We would like to place cookies on your computer. Read here for more information.


Image search results - "17"
DSC_1568.jpg
TCV E-KARAT #17-017 ESHOTΣτο Παζάρι 22/7/19ignatios
P5080053.JPG
BMC BELDE 220-17C #A115 OZEL HALK ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΦωτογραφημένο στις αφετηρίες της πλατείας Ταξίμ, στις 8/5/2011.
Εκτός από την IETT στην Κωνσταντινούπολη δραστηριοποιείται και η ιδιωτική εταιρεία "Ozel Halk Otobusu", η οποία δρομολογεί λεωφορεία , κυρίως) σε γραμμές με μεγάλη κίνηση, πάντα υπό τον έλεγχο και την δικαιοδοσία της IETT. Χρησιμοποιούν στις περισσότερες των περιπτώσεων τις ίδιες στάσεις, ενώ και το κόστος του εισιτήριου είναι το ίδιο. Ο στόλος της περιλαμβάνει 1366 λεωφορεία, μεταξύ των οποίων και 89 διώροφα.
doule
_DSC18365.jpg
BMC BELDE 220CB #A.173 ÖZEL HALK OTOBÜSLERI Στην Ευρωπαική πλευρά της Κων/πολης κοντά στο λιμάνι Kabataş.
1/8/2014
Paul
_DSC18275.jpg
BMC BELDE 260 CB #A.217 ÖZEL HALK OTOBÜSLERIΆλλος ένας τύπος λεωφορείου σχετικά άγνωστος σε εμάς. Η Ozel Halk έχει τα περισσότερα εν ενεργεία μη χαμηλοδάπεδα στην Πόλη αν και το συγκεκριμένο είναι απο τις σχετικά πρόσφατες παραλαβές του συγκεκριμένου μοντέλου.
Cumhuriyet Cd
1/8/2014
Paul
DSC_0053_-_Antigraphe.JPG
BOVA FUTURA III #17 ΚΤΕΛ ΦΩΚΙΔΑΣΣτον σταθμό υπεραστικών λεωφορείων Λιοσίων, στις 13/9/21.Konsventz
_DSC41716.jpg
BOVA FUTURA IV #117 ΚΤΕΛ ΧΑΝΙΩΝ-ΡΕΘΥΜΝΗΣΦεύγοντας δρομολόγιο απο Ηράκλειο προς το Ρέθυμνο
6/4/2016
Paul
FUTURA117_.jpg
BOVA FUTURA IV #117 ΚΤΕΛ ΧΑΝΙΩΝ-ΡΕΘΥΜΝΗΣΣτην παραλιακή του Ηρακλείου, 1/6/2017Thanasis Tsirikas
DSCF3340__.JPG
BOVA FUTURA IV #17 ΚΤΕΛ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝΣτην Καρδίτσα, στις 11/9/14.Konsventz
_DSC17014.jpg
BOVA FUTURA IV #17 ΚΤΕΛ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣΒγαίνοντας απο τον Σταθμο Υπεραστικών Λεωφορείων στην Λιοσίων
18/7/2014
Paul
DSCF87151C.jpg
BOVA FUTURA V #17 ΚΤΕΛ ΑΧΑΪΑΣΣτα ΚΤΕΛ Κηφισού στις 23/8/2013Nikolas A.
DSCF87161c.jpg
BOVA FUTURA V #17 ΚΤΕΛ ΑΧΑΪΑΣΣτα ΚΤΕΛ Κηφισού στις 23/8/2013Nikolas A.
DSC00352.jpg
BOVA FUTURA V #17 ΚΤΕΛ ΛΑΚΩΝΙΑΣΦωτογραφημένο στο πάρκινγκ του Κηφισού
9/4/2012
Paul
_DSC1882.jpg
BOVA FUTURA V #17 ΚΤΕΛ ΛΑΚΩΝΙΑΣ26/8/2015 στα ΚΤΕΛ ΚηφισούNikolas A.
_DSC5091.jpg
BOVA FUTURA V #17 ΚΤΕΛ ΛΑΚΩΝΙΑΣΛεπτομέρεια από τη μάσκα του, Μάρτιο του '16 στον Κηφισό.Nikolas A.
_DSC4159c.jpg
BREDAMENARINIBUS M240LS #3217 ASFΜπροστά από τη πλατεία Duomo του Κόμο τον Ιούνιο του 2014Nikolas A.
_DSC2112.jpg
CAMO CAMUS #1726 STCPΧτισμένο σε πλαίσιο O405N² της Mercedes
21/9/2018 in Porto city center
Nikolas A.
_DSC18744.jpg
GULERYUZ COBRA OPEN TOP BUS #T-017 BIG BUS ISTANBULΣτο πλάι της Πλατείας Σουλταναχμέτ ξεκινώντας τον γύρο του Βοσπόρου
2/8/2014
Paul
IMG_1474.JPG
HEULIEZ GX 117 L- #791 - LIGNE D' AZUR - NIKAIAΗ midi έκδοση του οχήματος με μήκος 10, 5 μ.420 Peiraias - Agia Paraskevi
IMG_1473.JPG
HEULIEZ GX 317 - #304 - LIGNE D' AZUR - NIKAIAΤο λεωφορείο κινείται με φυσικό αέριο.420 Peiraias - Agia Paraskevi
P5244322.JPG
HEULIEZ GX117 #408 RATP - MONTMARTROBUS Ένα από τα λεωφορειάκια που κάνουν συγκοινωνία στο λόφο της Μονμάρτρης στο Παρίσι. Αυτά τα Heuliez Midi αντικαθιστούν συχνά πυκνά τα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία που εκτελούν τη γραμμή και τα οποία υποφέρουν συχνά από βλάβες.420 Peiraias - Agia Paraskevi
HEULIEZ_GX317_PICT2891.JPG
HEULIEZ GX317 #1055 RATP Τα τελευταία χρόνια ο φορέας αστικών συγκοινωνιών του Παρισιού , RATP) εφαρμόζει ένα σύστημα είσπραξης κομίστρου που απαιτεί την είσοδο απο την μπροστά πόρτα και την έξοδο από πίσω αλλά και την αποφυγή χρήσης τρίτης πόρτας για τον αποκλεισμό των λαθρεπιβατών. Έτσι πλεόν όλα τα οχήματα είναι τρίθυρα. Όταν παραλήφθηκαν τα GX317 άρχισε προφανώς η εφαρμογή του νέου συστήματος και το εικονιζόμενο διαθέτει πλέον δύο πόρτες. Πρόσεξτε οτι η μεσαία πόρτα βρίσκεται ακριβώς στο μέσο του οχήματος , όπως συμβαίνει και με τα δίθυρα Ο405Ν2 της ΕΘΕΛ) και δεν έχει μετατεθεί προς τα πίσω, όπως γίνεται συνήθως με τα εξαρχής δίθυρα οχήματα, το οποίο ίσως να οφείλεται στην μετασκευή του οχήματος από αρχικά δίθυρο σε τρίθυρο. antonis
P1012808.JPG
HEULIEZ GX317 #1121 RATP420 Peiraias - Agia Paraskevi
HEULIEZ_GX317_PICT3013.JPG
HEULIEZ GX317 RATPΤο HEULIEZ GX317 ήταν ο διάδοχος του Renault R312. Αρχικά η Renault επαναπαύτηκε στην επιτυχία του R312 νομίζοντας οτι αρκούσε στην αγορά να διαθέτει χαμηλό λεωφορείο με ένα μόνο σκαλοπάτι. Όταν όμως οι Γερμανοί παρουσίασαν τα υπερχαμηλά μοντέλα τους, όπως το Neoplan N4014, άρχισαν να χάνουν πελάτες και για να κερδίσουν χρόνο συνέπραξαν με την HEULIEZ χρησιμοποιώντας το πίσω μέρος του R312 και ένα καινούργιο εμπρός τμήμα χωρίς σκαλοπάτι στην μεσαία και εμπρόσθια πόρτα το 1995. Το εικονιζόμενο όχημα έχει 3 πόρτες, ωστόσο μόνον η πρώτη χρησιμοποιείται για είσοδο.antonis
CSC_0042.JPG
IRISBUS AGORA S CNG #917 ΟΣΥΣτην Λ. Αμαλίας, στις 02/01/2014.Konstantinos
_PLK2600.jpg
IRISBUS CITELIS 12 CNG #9117 ΟΣΥΣτην Λένορμαν ως Α13
27/5/2021
Paul
DSC_0380.jpg
IRISBUS CITELIS 12 CNG #9170 ΟΣΥΣτον Αγ. Αντώνιο Περιστερίου, στις 21/02/2014.Konstantinos
DSC_0376.jpg
IRISBUS CITELIS 12 CNG #9171 ΟΣΥΣτην οδό Θ. Δηληγιάννη, στις 20/02/2014.Konstantinos
_DSC6807.jpg
IRISBUS CITELIS 12 CNG #9172 ΟΣΥΣτην οδό Ακαδημίας
4/10/2013
Paul
P62000271c.jpg
IRISBUS CITELIS 12 CNG #9174 ΟΣΥΣτη Λιοσίων στις 20/6/2013Nikolas A.
_DSC3331.JPG
IRISBUS CITELIS 12 CNG #9175 ΟΣΥΣτον σταθμό Λαρίσης στις 5/6/2014Nikolas A.
293 files on 10 page(s) 1


Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.