We would like to place cookies on your computer. Read here for more information.


Image search results - "RATP"
_DSC85176.jpg
HEULIEZ GX 337 HYBRIDE #1235 RATPGare du Nord
24/3/2019
Paul
_DSC85593.jpg
HEULIEZ GX 337 HYBRIDE #1239 RATPChamp de Mars
Paris, 25/3/2019
Paul
_DSC85494.jpg
HEULIEZ GX 337 HYBRIDE #1274 RATPPont de la Concorde
25/3/2019
Paul
P5244322.JPG
HEULIEZ GX117 #408 RATP - MONTMARTROBUS Ένα από τα λεωφορειάκια που κάνουν συγκοινωνία στο λόφο της Μονμάρτρης στο Παρίσι. Αυτά τα Heuliez Midi αντικαθιστούν συχνά πυκνά τα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία που εκτελούν τη γραμμή και τα οποία υποφέρουν συχνά από βλάβες.420 Peiraias - Agia Paraskevi
HEULIEZ_GX317_PICT2891.JPG
HEULIEZ GX317 #1055 RATP Τα τελευταία χρόνια ο φορέας αστικών συγκοινωνιών του Παρισιού , RATP) εφαρμόζει ένα σύστημα είσπραξης κομίστρου που απαιτεί την είσοδο απο την μπροστά πόρτα και την έξοδο από πίσω αλλά και την αποφυγή χρήσης τρίτης πόρτας για τον αποκλεισμό των λαθρεπιβατών. Έτσι πλεόν όλα τα οχήματα είναι τρίθυρα. Όταν παραλήφθηκαν τα GX317 άρχισε προφανώς η εφαρμογή του νέου συστήματος και το εικονιζόμενο διαθέτει πλέον δύο πόρτες. Πρόσεξτε οτι η μεσαία πόρτα βρίσκεται ακριβώς στο μέσο του οχήματος , όπως συμβαίνει και με τα δίθυρα Ο405Ν2 της ΕΘΕΛ) και δεν έχει μετατεθεί προς τα πίσω, όπως γίνεται συνήθως με τα εξαρχής δίθυρα οχήματα, το οποίο ίσως να οφείλεται στην μετασκευή του οχήματος από αρχικά δίθυρο σε τρίθυρο. antonis
P1012808.JPG
HEULIEZ GX317 #1121 RATP420 Peiraias - Agia Paraskevi
HEULIEZ_GX317_PICT3013.JPG
HEULIEZ GX317 RATPΤο HEULIEZ GX317 ήταν ο διάδοχος του Renault R312. Αρχικά η Renault επαναπαύτηκε στην επιτυχία του R312 νομίζοντας οτι αρκούσε στην αγορά να διαθέτει χαμηλό λεωφορείο με ένα μόνο σκαλοπάτι. Όταν όμως οι Γερμανοί παρουσίασαν τα υπερχαμηλά μοντέλα τους, όπως το Neoplan N4014, άρχισαν να χάνουν πελάτες και για να κερδίσουν χρόνο συνέπραξαν με την HEULIEZ χρησιμοποιώντας το πίσω μέρος του R312 και ένα καινούργιο εμπρός τμήμα χωρίς σκαλοπάτι στην μεσαία και εμπρόσθια πόρτα το 1995. Το εικονιζόμενο όχημα έχει 3 πόρτες, ωστόσο μόνον η πρώτη χρησιμοποιείται για είσοδο.antonis
_DSC85564.jpg
HEULIEZ GX327 HYB #1237 RATPQuai Branly, Paris
25/3/2019
Paul
_DSC86063.jpg
IRISBUS AGORA #8411 RATPΣτην Rue Soufflot, στους κήπους του Λουξεμβούργου
26/3/2019
Paul
IRISBUS_AGORA_LINE_PICT2813.JPG
IRISBUS AGORA LINE #8127 RATPΜετά την συγχώνευση των IVECO και RENAULT το γνωστό σε όλους μας AGORA συνέχισε να παράγεται με τα σήματα της IRISBUS. Η διαφορά των LINE σε σχέση με τα δικά μας τύπου S είναι η συμβατική τοποθέτηση του κινητήρα στο πίσω μέρος που εξοικονομεί χώρο για μια επιπλέον σειρά καθισμάτων και είναι πιο φτηνή από άποψη αγοράς και συντήρησης , μερικοί λένε και κατανάλωσης). Πάντως, προς αποφυγή βανδαλισμών, οι θέσεις πάνω απο τον πίσω άξονα δεν κοιτούν προς τα πίσω αλλά είναι αντικριστές, ώστε να είναι ορατές απο τον οδηγό.antonis
P1012815.JPG
IRISBUS CITELIS #3057 RATP420 Peiraias - Agia Paraskevi
_DSC84541.jpg
IRISBUS CITÉLIS 18 #1652 RATPPlace de la Concorde
24/3/2019
Paul
_DSC84581.jpg
IRISBUS CITELIS 18 #1674 RATPParis
24/3/2019
Paul
_DSC85350.jpg
IRISBUS CITELIS LINE #3024 RATPΜπροστά στην Όπερα του Παρισιού
25/3/2019
Paul
_DSC85459.jpg
IRISBUS CITELIS LINE #3405 RATPΣτο 6ο διαμέρισμα του Παρισιού
25/3/2019
Paul
IRISBUS_CITELIS_LINE_PICT2866.JPG
IRISBUS CITELIS LINE #3498 RATPΤα IRISBUS CITELIS LINE είναι απο τις πιο πρόσφατες προσθήκες στο στόλο του RATP. Αξιοσημείωτο είναι οτι όλα τα λεωφορεία, ακόμη και τα παλιότερα, βρίσκονται σε εξαιρετική κατάσταση χωρίς την παραμικρή γρατσουνιά, πράγμα που μαρτυράει πολλά για την ποιότητα των συγκοινωνιών της πόλης. antonis
_DSC85177.jpg
IRISBUS CITELIS LINE #5171 RATPGare du Nord
24/3/2019
Paul
_DSC85414.jpg
IVECO URBANWAY 18M CNG #5558 RATPΣτην Quai des Orfèvres έχοντας περάσει την Pont Neuf με κατεύθυνση Porte d'Ivry
25/3/2019
Paul
_DSC86026.jpg
IVECO URBANWAY CNG #6102 RATPBlvd. Saint-Germain, Sorbonne
26/3/2019
Paul
_DSC85575.jpg
IVECO URBANWAY CNG #6165 RATPAvenue Joseph Bouvard, Champ de Mars
Paris, 25/3/2019
Paul
_DSC85609.jpg
IVECO URBANWAY CNG #6169 RATPAvenue Joseph Bouvard, Champ de Mars
Paris, March 2019
Paul
MAN_LION_S_CITY_PICT2868.JPG
MAN A21 #9004 RATPEκτός απο τα κάθε είδους Renault και Irisbus, υπάρχουν και αρκετά LION'S CITY της ΜΑΝ τόσο 12μετρα όσο και 18μετρα. Τα συγκεκριμένα οχήματα είναι του 2003.antonis
_DSC85514.jpg
MAN A21 CNG (NL273) #5468 RATPLigne 24, Place de la Concorde
25/3/2019
Paul
MAN_LION_S_CITY_G_PICT2956.JPG
MAN A23 #4658 RATPΈνα ολοκαίνουργιο αρθρωτό LION'S CITY. Πρόσεξτε την έγχρωμη προμετωπίδα. Παρίσι 14-7-2009.antonis
P5244339.JPG
MAN A23 #4959 RATP Ένα από τα Lion's city GL που παραγγέλθηκαν για τη γραμμή 352 , πιο γνωστή με το όνομα Roissybus) που συνδέει το Παρίσι με το αεροδρόμιο Charles de Gaulle. To εισιτήριο τιμάται EUR 9, 4! Εδώ φωτογραφημένο στην αφετηρία της Place de l' Opera.420 Peiraias - Agia Paraskevi
P5244337.JPG
PARIS - RATP - RENAULT AGORA LΈνα αρθρωτό Agora στη γραμμή 27 Gare Saint-Lazare - Porte d' Ivry, μια από τις πιο συχνές του δικτύου της RATP, μπροστά από την Opera Garnier.420 Peiraias - Agia Paraskevi
P1012804.JPG
RENAULT AGORA #2855 RATPΤο όχημα 2855 από τη δεύτερη παρτίδα που παραλήφθηκε σταδιακά μεταξύ 1997 και 2001.420 Peiraias - Agia Paraskevi
P1012846.JPG
RENAULT AGORA #7731 RATPΤο όχημα 7731 στην αφετηρία του Gare du Nord.420 Peiraias - Agia Paraskevi
P1012849.JPG
RENAULT AGORA L #1639 RATPΗ αρθρωτή έκδοση του γνωστού μας λεωφορείου, εδώ το όχημα 1639420 Peiraias - Agia Paraskevi
P1012848.JPG
RENAULT AGORA L #1639 RATPΗ πίσω όψη του οχήματος 1639420 Peiraias - Agia Paraskevi
36 files on 2 page(s) 1


Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.