This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 14 Vote(s) - 3.29 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 6

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 6
Οι Δήμοι και Κοινότητες/Οικισμοί της Περιοχής Εξυπηρέτησης των Αστικών Συγκοινωνιών ομαδοποιούνται στους παρακάτω 11 Τομείς Αστικών Συγκοινωνιών, οι οποίοι χρησιμοποιούνται και για την αρίθμηση των κεντρικών, διαδημοτικών και τοπικών λεωφορειακών γραμμών (οι γραμμές-κορμοί έχουν δική τους αρίθμηση):

Τομέας 0 : ΑΘΗΝΑ
Τομέας 1 : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ, ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ, ΑΛΙΜΟΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΓΛΥΦΑΔΑ, ΒΟΥΛΑ, ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ, ΒΑΡΗ
Τομέας 2 : ΔΑΦΝΗ, ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΥΜΗΤΤΟΣ, ΒΥΡΩΝΑΣ, ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ, ΖΩΓΡΑΦΟΥ
Τομέας 3 : ΓΕΡΑΚΑΣ, ΑΝΘΟΥΣΑ, ΓΛΥΚΑ ΝΕΡΑ, ΠΑΛΛΗΝΗ, ΣΠΑΤΑ, ΠΑΙΑΝΙΑ, ΚΟΡΩΠΙ, ΑΡΤΕΜΙΔΑ, ΣΑΡΩΝΙΔΑ
Τομέας 4 : ΠΑΠΑΓΟΣ, ΧΟΛΑΡΓΟΣ, ΝΕΟ ΨΥΧΙΚΟ, ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΧΑΛΑΝΔΡΙ, ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ, ΠΕΝΤΕΛΗ, ΝΕΑ ΠΕΝΤΕΛΗ, ΜΑΡΟΥΣΙ
Τομέας 5 : ΠΕΥΚΗ, ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ, ΜΕΛΙΣΣΙΑ, ΚΗΦΙΣΙΑ, ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ, ΕΚΑΛΗ, ΑΝΟΙΞΗ, ΔΡΟΣΙΑ, ΔΙΟΝΥΣΟΣ, ΜΠΑΛΑ, ΣΤΑΜΑΤΑ, ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ, ΚΡΥΟΝΕΡΙ, ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗ, ΜΑΡΟΥΣΙ
Τομέας 6 : ΨΥΧΙΚΟ, ΦΙΛΟΘΕΗ, ΓΑΛΑΤΣΙ, ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ, ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ, ΝΕΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ, ΜΑΡΟΥΣΙ, ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ, ΝΕΑ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑ
Τομέας 7 : ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ, ΝΕΑ ΛΙΟΣΙΑ, ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ, ΚΑΜΑΤΕΡΟ, ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ, ΑΧΑΡΝΑΙ, ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ, ΖΕΦΥΡΙ, ΦΥΛΗ
Τομέας 8 : ΧΑΙΔΑΡΙ, ΑΙΓΑΛΕΩ, ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ, ΝΙΚΑΙΑ, ΤΑΥΡΟΣ, ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ, ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ, ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ, ΠΕΡΑΜΑ, ΜΑΝΔΡΑ, ΜΑΓΟΥΛΑ, ΕΛΕΥΣΙΝΑ, ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ
Τομέας 9 : ΚΑΛΛΙΘΕΑ, ΜΟΣΧΑΤΟ, ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Για παράδειγμα, μία γραμμή, που ο αριθμός της αρχίζει με το νούμερο 1 (π.χ. 101), έχει ως προορισμό τα νότια προάστια (τομέας 1).
29-11-2009, 06:29 PM
Website Find Reply
ELBO O405GN Offline
Made in Greece
**



Posts: 355
Joined: 20-11-2009
#2
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 6
Το 605, έχω τη γνώμη ότι πρέπει σιγά-σιγά να τροποποιηθεί. Αφετηρία-τέρμα να γίνει η Ειρήνη, να κάνει κυκλική διαδρομή μέσα στον Περισσό και να προσφέρει εναλλακτική διέξοδο πρός τον ΗΣΑΠ.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
07-02-2010, 02:47 PM
Find Reply
Citaro Offline
Honorary member



Posts: 202
Joined: 13-11-2009
#3
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 6
Από το παλιό forum, βρήκα και μεταφέρω εδώ σχετικό πόστ μου :

ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ - ΨΥΧΙΚΟ - ΓΑΛΑΤΣΙ

Έχουμε θέσει επανειλημμένα το ζήτημα της αναθεώρησης των γραμμών που εξυπηρετούν τη σύνδεση αυτή. Έχουμε διαπιστώσει επίσης ότι το Γαλάτσι είναι ίσως ο μόνος δήμος που είναι αποκομμένος από τους όμορους δήμους, από το Μετρό και από το νέο υπερ-κέντρο Νερατζιώτισσα - Κηφισιας.

Καθώς τα δεδομένα έχουν αλλάξει ριζικά (Mall, υπερσυγκέντρωση εργασίας γύρω από το δαχτυλίδι της Κηφισίας κλπ., Προαστιακός) το Γαλάτσι ΠΡΕΠΕΙ ΑΜΕΣΑ να συνδεθεί με κάποιον τρόπο με τις περιοχές αυτές. Είναι οξύμωρο να είναι κυριολεκτικά πέντε βήματα από την Αττική Οδό και να μην μπορείς να φτάσεις με ΜΜΜ.
ΠΡΟΤΑΣΗ
Το 608 το έχουμε εξετάσει και δεν το κουνάμε. Ήδη είναι μακαρόνι (αλλά ΠΟΛΥ επιτυχημένο, ειδικά για μας τους Ζωγραφιώτες, που μας αναβάθμισε 100% τη συγκοινωνία).
Από την άλλη, έχουμε ένα 601 που μας έχει μείνει από τα παλιά, και ένα 036 που είναι ωραίο, αλλά το Γαλάτσι (Βείκου) ούτε που το ακουμπάει, και είναι και σχετικά αραιό. (Το 651 θεωρώ ότι δεν υφίσταται). Η ιδέα μου είναι η εξής:
1) Κόψιμο του 601. Ο κόσμος του ούτως η άλλως από/προς Πανόρμου κινείται, και ήδη το χρησιμοποιεί εναλλάξ με το 036.
2) Διατήρηση του 036. Πάνω στον περιφερειακό Πολυγώνου να γίνει μια μικρή τροποποίηση (περιπορεία) για να καλύψει την επιστροφή του 601.
3) Ίδρυση νέας γραμμής 636 ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ-ΣΤ. ΠΑΝΟΡΜΟΥ-ΓΑΛΑΤΣΙ-ΣΤ. ΕΙΡΗΝΗ.
Διαδρομή από Κατεχάκη όπως το 036, στο Γαλάτσι δεξιά στη Βείκου, συνέχεια Κύμης, δεξιά στον παράδρομο του σταθμού "Ειρήνη", τέρμα στον Α.Σ. ΟΑΚΑ.




Σε συνέχεια της προηγούμενης πρότασής μου, και αφού ξαναδιάβασα τους σημερινούς πίνακες δρομολογίων και έκανα και μια αυτοψία στο 036 και στο 444, την επαναδιατυπώνω ώς εξής:

ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
601-603 : στην αιχμή θέλουν 10 οχήματα (συγκρότημα) και έχουν συχνότητα ανά 20' έκαστο.
651 : ένα όχημα δρομολογημένο (στα χαρτιά), με συχνότητα 50' .
653 : δύο οχήματα (στα χαρτιά και πάλι), με συχνότητα αιχμής 30-35'.
036 : 7 οχήματα στην αιχμή με συχνότητα ~15' .
444 : 4 οχήματα στην αιχμή με συχνότητα 25'.
610 : 4 οχήματα στην αιχμή με συχνότητα 20-25'.

Δηλ. βλέπουμε ότι για τη συνολική εξυπηρέτηση των περιοχών Π. ΨΥΧΙΚΟ , ΤΟΥΡΚΟΒΟΥΝΙΑ , ΦΙΛΟΘΕΗ και διαδημοτικές Γαλατσίου διατίθενται 28 οχήματα, πλην όμως οι συχνότητες σε καμία γραμμή δεν είναι καλές. Ειδικά στο τμήμα Πανόρμου - Τριφυλλίας/Γηροκομείο, παρότι "εξυπηρετείται" από 601/651/036, ο κόσμος περιμένει 15-20', και μετά σκάνε μύτη όλα μαζί.
Ομοίως η σύνδεση Π.Ψυχικού του 603/653 δεν είναι συγχρονισμένη, και είτε περνάνε μαζί, είτε αφήνουν κενά 20' και βάλε στην αιχμή.
Το δε 610, πραγματοποιεί μια εντελώς άχρηστη περιπορεία μέσω Λ. Αλεξάνδρας - Κηφισίας, χωρίς να εξυπηρετεί τίποτα.

ΠΡΟΤΑΣΗ γενικότερης αναδιάταξης συνδέσεων ΨΥΧΙΚΟΥ και διαδημοτικών ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ

Με δεδομένη τη δύναμη οχημάτων (28), μπορούμε να αναδιαρθρώσουμε όλες τις παραπάνω γραμμές ως κάτωθι:

α) 636 ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ - ΣΤ. ΠΑΝΟΡΜΟΥ - ΓΑΛΑΤΣΙ - ΟΑΚΑ.
Την ανέλυσα στο προηγούμενο πόστ. Θεωρώ πως βγαίνει με διαδρομή 143' κύκλο. Παίρνει 13 οχήματα και βγάζει 11' συχνότητα στην αιχμή.
Για το πρόβλημα αναστροφής στην Ειρήνη προς Γαλάτσι, να συνεχίζει αρχικά την Κύμης προς βόρεια, πάνω από την Αττική Οδό, δε. Πλαπούτα μέχρι την κυκλική, αναστροφή και συνέχει προς Λ. Κύμης κάθοδο (όπως προτείνει ο panos81 σε απάντηση του προηγούμενου πόστ μου).
Ταυτόχρονα κόψιμο του 444 καθώς η διαδρομή του θα υπερκαλύπτεται από την πυκνή γραμμή 636 και από την εξ ίσου πυκνή υφιστάμενη 421. Το κομμάτι του Περισσού θα το καλύψει με παράκαμψη η νέα 636. Το κομμάτι Γαλάτσι - Ανω Πατήσια είναι ούτως η άλλως μικρής σημασίας λόγω της κακής συχνότητας του 444. Όποιος πάει από Πατήσια στο Γαλάτσι, θα έχει τα 5/623/624. Εξ άλλου, με τις προτεινόμενες αλλαγές η διασύνδεση του Γαλατσίου με το Μετρό θα είναι στην Πανόρμου και με τον ΗΣΑΠ στην Ειρήνη, που θεωρώ ότι ανταποκρίνεται καλύτερα στις σημερινές ανάγκες.

β) 613 ΠΛ. ΚΥΨΕΛΗΣ - ΑΝΩ ΓΑΛΑΤΣΙ - ΠΑΝΟΡΜΟΥ - Π.ΨΥΧΙΚΟ (κυκλ)
Εντελώς νέα γραμμή, που θα προκύψει από τη συγχώνευση των κλάδων Κυψέλη-Πανόρμου του 036, που συνεπώς καταργείται, και του κλάδου 603/53 Πανόρμου - Π. Ψυχικό (κυκλ).
Έτσι, αφ' ενός διατηρούμε μια επιτυχημένη σύνδεση Κυψέλη - Γαλάτσι -Γηροκομείο, και από την άλλη ενοποιούμε και τον κλάδο Ψυχικού σε μια διαδημοτική γραμμή ισχυρή.
Κύκλος εφικτός σε 135' (~30' Κυψέλη - Πανόρμου + 60' Πανόρμου - Ψυχικό - Πανόρμου + 30' Πανόρμου - Κυψέλη + περιθώριο). Οχήματα 9 για συχνότητα 15' στην αιχμή.
Η αφετηρία της γραμμής θα είναι στην Πλ. Κυψέλης, εκεί που κάνει τέρμα το τρόλλευ 2 - το οποίο οφείλει χθές να εξαφανιστεί και να ανεβεί Άνω Κυψέλη (αφού το 9 το 'φαγε η μαρμάγκα και το 4 από μόνο του δεν φτάνει).

γ) 610 ΑΤΤΙΚΟ ΑΛΣΟΣ - ΠΑΝΟΡΜΟΥ - ΦΙΛΟΘΕΗ
Επέκταση του 610 από την Πανόρμου προς τη διαδρομή του σημερινού 601, με αφετηρία στην Πλ. 28ης Οκτωβρίου. Κόψιμο της άχρηστης διαδρομής Πανόρμου - Αλεξάνδρας - Κηφισίας. Διαδρομή από ΑΤΤΙΚΟ ΑΛΣΟΣ: όπως το 601, στην Πανόρμου ευθεία προς Λαρίσης, αρ. Κηφισίας, συνέχεια ως έχει. Η επιστροφή από Φιλοθέη: ώς έχει σήμερα, στην Πανόρμου δε. Λαρίσης/Τριφυλλίας όπως το 601.
Δίνουμε επιπλέον 1 όχημα και γίνονται 5, με συχνότητα αιχμής 20' όπως σήμερα.

Με όλα τα παραπάνω επιτυγχάνουμε:
α) να δώσουμε στο Γαλάτσι μια πυκνή και αξιόπιστη σύνδεση προς τα βόρεια/ΗΣΑΠ Ειρήνη, και προς τα ανατολικά (Μετρό Πανόρμου)
β) να εξασφαλίσουμε σύνδεση στο τμήμα Πανόρμου - Γηροκομείο με 12 λεωφορεία την ώρα στην αιχμή.
γ) να δώσουμε πραγματικό 15λεπτο στη σύνδεση Πανόρμου - Π. Ψυχικού (τέως 603).
δ) να καταστήσουμε το Μετρό Πανόρμου πραγματικό κέντρο μετεπιβιβάσεως για τις άνω περιοχές.
ε) να διατηρήσουμε την επιτυχημένη σύνδεση Κυψέλη - Γαλάτσι με επαρκή συχνότητα, που τόσα χρόνια εξυπηρετείτο μόνο στην κάθοδο από το 622.
στ) να σταθεροποιήσουμε την παράπλευρη ωφέλεια της σύνδεσης Στ. Κατεχάκη - Κηφισίας, μέσω της αύξησης της συχνότητας στον άξονα αυτό (636 + 140 = 10 οχήματα στην αιχμή)
ζ) να απαλλαγούμε από άχρηστες ακτινικές γραμμές κέντρου (601 - 603)
η) να εξοικονομήσουμε και ένα λεωφορείο! Το οποίο ας το πάρει το 421 για να σταθεροποιηθεί και να προσφέρει και την εναλλακτική για το κομμένο 444.
24-02-2010, 12:52 AM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#4
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 6
Ειδικά στην κάθοδο η Λεωφ. Κύμης έχει πρόβλημα ακόμα και εκτός ωρών αιχμής (βλ. διπλοπαρκαρισμένα στις καφετέριες).

Η δική μου σκέψη για το 610 είναι να κοπεί η περιπορία γύρω από τους Αμπελοκήπους, όπως λέει και ο Citaro, και παράλληλα να επεκταθεί βόρεια προς τον σταθμό Ειρήνης και το Ο.Α.Κ.Α. και αυτό. Για να έχουν καλό τροφοδοτικό ρόλο οι λεωφορειακές γραμμές πρέπει να φτάνουν στους γειτονικούς σταθμούς μέσων σταθερής τροχιάς. Το 602 π.χ. εξυπηρετεί την Νέα Ιωνία στο ένα άκρο και την Πανόρμου στο άλλο, οπότε έχει διπλό τροφοδοτικό ρόλο.

Επίσης, για το 605, να επεκταθεί μέχρι Ειρήνη, αλλά καλό είναι να διατηρήσει σύνδεση με και με κάποιον άλλο σταθμό του Η.Σ.Α.Π. στο άλλο άκρο (Περισσό ή Πευκάκια), γιατί αλλιώς αναγκάζει τους επιβάτες να κάνουν έναν μεγάλο κύκλο για να χρησιμοποιήσουν μέσω Ειρήνης τον Η.Σ.Α.Π.
24-02-2010, 10:12 AM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#5
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 6
Εκεί εννοώ... εκ παραδρομής ανέφερα Κύμης, έχοντας στο μυαλλό μου ότι αποτελεί ενιαίο οδικό άξονα με την Βεϊκου. Όποτε είναι να περάσω από εκεί με αυτοκίνητο, πάντα στο Πάρκο Βεϊκου στρίβω δεξιά και πάω από Σαφράμπολη και Λαμπρινή. Μέχρι και καταμεσήμερο 15 Αυγούστου είχε μποτιλιάρισμα εκεί η κάθοδος...
25-02-2010, 09:57 AM
Find Reply
Citaro Offline
Honorary member



Posts: 202
Joined: 13-11-2009
#6
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 6
Το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Βείκου είναι δυστυχώς υπαρκτό. Αλλά, κάτι τέτοιο δεν θα πρέπει να είναι ανασταλτικός παράγοντας για τη σύνδεση του Γαλατσίου με την Ειρήνη. Εξ άλλου, το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζει και το 608, το οποίο όμως εν συνόλω είναι σταθερό στα δρομολόγιά του παρά το μήκος της διαδρομής. Άρα, ναι στην ίδρυση γραμμής προς Ειρήνη, αλλά όχι με ουτοπικά δρομολόγια. Αν συνυπολογιστεί το χαμένο 10λεπτο, τότε παρά το μποτιλιάρισμα η γραμμή θα "περπατήσει".
Αν ήταν να μην βάζουμε λεωφορεία εκεί που έχει πολυ κίνηση, θα έπρεπε αν μη τι άλλο να καταργήσουμε το 420, το οποίο ειδικά κάθε Παρασκευή είναι μαρτύριο. . .
25-02-2010, 02:34 PM
Find Reply
Giannis Offline
Honorary member



Posts: 179
Joined: 12-10-2009
#7
 
(07-02-2010, 02:47 PM)ELBO O405GN Wrote: Το 605, έχω τη γνώμη ότι πρέπει σιγά-σιγά να τροποποιηθεί. Αφετηρία-τέρμα να γίνει η Ειρήνη, να κάνει κυκλική διαδρομή μέσα στον Περισσό και να προσφέρει εναλλακτική διέξοδο πρός τον ΗΣΑΠ.

Έτσι όπως τα λες είναι, αρκεί να προσεγγίζει τον σταθμό του Περισσού λίγο περισσότερο, τώρα η πλησιέστερη στάση του 605 είναι ~300 μέτρα από τον σταθμό. Μία πιθανή διαδρομή θα μπορούσε να είναι (στον Περισσό πάντα) Κολοκοτρώνη - δεξιά Βυζαντινών αυτοκρατόρων - δεξιά Ελικώνος - Τομπάζη - αριστερά Κολοκοτρώνη και συνέχεια ως έχει. Νομίζω ότι και midi να είχε δεν θα παρουσιαζόταν πρόβλημα, τις προάλλες το πήρα 4 το μεσημέρι από την αφετηρία και το προηγούμενο είχε μόλις φύγει. Το δικό μου έφυγε 15' μετά και σε όλη την διαδρομή υπήρχαν αρκετά καθίσματα ελεύθερα.

Citaro ενδιαφέρουσες οι προτάσεις σου, ειδικά η 636. Με ποιό σκεπτικό όμως έκανες τις άλλες δύο γραμμές να έχουν σχήμα U, κυρίως στην 613 αναφέρομαι. Δεν θα ήταν προτιμότερες δύο ξεχωριστές γραμμές με αφετηρία στην Πανόρμου; Εκτός αν δεν υπάρχει χώρος.
(This post was last modified: 25-02-2010, 05:01 PM by Giannis.)
25-02-2010, 04:59 PM
Website Find Reply
Citaro Offline
Honorary member



Posts: 202
Joined: 13-11-2009
#8
RE:
(25-02-2010, 04:59 PM)Giannis Wrote: Citaro ενδιαφέρουσες οι προτάσεις σου, ειδικά η 636. Με ποιό σκεπτικό όμως έκανες τις άλλες δύο γραμμές να έχουν σχήμα U, κυρίως στην 613 αναφέρομαι. Δεν θα ήταν προτιμότερες δύο ξεχωριστές γραμμές με αφετηρία στην Πανόρμου; Εκτός αν δεν υπάρχει χώρος.

1) Για να έχει η σύνδεση Γηροκομείο (Ν. Φιλοθέη) - Πανόρμου τη συχνότητα που χρειάζεται (καθώς θα διέρχονται όλες οι γραμμές)
2) Γιατί, όπως πολύ σωστά λές, δεν έχει χώρο η Πανόρμου ούτε για αφετηρία, αλλά ούτε καν αναστροφές της προκοπής δεν γίνονται :
Πχ και σήμερα το 653 που είναι Πανόρμου - Ψυχικό, κάνει αναστροφή στην . . . Αλεξάνδρας! Η άλλη αναστροφή που κάνει το 602 (Πανόρμου αρ. Λαρίσης αρ. Κηφισίας) είναι χρονοβόρα και δύσκολη, ειδικά γύρω απο την πλατεία που διπλοπαρκάρουν παντού! Για την "πατέντα" του 651 δεν συζητάω καν : Χαλάει την ενότητα της διαδρομής Τριφυλλίας - Λαρίσης.

Γι' αυτό και έκανα όλες τις γραμμές διερχόμενες από Πανόρμου και μάλιστα από τα ίδια σημεία, για να έχει ο επιβάτης επιλογές.
25-02-2010, 08:18 PM
Find Reply
Citaro Offline
Honorary member



Posts: 202
Joined: 13-11-2009
#9
 
(24-02-2010, 01:10 AM)Solaris_Urbino_18 Wrote: Εχω μια μικρη ενσταση, για το 613.

Δίκιο έχεις. Ισως θα ήταν τελικά καλύτερο να μην προτείνω κυκλική 613, που να θέλει 2 ώρες και 15' κύκλο, αλλά να γινόταν το εξής :

613 ΑΤΤΙΚΟ ΑΛΣΟΣ - ΠΑΝΟΡΜΟΥ - Π. ΨΥΧΙΚΟ (ΚΥΚΛ)
Συνένωση του σημερινού 601/651 και 603/653, στην ουσία.
Χρόνος διαδρομής για όλον τον κύκλο σε αιχμή: 105' (7 λ/φ. x 15')

610 ΠΛ. ΚΥΨΕΛΗΣ - ΓΑΛΑΤΣΙ - ΠΑΝΟΡΜΟΥ - ΦΙΛΟΘΕΗ
Με αφετηρία και τέρμα, ώστε να "σπάσει" το μακαρόνι που είχα προτείνει με τα προηγούμενα πόστ μου. Συνδυασμός του σημερινού 036 μέχρι Πανόρμου και του σημερινού 610 απο Πανόρμου και μετά.
Χρόνος διαδρομής σε αιχμή: 80' ΚΥΨ-ΦΙΛ + 80' ΦΙΛ-ΚΥΨ = 160' (8 λ/φ. x 20')

636 ΟΑΚΑ - ΓΑΛΑΤΣΙ - ΣΤ. ΠΑΝΟΡΜΟΥ - ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ
Όπως αναλύεται πιο πάνω.
Χρόνος διαδρομής σε αιχμή: 76' ΟΑΚΑ-ΚΑΤ + 68' ΚΑΤ-ΟΑΚΑ = 143' (12 λ/φ. x 12')

Μας βγήκαν και τα οχήματα Big Grin και οι διελεύσεις στα κοινά σημεία θα είναι οι εξής σε ώρα αιχμής:
ΣΤ. ΠΑΝΟΡΜΟΥ - Ν. ΦΙΛΟΘΕΗ(Λαρίσης/Τριφυλλίας) : 12/ώρα από 7 σήμερα.
ΣΤ. ΠΑΝΟΡΜΟΥ - ΠΡΩΤΟΠΑΠΠΑΔΑΚΗ : 8/ώρα από 4 σήμερα.
(This post was last modified: 26-02-2010, 06:54 PM by Citaro.)
26-02-2010, 06:48 PM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#10
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 6
Καλή ιδέα το 636. Ειδικά εάν δημιουργηθούν σωστές συνδέσεις από το Ο.Α.Κ.Α. στα πρότυπα του 410, προς περιοχές όπως η Λυκόβρυση, τα Βριλήσσια, το Χαλάνδρι κ.ά., θα μπορούσε να αποφορτίσει κάπως και τις γραμμές της Λεωφ. Κηφισίας.
01-03-2010, 12:06 PM
Find Reply
Citaro Offline
Honorary member



Posts: 202
Joined: 13-11-2009
#11
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 6
Θα μπορούσαν να κατέβουν στο ΟΑΚΑ τα τοπικά Αμαρουσίου (501/527, 541). Το Χαλάνδρι το συνδέω με το Γαλάτσι με το 421 + 608/636. Ήδη σήμερα, οι περισσότεροι αντί να περιμένουν το "φάντασμα" 444, μπαίνουν στο 421, κατεβαίνουν κάτω από τον κόμβο της Κύμης και μπαίνουν στο 608. Γι' αυτό και "κόβω" εντελώς το 444, μοιράζοντας τα λεωφορεία του στις προτεινόμενες γραμμές.
01-03-2010, 07:36 PM
Find Reply
Citaro Offline
Honorary member



Posts: 202
Joined: 13-11-2009
#12
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 6
(01-03-2010, 08:30 PM)Solaris_Urbino_18 Wrote: Το 444 εχει πολυ μικρη χρησιμοτητα οντως. Αλλα ειναι κοσμος που το χρησιμοποιει απο το Στ.Α.Πατησιων για να πανε στη Βεικου ή απο κοσμο που θελει να βγει στη Γαλατσιου.

Αν είναι να το περιμένεις 15-20 λεπτά, καλύτερα να μπείς στο 608 και να κάνεις λίγο ποδαρόδρομο προς Αγ. Ελευθέριο ή να πάς κόντρα την Πατησίων με ανερχόμενο τρόλευ, παρά να περιμένεις το 444.
Με τις τροποποιήσεις που προτείνω ανοίγεται νέα δίοδος και μεταφέρονται ρεύματα επιβατών προς τον ΗΣΑΠ "Ειρηνη", αρα προσεγγίζεται ο ΗΣΑΠ πολύ πιο άμεσα για όσους πάνε Βόρεια Προάστια. Επίσης προσφέρεται ουσιαστική πρόσβαση του Γαλατσίου στο Στ. Πανόρμου (μέχρι σήμερα το 036 αφήνει εκτός τη Βείκου), με συνέπεια να δίνεται επιπλέον λύση για όσους μετακινούνται προς Ζωγράφου (φοιτητές), και γενικά για προορισμούς του άξονα Αμπελόκηποι - Βασ. Σοφίας.
Και μια που οι βάρδιες είναι μετρημένες, και ο στόχος μας είναι να προβάλουμε εφικτές Idea και οικονομικά υλοποιήσιμες λύσεις, θυσιάζω το 444 Big Grin
01-03-2010, 10:41 PM
Find Reply
Giannis Offline
Honorary member



Posts: 179
Joined: 12-10-2009
#13
 
Ο Citaro ζήτησε τις προτάσεις μας οπότε ξεκινώ με την περιοχή που μένω (Νέα Φιλαδέλφεια).

Για τις προτάσεις μου πήρα πληροφορίες από το ποστ του aliance και την μελέτη του Ο405Ν πριν 2,5 χρόνια, την οποία μπορείτε να την κατεβάσετε κάνοντας κλικ στο παλιό λεωφορείο αυτής της σελίδας. Τα πιο πολλά τα έχουμε ξαναπεί απλώς καλό θα ήταν να τα έχουμε κάπου μαζεμένα.

Ξεκινάμε λοιπόν.

Η κατάσταση σήμερα.

Σήμερα από την Νέα Φιλαδέλφεια περνούν οι εξής γραμμές: 024, 421, Β8, Α9, Β9, Γ9 και τα τρόλλεϋ 3 και 6. Εδώ θα ασχοληθούμε με τα Β8, Α9, Β9, Γ9. Το Β8 περνά κάθε 20'-25', το Γ9 κάθε 10'-15' και τα Α9, Β9 θεωρητικά είναι συντονισμένα για να περνούν ανά 10'-15'. Με άλλα λόγια το Β8 είναι αρκετά αραιό, το Γ9 έρχεται πάντα πηγμένο και τα Α9, Β9 περνούν μαζί Big Grin ειδικά στο ρεύμα προς Αθήνα.

Σήμερα το Β8 χρησιμοποιεί 8 λεωφορεία, το Γ9 13 οχήματα ενώ δεν έχω ακριβή στοιχεία για τα Α9, Β9, υπολογίζω όμως, με βάση τους χρόνους κύκλου τους, ότι μαζί έχουν γύρω στα 14 λεωφορεία. Οι χρόνοι που προτείνω είναι υπολογισμένοι σε ώρες αιχμής και είναι στρογγυλεμένοι προς τα πάνω για να είμαστε σίγουροι ότι αρκούν.

Τι προτείνω λοιπόν.

Ξεκινάμε από το Β8. Είναι μία καθαρά τοπική γραμμή που μελλοντικά θα εξυπηρετεί και τον σταθμό του προαστιακού στην Μεταμόρφωση. Έχουμε ξαναπεί στο φόρουμ ότι πρέπει να κοπεί στα Άνω Πατήσια και να πυκνώσει. Αυτή ακριβώς είναι η πρόταση μου. Έχω υπολογίσει ότι κάνει 80' κύκλο οπότε αν της κόψουμε ένα λεωφορείο βγαίνουν δρομολόγια ανά 12', το οποίο είναι ΟΚ. Επίσης, επειδή ώρες-ώρες κολλάει απελπιστικά στην Αναγεννήσεως (σύνορα Φιλαδέλφειας-Μεταμόρφωσης), προτείνω να μην συνεχίζει ευθεία σε αυτην αλλά από Μεταμόρφωση προς Φιλαδέλφεια να ακολουθεί την διαδρομή [...]-Φωκίδος-Αναγεννήσεως-Άρτης-Ν. Πλαστήρα-[...]. Η Άρτης είναι μεν ένα στενό δρομάκι διπλής κατέυθυνσης αλλά με αυτή την τροποποίηση θα μπορούσαν να κερδιθούν γύρω στα 5' ή και παραπάνω. Το νέο Β8 θα μπορούσε να πάρει και Midi.

Πάμε στο Γ9. Αυτή η γραμμή εξυπηρετεί την σύνδεση Μενιδίου-Φιλαδέλφειας ενώ στην Φιλαδελφείας στο ύψος της Αττικής Οδού υπάρχει σταθμός του προαστιακού επί της μονής γραμμής Λιοσίων-Αεροδρομίου, ο οποίος θα ανοίξει αν κατάλαβα καλά τέλη Μάρτη. Στην Νέα Φιλαδέλφεια, στο ύψος του παλιού γηπέδου της ΑΕΚ στρίβει και μπαίνει στα στενά της Φιλαδέλφειας και Χαλκηδόνας και βγαίνει στην Αχαρνών στον Σκλαβενίτη.

Η κατάσταση στο Γ9 της ώρες αιχμής είναι απερίγραπτη, συνήθως έρχεται σαρδελοποιημένο από το Μενίδι. Και της ώρες μη αιχμής όμως δεν πάει πίσω. Επίσης παρατηρούνται φαινόμενα Χίου (τα λεωφορεία περνούν δυο-δυοTongue). Για να σταματήσει αυτό και να είναι πιο άνετα τα δρομολόγιο, από πλευράς επιβατών, έχουμε ξαναπεί να κοπεί στα Άνω Πατήσια. Έτσι θα μπορέσει να αυξηθεί και η συχνότητα του. Σε ώρες αιχμής ο κύκλος είναι 90' οπότε με 12 οχήματα δίνει δρομολόγια ανά 8'. Μπορεί να φαίνεται υπερβολική αυτή η συχνότητα αλλά πραγματικά χρειάζεται περισσότερα δρομολόγια αυτή η γραμμή. Η συγκεκριμένη γραμμή είναι επισής ανάγκη να αυξήσει τα δρομολόγια της και εκτός αιχμής αλλά και τα ΣΚ, γιατί και τότε έχει πολύ κόσμο.

Ακόμη προτείνω να καταργηθεί η διαδρομή του Γ9 στα στενά της Χαλκηδόνας και να επιστρέψει στην Δεκελείας και στα δύο ρεύματα. Στην διαδρομή αυτή παίρνει/κατεβάζει ελάχιστο κόσμο και οι περισσότεροι πάνε εν τέλει είτε στον Σκλαβενίτη είτε στην πλατεία της Φιλαδέλφειας. Κανείς δεν πρόκειται να περιμένει μόνο 1 γραμμή στα στενά όταν από την Δεκελείας περνούν όλες οι υπόλοιπες με καλύτερη συνολικά συχνότητα.

Πάμε τώρα στα Α9/Β9. Συνδέουν Μεταμόρφωση και Φιλαδέλφεια, ενώ πολλοί από Μεταμόρφωση τα χρησιμοποιούν για να κατέβουν στα Κάτω Πατήσια, εφόσον δεν υπάρχει άλλη αξιόπιστη σύνδεση της περιοχής τους με τον ΗΣΑΠ. Μελλοντικά θα υπάρχει και ο σταθμός της Μεταμόρφωσης. Σήμερα περνούν πολύ συχνά δυο-δυο. Προτείνω λοιπόν τα εξής:

Είχα προτείνει να μείνει το Β9 ως κορμός και ο Citaro είπε ότι δεν πρόκειται να κατεβαίνει κανείς από την Λυκόβρυση στην Αχαρνών. Και έτσι είναι. Προτείνω λοιπόν αν μείνει το Α9 κορμός με κύκλο 130' και συχνότητα ανά 8' στην αιχμή με αρθρωτά οχήματα. Γι' αυτό θα απαιτηθούν 17 λεωφορεία. Το Β9 από την άλλη θα γίνει τοπικό Νέας Ιωνίας. Πιστεύω ότι 120' είναι αρκετά για κύκλος και με 8 λεωφορεία μπορεί να δίνει δρομολόγια ανά 120/8=15'. Έτσι θα συνδέει την Μεταμόρφωση με τον ΗΣΑΠ της Νέας Ιωνίας, κάτι που τώρα που υπάρχει μόνο το 724 δεν γίνεται (τα 20'-25' είναι λίγα).

Συνοπτικά λοιπόν θα χρειαστούμε συνολικά 7+12+17+8=44 λεωφορεία ενώ σήμερα χρειαζόμαστε 8+13+14(?)=35. Δεν βγαίνουν τα λεωφορεία αλλά αν τραβήξουμε από άλλες γραμμές, πχ 024 που έχει 16, κάτι γίνεται. Επίσης, όπως είπα και παραπάνω οι χρόνοι είναι φουσκωμένοι γαι να βγαίνουν, πιθανόν να αρκούν μικρότεροι.

Τα τρόλλεϋ απ' την μεριά τους πρέπει να πυκνώσουν το 6 κυρίως εκτός αιχμής (δηλαδή από τις 10πμ και πριν τις 1μμ) γιατί τότε καθυστερεί. Με συχνότητα ανά 8' τις περισσότερες ώρες της ημέρας, ως το απόγευμα, νομίζω είναι ΟΚ. Το 3 είναι μία χαρά.

Με τις αλλαγές που προτείνω έχουμε διελεύσεις από τους εξής άξονες τις ώρες αιχμής, σε παρένθεση είναι οι προηγούμενοι χρόνοι:
  • Δεκελείας, στάση Άλσος: 7,5+5= 12,5/ώρα (3+3+3=9/ώρα)
  • Δεκελείας, Πλατεία Φιλαδέλφειας: 7,5+5+7,5+7+7,5=34,5/ώρα (9+7+7+6=29/ώρα)
  • Πίνδου: 7,5+7,5=15/ώρα (13/ώρα)
  • Χαλκίδος, Άνω Πατήσια: 7,5+5+7=19,5/ώρα (3+6+7=16/ώρα)
  • Αχαρνών, Κάτω Πατήσια: 7,5+7,5=15/ώρα (3+3+7+6=19/ώρα)

Οι διελεύσεις αναλυτικά είναι:
  • B8: 5/ώρα, (3/ώρα)
  • Α9+Β9: 7,5/ώρα (3+3/ώρα)
  • Γ9: 7,5/ώρα (6/ώρα)
  • 6: 7,5/ώρα (7/ώρα)
  • 3: 7/ώρα αμετάβλητο

Παρατηρούμε ότι μόνο η Αχαρνών έχει λιγότερες διελεύσεις από πριν. Στην άνοδο όμως είναι αρκετά εύκολο να το ρυθμίσουμε αυτό, στην κάθοδο υπάρχει πρόβλημα, αλλά και πάλι είναι αρκετά συχνά τα δρομολόγια. Τα λεωφορεία στην Αχαρνών, από την άλλη, θα έχουν λιγότερους επιβάτες αφού πολλοί θα έχουν πάρει τα πυκνά τοπικά για Άνω Πατήσια, οπότε δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα.

Αυτά από εμένα, περιμένω τα σχόλια σας Smile.

Έντιτ: Μείωσα τον χρόνο του Γ9 γιατί τον ξαναϋπολόγισα και μου φάνηκε υπερβολικός.
(This post was last modified: 24-03-2010, 03:11 PM by Giannis.)
22-03-2010, 11:38 AM
Website Find Reply
Citaro Offline
Honorary member



Posts: 202
Joined: 13-11-2009
#14
RE:
Επανέρχομαι στην πρόταση που είχα κάνει για τα Τουρκοβούνια, σε αντικατάσταση των 601/3, 651/3, 036, 444 (Γαλάτσι, Ψυχικό, Φιλοθέη)

(26-02-2010, 06:48 PM)Citaro Wrote: 613 ΑΤΤΙΚΟ ΑΛΣΟΣ - ΠΑΝΟΡΜΟΥ - Π. ΨΥΧΙΚΟ (ΚΥΚΛ)
Συνένωση του σημερινού 601/651 και 603/653, στην ουσία.
Χρόνος διαδρομής για όλον τον κύκλο σε αιχμή: 105' (7 λ/φ. x 15')

610 ΠΛ. ΚΥΨΕΛΗΣ - ΓΑΛΑΤΣΙ - ΠΑΝΟΡΜΟΥ - ΦΙΛΟΘΕΗ
Με αφετηρία και τέρμα, ώστε να "σπάσει" το μακαρόνι που είχα προτείνει με τα προηγούμενα πόστ μου. Συνδυασμός του σημερινού 036 μέχρι Πανόρμου και του σημερινού 610 απο Πανόρμου και μετά.
Χρόνος διαδρομής σε αιχμή: 80' ΚΥΨ-ΦΙΛ + 80' ΦΙΛ-ΚΥΨ = 160' (8 λ/φ. x 20')

636 ΟΑΚΑ - ΓΑΛΑΤΣΙ - ΣΤ. ΠΑΝΟΡΜΟΥ - ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ
Όπως αναλύεται πιο πάνω.
Χρόνος διαδρομής σε αιχμή: 76' ΟΑΚΑ-ΚΑΤ + 68' ΚΑΤ-ΟΑΚΑ = 143' (12 λ/φ. x 12')

Τα δεδομένα έκτοτε άλλαξαν : Το 601/3 κόπηκε, τα 651/3 αρχικά ενισχύθηκαν, γρήγορα όμως ξανα-αραίωσαν και γενικά κόβονται βάρδιες από παντού ελλείψει οδηγών.
Βελτιώνω λοιπόν την πρότασή μου, με βάση και αυτα που σχολιάσατε, και την επεκτείνω και σε δυο - τρεις γραμμές ακόμη.

Έτσι, οι νέες γραμμές που προτείνω για τις περιοχές αυτές ειναι οι εξής:

613 ΑΤΤΙΚΟ ΑΛΣΟΣ - ΠΑΝΟΡΜΟΥ - Π. ΨΥΧΙΚΟ (ΚΥΚΛ)
Συνένωση του σημερινού 651 και 653.
Χρόνος διαδρομής για όλον τον κύκλο σε αιχμή: 80' (6 λ/φ. x 13,5')

610 ΠΛ. ΚΥΨΕΛΗΣ - ΓΑΛΑΤΣΙ - ΠΑΝΟΡΜΟΥ - ΦΙΛΟΘΕΗ
Συνδυασμός του σημερινού 036 μέχρι Πανόρμου και του σημερινού 610 απο Πανόρμου και μετά.
Χρόνος διαδρομής σε αιχμή: 72' ΚΥΨ-ΦΙΛ + 72' ΦΙΛ-ΚΥΨ = 144' (8 λ/φ. x 18')

636 ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ - ΣΤ. ΠΑΝΟΡΜΟΥ - ΓΑΛΑΤΣΙ - ΟΑΚΑ
Εξυπηρετεί τον κλάδο Κατεχάκη - Ν. Ψυχικό - Πανόρμου του σημερινού 036. Συνεξυπηρετεί τη Ν. Φιλοθέη και την Πρωτοπαππαδάκη μαζί με τα 651/610, συνεχίζει Βείκου, μπαίνει στο τέρμα Περισσού σαν το 444 και μετά από Κύμης προς Ειρήνη και Α.Σ. ΟΑΚΑ.
Χρόνος διαδρομής σε αιχμή: 70' ΚΑΤ-ΟΑΚΑ και 74' ΟΑΚΑ - ΚΑΤ = 144' (8 λ/φ x 18')

644 ΟΑΚΑ - ΓΑΛΑΤΣΙ - ΗΣΑΠ ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΩΝ (ΚΥΚΛ)
Ο κλάδος του σημερινού 444 από Άνω Πατήσια μέχρι Καποδιστρίου. Συνέχεια προς ΟΑΚΑ οπως το 636 που προτείνω. Ο κλάδος του σημερινού 444 από Καποδιστρίου μέχρι Χαλάνδρι καταργείται λόγω επικάλυψής του από το 421.
Χρόνος διαδρομής κυκλική σε αιχή : 90' (5 λ/φ x 18')

605 ΠΕΡΙΣΣΟΣ - ΗΣΑΠ ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΩΝ - ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ
Συνένωση του σημερινού Β8 και του σημερινού 605, από τα οποία κόβεται ο κλάδος Άνω Πατήσια - Στουρνάρη, καθώς επικαλύπτεται από τα τρόλλευ και τον ΗΣΑΠ. Τα 7 οχήματα που περισσεύουν δίνονται στις νέες γραμμές που περιγράφω.
Χρόνος διαδρομής σε αιχμή : 45' ΠΕΡ - ΜΕΤ και 45' ΜΕΤ - ΠΕΡ = 90' (6 λ/φ x 15')

Τέλος, σε σχέση με γενικότερη αναθεώρηση των διακεντρικών γραμμών που δημιουγήθηκαν το 2005 (που θα αναφερθώ στο αντίστοιχο τόπικ "κορμών"), προτείνω :

"Σπάσιμο" του σημερινού 054 όσον αφορά τον κλάδο προς Περισσό.
Ο κλάδος Περισσού να γίνει κεντρική γραμμή όπως ήταν παλιότερα, καθώς είναι δύσκολη οποιαδήποτε άλλη σύντμησή του (πρώτη επαφή με την Πατησίων έχει στην Πλ. Κολιάτσου, επίσης δεν συναντάει μέσο σταθερής πριν τη Βικτώρια).
Επίσης, προτείνω ο κλάδος του 622 προς Άνω Γαλάτσι, να δοθεί στο σημερινό 054, ώστε να αποκτήσει το Άνω Γαλάτσι ομαλότερη συχνότητα (σήμερα εξυπηρετείται με "κουτσά" δρομολόγια 10/20, 15/25, λόγω συγκροτήματος γραμμής 622/815).
Άρα, οι γραμμές που δημιουργούνται με τα παραπάνω, είναι :

606 ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ - ΛΑΜΠΡΙΝΗ - ΠΕΡΙΣΣΟΣ
Ό,τι ήταν το 054 πριν την ένωσή του με το 211. Αλλάζω αρίθμηση για να ταιριάζει με αυτή του τομέα "6" που εξυπηρετεί, καθώς το 054 ήταν κατάλοιπο της παλιάς γραμμής Αθήνα-Λαμπρινή, που όντως τερμάτιζε στον τομέα "0".
Χρόνος διαδρομής ΠΟΛ - ΠΕΡ 45' και ΠΕΡ - ΠΟΛ 45' = 90' (6 λ/φ χ 15')

621 ΒΥΡΩΝΑΣ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΑΝΩ ΓΑΛΑΤΣΙ
Συνένωση του σημερινού κλάδου του 054 από Μεταμόρφωση Βύρωνα μέχρι Ρηγίλλης, και του κλάδου 622 από Ρηγίλλης μέχρι Άνω Γαλάτσι.
Αλλάζω αριθμό γραμμής για να μην υπάρχει καμία σύγχυση με το παλιό 622, επίσης αλλάζω ονομασία γιατί οι "Μεταμορφώσεις" είναι δύο και συγχέονται . . .
Χρόνος διαδρομής αιχμής 1:05' ΒΥΡ - ΓΑΛ και 1:10' ΓΑΛ - ΒΥΡ = 2:15 (9 λ/φ x 15')

Υ.Γ. Για τον κλάδο του 622 Γουδιού, που "περίσσεψε", έχω άλλες σκέψεις, που θα τις γράψω στο σχετικό τόπικ "κορμών" .
(This post was last modified: 14-12-2010, 04:29 PM by Citaro.)
14-12-2010, 04:26 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#15
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 6
(16-11-2013, 03:13 PM)marios.ilioupoli Wrote: Το 608 εξυπηρετεί άμεσα τη Φιλοσοφική (η μεγαλύτερη σχολή του ΕΚΠΑ) και έμμεσα και τις υπόλοιπες σχολές με μετεπιβίβαση από το 250 ή το εσωτερικό.

Και στην πύλη της Πανεπιστημιούπολης να υπήρχε σταθμός, πάλι μόνο το ΜΙΘΕ θα εξυπηρετούνταν και θα χρειάζονταν και πάλι υποχρεωτικά σύνδεση με εσωτερική γραμμή με τις υπόλοιπες σχολές.

Το 608 εξυπηρετεί άμεσα ΜΟΝΟ τη Φιλοσοφική και τη Θεολογική Σχολή. Μπορεί να είναι η μεγαλύτερη αλλά όλες οι άλλες μαζί είναι πολύ περισσότερες.

Μετεπιβίβαση στο 250 ή το εσωτερικό από τη μεριά του Ζωγράφου σημαίνει:

1) Περιμένεις πότε (ή ποτέ) θα περάσει το 250
2) Το 250 θα έχει κατεύθυνση τον Ευαγγελισμό - κάτω πύλη
3) Μετεπιβίβαση στη κάτω πύλη
4) Επιβίβαση στο εσωτερικό ή στο 250, όποτε θα ξαναπεράσουν

Όλα αυτά σημαίνουν 30' τουλάχιστον καθυστέρηση.
Not worth trying it... Wink
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
16-11-2013, 03:48 PM
Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Κορμοί / Express Citaro 86 64.160 10-12-2014, 05:01 PM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 1 AlexNik 16 11.139 27-11-2013, 04:02 PM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2 AlexNik 57 32.173 16-11-2013, 07:30 PM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 7 AlexNik 20 13.212 07-11-2013, 01:31 AM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 0 AlexNik 21 14.978 30-06-2013, 09:20 PM
Last Post: nikos1991
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΗΛΠΑΠ nikos1991 2 3.681 07-06-2013, 09:36 PM
Last Post: Paul
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 5 AlexNik 21 14.735 05-10-2011, 01:00 PM
Last Post: cmegas
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 8 AlexNik 5 5.712 17-12-2010, 08:16 PM
Last Post: Citaro
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3 AlexNik 11 10.530 02-10-2010, 04:10 PM
Last Post: maledictus
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 4 AlexNik 10 7.435 07-02-2010, 02:31 PM
Last Post: ELBO O405GN

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024