουσίου.
Και εδώ το δημοσίευμα της Αμαρυσίας:
http://www.amarysia.gr/index.php?option=...Itemid=162
Ειναι ενδιαφερον το δημοσιευμα
Μενω στα σημεια
Quote:Είναι, μάλιστα, χαρακτηριστικό ότι ο δήμαρχος Πεύκης υποστηρίζει πως «σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να καλυφθεί το κενό από τη γραμμή 555 του ΟΑΣΑ, διότι δεν περνάει μέσα από το κέντρο της πόλης»!

Οπου ο δημαρχος Πευκης υποστηριζει το αυτονοητο

Ενω δεν θα πρεπει να ξεχναμε κι αυτο, το οποιο ειναι μαλλον και ο λογος που η διαδημοτικη εκανε φτερα.. "νυχτα"

Quote:Πρέπει, πάντως, να σημειωθεί ότι εξαρχής υπήρχε προβληματισμός ως προς την «νομική βιωσιμότητα» της διαδημοτικής συγκοινωνίας, καθώς απαγορεύεται η εκτός ΟΑΣΑ σύνδεση Δήμων μεταξύ τους. Μάλιστα, στην συνέντευξη Τύπου που είχε παραχωρηθεί πριν από περίπου 2 χρόνια από τους τρεις δημάρχους, ουσιαστικά είχε τονιστεί ότι πρόκειται για μια πιλοτική λειτουργία υπό την «ανοχή» του υπουργείου Συγκοινωνιών.

Βεβαια το ποσο καλα κανει την δουλεια του ο ΟΑΣΑ... Ειναι μια αλλη ιστορια.

Αν δεν μπορεις, αστο να το κανει καποιος αλλος που μπορει, ειναι ο κανονας της αγορας... Δυστυχως για κατι τετοιες περιπτωσεις αργει το 2019...
Το 555 εξυπηρετεί το κέντρο της Πεύκης μόνο κατευθυνόμενο προς Λυκόβρυση. Στην διαδρομή προς Βριλήσσια, ουσιαστικά αντιγράφει το 050 της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου.

Τουλάχιστον η Πεύκη έχει και το Α8 και το 541 στην ίδια διαδρομή (τουλάχιστον ως την Λεωφ. Ηρακλείου). Πιο ζημιωμένη είναι η Λυκόβρυση, καθώς η δική της δημοτική συγκοινωνία που ξεκίνησε πρόσφατα είναι ακόμα υποτυπώδης και σε εμβρυακό στάδιο, και βέβαια το 541 στις 8:00 το βράδυ σταματάει...
Τώρα στο site του Δήμου Αμαρουσίου εμφανίζει δρομολόγια της Διαδημοτικής γραμμής (ακόμα ως 001) μέχρι τις 19:00 το βράδυ (τελευταία αναχώρηση από Λυκόβρυση). Χωρίς περαιτέρω εξηγήσεις...

Θα μας τρελάνουν αυτοί... Τι έγινε; Την επανέφεραν αλλά μόνο μέχρι τις 7:00 το απόγευμα; Ιδώμεν απόψε όταν επιστρέφω σπίτι... Εκτός αν κάποιος έχει τον τρόπο να μας κατατοπίσει νωρίτερα.

Πάντως η "Βεργίνα" ΥΕΜ-4722 ήταν στο 040 σήμερα, άρα δεν τις έβγαλαν στην σύνταξη...
Τελικά μετά τις διαμαρτυρίες τόσο των επιβατών όσο και των Δημάρχων Πεύκης και Λυκόβρυσης, προς το παρόν τα δρομολόγια του 070 θα συνεχιστούν, αλλά με μειωμένο ωράριο, Δευτέρα-Παρασκευή από 07:00 ως 20:00 και Σάββατο από 09:00 ως 20:00. Επίσης, οι Δήμοι Πεύκης και Λυκόβρυσης θα συνεισφέρουν και αυτοί στην λειτουργία της γραμμής, που ως τώρα επιβάρυνε μόνο τον Δήμο Αμαρουσίου, διαθέτοντας από έναν οδηγό στην γραμμή και κατόπιν, μετά την υπογραφή και σχετικής προγραμματικής σύμβασης, και οικονομικά. Παράλληλα, θα παρακολουθείται στενά η αποδοτικότητα της γραμμής για να αποφασιστεί αν και πώς αυτή θα λειτουργεί, δεδομένου ότι το 555 προς το παρόν αποδεικνύεται άνθρακες ο θησαυρός για τους τρεις Δήμους, ειδικά για την Πεύκη που την εξυπηρετεί μόνο στην άνοδο προς Λυκόβρυση, όπου μάλιστα στο κέντρο της πόλης (Λεωφ. Ειρήνης), υπάρχει μόνο μία στάση λίγο μετά την διασταύρωση με την οδό Ναυαρίνου, και κατόπιν η επόμενη είναι στην οδό Δημοκρατίας περίπου 60 μ. μέσα από την Λεωφ. Ειρήνης, που ουσιαστικά δεν βολεύει.
Από χθες, με την επαναφορά του κανονικού ωραρίου (μέχρι 31-8-2010 ίσχυε το θερινό), επανήλθε και η γραμμή Αμαρουσίου - Πεύκης - Λυκόβρυσης.

Σήμερα στην γραμμή κυκλοφορεί το ΥΕΜ-4715 που, αν θυμάμαι καλά, κυκλοφορεί πρώτη φορά στην γραμμή αυτή, καθώς ως τώρα κυκλοφορούσε κατά κόρον το ΥΕΜ-4741 και λιγότερο τα άλλα τρία.

Πρόσεξα λοιπόν ότι το αρ. 4715 στην προμετωπίδα αναφέρει αριθμό γραμμής 080 αντί 070 που αναφέρουν τα υπόλοιπα, και στην θέση του προορισμού αντί για ΜΑΡΟΥΣΙ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ (ή ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ ΜΑΡΟΥΣΙ) γράφει απλά ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΗ. Στις στάσεις, τα ωράρια εξακολουθούν να αναφέρουν την γραμμή ως 001.
Από την Ναυτεμπορική:

Αναστέλλει τη λειτουργία της η διαδημοτική λεωφορειακή γραμμή 070 που εκτελούσε το δρομολόγιο Μαρούσι - Πεύκη - Λυκόβρυση, λόγω αδυναμίας του Δήμου Πεύκης Λυκόβρυσης να διαθέσει οδηγούς και αδυναμίας να ανανεώσει τη σύμβαση τους λόγω των προβλέψεων του «Καλλικράτη».

Η διάθεση οδηγού από πλευράς του Δήμου Πεύκης Λυκόβρυσης αποτελούσε μέρος της σύμβασης που είχε υπογραφεί με το Δήμο Αμαρουσίου. Ωστόσο, λόγω της αδυναμίας του Δήμου να ανταποκριθεί στους όρους της σύμβασης, διακόπτεται η λειτουργία της διαδημοτικής γραμμής 070 έως ότου επαναδιατεθεί το απαιτούμενο προσωπικό.

Η σύμβαση ορίζει την παραχώρηση από μέρους του Δήμου Αμαρουσίου των οχημάτων και από μέρους του Δήμου Λυκόβρυσης Πεύκης των οδηγών για την εκτέλεση των δρομολογίων της συγκεκριμένης γραμμής.