HEULIEZ GX317 #1055 RATP Τα τελευταία χρόνια ο φορέας αστικών συγκοινωνιών του Παρισιού , RATP) εφαρμόζει ένα σύστημα είσπραξης κομίστρου που απαιτεί την είσοδο απο την μπροστά πόρτα και την έξοδο από πίσω αλλά και την αποφυγή χρήσης τρίτης πόρτας για τον αποκλεισμό των λαθρεπιβατών. Έτσι πλεόν όλα τα οχήματα είναι τρίθυρα. Όταν παραλήφθηκαν τα GX317 άρχισε προφανώς η εφαρμογή του νέου συστήματος και το εικονιζόμενο διαθέτει πλέον δύο πόρτες. Πρόσεξτε οτι η μεσαία πόρτα βρίσκεται ακριβώς στο μέσο του οχήματος , όπως συμβαίνει και με τα δίθυρα Ο405Ν2 της ΕΘΕΛ) και δεν έχει μετατεθεί προς τα πίσω, όπως γίνεται συνήθως με τα εξαρχής δίθυρα οχήματα, το οποίο ίσως να οφείλεται στην μετασκευή του οχήματος από αρχικά δίθυρο σε τρίθυρο. antonis
MAN OASA 903 #105 ΚΤΕΛ Ν. ΦΘΙΩΤΙΔΑΣΦωτογραφημένο στα ΚΤΕΛ Λιοσίων στις 28/3/2012Nikolas A.
MB CITARO C1 #105 ΚΤΕΑΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥΣτην Λεωφόρο Ικάρου πηγαίνοντας προς το αεροδρόμιο
20/8/2015Paul
MB CITARO C1 #105 ΚΤΕΑΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥΣτο αεροδρόμιο του Ηρακλείου
12/9/2015Paul