We would like to place cookies on your computer. Read here for more information.


Image search results - "HEULIEZ"
IMG_1474.JPG
HEULIEZ GX 117 L- #791 - LIGNE D' AZUR - NIKAIAΗ midi έκδοση του οχήματος με μήκος 10, 5 μ.420 Peiraias - Agia Paraskevi
IMG_1473.JPG
HEULIEZ GX 317 - #304 - LIGNE D' AZUR - NIKAIAΤο λεωφορείο κινείται με φυσικό αέριο.420 Peiraias - Agia Paraskevi
_DSC85176.jpg
HEULIEZ GX 337 HYBRIDE #1235 RATPGare du Nord
24/3/2019
Paul
_DSC85593.jpg
HEULIEZ GX 337 HYBRIDE #1239 RATPChamp de Mars
Paris, 25/3/2019
Paul
_DSC85494.jpg
HEULIEZ GX 337 HYBRIDE #1274 RATPPont de la Concorde
25/3/2019
Paul
P5244322.JPG
HEULIEZ GX117 #408 RATP - MONTMARTROBUS Ένα από τα λεωφορειάκια που κάνουν συγκοινωνία στο λόφο της Μονμάρτρης στο Παρίσι. Αυτά τα Heuliez Midi αντικαθιστούν συχνά πυκνά τα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία που εκτελούν τη γραμμή και τα οποία υποφέρουν συχνά από βλάβες.420 Peiraias - Agia Paraskevi
_DSC86214.jpg
HEULIEZ GX127 #409 AVLΣτην Rue Notre Dame περνώντας από τον ομώνυμο καθεδρικό στο κέντρο του Λουξεμβούργου
27/3/2019
Paul
HEULIEZ_GX317_PICT2891.JPG
HEULIEZ GX317 #1055 RATP Τα τελευταία χρόνια ο φορέας αστικών συγκοινωνιών του Παρισιού , RATP) εφαρμόζει ένα σύστημα είσπραξης κομίστρου που απαιτεί την είσοδο απο την μπροστά πόρτα και την έξοδο από πίσω αλλά και την αποφυγή χρήσης τρίτης πόρτας για τον αποκλεισμό των λαθρεπιβατών. Έτσι πλεόν όλα τα οχήματα είναι τρίθυρα. Όταν παραλήφθηκαν τα GX317 άρχισε προφανώς η εφαρμογή του νέου συστήματος και το εικονιζόμενο διαθέτει πλέον δύο πόρτες. Πρόσεξτε οτι η μεσαία πόρτα βρίσκεται ακριβώς στο μέσο του οχήματος , όπως συμβαίνει και με τα δίθυρα Ο405Ν2 της ΕΘΕΛ) και δεν έχει μετατεθεί προς τα πίσω, όπως γίνεται συνήθως με τα εξαρχής δίθυρα οχήματα, το οποίο ίσως να οφείλεται στην μετασκευή του οχήματος από αρχικά δίθυρο σε τρίθυρο. antonis
P1012808.JPG
HEULIEZ GX317 #1121 RATP420 Peiraias - Agia Paraskevi
HEULIEZ_GX317_PICT3013.JPG
HEULIEZ GX317 RATPΤο HEULIEZ GX317 ήταν ο διάδοχος του Renault R312. Αρχικά η Renault επαναπαύτηκε στην επιτυχία του R312 νομίζοντας οτι αρκούσε στην αγορά να διαθέτει χαμηλό λεωφορείο με ένα μόνο σκαλοπάτι. Όταν όμως οι Γερμανοί παρουσίασαν τα υπερχαμηλά μοντέλα τους, όπως το Neoplan N4014, άρχισαν να χάνουν πελάτες και για να κερδίσουν χρόνο συνέπραξαν με την HEULIEZ χρησιμοποιώντας το πίσω μέρος του R312 και ένα καινούργιο εμπρός τμήμα χωρίς σκαλοπάτι στην μεσαία και εμπρόσθια πόρτα το 1995. Το εικονιζόμενο όχημα έχει 3 πόρτες, ωστόσο μόνον η πρώτη χρησιμοποιείται για είσοδο.antonis
_DSC85564.jpg
HEULIEZ GX327 HYB #1237 RATPQuai Branly, Paris
25/3/2019
Paul
 
11 files on 1 page(s)


Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.