(20-05-2014, 09:47 PM)nikolas86 Wrote: Η γραμμή από μόνη της δεν εχει να προσφέρει και πολλά.
Η γραμμή μέσα από το πρίσμα μιας γενικότερης μελέτης με επεκτάσεις και έρευνα χρηστικότητας ίσως να είχε αξία και μέλλον.
Το ίδρυμα έχει να δώσει πολλά λεφτα αν θέλει, αλλά εκεί που θέλει.
Επίσης, όπως και να το κάνεις, άμα θες να ξεκινήσεις από το κέντρο να πας στο νέο Μέγαρο, θες αρκετή ώρα και αλλαγές και περπάτημα για να πας με τις τωρινές συνθήκες.
Μα αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα με την χρηματοδότηση. Θεωρείς ότι οι άνθρωποι αυτοί που δεν είναι τυχαίοι θα δώσουν τουλάχιστον 100 εκ. για ένα ασαφές σχέδιο χωρίς να έχουν και τον έλεγχο της επένδυσης; Και δεν μιλάμε για ψίχουλα...... Επιπλέον, αν είχαν τέτοιο σχέδιο θα το είχαν ανακοινώσει οι ίδιοι ή σε συνεργασία με το υπουργείο και όχι ο υπουργός μόνος του.
Ούτε ευρύτερο σχέδιο υπάρχει για την περαιτέρω επέκταση της γραμμής και θα ήταν κρίμα να δοθεί σ' αυτήν προτεραιότητα, τη στιγμή που ήδη έτοιμα σχέδια (γραμμή 4) περιμένουν χρηματοδότηση.