This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 33 Vote(s) - 3.03 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Κορμοί / Express

Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#81
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Κορμοί / Express
Στις μέρες μας που όλο και περισσότερες λεωφορειακές γραμμές τροφοδοτούν τις γραμμές του μετρό, μάλλον κάτι παρόμοιο πρέπει να γίνει και για τη γραμμή Β9.
Η Αχαρνών εξυπηρετείται από τις γραμμές Β9 και Γ9 σε όλο το μήκος της και από τη γραμμή 6 του τρόλει. Σε μικρά κομμάτια εξυπηρετείται και από τις γραμμές 024 και 703.
Η γραμμή Β9, κατά τη γνώμη μου, θα πρέπει να αλλάξει αφετηρία στο κέντρο και από τη Χαλκοκονδύλη να μεταφερθεί στα Κάτω Πατήσια, με αποβίβαση επί της Αχαρνών και αφετηρία επί της Στρατηγού Καλλάρη, όπως κάνει και το 735.
Στην Αχαρνών για το κομμάτι Κ. Πατήσια - κέντρο θα παραμείνουν οι γραμμές 6 και Γ9.
Έτσι και η Αχαρνών, που δεν έχει λεωφορειολωρίδα, αποσυμφορείται και η διαδρομή του Β9 γίνεται πιο αποδοτική και σε χρόνο και σε καύσιμα και σε οχήματα.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
15-07-2014, 04:04 PM
Find Reply
mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
#82
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Κορμοί / Express
(15-07-2014, 04:04 PM)nikolas86 Wrote: Στις μέρες μας που όλο και περισσότερες λεωφορειακές γραμμές τροφοδοτούν τις γραμμές του μετρό, μάλλον κάτι παρόμοιο πρέπει να γίνει και για τη γραμμή Β9.
Η Αχαρνών εξυπηρετείται από τις γραμμές Β9 και Γ9 σε όλο το μήκος της και από τη γραμμή 6 του τρόλει. Σε μικρά κομμάτια εξυπηρετείται και από τις γραμμές 024 και 703.
Η γραμμή Β9, κατά τη γνώμη μου, θα πρέπει να αλλάξει αφετηρία στο κέντρο και από τη Χαλκοκονδύλη να μεταφερθεί στα Κάτω Πατήσια, με αποβίβαση επί της Αχαρνών και αφετηρία επί της Στρατηγού Καλλάρη, όπως κάνει και το 735.
Στην Αχαρνών για το κομμάτι Κ. Πατήσια - κέντρο θα παραμείνουν οι γραμμές 6 και Γ9.
Έτσι και η Αχαρνών, που δεν έχει λεωφορειολωρίδα, αποσυμφορείται και η διαδρομή του Β9 γίνεται πιο αποδοτική και σε χρόνο και σε καύσιμα και σε οχήματα.

Αν είναι κάποιο που πρέπει να φύγει από το κέντρο είναι το Γ9. Αλλά καλύτερα Άνω Πατήσια ώστε αυτός που θέλει να πάει Ν. Χαλκηδόνα/Ν. Φιλαδέλφεια να έχει από Άνω Πατήσια: 3, Γ9, Τοπικό Β8 και επιπροσθέτως μπορούν να εξοικονομηθούν περισσότερα οχήματα σε σχέση με τα Κάτω Πατήσια.

Bέβαια, δεν γνωρίζω τι αλλαγές έπονται από Σεπτέμβριο που θα υπάρξουν σίγουρα τροποποιήσεις και ήδη γνωρίζουμε ότι κόβεται το Β8 στα Άνω Πατήσια και δημιουργούνται νέες γραμμές Πλ. Κουμουνδούρου - Στ. Αγία Μαρίνα και Ελευσίνα- Στ. Αγία Μαρίνα, λογικά με κατάργηση του Α16, σύμφωνα με αυτή την παρουσίαση. www.yme.gr/pdf/2014_06_16_OASA%20PRESENTATION.pdf
16-07-2014, 12:04 AM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#83
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Κορμοί / Express
(16-07-2014, 12:04 AM)mercedes elbo Wrote: Αν είναι κάποιο που πρέπει να φύγει από το κέντρο είναι το Γ9. Αλλά καλύτερα Άνω Πατήσια ώστε αυτός που θέλει να πάει Ν. Χαλκηδόνα/Ν. Φιλαδέλφεια να έχει από Άνω Πατήσια: 3, Γ9, Τοπικό Β8 και επιπροσθέτως μπορούν να εξοικονομηθούν περισσότερα οχήματα σε σχέση με τα Κάτω Πατήσια.

Αυτός που θέλει να πάει Φιλαδέλφεια, Χαλκηδόνα και Κόκκινο Μύλο εξυπηρετείται από το Β9 το οποίο κατεβαίνει την Δεκελείας και μετά από ένα σημείο συμπίπτει και με το Γ9 και 3.
Και από το κέντρο αντίστοιχα με το 3, 6 Β9, Γ9.
Είναι κόμβος τα Άνω Πατήσια οπότε δε διαφωνώ ότι θα μπορούσε και εκεί.
Ο χώρος με προβληματίζει, καθώς εκεί γύρω από το σταθμό έχει μηδαμινές δυνατότητες μανούβρας στροφής κλπ και πάντα έχει πολύ κίνηση στο τρίγωνο Χαλκίδος-Πατησίων-Αγίας Λαύρας.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
16-07-2014, 12:25 AM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#84
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Κορμοί / Express
Όπως τα συζητούσαμε και παραπάνω.

(28-08-2014, 05:15 PM)AlexNik Wrote: - Η γραμμή Β8 τις περιοχές Ν. Φιλαδέλφειας, Μεταμόρφωσης με το σταθμό Άνω Πατησίων

- Η γραμμή Γ10 τις περιοχές Ανάκασας, Αγ. Αναργύρων με το σταθμό Κάτω Πατησίων

Καιρός να γίνει τό ίδιο και με τις Β9, Γ9, ακόμα και με την 703 που έχει αφετηρία στο πουθενά...
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
29-08-2014, 11:24 AM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#85
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Κορμοί / Express
(10-12-2014, 12:56 AM)nikolas86 Wrote: Αλλαγές στις γραμμές και τα δρομολόγια των αστικών λεωφορείων και των τρόλεϊ έρχονται από την ερχόμενη Δευτέρα, 15 Δεκεμβρίου.

Οι αλλαγές αφορούν κυρίως τα βόρεια και δυτικά προάστια, όπου θα γίνουν τροποποιήσεις σε οκτώ γραμμές, ενώ θα καταργηθεί προσωρινά και η γραμμή Express «Πειραιάς - Ακρόπολη - Σύνταγμα» που εξυπηρετούσε από τον περασμένο Μάϊο τους τουρίστες της κρουαζιέρας.

Για τη συγκεκριμένη γραμμή είχε διατυπώσει αντιρρήσεις ο Δήμος Πειραιά, υποστηρίζοντας ότι «με τη λειτουργία της, οι επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων δεν μένουν καθόλου στον Πειραιά».

(10-12-2014, 12:01 PM)panos81 Wrote: Μια αποτυχημένη σκέψη, μια γραμμή με ελάχιστη κίνηση που απασχολούσε λεωφορείο και οδηγό χωρίς λόγο. Αν κάποιος θέλει να πάει από τον Πειραιά στο Σύνταγμα υπάρχουν πολλές εναλλακτικές λύσεις - και με μέσα σταθερής τροχιάς. Αν θέλει να το κάνει υπό μορφή sightseeing, υπάρχουν και ειδικές γραμμές με ειδικά διαμορφωμένα λεωφορεία.

Αποτυχημένη σκέψη δεν είναι καθόλου καθώς το δέλεαρ της συγκεκριμένης γραμμής σε σχέση με τις άλλες sightseeing γραμμές είναι η χαμηλότερη τιμή και express μετάφορα στην Ακρόπολη, επιπρόσθετα των άλλων εναλλακτικών για το μουσείο.

Αποτυχημένα μυαλά μάρκετιγκ και διαφήμισης μάλλον είναι εκεί στα κεντρικά καθώς η γραμμή δεν είχε καθόλου προβολή, και πάλι με την άφιξη των κρουαζιερόπλοιων το καλοκαίρι είχε αρκετό κόσμο. Η γραμμή είναι ιδιαίτερη τόσο από άποψη δρομολογίων όσο και συχνοτήτων και θα πρέπει να αντιμετωπιστεί ανάλογα.

Όσο για τις αντιρρήσεις του δήμου Πειραιά, ας κοιτάξει να έχει καλές υποδομές και χώρους επισκεψιμότητας για να κρατήσει τον κόσμο, και μάλλον δεν έχει λόγο να ασχολείται με το αν θα υπάρχει λεωφορειακή γραμμή που θα μεταφέρει κόσμο στο σημάντικότερο, ίσως, μουσείο της χώρας.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
10-12-2014, 01:32 PM
Find Reply
ΧΡΗΣΤΟΣ Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 16
Joined: 20-11-2014
#86
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Κορμοί / Express
Δεν θα ήταν αποτυχημένη η σκέψη, αν οι αρμόδιοι σε συνεννόηση με τον ΟΛΠ είχαν ένα πρόγραμμα με τις αφιξο/αναχωρήσεις των λεωφορείων που να ταιριάζουν στις ώρες παραμονής των κρουαζιερόπλοιων και φυσικά να το διαφήμιζαν με κάποιο τρόπο. Αλλά χωρις πλοία στον Πειραιά π.χ. μήνα Νοέμβριο, ποιον να πάρει ;
10-12-2014, 04:48 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#87
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Κορμοί / Express
(10-12-2014, 04:48 PM)ΧΡΗΣΤΟΣ Wrote: Αλλά χωρις πλοία στον Πειραιά π.χ. μήνα Νοέμβριο, ποιον να πάρει ;

Εξυπακούεται ότι η γραμμή θα πρέπει να διακόπτεται στο τέλος της σεζόν και να επαναλειτουργεί με την έναρξή της και πάντα σε συμφωνία με τις αφιξοαναχωρήσεις κρουαζιερόπλοιων.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
10-12-2014, 05:01 PM
Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 1 AlexNik 16 11.139 27-11-2013, 04:02 PM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2 AlexNik 57 32.174 16-11-2013, 07:30 PM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 6 AlexNik 14 11.568 16-11-2013, 03:48 PM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 7 AlexNik 20 13.212 07-11-2013, 01:31 AM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 0 AlexNik 21 14.978 30-06-2013, 09:20 PM
Last Post: nikos1991
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΗΛΠΑΠ nikos1991 2 3.681 07-06-2013, 09:36 PM
Last Post: Paul
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 5 AlexNik 21 14.735 05-10-2011, 01:00 PM
Last Post: cmegas
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 8 AlexNik 5 5.712 17-12-2010, 08:16 PM
Last Post: Citaro
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3 AlexNik 11 10.530 02-10-2010, 04:10 PM
Last Post: maledictus
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 4 AlexNik 10 7.436 07-02-2010, 02:31 PM
Last Post: ELBO O405GN

Forum Jump:



Users browsing this thread: 2 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024