This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 15 Vote(s) - 3.27 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ο στόλος

panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*

Posts: 535
Joined: 16-11-2009
Post: #1
Ο στόλος
Συνολικά, η Συγκοινωνία Αμαρουσίου έχει αυτή την στιγμή 26 λεωφορεία, τον μεγαλύτερο στόλο από κάθε άλλη Δημοτική Συγκοινωνία στην Ελλάδα.

ΜΑΝ-Sfakianakis midi
Συνολικά υπάρχουν 19 τέτοια λεωφορεία, ηλικίας από 8-12 ετών. Τα πρώτα 4 παραδόθηκαν την άνοιξη του 1997 και με αυτά ξεκίνησε η γραμμή 010 από Άγιο Θωμά για Πολύδροσο. Τα επόμενα 6 παραδόθηκαν έως τον Φεβρουάριο του 1998, για την έναρξη και της 020 και ώστε να δοθεί η δυνατότητα για την ύπαρξη εφεδρικών λεωφορείων. Η τρίτη παρτίδα (3 λεωφορεία) μπήκε σε κυκλοφορία τον Σεπτέμβριο του 1999, μαζί με την έναρξη λειτουργίας του 030.
Και οι τρεις παρτίδες είναι πανομοιότυπες. Διαθέτουν συνολικά 35 θέσεις επιβατών (15 καθήμενοι + 20 όρθιοι) κατά τον κατασκευαστή, όμως συχνά μεταφέρουν πολύ περισσότερους. Τα καθίσματα είναι από φορμάϊκα, θυμίζοντας κάπως τα ξύλινα των ΕΑΣίτικων της δεκαετίας 1980. Διαθέτουν όλα κλιματιστικά της Sutrak (πριν συγχωνευθεί με την Carrier).
Η τέταρτη παρτίδα, με 6 λεωφορεία, αγοράστηκε την άνοιξη του 2002 για την έναρξη των 050 και 060. Εξωτερικά τα λεωφορεία έχουν ελάχιστες διαφορές με τα παλαιότερα, μέσα όμως είναι αρκετά αναβαθμισμένα με καθίσματα με μαξιλάρι και υφασμάτινη επένδυση, αντιολισθητικό δάπεδο, και κίτρινες χειρολαβές στις πόρτες για τα άτομα με μειωμένη όραση. Τα κλιματιστικά τους είναι Thermo King, ίδια με αυτά που έχουν τα περισσότερα λεωφορεία της Ε.ΘΕ.Λ.

Ο χρωματισμός τους έχει ως βασικό χρώμα το κόκκινο (εξ ου και το παρατσούκλι τους "τα κόκκινα λεωφορεία" όπως τα αποκαλούν στο Μαρούσι), με μπλε σκούρο στους προφυλακτήρες και μία σκούρα οριζόντια μπλε λωρίδα στα πλάγια και πίσω στην ποδιά. Κατά καιρούς, κάποια φέρουν ολόσωμες διαφημίσεις.

# Αρ. κυκλ. Έτος κατασκευής
1 ΥΡΙ-5501 1997
2 ΥΡΙ-5502 1997
3 ΥΡΙ-5503 1997
4 ΥΡΙ-5504 1997
5 ΥΖΧ-9055 1998
6 ΥΖΧ-9056 1998
7 ΥΖΧ-9057 1998
8 ΥΖΧ-9058 1998
9 ΥΖΧ-9059 1998
10 ΥΖΧ-9060 1998
11 ΥΖΧ-9711 1999
12 ΥΖΧ-9712 1999
13 ΥΖΧ-9713 1999
14 ΖΗΤ-9514 2002
15 ΖΗΤ-9515 2002
16 ΖΗΤ-9516 2002
17 ΖΗΤ-9517 2002
18 ΖΗΤ-9518 2002
19 ΖΗΤ-9519 2002
[Image: normal_00004.JPG]

Neoplan N6221 CNG
Τα δύο Neoplan φυσικού αερίου αποκτήθηκαν μέσω του προγράμματος Zeus το 2002. Ο χρωματισμός τους είναι τυρκουάζ με μια κόκκινη λωρίδα περιμετρικά στην ποδιά. Ήταν τα πρώτα τρίπορτα λεωφορεία της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου, και χρησιμοποιήθηκαν αρχικά στην γραμμή προς αεροδρόμιο, και κατόπιν το ένα στην γραμμή της Πανεπιστημιούπολης και το άλλο στο σχολικό δρομολόγιο Εργατικών Κατοικιών Αγ. Θωμά - 5ου Δημοτικού. Ανεφοδιάζονται στις εγκαταστάσεις της Ε.ΘΕ.Λ., αρχικά στα Άνω Λιόσια και μετέπειτα στην Ανθούσα.

# Αρ. κυκλ. Έτος κατασκευής
1 ΖΗΙ-9820 2002
2 ΖΗΙ-9821 2002

Mercedes-Benz O405N1 ΕΛΒΟ ("Βεργίνα")
Πέντε "Βεργίνες" της Ε.ΘΕ.Λ. συνεχίζουν την καριέρα τους στο δίκτυο της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου από τον Σεπτέμβριο του 2009. Έχουν βαφτεί στα χρώματα της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου (κόκκινο με μπλε σκούρους προφυλακτήρες). Η οριζόντια μπλε γραμμή περιμετρικά έχει αντικατασταθεί από δύο διαγώνιες μπλε γραμμές πίσω από την πίσω ρόδα, αλλά μόνο στην αριστερή πλευρά, καθώς στα δεξιά ο χώρος προορίζεται για διαφημιστικό αυτοκόλλητο. Εσωτερικά, έχει αντικατασταθεί η επένδυση των καθισμάτων, και βεβαίως έχουν αφαιρεθεί τα ακυρωτικά μηχανήματα. Κατά τα άλλα, πέρα από ένα γενικό καθάρισμα και μηχανική συντήρηση, δεν έχουν γίνει άλλες εργασίες. Έχουν αποκτηθεί με ενοικιαγορά, ήτοι για 6 χρόνια ο Δήμος καταβάλλει € 2.500 ετησίως για το καθένα, και κατόπιν θα περάσουν στην πλήρη κυριότητά του. Κυκλοφορούν την γραμμή 070 Μαρούσι - Πεύκη - Λυκόβρυση, καθώς και τα δρομολόγια της Πανεπιστημιούπολης, ενώ πολλές φορές κάνουν δρομολόγια και στο 040. Σε αντίθεση με τα άλλα λεωφορεία, δεν έχουν αριθμούς παρμπριζ.

# Αρ. κυκλ. Έτος κατασκευής
- ΥΕΜ-4715 1997
- ΥΕΜ-4722 1997
- ΥΕΜ-4723 1997
- ΥΕΜ-4730 1997
- ΥΕΜ-4741 1997
[Image: normal_4730-1.JPG]

Το διάστημα από Αύγουστο 2007 μέχρι Σεπτέμβριο 2009, ο Δήμος Αμαρουσίου είχε μισθώσει δύο Ikarus 260 από την Ε.ΘΕ.Λ. (ΗΕ-2099 και ΥΑΕ-2376), τα οποία αρχικά χρησιμοποιήθηκαν στην διαδημοτική γραμμή Αμαρουσίου - Πεύκης - Λυκόβρυσης (με αριθμό 001 τότε, που όμως ελλείψει προμετωπίδων δεν αναγραφόταν στα Ikarus). Αυτά δεν έφεραν τον χρωματισμό ή τα λογότυπα της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου, αλλά ήταν βαμμένα γαλάζια με μία κίτρινη και μία σκούρα μπλε λωρίδα περιμετρικά κάτω από τα παράθυρα, και μετά τους έβαλαν αυτοκόλλητα με το λογότυπο της Διαδημοτικής Συγκοινωνίας. Εσωτερικά, είχε γίνει ανακατασκευή του εσωτερικού με καινούρια ξύλινα πάνελ και τοποθέτηση μαξιλαριών με υφασμάτινη επένδυση πάνω στα καθίσματα.
Η ηλικία τους, παρότι η κατάστασή τους ήταν σχετικά καλή, τα ψηλά και άβολα σκαλιά για τους ηλικιωμένους, σε συνδυασμό με την έλλειψη κλιματιστικών, οδήγησαν στην αντικατάστασή τους στο 001 από ένα Neoplan φυσικού αερίου, και ύστερα από ένα ΜΑΝάκι. Έχοντας παραμείνει στο αμαξοστάσιο για σχεδόν 7 μήνες σε απραξία, με τον ερχομό των "Βεργίνων" επεστράφησαν στην Ε.ΘΕ.Λ. και σήμερα βρίσκονται στο Θριάσειο περιμένωντας ή νέους χρήστες ή (πιθανότερα) κόψιμο.
[Image: normal_Bus_Ikarus_260_Marousi_4.jpg]
(This post was last modified: 13-07-2010 10:51 AM by panos81.)
12-07-2010 11:22 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.060
Joined: 22-08-2009
Post: #2
RE: Ο στόλος
Εκανα 2-3 διορθωσεις στο post σου, πολυ καλη η παρουσιαση του στολου Smile

Μια ενσταση εχω μονο. Αυτο:
(12-07-2010 11:22 AM)panos81 Wrote:  Το διάστημα από Αύγουστο 1997 μέχρι Σεπτέμβριο 2009, ο Δήμος Αμαρουσίου είχε μισθώσει δύο Ikarus 260 από την Ε.ΘΕ.Λ.

Μηπως ειναι απο το 2007 εως το 2009?Rolleyes
12-07-2010 01:59 PM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*

Posts: 535
Joined: 16-11-2009
Post: #3
RE: Ο στόλος
Ναι, σίγουρα όχι 1997... Αλλά μπορεί να είναι και 2006. Δεν θυμάμαι τώρα... Γερνάω!!!...
12-07-2010 02:28 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Asterix Offline
Premium User
**



Posts: 26
Joined: 17-11-2009
Post: #4
RE: Ο στόλος
Νομιζω οτι μου επιτρεπεται να κανω μια μικρη διορθωση.Τον μεγαλυτερο στολο Δημοτικης Συγκοινωνιας τον εχει η ΡΟΔΑ στη Ροδο.Εχει 40 λεωφορεία (39 λεωφορεια και 1 τουριστικο τρενακι)
Καλό το Ο302,άλλωστε με αυτό μεγαλώσαμε.
Αλλά σαν τον γλυκό γουργούρισμα του αερόψυκτου Magirus Deutz δεν υπάρχει...


13-07-2010 12:10 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.060
Joined: 22-08-2009
Post: #5
RE: Ο στόλος
Αυτη εδω ειναι δημοτικη επιχειρηση συγκοινωνιων χωρις κομιστρο, για να μην ειναι ανταγωνιστικη της ΕΘΕΛ, γι αυτο συζηταμε για εντελως διαφορετικο πραγμα Wink

Στη Ρόδο η ΡΟΔΑ ειναι ουσιαστικα κατι σαν Αστικο ΚΤΕΛ Wink
13-07-2010 12:13 AM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*

Posts: 535
Joined: 16-11-2009
Post: #6
RE: Ο στόλος
Στο τεύχος της 2ας Οκτωβρίου της τοπικής εφημερίδας "Ερμής", αναφέρεται ότι έγινε συνάντηση μεταξύ του Δημάρχου Αμαρουσιου Γ. Πατούλη και του Δ.Σ. του Ο.Α.Σ.Α. με κύριο θέμα την μεταφορά των αφετηριών από τον ανατολικό σταθμό του Ο.Α.Κ.Α. σε άλλη θέση. Στο περιθώριό της όμως συζητήθηκε, λέει, και η ανανέωση του στόλου της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου με την παραχώρηση "μικρών και ευέλικτων" λεωφορείων του Ο.Α.Σ.Α.

Βγάλτε συμπεράσματα...

Να δώσει η Ε.ΘΕ.Λ. Solaris Urbino 8.6; Δεν το νομίζω.
Να δώσει "τσιμεντόλιθους" (Neoplan N4007); Ούτε τέτοια νομίζω ότι περισσεύουν. Άλλωστε δεν μιλάμε για 1-2 οχήματα. Για να αντικατασταθεί η 1η δεκάδα λεωφορείων της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου, χρειάζονται τουλάχιστον 5-6, λαμβάνοντας υπόψη την προσθήκη των 5 "Βεργίνων" που έγινε πέρσι τον Σεπτέμβρη. Επιπλέον, ο Πατούλης είχε εκφράσει την δυσαρέσκειά του για τα λεωφορεία αυτά από την αρχή λειτουργίας της γραμμής 555, χαρακτηρίζοντάς τα ως "παλιά, τρακκαρισμένα και θορυβώδη". Σε αυτό δεν έχει άδικο. Χώρια που είναι πολύ τσιμινιέρες για την ηλικία τους.

Τα ΜΑΝάκια που δεν έχουν χαμηλό δάπεδο, συνεπώς έχουν λιγότερους περιορισμούς όσον αφορά την εσωτερική διαρρύθμιση, διαθέτουν ονομαστικά 15 θέσεις καθήμενων και 20 όρθιων, αν και πολλές φορές μπαίνουν μέσα διπλάσιοι επιβάτες από την χωρητικότητα αυτή. Στα Neoplan N4007, πολύς εσωτερικός χώρος έχει πάει χαμένος καθώς η εσωτερική τους διαρρύθμιση δεν είναι καλή, χωρίς βέβαια να υπάρχουν και πολλές επιλογές σε ένα υπερχαμηλοδάπεδο λεωφορείο 8 και κάτι μέτρων μήκους. Έχουν 13 καθίσματα κανονικού μεγέθους με τα 9 να βλέπουν προς τα εμπρός, και 2 αυξημένου πλάτους που βλέπουν πίσω, όμως η ύπαρξη της "γαλαρίας" και του στενού διαδρόμου, μαζί με τις μικρότερες διαστάσεις της μπροστινής πόρτας και του περιορισμένου χώρου ορθίων, θα δημιουργήσουν πρόβλημα χώρου στις γραμμές της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου αν χρησιμοποιηθούν αυτά τα λεωφορεία, ειδικά στις 010, 020 και 030 που έχουν μεγάλη κίνηση.

Η Ε.ΘΕ.Λ., για να διαθέσει τέτοια λεωφορεία, θα πρέπει να τα βγάλει από δικές της γραμμές. Αυτά που έχει άμεσα διαθέσιμα (τα 12μετρα που αποσύρθηκαν το 2009, δεν κάνουν για τις γραμμές της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου λόγω των στενών δρόμων στις γειτονιές, άλλωστε αν δεν υπήρχε αυτό το πρόβλημα θα βλέπαμε τις 5 "Βεργίνες" και σε άλλες γραμμές πλην της 040 και της 070.

Συμπέρασμα: η Ε.ΘΕ.Λ. δεν έχει ουσιαστικά τίποτε διαθέσιμο που να μπορεί να καλύψει τις ανάγκες της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου. Θα πρέπει να κοιτάξουν αλλού για την ανανέωση του στόλου, έστω να επιλέξουν την λύση του leasing όπως έκανε η Πεύκη. Ακόμα και το Solaris Urbino 8.6 δεν είναι ιδεώδες για το Μαρούσι, καθώς και η δική του χωρητικότητα είναι περιορισμένη, ειδικά με δεδομένη την δυσαρέσκεια πολλών επιβατών να χρησιμοποιούν τα καθίσματα που "βλέπουν" προς τα πίσω, που στα Urbino 8.6 είναι οι 9 από τις 14 θέσεις καθήμενων.

Επίσης, τα Neoplan N4007 δεν είναι καινούρια. Το να αντικαταστήσεις ένα λεωφορείο του 1997 (τα πρώτα ΜΑΝάκια) με ένα του 1999 δεν είναι και καμιά ιδιαίτερη "ανανέωση"...
(This post was last modified: 06-10-2010 02:29 PM by panos81.)
05-10-2010 09:35 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.093
Joined: 12-11-2009
Post: #7
RE: Ο στόλος
*Διόρθωση....

Εϊναι Νεοπλαν Ν4007
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

05-10-2010 09:46 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*

Posts: 535
Joined: 16-11-2009
Post: #8
RE: Ο στόλος
[Image: marousin4007fum.png]

Πάντως σαν να μου φαίνεται ότι του πάει το κόκκινο... Big GrinBig GrinTongueTongue
06-10-2010 01:27 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Konstantinos Offline
The public transports from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
Post: #9
RE: Ο στόλος
Πολυ καλο φιλε Pano81.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: Mercedes_Amg_Logo_4.jpg]


07-10-2010 11:24 AM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*

Posts: 535
Joined: 16-11-2009
Post: #10
RE: Ο στόλος
Χρησιμοποίησα χθες το λεωφορείο #7 (ΥΖΧ-9057), η κατάσταση του οποίου έχει χειροτερέψει πολύ. Στο εσωτερικό του (κοντά στην 1η πόρτα) ακούγονταν έντονοι τριγμοί, ειδικά όταν το λεωφορείο έστριβε και έπαιρνε κλίσεις.

Παλαιότερα, στο #2 (ΥΡΙ-5502) στο σκαλάκι της πίσω πόρτας υπήρχε τρύπα, από την οποία φαινόταν το οδόστρωμα...

Παλαιότερα στον τοπικό Τύπο είχε αναφερθεί περιστατικό διαρροής του λιπαντικού από την υδραυλική υποβοήθηση του τιμονιού, σε λεωφορείο της γραμμής 030.

Φθορές όμως, έστω και σε μικρότερη έκταση, έχουν αρχίσει να παρουσιάζονται και στα νεότερα λεωφορεία αρ. 14-19 κατασκευής 2002.

Το συμπέρασμα είναι ότι τα λεωφορεία έχουν εγκαταλειφθεί εν πολλοίς στην μοίρα τους, και αυτό άπτεται της ασφάλειας των επιβατών. Η εξαγγελία για μερική ανανέωση του στόλου με την προμήθεια 5 νέων mini-bus δεν υλοποιήθηκε, και τώρα, σε ένα απονενοημένο ίσως προεκλογικό διάβημα, ο νυν δήμαρχος μιλάει για συμφωνία με την Ε.ΘΕ.Λ. για παραχώρηση λεωφορείων δικών της για "ανανέωση" του στόλου, όπως αναφέραμε πιο πάνω.
(This post was last modified: 13-10-2010 10:38 AM by panos81.)
13-10-2010 10:38 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
ELBO O405GN Offline
Made in Greece
**



Posts: 355
Joined: 20-11-2009
Post: #11
RE: Ο στόλος
(12-07-2010 11:22 AM)panos81 Wrote:  Mercedes-Benz O405N1 ΕΛΒΟ ("Βεργίνα")
Πέντε "Βεργίνες" της Ε.ΘΕ.Λ. συνεχίζουν την καριέρα τους στο δίκτυο της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου από τον Σεπτέμβριο του 2009. Έχουν βαφτεί στα χρώματα της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου (κόκκινο με μπλε σκούρους προφυλακτήρες). Η οριζόντια μπλε γραμμή περιμετρικά έχει αντικατασταθεί από δύο διαγώνιες μπλε γραμμές πίσω από την πίσω ρόδα, αλλά μόνο στην αριστερή πλευρά, καθώς στα δεξιά ο χώρος προορίζεται για διαφημιστικό αυτοκόλλητο.

Η ΥΕΜ-4722 πάντως, πρό 2 μηνών που την πέτυχα στη γραμμή Λυκόβρυσης, έφερε ολόσωμη διαφήμιση CYTA.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.


21-07-2012 01:28 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.093
Joined: 12-11-2009
Post: #12
RE: Ο στόλος
Σε προχθεσινή μου επίσκεψη στο Μαρούσι και περιμένοντας ώρα γύρω γύρω απο το σταθμό αντίκρισα 3 Σφακιανάκηδες. Ηλπιζα να πετύχω να νεοαποκτηθέντα Centroliner αλλα μάταια.... Οι Βεργίνες κυκλοφορουν ακόμη?
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

05-01-2014 07:30 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.060
Joined: 22-08-2009
Post: #13
RE: Ο στόλος
Οι συγκεκριμένες Βεργίνες όσο κυκλοφόρησαν κυκλοφόρησαν.

Αν δεν είναι στον Ρέντη, θα είναι στο Θριάσειο. Κάπου το συζητούσα τις προάλλες, έχει τελειώσει προ πολλού η παρουσία τους στο Μαρούσι..
05-01-2014 10:25 PM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*

Posts: 535
Joined: 16-11-2009
Post: #14
RE: Ο στόλος
(05-01-2014 10:25 PM)AlexNik Wrote:  Οι συγκεκριμένες Βεργίνες όσο κυκλοφόρησαν κυκλοφόρησαν.

Αν δεν είναι στον Ρέντη, θα είναι στο Θριάσειο. Κάπου το συζητούσα τις προάλλες, έχει τελειώσει προ πολλού η παρουσία τους στο Μαρούσι..

Τελευταία φορά που τις είδα, ήταν στο Α/Σ Ρέντη, στο μικρό αμαξοστάσιο δίπλα στο Village Park, μαζί με τα διατηρημένα Ikarus 260 και Magirus Deutz της πρώην Ε.Α.Σ., κάποια Van Hool και άλλες Βεργίνες, το διόρωφο Leyland και λίγα DAF/Den Oudsten.
07-01-2014 10:00 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
wesker Offline
Εγγεγραμμένος
*

Posts: 8
Joined: 06-09-2012
Post: #15
RE: Ο στόλος
(07-01-2014 10:00 AM)panos81 Wrote:  Τελευταία φορά που τις είδα, ήταν στο Α/Σ Ρέντη, στο μικρό αμαξοστάσιο δίπλα στο Village Park, μαζί με τα διατηρημένα Ikarus 260 και Magirus Deutz της πρώην Ε.Α.Σ., κάποια Van Hool και άλλες Βεργίνες, το διόρωφο Leyland και λίγα DAF/Den Oudsten.

Και γω τις είχα δει πριν λίγο καιρό εκεί. Επίσης είναι και ο μουσειακός δεινόσαυρος μέσα
08-01-2014 03:58 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.093
Joined: 12-11-2009
Post: #16
RE: Ο στόλος
[Image: thumb__DSC16254.jpg]

Πόσο καιρό να έχει άραγε να κινηθεί στο δρόμο???
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

27-10-2014 05:03 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*

Posts: 535
Joined: 16-11-2009
Post: #17
RE: Ο στόλος
(27-10-2014 05:03 AM)Paul Wrote:  Πόσο καιρό να έχει άραγε να κινηθεί στο δρόμο???

Τα λεωφορεία φυσικού αερίου κινούνται κάθε μέρα κατά την σχολική / ακαδημαϊκή περίοδο. Το ένα εκτελεί δρομολόγιο το πρωϊ από τον σταθμό Αμαρουσίου προς Πολυτεχνειούπολη και Πανεπιστημιούπολη, και το άλλο εκτελεί σχολικό δρομολόγιο από τις Εργατικές Κατοικίες προς το 5ο Δημοτικό (οδός Αμαρυσίας Αρτέμιδος). Ουσιαστικά είναι ενισχυτικό του 010.

Όσο είχαν τις "Βεργίνες", το δρομολόγιο της Πανεπιστημιούπολης το εκτελούσαν πολλές φορές και αυτές, αλλά στο σχολικό δρομολόγιο δεν μπορούν να μπουν γιατί δεν έχουν ζώνες ασφαλείας (τα Neoplan φυσικού αερίου έχουν και τα δύο).

Αυτά που ουσιαστικά πάνε χαμένα είναι τα δύο μικρά Neoplan Centroliner που δώρισε η Lamda Development. Τις πρώτες μέρες κυκλοφόρησαν κανονικά, μετά εξαφανίστηκαν. Πριν κανένα δεκαήμερο είδα ένα στο 080, και μετά τέλος. Μάλιστα, σε αυτά δεν έχουν ρυθμίσει τις προμετωπίδες και κολλάνε στο παρμπρίζ ένα χαρτί Α4 με τυπωμένο τον αριθμό γραμμής μόνο.
28-10-2014 01:29 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.093
Joined: 12-11-2009
Post: #18
RE: Ο στόλος
Ευχαριστώ πολύ Πάνο! Η αλήθεια είναι πάντα περνάω εκτός πρωινών ωρών απο το Α/Σ και το έβλεπα εκεί εξ' ου και η απορία! Το ένα απο τα δυο midi Centroliner το πέτυχα και εγώ προ ημερών στην 040 όπως ακριβώς αναφέρεις. Κρίμα το χαρτί μιάς και ο προγραμματισμός είναι κάτι πολύ εύκολο αφού τις διαδρομές τις έχουν ήδη τα μεγάλα Centroliner που φορουν ίδιο τύπο προμετωπίδας.

[Image: thumb__DSC23496.jpg]
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

28-10-2014 07:36 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.093
Joined: 12-11-2009
Post: #19
RE: Ο στόλος
Οι 3 απο τις Βεργίνες του Αμαρουσίου πουλήθηκαν στον Ο.Λ.Η. ΑΕ. και ανακατασκευάζονται ριζικά στην ΠΕΒ απο την ΟΣΥ.
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

07-04-2015 08:22 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*

Posts: 535
Joined: 16-11-2009
Post: #20
RE: Ο στόλος
Πάλι καλά... ο Πατούλης έχει πάρει στο σύνολο έντεκα λεωφορεία από τότε που ανέλαβε, δηλαδή τα δύο γαλάζια Ikarus 260, τις 5 "Βεργίνες", και τα τέσσερα της δωρεάς Λάτση (2 Neoplan Centroliner midi και 2 12μετρα ΜΑΝ πρώην αεροδρομίου "Ελ. Βενιζέλος".

Από αυτά, μόνο τα 12μετρα ΜΑΝ έχουν τακτική χρήση, καθώς κυκλοφορούν στην γραμμή που συνδέει τα δύο εμπορικά κέντρα της Lamda Development (The Mall Athens και Golden Hall). Στην γραμμή αυτή κυκλοφορεί το ένα από τα δύο, που έχει και αυτοκόλλητα με διαφήμιση του Golden Hall. Όποτε αυτό είναι εκτός υπηρεσίας, το αντικαθιστά το άλλο, το οποίο επίσης μερικές φορές κάνει και το δρομολόγιο της Πανεπιστημιούπολης, στην θέση των Neoplan φυσικού αερίου. Κανένα από τα 12μετρα δεν κυκλοφορεί στις τοπικές γραμμές (010, 020, 030, 040, 060 και 080).

Όσο για τα Ikarus; Τα είδαμε ελάχιστα στην καταργηθείσα διαδημοτική γραμμή Μαρούσι - Πεύκη - Λυκόβρυση. Ήλθαν, είδαν, απήλθαν. Φυσικό για σχεδόν 25 ετών λεωφορεία (τότε), αν και η κατάστασή τους, σε σχέση με την ηλικία τους, δεν ήταν κακή.

Οι "Βεργίνες" επίσης δεν είχαν ιδιαίτερη χρήση. Τις έβαζαν στο 070 (η διαδημοτική γραμμή Μαρούσι - Πεύκη - Λυκόβρυση πήρε αυτόν τον αριθμό με την έλευσή τους), μερικές φορές έκαναν δρομολόγια και στην 040 προς Πολύδροσο (η γραμμή χρειαζόταν 3 οχήματα τις καθημερινές τότε, συνήθως έβαζαν 1 Βεργίνα και 2 ΜΑΝάκια, αλλά 1-2 φορές έτυχε να μπουν και 2 Βεργίνες), και περιστασιακά οι Βεργίνες εκτελούσαν και το δρομολόγιο της Πανεπιστημιούπολης. Γενικά, δεν κυκλοφορούσαν πάνω από 3 κάθε μέρα, εκ των οποίων η μία έκανε μόνο το πρωϊνό δρομολόγιο της Πανεπιστημιούπολης και επέστρεφε άδεια στο αμαξοστάσιο.

Τα δε Neoplan Centroliner Midi δεν τα έχω πετύχει πάνω από 5 φορές, κάθε φορά και σε άλλη γραμμή (ως τώρα στα 020, 030, 040 και 080). Δεν τους είχαν ρυθμίσει καν τις ηλεκτρονικές προμετωπίδες, και κόλλαγαν ένα χαρτί Α4 με τον αριθμό γραμμής και τον προορισμό στο παρμπρίζ, το οποίο το βράδυ δεν φαινόταν κιόλας.

Έτσι, 9 σύγχρονα λεωφορεία, με χαμηλό δάπεδο, πέρασαν και δεν ακούμπησαν, αφήνοντας την - πάλαι ποτέ πρότυπο και εντελώς απαξιωμένη πλέον - Συγκοινωνία Αμαρουσίου στο έλεος των παλιών ΜΑΝ, που πλέον η κατάστασή τους είναι άθλια, με το 1/3 των δρομολογίων που εκτελούνταν στις καλές μέρες.

Αλλά Πατούλη θέλανε οι Μαρουσιώτες, Πατούλη πήραν. Πρόβλημά τους.
08-04-2015 08:58 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply

Post Reply 


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.6.18, © 2002-2017 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2017