 Most viewed - Οδικές Συγκοινωνίες (Ο.ΣΥ.)
|

ΕΛΒΟ C97.N4007 #286 EΘΕΛ1635 viewsΤο ίδιο λεωφορείο φωτογραφημένο από άλλη όψη. Φαίνεται ένα λεωφορείο της γραμμής Γ10.
(πρώην #286)Giannis
|
|

ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΣ #61 ΟΣΥ1466 viewsΟι Δεινόσαυροι θα μας μείνουν αξέχαστοι! Εδώ το όχημα 61 στην αφετηρία του Β9 στην οδό Χαλκοκονδύλη την 3-3-2005, λίγο πριν το τέλος. Δεν ξέρω άμα έχω κάποιο πρόβλημα, αλλά συχνά βλέπω όνειρο ότι επανήλθαν σε υπηρεσία, όμως όλο κάτι συμβαίνει και δεν μπορώ να έπιβιβαστώ και ξυπνάω! Λέτε να είναι σοβαρό;antonis
|
|

ΕΛΒΟ C97.N4007 #392 ΟΣΥ1341 viewsΦωτογραφημένο στην οδό Ακαδημίας
20/4/2012Paul
|
|

ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ ΑΘΗΝΑ #194 ΟΣΥ1322 viewsΓραμμή 608 Γαλάτσι-Νεκρ. Ζωγράφου. Η φωτογραφία λήφθηκε την 4-10-2007 στην πλατεία Ρηγίληςantonis
|
|

ΕΛΒΟ C97.N4007 #363 ΟΣΥ1297 viewsΦωτογραφημένο στους Αμπελόκηπους στις 31/5/2012Nikolas A.
|
|

RENAULT AGORA S CNG #7134 ΟΣΥ1292 viewsΈνα Renault Agora της γραμμής Γ10 φωτογραφημένο στην Αφετηρία του στους Αγ. Ανάργυρους.Giannis
|
|

ΕΛΒΟ C97.405GN #401 ΟΣΥ1280 viewsΑφετηρία προσωρινών γραμμών 010-011 στην οδό Αθηνάς.ELBO O405GN
|
|

ΕΛΒΟ C97.N4007 #331 EΘΕΛ1271 viewsΤο πρώην 531 και νυν 331 μίντι σε μια σπάνια, πλέον, εμφάνιση του στη γραμμή 025 την 14-10-2009 (Ακαδημία). Μετά την πλήρη ένταξη των Solaris στον στόλο της ΕΘΕΛ, σπάνια συναντά κανείς παλιά μίντι στο κέντρο της Αθήνας.antonis
|
|

ΕΛΒΟ C97.405GN #411 ΟΣΥ1262 viewsΦωτογραφημένο στην οδό Ακαδημίας
20/4/2012Paul
|
|

ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ ΑΘΗΝΑ #228 ΟΣΥ1252 viewsΣτην οδό Θεοδώρου Δηληγιάννη, στο Μεταξουργείο, ως Β9
18/4/2012Paul
|
|

ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΣ ΟΣΥ1245 viewsΦωτογραφημενο στο Α7 στις 3/5/2005
Φωτο: antonisantonis
|
|

ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ ΑΘΗΝΑ #140 ΟΣΥ1244 viewsΣτην οδό Πειραιώς στο Γκάζι, λεωφορείο της γραμμής 011 προς Ταύρο.Giannis
|
|

IRISBUS AGORA S #705 ΟΣΥ1243 viewsΦωτογραφημένο στις 21/4/2012 στην αφετηρία του 838 στην ΟμόνοιαNikolas A.
|
|

ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ ΑΘΗΝΑ #155 ΟΣΥ1238 viewsΦωτογραφημένο στη λεωφόρο Λιοσίων κοντά στην Αττική, στη γραμμή Α10 στις 4/5/2012Nikolas A.
|
|

ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ ΑΘΗΝΑ #136 ΟΣΥ1198 viewsΣτην οδό Σιώκου στις 27/6/2012Nikolas A.
|
|

IRISBUS CITELIS 12 CNG #9151 ΟΣΥ1197 viewsΣτην αφετηρία του Α8 στο ΟΑΚΑ.Giannis
|
|

ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ ΑΘΗΝΑ #134 ΟΣΥ1186 viewsΑφετηρία προσωρινών γραμμών 010-011 στην οδό Αθηνάς.ELBO O405GN
|
|

IRISBUS CITELIS 12 CNG #9004 ΟΣΥ1177 viewsΣτην γραμμή Ο3 αναχωρώντας από το ΟΑΚΑ.Giannis
|
|

ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ ΑΘΗΝΑ #122 ΟΣΥ1157 viewsΑπό τις αρχές του Νοεμβρίου 2009 στη γραμμή Β5 πλέον κυκλοφορούν σχεδόν μόνον VOLVO B7LΑ (και ελάχιστα GN ή Solaris). Λ. Αλεξάνδρας 19-11-2009antonis
|
|

ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΣ #94 ΟΣΥ1154 viewsΟ μουσειακος δεινοσαυρος λιγο μετα την ανακατασκευη του απο την ΠΕΒ.
Φωτό: B10M-SB756B10M-SB756
|
|

ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ ΑΘΗΝΑ #203 ΟΣΥ1149 viewsΓια να πω την αμαρτία μου, εγώ προτιμάω τις σόμπες απο τις ΕΛΒΟ. Άσε που εσωτερικά μου φαίνονται λιγότερο διαλυμένες (ειδικά στα ΕΛΒΟ τα πλαίσια των παραθύρων είναι όλα ξηλωμένα). Εδώ η 203 (12-3-2008).antonis
|
|

IRISBUS AGORA S CNG #935 ΟΣΥ1142 viewsΠέρυσι ήταν κλειστό το Νέα Ιωνία - Ειρήνη του ΗΣΑΠ, το οποίο αντικαταστάθηκε από την γραμμή Χ9. Το συγκεκριμένο λεωφορείο εκτελούσε δρολολόγιο αυτής της γραμμής. Η φωτογραφία τραβήχτηκε κοντά στον σταθμό του Ηρακλείου.Giannis
|
|

IRISBUS CITELIS ΟΣΥ (DEMO)1139 viewsΣτη Δραπετσώνα τον Μάρτιο του 2010
©Ikarus260ikarus260
|
|

ΕΛΒΟ C97.405GN #715 ΟΣΥ1134 viewsΦωτογραφημένο στο πάρκινγκ του Δ.Α.Α. Ελ. Βενιζέλος
4/5/2012Paul
|
|

IRISBUS AGORA S #735 ΟΣΥ1116 viewsΣτην οδό Σιώκου στη γραμμή 420 στις 27/6/2012Nikolas A.
|
|

SOLARIS URBINO 8,6 #147 ΟΣΥ1111 viewsΦωτογραφημένο στην αφετηρία της γραμμής 075 στον Αγ.Αντώνιο Περιστερίου, στις 16/06/2012.Konstantinos
|
|

ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ ΑΘΗΝΑ #121 ΟΣΥ1095 viewsΦωτογραφημένο στην Αφετηρία της γραμμής Β5, επί της οδού Φιλαδελφείας κοντά στον Σ.Σ.Λαρίσης, στις 11/05/2013. Konstantinos
|
|

ΕΛΒΟ C97.N4007 #266 ΟΣΥ1092 viewsΦωτογραφημένο στο λιμάνι του Πειραιά στις 8/4/2012Paul
|
|

ΕΛΒΟ C97.405GN #717 ΟΣΥ1086 viewsΤο εσωτερικό της νταλίκας 717 (πρώην 617 στην Ανθούσα) σε μια βραδυνή λήψη, στην γραμμή Ε22.
19/4/2011 Paul
|
|

IRISBUS AGORA S #870 ΟΣΥ1082 viewsΦωτογραφημένο στην αφετηρία της γραμμής Β1 στην Ακτή Ξαβερίου, στις 07/07/2012.Konstantinos
|
|
| 1573 files on 53 page(s) |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|