This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 32 Vote(s) - 2.75 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)

Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
Σε εκποίηση από τις 31/12, λογικό για την κάλυψη των εξόδων...
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
07-01-2014, 11:40 AM
Website Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(05-01-2014, 11:41 AM)AlexNik Wrote: Σε δύο πολύ ωραίες λίστες, έβγαλαν εκτός περίπου 200 οχήματα...

http://mesametaforas.gr/forum/forum-221-...E%B9%CE%B1

(07-01-2014, 11:40 AM)Konstantinos Wrote: Σε εκποίηση από τις 31/12, λογικό για την κάλυψη των εξόδων...

Εδώ που τα λέμε, έτσι κι αλλιώς αυτά που εκποίησαν ήταν διαλυμένα, ίσως και ασύμφορο να τα ξαναλειτουργήσουν.

Πολλές φορές εάν ένα λεωφορείο ακινητεί λόγω ανταλλακτικού, το διαλύουν για να μπορέσουν να φτιάξουν ένα άλλο και όσο περνά ο καιρός το λεωφορείο διαλύεται από τους ίδιους τους μηχανικούς. Μάλιστα στο αμαξοστάσιο της Π. Ράλλη υπάρχει οδηγία να μην διαλύουν άλλα λεωφορεία για να φτιάξουν άλλα, αφού είχαν φτάσει κάποια solaris να μην αναγνωρίζονται - σε κάποια μάλιστα έλειπαν από πλαστικά, φανάρια, πάνελ, μέχρι και τζάμια (τραγική κατάσταση), ενώ κάποιες Αθηνές δεν είχαν κινητήρες, σασμάν, τζάμια, ταμπλώ, πόρτες κλπ κλπ (λογικά είναι από αυτές που πήγαν προς εκποίηση).
(This post was last modified: 07-01-2014, 11:53 AM by AlexNik.)
07-01-2014, 11:43 AM
Website Find Reply
marios.ilioupoli Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 216
Joined: 21-02-2012
RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
(07-01-2014, 10:18 AM)panos81 Wrote: Αποσύρουν κιόλας τόσα Irisbus Agora, που δεν έχουν κλείσει καν 10ετία; Είναι με τα καλά τους;

Δεν ήταν με τα καλα τους όταν τα αγόρασαν. Τώρα, καλά κάνουν. Ποιος ο λόγος να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας για οχήματα που έχουν αποσυρθεί από την κυκλοφορία;
07-01-2014, 07:30 PM
Find Reply
ecoj Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 187
Joined: 12-04-2013
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
Γιατί δεν ήταν με τα καλά τους όταν τα αγόρασαν; Η ακινησία λογικά οφείλεται σε έλλειψη ανταλλακτικών! Αν υπήρχαν ανταλλακτικά λογικά δεν αποσύρονταν τώρα 19 οχήματα 8 ετών.
07-01-2014, 10:10 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(07-01-2014, 07:30 PM)marios.ilioupoli Wrote: Δεν ήταν με τα καλα τους όταν τα αγόρασαν. Τώρα, καλά κάνουν. Ποιος ο λόγος να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας για οχήματα που έχουν αποσυρθεί από την κυκλοφορία;

Δε καταλαβαίνω το point σου..
Εννοείς ότι απέσυραν από την τα Agora και κυκλοφορούν ακόμα κατι N1 και Ν2;
Και κάνουν καλά που τα απέσυραν;
Εννοείται να μη πληρώνουν τέλη για όλα τα οχήματα αν έχουν κάνει προγραμματισμό και έχουν βρει πόσα τελικά οχήματα χρειάζονται. Αλλά τα Agora;;;
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
07-01-2014, 10:11 PM
Find Reply
Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(07-01-2014, 07:30 PM)marios.ilioupoli Wrote: Δεν ήταν με τα καλα τους όταν τα αγόρασαν. Τώρα, καλά κάνουν. Ποιος ο λόγος να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας για οχήματα που έχουν αποσυρθεί από την κυκλοφορία;

Προφανώς και ήταν με τα καλά τους, γιατί τα συγκεκριμένα λεωφορεία αγοράστηκαν στην φούρια από τα απόνερα των ολυμπιακών αγώνων του 2004 (Συμφέροντα;;; Βλ.τα εξοπλιστικά) χωρίς να έχει γίνει μια μελέτη για το πόσα πραγματικά χρειάζονται για την κάλυψη των γραμμών.

Κοιτάξτε για να μην κοροϊδευόμαστε την 7ετία από το '98 έως το 2005 (Περίπου) υπήρχε συνεχής και ασύστολη αγορά νέων λεωφορείων χωρίς να έχουν βελτιωθεί οι χρόνοι αναμονής στις στάσεις, γνωρίζοντας ό,τι το Μετρό στα επόμενα χρόνια θα είχε ανάπτυξη και γνωρίζοντας επίσης ό,τι τα οχήματα της γενιάς του '94 δεν είχαν συμπληρώσει την 10ετία με αποτέλεσμα να πληρώνουμε τα σπασμένα σήμερα.

Δεν είμαι παρανοϊκός ούτε τσιγκούνης έπρεπε στις αρχές της δεκαετίας του 2000 να υπήρχε μια ανανέωση του στόλου αλλά όχι σε τόση μεγάλη κλίμακα και όχι σε άστοχες αγορές όπως για παράδειγμα οι γκαζιέριες πρώτης και δεύτερης γενιάς που τότε και καλά κάποιοι με ''περιβαντολογικές ευαισθησίες'' αγόρασαν τα συγκεκριμένα οχήματα με αποτέλεσμα μετά από 14 και 10 χρόνια αντίστοιχα να έχουν αποδειχτεί αναξιόπιστα.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
(This post was last modified: 08-01-2014, 01:03 AM by Konstantinos.)
08-01-2014, 12:28 AM
Website Find Reply
mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(07-01-2014, 10:11 PM)nikolas86 Wrote: Δε καταλαβαίνω το point σου..
Εννοείς ότι απέσυραν από την τα Agora και κυκλοφορούν ακόμα κατι N1 και Ν2;
Και κάνουν καλά που τα απέσυραν;
Εννοείται να μη πληρώνουν τέλη για όλα τα οχήματα αν έχουν κάνει προγραμματισμό και έχουν βρει πόσα τελικά οχήματα χρειάζονται. Αλλά τα Agora;;;

Τα συγκεκριμένα Agora που αποσύρθηκαν ήταν ήδη παροπλισμένα και είχαν γίνει δότες οργάνων. Έτσι όπως είχαν καταντήσει καλά έκαναν και τα απέσυραν καθώς έχουν πάγια έξοδα (τέλη, ασφάλεια). Το θέμα ήταν να μην είχαμε φτάσει σ' αυτό το σημείο να αποσύρουμε οχήματα 8ετιας. Μάλιστα, πρέπει να είναι πάνω από 19 οχήματα τα οποία δεν μπορούν να κυκλοφορήσουν καθώς μόνο 88 στάλθηκαν για ΚΤΕΟ το 2013. Και από τα Iris του Ρέντη που επίσημα δεν είχαμε αποσύρσεις στάλθηκαν για ΚΤΕΟ τα 254 από τα 281.


(08-01-2014, 12:28 AM)Konstantinos Wrote: Προφανώς και ήταν με τα καλά τους, γιατί τα συγκεκριμένα λεωφορεία αγοράστηκαν στην φούρια από τα απόνερα των ολυμπιακών αγώνων του 2004 (Συμφέροντα;;; Βλ.τα εξοπλιστικά) χωρίς να έχει γίνει μια μελέτη για το πόσα πραγματικά χρειάζονται για την κάλυψη των γραμμών.

Κοιτάξτε για να μην κοροϊδευόμαστε την 7ετία από το '98 έως το 2005 (Περίπου) υπήρχε συνεχής και ασύστολη αγορά νέων λεωφορείων χωρίς να έχουν βελτιωθεί οι χρόνοι αναμονής στις στάσεις, γνωρίζοντας ό,τι το Μετρό στα επόμενα χρόνια θα είχε ανάπτυξη και γνωρίζοντας επίσης ό,τι τα οχήματα της γενιάς του '94 δεν είχαν συμπληρώσει την 10ετία με αποτέλεσμα να πληρώνουμε τα σπασμένα σήμερα.

Δεν είμαι παρανοϊκός ούτε τσιγκούνης έπρεπε στις αρχές της δεκαετίας του 2000 να υπήρχε μια ανανέωση του στόλου αλλά όχι σε τόση μεγάλη κλίμακα και όχι σε άστοχες αγορές όπως για παράδειγμα οι γκαζιέριες πρώτης και δεύτερης γενιάς που τότε και καλά κάποιοι με ''περιβαντολογικές ευαισθησίες'' αγόρασαν τα συγκεκριμένα οχήματα με αποτέλεσμα μετά από 14 και 10 χρόνια αντίστοιχα να έχουν αποδειχτεί αναξιόπιστα.

Το 2004 χρειαζόταν τα οχήματα. Αλλά πλέον είναι γεγόνος ότι ο στόλος είναι υπεράριθμος και μην ξεχνάμε ότι όπως είπες και εσύ έχουν αλλάξει οι συγκοινωνιακές ανάγκες λόγω της επέκτασης του μετρό με συνέπεια πολλές γραμμές να έχουν χάσει σημαντικό μέρος της επιβατικής τους κίνησης και να χρειάζονται λιγότερα οχήματα.
(This post was last modified: 08-01-2014, 01:23 AM by mercedes elbo.)
08-01-2014, 01:22 AM
Find Reply
marios.ilioupoli Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 216
Joined: 21-02-2012
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(07-01-2014, 10:11 PM)nikolas86 Wrote: Δε καταλαβαίνω το point σου..
Εννοείς ότι απέσυραν από την τα Agora και κυκλοφορούν ακόμα κατι N1 και Ν2;
Και κάνουν καλά που τα απέσυραν;
Εννοείται να μη πληρώνουν τέλη για όλα τα οχήματα αν έχουν κάνει προγραμματισμό και έχουν βρει πόσα τελικά οχήματα χρειάζονται. Αλλά τα Agora;;;

Νομίζω πως με κάλυψαν σε αυτά που θα απαντούσα οι Konstantinos και mercedes elbo.
08-01-2014, 01:28 AM
Find Reply
ecoj Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 187
Joined: 12-04-2013
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
Για τις γκαζιέρες πρώτης γενιάς έχει ειπωθεί αρκετές φορές πως το όριο ζωής τους ήταν στα δέκα χρόνια οπότε το να έχουν προβλήματα πλέον δεν είναι παράξενο ή παράλογο.
08-01-2014, 01:28 AM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(08-01-2014, 01:22 AM)mercedes elbo Wrote: Τα συγκεκριμένα Agora που αποσύρθηκαν ήταν ήδη παροπλισμένα και είχαν γίνει δότες οργάνων. Έτσι όπως είχαν καταντήσει καλά έκαναν και τα απέσυραν καθώς έχουν πάγια έξοδα (τέλη, ασφάλεια). Το θέμα ήταν να μην είχαμε φτάσει σ' αυτό το σημείο να αποσύρουμε οχήματα 8ετιας. Μάλιστα, πρέπει να είναι πάνω από 19 οχήματα τα οποία δεν μπορούν να κυκλοφορήσουν καθώς μόνο 88 στάλθηκαν για ΚΤΕΟ το 2013. Και από τα Iris του Ρέντη που επίσημα δεν είχαμε αποσύρσεις στάλθηκαν για ΚΤΕΟ τα 254 από τα 281.

Αν μιλάμε για τέτοια οχήματα τότε σύμφωνοι.
Έχω δει με τα μάτια μου πως έχουν καταντήσει κάποια Irisbus στου Ρέντη και το έχω αναφέρει.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
08-01-2014, 01:31 AM
Find Reply
aliance Offline
Οδηγός
*



Posts: 198
Joined: 14-10-2009
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
Το Ν1 πρώην ΥΕΗ-7424 επαναταξινομήθηκε στο Μπραχάμι με αριθμό κυκλοφορίας ΥΝΝ-9974 με νέο αριθμό παρμπρίζ 974!!!Smile
05-02-2014, 06:17 PM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(05-02-2014, 06:17 PM)aliance Wrote: Το Ν1 πρώην ΥΕΗ-7424 επαναταξινομήθηκε στο Μπραχάμι με αριθμό κυκλοφορίας ΥΝΝ-9974 με νέο αριθμό παρμπρίζ 974!!!Smile

Άρα μετά τον αποχαρακτηρισμό, επανήλθε στο στόλο;!;
05-02-2014, 08:55 PM
Website Find Reply
aliance Offline
Οδηγός
*



Posts: 198
Joined: 14-10-2009
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
Είναι και γενικά φρεσκοβαμμένο μήπως μπει σε καμία καινούρια πρότυπη?
05-02-2014, 09:10 PM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
Υπάρχει ένα έγγραφο το οποίο λέει για τη 224.

Έχουμε πληροφορίες σχετικά με το αν έχουν επανέλθει ή αν θα επανέλθουν κι άλλα λεωφορεία;
05-02-2014, 09:11 PM
Website Find Reply
aliance Offline
Οδηγός
*



Posts: 198
Joined: 14-10-2009
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
Για άλλα οχήματα δεν ξέρω!!!Ξέρω ότι η demo Βεργίνα 709 έχει σωθεί προς το παρόν και είναι στο Μπραχάμι.Τώρα κάτι είχε πάρει το αυτί μου ότι στο Μπραχάμι θα γίνουν πρότυπες άλλες 2 γραμμές αλλά τίποτα επίσημο!!!Αυτές που μπορούν να γίνουν άνετα είναι κατά τη γνώμη μου το 201 & 136/137.
05-02-2014, 09:16 PM
Find Reply
nikos1991 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 195
Joined: 09-07-2011
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
Ως μουσειακό θα παραμείνει και το Vanhool A507 #4. Το Ν1 για ποιο λόγο άλλαξε αριθμό κυκλοφορίας;
05-02-2014, 09:21 PM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
Αν αποχαρακτηριστεί ένα όχημα δεν είμαι σίγουρος εάν μπορεί να λάβει τον ίδιο αριθμό κυκλοφορίας..
05-02-2014, 09:40 PM
Website Find Reply
ΧΡΗΣΤΟΣ Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 16
Joined: 20-11-2014
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
Στον υπαίθριο χωρο στάθμευσης της (πρωην) ΕΘΕΛ στο Ρέντη βρίσκονται αρκετά λεωφορεία σε εγκατάλειψη οπως τα Vanhool μινι, καποια Daf χωρις πινακιδες. Γνωρίζει κανεις ποιος ειναι ο σκοπός του εκει παροπλισμου τους ;
20-11-2014, 02:27 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
Να πουληθούν για παλιοσίδερα ή να πουληθούν απλά σε τρίτες χώρες ή εταιρείες (μετά κατάλληλων προυποθέσεων με το αλαλούμ της ελληνικής νομοθεσίας).

Νομίζω ότι κάποια DAF έχουν πουληθεί.

[Image: thumb_DENOUDSTEN_ALLIANCE_CITY_61.JPG]
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
(This post was last modified: 20-11-2014, 04:18 PM by Nikolas A..)
20-11-2014, 02:49 PM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(20-11-2014, 02:49 PM)nikolas86 Wrote: Νομίζω ότι κάποια DAF έχουν πουληθεί.

Στην Σόφια νομίζω.
20-11-2014, 03:36 PM
Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Στόλος λεωφορείων χρονομίσθωσης (Dry lease) AlexNik 1 2.882 05-09-2023, 11:59 PM
Last Post: tomasxouliaras
  Στόλος λεωφορείων πλήρους εκμίσθωσης (wet lease - ΚΤΕΛ) AlexNik 0 2.651 22-04-2023, 09:18 PM
Last Post: AlexNik
  Στόλος λεωφορείων χρονομίσθωσης (Dry lease) - Συζήτηση AlexNik 4 4.373 16-12-2021, 07:12 PM
Last Post: Paul
  Στόλος λεωφορείων πλήρους εκμίσθωσης (wet lease - ΚΤΕΛ) - Συζήτηση AlexNik 1 2.587 12-10-2020, 02:22 AM
Last Post: Paul

Forum Jump:



Users browsing this thread: 2 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024