This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 9 Vote(s) - 3.22 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[NewPost] Το σύγχρονο "γεφύρι της Άρτας"

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[NewPost] Το σύγχρονο "γεφύρι της Άρτας"
Γράφει η Γωγώ Κυριαζή

Ταλαιπωρία και επιβάτες συνυπάρχουν πλέον στα βαγόνια του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου. Με τα έργα για την αναβάθμιση των γραμμών του ΗΣΑΠ να συμπληρώνουν σχεδόν δύο χρόνια, ο εκσυγχρονισμός έχει καταλήξει «γολγοθάς» για χιλιάδες πολίτες.

Από τον Ιούλιο του 2010 παραμένει κλειστό το τμήμα του ΗΣΑΠ από τον σταθμό Αττική μέχρι το Μοναστηράκι και η μία γραμμή μέχρι το Θησείο ενώ τα έργα σε όλα τα τμήματα του ηλεκτρικού έχουν ξεκινήσει από το καλοκαίρι του 2009.

Την ώρα που η τιμή των εισιτηρίων αυξάνεται και η καμπάνα για όσους δεν πληρώνουν το αντίτιμο μεγαλώνει, οι πολίτες έχουν εγκλωβιστεί σε ένα πρωτόγνωρο αδιέξοδο.

Η ταλαιπωρία παίρνει διαρκώς παράταση ενώ παραμένει ακόμα αδιευκρίνιστο το πότε θα τεθούν σε λειτουργία οι νέες γραμμές. Για να καλυφθεί το κενό, έχουν δρομολογηθεί λεωφορεία της ΕΘΕΛ με ατελείωτες καθυστερήσεις που εντείνουν περαιτέρω το πρόβλημα.

Η διαδρομή της υπομονής
Οι φωνές αγανάκτησης πολλές αλλά οι υπεύθυνοι κλείνουν τα αυτιά τους στο πρόβλημα. Τα έργα μεταξύ των σταθμών Αττικής- Μοναστηράκι, που σύμφωνα με την αρχική ενημέρωση έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2010, προχωρούν με αργούς ρυθμούς και για όλα «φταίνε τα αρχαία.»

Αυτό ισχυρίστηκε η εταιρεία του ΗΣΑΠ με ανακοίνωσή της έναν µήνα πριν από την καταληκτική ηµεροµηνία του ∆εκεµβρίου του 2010, δίνοντας καινούργια – τη τέταρτη κατά σειρά – παράταση στην ολοκλήρωση των έργων, χωρίς ωστόσο να προσδιορίζεται µε ακρίβεια η νέα ηµεροµηνία παράδοσης.

«Η Α.Ε. ΗΣΑΠ ενηµερώνει το επιβατικό κοινό ότι κατά τη διάρκεια των εργασιών ανακαίνισης της σιδηροδροµικής γραµµής στην περιοχή µεταξύ των σταθµών Οµόνοια - Θησείο, προέκυψαν αρχαιολογικά ευρήµατα», αναφέρει στην επίσηµη ανακοίνωσή της η διοίκηση των ΗΣΑΠ και συνεχίζει: «Tο τµήµα µεταξύ των σταθµών Αττική - Μοναστηράκι παραµένει εκτός λειτουργίας και ο χρόνος παράδοσής του θα ανακοινωθεί µε νεώτερο δελτίο Τύπου, µετά την ολοκλήρωση των αρχαιολογικών ερευνών στο τµήµα Μοναστηράκι - Θησείο. Η εταιρεία διαβεβαιώνει ότι καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για επιτάχυνση των εργασιών, σε συνεργασία πάντοτε µε την Αρχαιολογική Υπηρεσία».

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση του ΗΣΑΠ, η άντληση των ευρημάτων ολοκληρώθηκε και τώρα το έργο προχωρά με πιο γοργούς ρυθμούς. Η εκτίμηση των υπευθύνων των γραμμών κατασκευής, ωστόσο, κάνει λόγο για ολοκλήρωση του έργου το καλοκαίρι του 2011.

Αξίζει να σημειωθεί πως η σύμβαση του έργου, υπογράφηκε τον Φεβρουάριο του 2008, με κόστος 79 εκατ. ευρώ και ανάδοχο εταιρία την Άκτωρ. Η αρχική σύμβαση έκανε λόγο για ολοκλήρωση του έργου μετά από 75 εβδομάδες ωστόσο συμπληρώνονται δύο χρόνια από την έναρξη των εργασιών.

Έκδηλη η αγανάκτηση των πολιτών
Με φωνές απελπισίας μίλησαν στο newpost, πολίτες που χρησιμοποιούν καθημερινά τον ΗΣΑΠ για τις μετακινήσεις τους.

Η 25χρονη Κατερίνα Σταράκη κάνει λόγο για «μαρτύριο» και αναφέρει χαρακτηριστικά στο "newpost":

«Μένω στην Κηφισιά και σπουδάζω στο Πανεπιστήμιο Πειραιά. Χάνω διαρκώς μαθήματα γιατί δεν έχω τη δυνατότητα να πληρώνω ταξί και η αναγκαστική αλλαγή στην Αττική από τον ΗΣΑΠ σε λεωφορεία της ΕΘΕΛ με ταλαιπωρεί πολύ αφού καθυστερεί σχεδόν μισή ώρα. Πρέπει να τελειώσει το «μαρτύριο» εδώ και τώρα.»

Η Σίσσυ Πετρέλη μένει στο Άγιο Ελευθέριο μαζί με το σύζυγό της. Η ίδια δουλεύει σε εστιατόριο στην Καλλιθέα ενώ ο άνδρας της, Αντώνης είναι ναυτικός.

«Χρησιμοποιώ κάθε μέρα τον ηλεκτρικό για να πάω στη δουλειά μου. Μία απόσταση που αν λειτουργούσαν κανονικά οι γραμμές θα την έκανα σε 15 λεπτά, από το καλοκαίρι χάνω σχεδόν δύο ώρες στο δρόμο. Πάλι εμείς πληρώνουμε τις καθυστερήσεις», λέει χαρακτηριστικά η κ. Πετρέλη τονίζοντας πως συχνά χρησιμοποιεί ταξί καταβάλλοντας το μισό της μεροκάματο για να μην αργεί στη δουλειά της.

Το ίδιο αγανακτισμένος και ο σύζυγός της δηλώνει στο newpost:

«Η υπομονή μας εξαντλήθηκε. Μας κοροϊδεύουν κάθε φορά με νέα παράταση στα έργα. Ταξιδεύω συνέχεια και θέλω να δω την οικογένειά μου. Με τις εργασίες στον ΗΣΑΠ, πάω σπίτι μου μία φορά την εβδομάδα γιατί έχει γίνει ανυπόφορη η ταλαιπωρία της μετακίνησης».

Η 60χρονη Άννα Λυμπεροπούλου είναι ακόμα ένα «θύμα» του ηλεκτρικού.

« Η κόρη μου δουλεύει και κρατάω την εγγονή μου. Μένω Πειραιά και η κόρη μου στον Άγιο Νικόλαο. Ξεκινάω από το σπίτι στις 6 το πρωί για να είμαι μετά από μία ώρα στον προορισμό μου. Είμαστε σε αδιέξοδο», δηλώνει η κ. Άννα και τονίζει πως ακόμα και στις γραμμές του ΗΣΑΠ που λειτουργούν κανονικά, η ταλαιπωρία είναι εξίσου μεγάλη λόγω των μεγάλων καθυστερήσεων στα δρομολόγια.
09-04-2011, 10:52 AM
Website Find Reply
ELBO O405GN Offline
Made in Greece
**



Posts: 355
Joined: 20-11-2009
#2
RE: [NewPost] Το σύγχρονο "γεφύρι της Άρτας"
Τα έργα ξεκίνησαν μέσα Γενάρη 2009 με πρώτη αποκοπή γραμμής το τμήμα Ομόνοια-Ταύρος. Δρομολογήθηκαν οι γραμμές ΕΘΕΛ 010-011 για αντικατάσταση. Εκείνο που με ενοχλεί περισσότερο, δεν είναι τόσο η καθυστέρηση των έργων όσο η μη πύκνωση δρομολογίων στα ολοκληρωμένα τμήματα που δεν είναι δύσκολο να γίνει. Αλλά για αυτά δε μιλάνε οι συνδικάλες...
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
(This post was last modified: 09-04-2011, 01:43 PM by ELBO O405GN.)
09-04-2011, 01:37 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024