This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 22 Vote(s) - 2.95 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα

Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(11-06-2013, 01:43 AM)marios.ilioupoli Wrote: Πως θα καταφέρει τους θερινούς μήνες να υποστηρίξει το ΚΤΕΛ τη δρομολόγηση γραμμής προς τη Σαρωνίδα ή την Αρτέμιδα; Δεν ξέρω αν θα άντεχε να σηκώσει το βάρος έστω και των εξπρές του Αεροδρομίου, στα οποία σημειωτέον πολλές φορές οι νταλίκες γεμίζουν ακόμη και όταν Προαστιακός/Μετρό εξυπηρετούν κανονικά.
Το περασμένο Σάββατο το βράδυ περιμένοντας λεωφορείο στην πλατεία της Γλυφάδας, πέρασε ένα 18μετρο Solaris της Χ96. Σας πληροφορώ ότι ήταν γεμάτο, λες και ήταν στο 608 σε ώρα αιχμής!

Η μεταφορά του έργου των υπεραστικών γραμμών στα ΚΤΕΛ θα είναι ότι πιο εγκληματικό έχει συντελεστεί στα χρονικά της ύπαρξης του ΟΑΣΑ. Έχουν τη δυνατότητα να εφαρμόσουν ένα σωρό άλλα μέτρα, παρά αυτό. Είτε ζωνικό εισιτήριο, είτε υποχρεωτική είσοδο από τη μπροστινή θύρα, είτε οτιδήποτε άλλο.

Σε βρίσκω λαθος. Υπο προυποθέσεις στην σημερινή του μορφή το ΚΤΕΛ μόνο ξεφόρτωμα μπορεί να κάνει. Αν όμως το κρατος βγάλει καμια 25αριά νέες άδειες και δόσει και κίνητρα αντικατάστασης ή αγοράς νέων λεωφορείων ημιαστικών και αστικών προφανώς και θα συμφέρει καλύτερα. Και αυτά μάλιστα δεν θα δρομολογούνται παντού απο το ΚΤΕΛ αλλά θα μπορούσε να δημιουργήσει ο ΟΑΣΑ κάτι σαν τα κυκλώματα των αμαξοστασίων ή τις ορεινές άδειες των υπολοίπων ΚΤΕΛ. Δηλαδή κάποια οχήματα για αεροδρόμιο, κάποια για Σαρωνίδα, κάποια για Ασπρόπυργο κλπ.

Αν το Κτελ Αττικής μετατραπεί και σε κανονική Ανώνυμη Εταιρεία με σωστή διαχείριση, συντήρηση στόλου και προβεί και στην αγορά σωστών οχημάτων αναλογα την οποιαδήποτε γραμμή μακροπρόθεσμα τότε θα είναι αρκετά αν όχι πολύ πιο οικονομικό και αποδοτικό απο την σημερινή κατάσταση, που βλέπεις διάφορα Ν2 και Volvo και είναι ετοιμα να παραδώσουν πνεύμα στο επόμενο φανάρι αλλα όλοι το κανουν γαργάρα γιατι το εισητήριο εχει 70 λεπτά και οι μισοι δεν το πληρωνουν κιόλας οπότε ας τα βγαλει η Ο.ΣΥ τα σπασμενα...
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

(This post was last modified: 11-06-2013, 04:24 AM by Paul.)
11-06-2013, 04:23 AM
Find Reply



Messages In This Thread
[No subject] - by ELBO O405GN - 09-12-2009, 10:48 PM
[No subject] - by Giannis - 30-12-2009, 11:27 AM
[No subject] - by AlexNik - 11-02-2010, 03:38 PM
[No subject] - by ELBO O405GN - 27-02-2010, 10:45 AM
RE: - by N1Ellinikou - 27-02-2010, 06:15 PM
[No subject] - by Citaro - 28-02-2010, 12:21 AM
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - by Paul - 11-06-2013, 04:23 AM
Ωράρια Πάσχα 2014 - by alex.ath - 07-04-2014, 09:40 PM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 2 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024