Forum
[Τα Νεα] Επόμενος σταθμός, Τροκαντερό - Printable Version

+- Forum (https://mesametaforas.gr/forum)
+-- Forum: Ειδήσεις - Αθήνα & Θεσσαλονίκη (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=57)
+--- Forum: Αθήνα (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=87)
+--- Thread: [Τα Νεα] Επόμενος σταθμός, Τροκαντερό (/showthread.php?tid=11534)



[Τα Νεα] Επόμενος σταθμός, Τροκαντερό - Nikolas A. - 19-05-2014

Σχέδια για τη συγκοινωνιακή σύνδεση του ΗΣΑΠ με το Κέντρο Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος στο Δέλτα Φαλήρου και το Τροκαντερό εξετάζει η Αττικό Μετρό.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στο τραπέζι έχει πέσει η ιδέα στη γραμμή του ΗΣΑΠ - που εκτείνεται από την Κηφισιά έως τον Πειραιά - και ονομάζεται και «Μετρό γραμμή 1» να δημιουργηθεί μια υπόγεια διακλάδωση στον σταθμό των Πετραλώνων, με στόχο ο Ηλεκτρικός να διασχίζει την Καλλιθέα, να προσεγγίζει τις εγκαταστάσεις του Κέντρου Πολιτισμού όπου θα εγκατασταθούν η Εθνική Λυρική Σκηνή και η Εθνική Βιβλιοθήκη και να καταλήγει στο Τροκαντερό. Ετσι, για ένα κομμάτι από τα Πετράλωνα μέχρι το Δέλτα Φαλήρου ο Ηλεκτρικός στην πράξη, λόγω της υπόγειας διαδρομής, μετατρέπεται σε μετρό.

Επιπλέον, σύμφωνα με στελέχη της Αττικό Μετρό, με την υπό εξέταση σύνδεση θα διευκολυνθούν και όσοι θέλουν να πάνε και στο πάρκο που θα δημιουργηθεί στην περιοχή συνολικής έκτασης 170.000 τετραγωνικών μέτρων.
Σύμφωνα με τα ίδια στελέχη, μια σκέψη είναι η επέκταση του Ηλεκτρικού να συνδυαστεί με τον σταθμό του τραμ στην Αγία Σκέπη. Με τον τρόπο αυτόν η νέα αυτή γραμμή θα εξυπηρετεί συνδυαστικά το Μοσχάτο, την Καλλιθέα και το Νέο Φάληρο. Με τη νέα γραμμή, όπως εξηγούν από την Αττικό Μετρό, θα πυκνώσει το δίκτυο των μέσων σταθερής τροχιάς (ΗΣΑΠ, μετρό, τραμ), με συνέπεια όλο και περισσότεροι επιβάτες να μη χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα για τις μετακινήσεις τους.

Τέσσερις σταθμοί. Αυτό που έχει συζητηθεί, σύμφωνα με πληροφορίες, είναι να δημιουργηθούν τέσσερις σταθμοί. Αν και δεν έχει οριοθετηθεί ο χώρος που θα κατασκευαστούν, από την Αττικό Μετρό λένε ότι οι δύο θα είναι επί της Λεωφόρου Συγγρού, στο κάτω τμήμα, λίγο πριν από τη Λεωφόρο Ποσειδώνος.

Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, έγινε και σχετική συζήτηση πριν από μερικές ημέρες, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στην Αγία Σκέπη, μεταξύ των υπουργών Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη, του προέδρου της Αττικό Μετρο Χρήστου Τσίτουρα και του δημάρχου Παλαιού Φαλήρου Διονύση Χατζηδάκη. Οπως είπε στα «ΝΕΑ» ο Διον. Χατζηδάκης, «από τη στιγμή που το μετρό θα φτάσει στον πρώην Ιππόδρομο και χιλιάδες άνθρωποι θα εξυπηρετούνται καθημερινά, η επέκτασή του στο Τροκαντερό είναι για μας ο στόχος».

Το 2016
Για την εξασφάλιση χρηματοδότησης του έργου κινείται ήδη ο υπουργός Ανάπτυξης Κ. Χατζηδάκης, ενώ ασκούνται σημαντικές πιέσεις προκειμένου να είναι έτοιμο το έργο το 2016.


RE: [Τα Νεα] Επόμενος σταθμός, Τροκαντερό - panos81 - 20-05-2014

Καταρχήν η ολοκλήρωση τέτοιου έργου μέχρι το 2016 είναι πιο απίθανη από το να ανατείλει αύριο ο Ήλιος από την Δύση. Δεν γίνεται σε ενάμιση χρόνο τέτοιο έργο, ειδικά στην Ελλάδα, με τα πάσης φύσεως εμπόδια που θα υπάρξουν (γραφειοκρατικά κυρίως).

Δεύτερον, έχει η Γραμμή 1 την δυνατότητα από πλευράς κανονικότητας δρομολογίων να δεχθεί τέτοια επέκταση;
Τα τρένα που θα κυκλοφορούν στην νέα διακλάδωση, θα συνεχίζουν μέχρι Κηφισιά ή θα τερματίζουν π.χ. στην Ομόνοια ή στο Θησείο;
Θα μπορεί η γραμμή βόρεια των Πετραλώνων να δεχθεί επιπλέον επιβατική κίνηση, ώστε να προστεθούν τα τρένα της νέας διακλάδωσης σε αυτά της υπάρχουσας από Πειραιά, ή θα οδηγηθούμε σε αραίωση των δρομολογίων από/προς Πειραιά, άρα νότια των Πετραλώνων να έχουμε δύο διακλαδώσεις με μικρότερη συχνότητα;

Μήπως εν τέλει θα ήταν προτιμότερο η διακλάδωση αυτή να αποτελέσει ανεξάρτητη γραμμή, με προοπτική επέκτασής της αργότερα προς άλλες περιοχές, αντί διακλάδωση της γραμμής 1;


[split] Επεκτάσεις μετρό Αθήνας - Nikolas A. - 20-05-2014

Quote:Σχέδια για τη συγκοινωνιακή σύνδεση του ΗΣΑΠ με το Κέντρο Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος στο Δέλτα Φαλήρου και το Τροκαντερό εξετάζει η Αττικό Μετρό.

Ετσι, για ένα κομμάτι από τα Πετράλωνα μέχρι το Δέλτα Φαλήρου ο Ηλεκτρικός στην πράξη, λόγω της υπόγειας διαδρομής, μετατρέπεται σε μετρό.

Για την εξασφάλιση χρηματοδότησης του έργου κινείται ήδη ο υπουργός Ανάπτυξης Κ. Χατζηδάκης, ενώ ασκούνται σημαντικές πιέσεις προκειμένου να είναι έτοιμο το έργο το 2016.

(20-05-2014, 09:00 AM)panos81 Wrote: Καταρχήν η ολοκλήρωση τέτοιου έργου μέχρι το 2016 είναι πιο απίθανη από το να ανατείλει αύριο ο Ήλιος από την Δύση. Δεν γίνεται σε ενάμιση χρόνο τέτοιο έργο, ειδικά στην Ελλάδα, με τα πάσης φύσεως εμπόδια που θα υπάρξουν (γραφειοκρατικά κυρίως).

Δεύτερον, έχει η Γραμμή 1 την δυνατότητα από πλευράς κανονικότητας δρομολογίων να δεχθεί τέτοια επέκταση;
Τα τρένα που θα κυκλοφορούν στην νέα διακλάδωση, θα συνεχίζουν μέχρι Κηφισιά ή θα τερματίζουν π.χ. στην Ομόνοια ή στο Θησείο;
Θα μπορεί η γραμμή βόρεια των Πετραλώνων να δεχθεί επιπλέον επιβατική κίνηση, ώστε να προστεθούν τα τρένα της νέας διακλάδωσης σε αυτά της υπάρχουσας από Πειραιά, ή θα οδηγηθούμε σε αραίωση των δρομολογίων από/προς Πειραιά, άρα νότια των Πετραλώνων να έχουμε δύο διακλαδώσεις με μικρότερη συχνότητα;

Μήπως εν τέλει θα ήταν προτιμότερο η διακλάδωση αυτή να αποτελέσει ανεξάρτητη γραμμή, με προοπτική επέκτασής της αργότερα προς άλλες περιοχές, αντί διακλάδωση της γραμμής 1;

Εύλογες οι απορίες σου Πάνο..

Να προσθέσω μόνο δυο πράγματα σαν απόψεις μου.
Από τη μία είναι δύσκολο να ολοκληρωθεί επέκταση μετρό μέσα σε 2 χρόνια, όπως έχουμε δει 15 χρόνια τώρα.
Από την άλλη, όταν υπάρχουν λεφτά όλα γίνονται. Όπως μέσα σε 1 χρόνο έχει ολοκληρωθεί σχεδόν το σχέδιο εγκαταστάσεων στο νέο Μέγαρο, γιατί απλά τα λεφτά τρέχουν. Μπορεί να έχει κι άλλο σχέδιο ο Νιάρχος.

Χωρίς να έχω εσωτερικές γνώσεις, νομίζω ότι το τροχαίο υλικό επαρκεί για μια τέτοια επέκταση. Σε αριθμό. Σε ετοιμότητα είναι ένα άλλο ερώτημα.
Επίσης, σε αυτή τη γραμμή, επέκταση δόκιμη μπορεί να γίνει μόνο από τη μεριά των Πετραλώνων και προς δυτικά (βόρεια ή νότια).

Μένει να δούμε τις τελικές αποφάσεις.


RE: Επεκτάσεις μετρό Αθήνας - nikos1991 - 20-05-2014

(20-05-2014, 10:33 AM)nikolas86 Wrote: Εύλογες οι απορίες σου Πάνο..

Να προσθέσω μόνο δυο πράγματα σαν απόψεις μου.
Από τη μία είναι δύσκολο να ολοκληρωθεί επέκταση μετρό μέσα σε 2 χρόνια, όπως έχουμε δει 15 χρόνια τώρα.
Από την άλλη, όταν υπάρχουν λεφτά όλα γίνονται. Όπως μέσα σε 1 χρόνο έχει ολοκληρωθεί σχεδόν το σχέδιο εγκαταστάσεων στο νέο Μέγαρο, γιατί απλά τα λεφτά τρέχουν. Μπορεί να έχει κι άλλο σχέδιο ο Νιάρχος.

Χωρίς να έχω εσωτερικές γνώσεις, νομίζω ότι το τροχαίο υλικό επαρκεί για μια τέτοια επέκταση. Σε αριθμό. Σε ετοιμότητα είναι ένα άλλο ερώτημα.
Επίσης, σε αυτή τη γραμμή, επέκταση δόκιμη μπορεί να γίνει μόνο από τη μεριά των Πετραλώνων και προς δυτικά (βόρεια ή νότια).

Μένει να δούμε τις τελικές αποφάσεις.
Αν υπάρχουν λεφτά για επέκταση της γραμμής 1, δεν θα κολλήσουμε στο Τ.Υ. Αν θέλετε παταγγέλνει και maglev ο ΗΣΑΠ. Εμένα η απορία μου είναι άλλη:
Μιλάμε για διακλάδωση με τη γραμμή 1, ΠΩΣ;;; Αφού η γραμμή 1 στο Στ. Πετραλώνων είναι υπέργεια ενώ η νέα γραμμή θα είναι υπόγεια (δεν μπορώ να μας φανταστώ σαν τη NYC στα 60s). Άρα ή πρέπει να υπογειοποιηθεί το τμήμα Θησείο - Ταύρος για να ξεκινάει από κάποιο βάθος η γραμμή στα Πετράλωνα (άκυρο το 2016) ή πρέπει να βρεθεί ένα διάδρομος για να μετατρέπεται η γραμμή από υπέργεια σε υπόγεια. Ακόμα και αν θεωρήσουμε ως διάδρομο την οδό Κηφισόδοτου και ως κλίση τη μέγιστη που έχει η Αττικό Μετρό (4%) παρατηρούμε πως στα 300μ που μεσολαβούν από το θεωρητικό ψαλίδι μέχρι την οδό Χαμοστέρνας η γραμμή προλαβαίνει να κατέβει κατά 12μέτρα. Από αυτά τα 12 μέτρα θα πρέπει να αφαιρεθούν τα 5 περίπου μέτρα που χάνει η γραμμή λόγω κατωφέρειας του εδάφους στον εν λόγω διάδρομο και άλλα 3 μέτρα που είναι το ύψος της γραμμής στο σημείο 0 (ψαλίδι με ΗΣΑΠ). Με τη γραμμή να συναντάει τη Χαμοστέρνας στα -4 μέτρα από το έδαφος, θα πρέπει να έχουμε υπερύψωση της Χαμοστέρνας (κι άλλες τεχνικές εργασίες).
Με λίγα λόγια, η άποψή μου είναι πως δεν μπορούμε - δεν μας συμφέρει να έχουμε ανταπόκριση με τη γραμμή 1 στα Πετράλωνα και ίσως ήταν προτιμότερο να εξεταστούν οι εξής προτάσεις:
1) σύνδεση με γραμμή 2 στην Ακρόπολη
2) αυτονόμηση της γραμμής Πετράλωνα - Τροκαντερό με σχέδιο επέκτασης προς τα ΒΔ προς Ρουφ (σύνδεση με προαστιακό) και Ελαιώνα (για να πάρει λίγη ζωή ο σταθμός, και σύνδεση με τα ΚΤΕΛ μελλοντικά)
3) ΤΡΑΜ express στη Λ. Συγγρού (στο επίπεδο της οδού με -1 λωρίδα ανά κατεύθυνση ή υπέργειο με υψηλότερο κόστος) για τα δρομολόγια Σύνταγμα - ΣΕΦ και Σύνταγμα - Βούλα με διατήρηση της υπάρχουσας γραμμής για τοπικά δρομολόγια Σύνταγμα - Πικροδάφνη.


RE: Επεκτάσεις μετρό Αθήνας - Nikolas A. - 20-05-2014

Προφανώς για να γράφουν στην είδηση για Πετράλωνα, θα υπάρχει και σχέδιο και μελέτη που να προβλέπει τεχνικά και κατασκευαστικά ζητήματα. (το ελπίζω δηλαδή!)
Περισσότερη άπλα πάντως έχει ο σταθμός του Θησείου.
Και πιστεύω ότι θα εφαρμοστεί ότι και στο σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας. (αν ποτέ γίνει)

Όσο για τα λεφτά, αν τα δίνει άλλος και αμεσως, όλα γίνονται πιο εύκολα.

Τα 4 τελευταία που αναφέρεις είναι απλά προτάσεις, που δε νομίζω να τις λάβουν υπόψιν τους, χωρίς να θέλω να σε πληγώσω και με όλο το σεβασμό Wink
Με τη δεύτερη να είναι αυτή που συζητιέται, ακόμα και χωρίς την αυτονόμηση.


RE: Επεκτάσεις μετρό Αθήνας - nikos1991 - 20-05-2014

(20-05-2014, 02:56 PM)nikolas86 Wrote: Προφανώς για να γράφουν στην είδηση για Πετράλωνα, θα υπάρχει και σχέδιο και μελέτη που να προβλέπει τεχνικά και κατασκευαστικά ζητήματα. (το ελπίζω δηλαδή!)

H άποψή μου επί του θέματος είναι πως δεν έχουν μελετήσει τίποτα και απλά πετάξαν μια προεκλογική μπανανόφλουδα. Είμαι σχεδόν σίγουρος πως δεν έχει γίνει καν μελέτη γι' αυτή τη γραμμή, που την ακούσαμε πρώτη φορά πριν λίγες μέρες και υποσχέθηκαν πως θα έχει πραγματοποιηθεί μέσα σε 18 μήνες.


RE: Επεκτάσεις μετρό Αθήνας - Nikolas A. - 20-05-2014

(20-05-2014, 03:13 PM)nikos1991 Wrote: H άποψή μου επί του θέματος είναι πως δεν έχουν μελετήσει τίποτα και απλά πετάξαν μια προεκλογική μπανανόφλουδα. Είμαι σχεδόν σίγουρος πως δεν έχει γίνει καν μελέτη γι' αυτή τη γραμμή, που την ακούσαμε πρώτη φορά πριν λίγες μέρες και υποσχέθηκαν πως θα έχει πραγματοποιηθεί μέσα σε 18 μήνες.

Δεν έχει νόημα προεκλογικό κατ' εμέ.
Γι αυτό έβαλα και τις παρενθέσεις.
Και γι αυτό είπα μένει να περιμένουμε τις τελικές αποφάσεις... Rolleyes


RE: Επεκτάσεις μετρό Αθήνας - antonis - 20-05-2014

Δεν υπάρχει καμία λογική στο σχέδιο και είναι προφανές ότι δεν υπάρχει και καμία μελέτη. Ούτε λεφτά υπάρχουν και δεν νομίζω ότι το Ίδρυμα θα μπορέσει να χρηματοδοτήσει ένα τόσο ακριβό έργο. Πάντως έχω την εντύπωση ότι θα έρθει πιο φτηνά και πιο γρήγορα αν η γραμμή του τραμ που περνάει λίγες εκατοντάδες μέτρα πιο νότια, έκανε μια μικρή παράκαμψη, ώστε να πλησιάσει το Κέντρο.


RE: Επεκτάσεις μετρό Αθήνας - Nikolas A. - 20-05-2014

(20-05-2014, 09:15 PM)antonis Wrote: Δεν υπάρχει καμία λογική στο σχέδιο και είναι προφανές ότι δεν υπάρχει και καμία μελέτη. Ούτε λεφτά υπάρχουν και δεν νομίζω ότι το Ίδρυμα θα μπορέσει να χρηματοδοτήσει ένα τόσο ακριβό έργο. Πάντως έχω την εντύπωση ότι θα έρθει πιο φτηνά και πιο γρήγορα αν η γραμμή του τραμ που περνάει λίγες εκατοντάδες μέτρα πιο νότια, έκανε μια μικρή παράκαμψη, ώστε να πλησιάσει το Κέντρο.

Η γραμμή από μόνη της δεν εχει να προσφέρει και πολλά.
Η γραμμή μέσα από το πρίσμα μιας γενικότερης μελέτης με επεκτάσεις και έρευνα χρηστικότητας ίσως να είχε αξία και μέλλον.

Το ίδρυμα έχει να δώσει πολλά λεφτα αν θέλει, αλλά εκεί που θέλει.
Επίσης, όπως και να το κάνεις, άμα θες να ξεκινήσεις από το κέντρο να πας στο νέο Μέγαρο, θες αρκετή ώρα και αλλαγές και περπάτημα για να πας με τις τωρινές συνθήκες.


RE: Επεκτάσεις μετρό Αθήνας - antonis - 20-05-2014

(20-05-2014, 09:47 PM)nikolas86 Wrote: Η γραμμή από μόνη της δεν εχει να προσφέρει και πολλά.
Η γραμμή μέσα από το πρίσμα μιας γενικότερης μελέτης με επεκτάσεις και έρευνα χρηστικότητας ίσως να είχε αξία και μέλλον.

Το ίδρυμα έχει να δώσει πολλά λεφτα αν θέλει, αλλά εκεί που θέλει.
Επίσης, όπως και να το κάνεις, άμα θες να ξεκινήσεις από το κέντρο να πας στο νέο Μέγαρο, θες αρκετή ώρα και αλλαγές και περπάτημα για να πας με τις τωρινές συνθήκες.
Μα αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα με την χρηματοδότηση. Θεωρείς ότι οι άνθρωποι αυτοί που δεν είναι τυχαίοι θα δώσουν τουλάχιστον 100 εκ. για ένα ασαφές σχέδιο χωρίς να έχουν και τον έλεγχο της επένδυσης; Και δεν μιλάμε για ψίχουλα...... Επιπλέον, αν είχαν τέτοιο σχέδιο θα το είχαν ανακοινώσει οι ίδιοι ή σε συνεργασία με το υπουργείο και όχι ο υπουργός μόνος του.
Ούτε ευρύτερο σχέδιο υπάρχει για την περαιτέρω επέκταση της γραμμής και θα ήταν κρίμα να δοθεί σ' αυτήν προτεραιότητα, τη στιγμή που ήδη έτοιμα σχέδια (γραμμή 4) περιμένουν χρηματοδότηση.


RE: Επεκτάσεις μετρό Αθήνας - marios.ilioupoli - 21-05-2014

Καλό το παραμύθι, αλλά δεν έχει δράκο! Και μόνο για την περίοδο που "έσκασε" αυτή η είδηση, έπρεπε αυτομάτως να μη δοθεί η παραμικρή σημασία.

Επειδή κάποιοι ίσως να μη γνωρίζουν πολλά (λογικό, γιατί και ο ίδιος ο γράφων μαθαίνει μέρα με τη μέρα), ψάχνοντας στον ιστότοπο της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, που είναι ο μοναδικός φορέας που μπορεί να υλοποιήσει οτιδήποτε έχει σχέση με το σύστημα του Μητροπολιτικού Σιδηροδρόμου (γραμμές 1, 2, 3) και του Τραμ, θα δει ότι υπάρχουν διαγωνισμοί ακόμα και για τοπογραφικές μελέτες για τις επεκτάσεις ΑΛΣΟΣ ΒΕΪΚΟΥ - ΠΕΡΙΣΣΟΣ και ΜΑΡΟΥΣΙ - ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ της -υπό σχεδιασμό- γραμμής 4, τις οποίες θα κάνουμε αρκετές δεκαετίες για να τις δούμε να υλοποιούνται, αλλά ΠΟΥΘΕΝΑ δεν υπάρχει ο παραμικρός διαγωνισμός για επέκταση της γραμμής 1 από τα Πετράλωνα μέχρι το Τροκαντερό!

Ένα ακόμα φάουλ είναι ότι ακόμα και δια γυμνού οφθαλμού και χωρίς να κάνεις υπολογισμούς -σχεδόν- ακριβείας, όπως αυτοί του nikos1991, σε παραπάνω σχόλιο, βλέπεις ξεκάθαρα ότι δεν υπάρχει το παραμικρό ενδεχόμενο να υλοποιηθεί αυτή η επέκταση από τεχνικής άποψης. Και κυρίως γιατί η μορφή του δικτύου στο υπό διερεύνηση σημείο δεν επιτρέπει να επιτευχθεί υπόγεια επέκταση του μέσου προς το Τροκαντερό, με διακλάδωση από το υπάρχον σιδηροδρομικό δίκτυο. Και δεν κατανοώ τι είδους σύγκριση μπορεί να υπάρχει από κάποιους με την περίπτωση της Δουκίσσης Πλακεντίας, που εκεί υπήρχε η σχετική πρόβλεψη κατά την κατασκευή της Αττικής Οδού.

Ακόμα και το ότι θίχτηκε το ότι μπορεί να υλοποιηθεί και μέσα σε 1 χρόνο το έργο αυτό, αν υπάρχουν τα χρήματα, είναι αστείο! Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει προκήρυξη για καμία μελέτη σχετικά με την εν λόγω επέκταση. Είναι ένα έργο που προκηρύχθηκε μόνο από κάποια ΜΜΕ. Δε διατυπώθηκε σαν σκέψη ούτε καν από επίσημα χείλη (Υπουργείο ΥΠΟΜΕΔΙ, ΑΜ, ΣΤΑΣΥ). Είναι επίσης ένα έργο υπόγειο. Άρα εύκολα μπορεί η επέκταση να "παγώσει" αν ξεκινήσει η υλοποίησή του και βρεθεί αντιμέτωπο με αρχαιότητες (καθόλου σπάνιο στην Αθήνα). Και εν τέλει είναι ένα ακόμη έργο που είναι εύκολο να βρεθεί στη δίνη δικαστικής διαμάχης μεταξύ εργολάβων, κάτι που μπορεί να σημαίνει πολύμηνη αναμονή για μία θετική απόφαση από τα Δικαστήρια. Άρα, όχι το '16, αλλά ούτε για το '26 δε φαίνεται φως στο τούνελ (αν κρίνουμε ότι χρειάστηκε 10ετια για τις πρόσφατες επεκτάσεις του Μετρό)!

ΥΓ: Δεν κατανοώ γιατί δόθηκε περισσότερη σημασία σε αυτή την προεκλογική "φούσκα" και όχι στα περί μείωσης στην τιμή των εισιτηρίων των ΜΜΜ, που ακούγαμε τον προηγούμενο μήνα.
ΥΓ2: Με όλο το σεβασμό, όταν κάποιος έχει μία παραπάνω θέση έναντι των υπολοίπων μελών του forum και θέλει να διατηρήσει τον ιστότοπο σε μία θέση που να εμπνέει εμπιστοσύνη στον κόσμο που θέλει να παρακολουθήσει τα των ΜΜΜ (αστικών και μη), φροντίζει να προσέχει τις θέσεις που διατυπώνει ή υιοθετεί.


RE: Επεκτάσεις μετρό Αθήνας - Nikolas A. - 21-05-2014

Επειδή μάλλον εμένα εννοείς φίλε Μάριε με όλα τα "από κάποιους" και "κάποιος που έχει μια παραπάνω θέση" που αναγράφεις στο ποστ σου και είμαι και ο μόνος που έχω απαντήσει και γράψει για τη συγκεκριμένη είδηση, γιατί είδηση είναι κι ας μην αναφέρεται στην Αττικό Μετρό, τη συνέχεια του Υπ. Υποδομών δηλαδή, θα απαντήσω συνολικά στο ποστ, με όλη τη καλή διάθεση, και δε θα κάτσω να αντιπαρατεθώ σε ένα ένα σημείο.

Πρώτον, λέω την άποψή μου και μόνο, χωρίς να έχω καμία ενημέρωση ή καμία εσωτερική πηγή από καμία εταιρεία και δε με απασχολεί κιόλας να την δημοσιεύσω φάτσα φόρα στη περίπτωση που έχω. Δεν άνέφερα κάτι ως τετελεσμένο γεγονός ή απόφαση ή μελέτη μου. Απλή συζήτηση. Αυτό για τα πέρι εμπιστοσύνης και ακρίβειας.

Δεύτερον, δεν έκανα κάνεναν υπολογισμό ακριβείας ΟΥΤΕ και μελέτη, όπως μπορεί να κάναν άλλοι ή να μην κάνανε και ΟΥΤΕ ανέφερα αν κάποια από τις άλλες μελέτες είναι σωστή ή λανθασμένη. Τυγχάνει και είμαι Βιολόγος και ΟΧΙ τοπογράφος, πολιτικός μηχανικός ή μηχανολόγος.

Τρίτον, αυτά που αναφέρεις στη τρίτη παράγραφο τα έχω αναφέρει νωρίτερα, άρα και συμφωνώ μαζί σου, μόνο τα κάποια χρόνια παραπάνω που έχω μου έχουν δείξει ότι όπου πέφτει χρήμα, γίνονται και τα ακατόρθωτα. Σχετικό και άσχετο με το (υποθετικό) έργο.

Τέταρτο, τελευταίο και σημαντικότερο, ούτε εγώ αλλά πιστεύω ούτε και τα υπόλοιπα μέλη της "διοικητικής" ομάδας, θεωρούμε ότι έχουμε καμία παραπάνω θέση μέσα σε αυτό το χώρο. Δεν είμαστε πολυεθνική εταιρεία, μια απλή ομάδα είμαστε από φίλους των ΜΜΜ που εκφραζόμαστε ελεύθερα μέσω αυτής. Και ο όποιος τίτλος είναι απλά ελέω καλύτερου συντονισμού και αρμοδιοτήτων ώστε να υπάρχει και το καλύτερο αποτέλεσμα.
Και επίσης, το γεγονός ότι βρίσκομαι σε αυτή την ομάδα δε νομίζω ότι μου στερεί το δικαίωμα να εκφέρω ΑΠΟΨΗ και όχι να πάρω θέση, όπως και δεν έκανα.

Με όλο το σεβασμό και από εμένα λοιπόν, ας προσέχουμε τι λέμε όλοι μας. Για να υπάρξει και καλύτερη κατανόηση.