Last additions - 420 Peiraias - Agia Paraskevi
|
|
ALSTOM CITADIS #8 LIGNES d' AZUR - ΝΙΚΑΙΑΕδώ το τραμ #8-Cap d' Ail κινείται με τροφοδοσία από τις μπαταρίες, επί της πλατείας Massena.420 Peiraias - Agia ParaskeviOct 09, 2011
|
|
ALSTOM CITADIS #6 LIGNES d' AZUR - ΝΙΚΑΙΑΗ πόλη της Νίκαιας διαθέτει μια γραμμή τραμ, Pont Michel - Las Planas, που εξυπηρετείται από 28 συρμούς τύπου Citadis, κατασκευής της Alstom. Οι πρώτοι είκοσι συρμοί φέρουν ως επιπλέον προσδιοριστικό και το όνομα μιας ή δύο πόλεων από την περιοχή πέριξ της Νίκαιας. Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό των συρμών είναι ότι μπορούν να κινηθούν και με μπαταρία. Η δυνατότητα αυτή χρησιμοποιείται καθημερινά κατά το πέρασμα από τις πλατείες Garibaldi και Μassena, όπου για λόγους μη αλλοίωσης της αισθητικής του αστικού τοπίου δεν υφίσταται εναέριος για το τραμ. Εδώ το τραμ #6-Villefrance sur mer ακριβώς πριν κατεβάσει τον παντογράφο και μπει στην πλατεία Massena.420 Peiraias - Agia ParaskeviOct 09, 2011
|
|
ANSALDOBREDA SIRIO #TA10024 ΣΤΑΣΥΤο τραμ 10024 μόλις έχει περάσει τη στάση "Μπάτης" και κατευθύνεται προς ΣΕΦ.420 Peiraias - Agia ParaskeviOct 09, 2011
|
|
RHEINBAHN #2651 - DUEWAG GT8Ένα πραγματικά ιστορικό μοντέλο τραμ, το GT8 της DUEWAG, κατασκευής 1965, το οποίο εκτελεί ακόμα τακτικά δρομολόγια στο Ντύσελντορφ. Ο αριθμός 8 στο όνομα του μοντέλου αναφέρεται στον αριθμό των αξόνων. Το GT8 προέκυψε από μετασκευή του μοντέλου GT6 με προσθήκη ενός μεσαίου τμήματος. Ίδια τραμ κυκλοφορούσαν μέχρι πριν μερικά χρόνια και στην Κολωνία, μέχρι που αντικαταστάθηκαν και εκποιήθηκαν. Ορισμένα συνεχίζουν να προσφέρουν συγκοινωνιακό έργο στην πόλη Konya της Τουρκίας. Rheinbahn ονομάζεται η συγκονωνιακή επιχείρηση του Ντύσελντορφ.420 Peiraias - Agia ParaskeviFeb 15, 2010
|
|
|
|
|
HAMBURG - S-BAHN ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥΈνας συρμός της σειράς 474/874 της S-Bahn στο σταθμό του αεροδρομίου. Για τη σύνδεση του αεροδρομίου με το υπόλοιπο δίκτυο επιλέχτηκε η λύση της διαδρομής-παρακλάδι της γραμμής προαστιακού S1. Στο σταθμό Ohlsdorf χωρίζεται ο αποτελούμενος από δύο τρένα συρμός της γραμμής S1 στα δύο. Το πρώτο τρένο συνεχίζει για αεροδρόμιο, ενώ το δεύτερο εξυπηρετεί το υπόλοιπο τμήμα της γραμμής. Η διαδρομή από Ohlsdorf για αεροδρόμιο έχει μήκος 3.5 χλμ και είναι σχεδόν όλη σε σήραγγα. Χρόνος διαδρομής: 4 λεπτά.420 Peiraias - Agia ParaskeviDec 12, 2008
|
|
HAMBURG - S-BAHN ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥΤο πρώτο τρένο που εισήλθε στο σταθμό, όπως αναγράφεται και στον ηλεκτρονικό πίνακα.420 Peiraias - Agia ParaskeviDec 12, 2008
|
|
HAMBURG - S-BAHN ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥΤο πρώτο τρένο που μπήκε στο σταθμό στολισμένο εορταστικά για την περίσταση.420 Peiraias - Agia ParaskeviDec 12, 2008
|
|
HAMBURG - S-BAHN ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥΜια άποψη του νέου σταθμού, ο οποίος εγκαινιάστηκε στις 11.12.2008 με δωρεάν διαδρομές και εκδηλώσεις για τους επιβάτες.420 Peiraias - Agia ParaskeviDec 12, 2008
|
|
HAMBURG - S-BAHN ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥΗ είσοδος του νέου σταθμού ακριβώς κάτω από το κεντρικό κτίριο του αεροδρομίου.420 Peiraias - Agia ParaskeviDec 12, 2008
|
|
BRUXELLES - FLEXITY OUTLOOK , ex CITYRUNNER) T4000Όχημα παραλαβής 2006 , αριθμός οχήματος 4002). Η MIVB / STIB παρέλαβε δύο τύπους τραμ, 27 μικρά Τ3000 , μήκους 31, 85 μέτρων, μεταφορικής ικανότητας 188 επιβατών) και 19 μεγάλα Τ4000 , μήκους 43, 22 μέτρων, μεταφορικής ικανότητας 263 επιβατών). To T3000 αποτελείται από 5 μέρη, ενώ το Τ4000 από 7. Τη σχεδίαση της εξωτερικής εμφάνισης και εσωτερικής διαρρύθμισης ανέλαβε ο Βέλγος σχεδιαστής Axel Enthoven. Το ταξίδεψα στη γραμμή 23 και έμεινα εντυπωσιασμένος από την ποιότητα της κύλισης, την έλλειψη παντοειδούς θορύβου, κραδασμού, τριξίματος κλπ, τη φοβερή επιτάχυνση και την πολύ καλή συμπεριφορά στις στροφές. Λεπτομέρεια: Τα καθίσματα έχουν δερμάτινη επένδυση!420 Peiraias - Agia ParaskeviNov 24, 2008
|
|
|
|