This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Ypodomes.com] Μετρό Αθήνας: τον Ιανουάριο η σύμβαση με την Siemens

meganium Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
#1
[Ypodomes.com] Μετρό Αθήνας: τον Ιανουάριο η σύμβαση με την Siemens
Ο νέος υπουργός Υποδομών Μάκης Βορίδης γνωστοποίησε χθες ότι το πρώτο δεκαήμερο του Ιανουαρίου θα φέρει στη Βουλή την «περιβόητη» σύμβαση. Από τη βιασύνη αυτή προκύπτει ότι οι δανειστές μας, και κυρίως οι άμεσα ενδιαφερόμενοι Γερμανοί, έχουν θέσει ως όρο τη «διευθέτηση» του θέματος της Siemens, για να στείλουν την τρόικα στην Αθήνα, στην προγραμματισμένη άφιξή της στις 16 Ιανουαρίου.

Η σύμβαση ηλεκτροδότησης των νέων σταθμών του μετρό με τη Siemens, ύψους 41.400.000 ευρώ, εκκρεμεί εδώ και τρία χρόνια, βάζοντας φρένο στις νέες αλλά και στις μελλοντικές επεκτάσεις του μετρό. Οι υπό κατασκευή επεκτάσεις του μετρό της Αθήνας προς το Ελληνικό, την Ανθούπολη και το Χαϊδάρι έχουν ολοκληρωθεί σε ποσοστό 95%, όσον αφορά τις εργασίες της βασικής σύμβασης του κάθε έργου.

Προϋπόθεση για να ολοκληρωθούν και να τεθούν σε πλήρη λειτουργία είναι η υλοποίηση του συστήματος ηλεκτροδότησης. Η υπογραφή της σχετικής σύμβασης για το σύστημα σηματοδότησης με τη Siemens δεν έχει προχωρήσει μέχρι σήμερα. Αν και ο σχετικός διαγωνισμός έχει ουσιαστικά ολοκληρωθεί, περιλαμβανομένης της θετικής απόφασης του Ελεγκτικού Συνεδρίου, στελέχη της Αττικό Μετρό περιμένουν τις «πολιτικές» κινήσεις του υπουργείου Υποδομών.

Η ανωτέρω εκκρεμότητα αποτελεί τον κύριο λόγο παράτασης της ολοκλήρωσης των έργων, για τα οποία θα απαιτηθεί χρονικό διάστημα 8-10 μηνών για την εγκατάσταση των συστημάτων ηλεκτροδότησης.

Εφόσον τελεσφορήσουν οι ανωτέρω διαδικασίες, θα παραδοθούν οι σταθμοί Ηλιούπολη, Αργυρούπολη, Ελληνικό, Αλιμος, Ανθούπολη, Περιστέρι και Χαϊδάρι. Αυτό θα συντελεστεί σταδιακά, αφού τοποθετηθούν τα συστήματα σηματοδότησης και γίνουν οι απαραίτητες δοκιμές.

Προτεραιότητα φαίνεται ότι θα δοθεί στο Περιστέρι και στην Ανθούπολη, θα ακολουθήσει το Χαϊδάρι και μετέπειτα η Ηλιούπολη, ο Αλιμος, η Αργυρούπολη και το Ελληνικό.

Τι σημαίνει πρακτικά η παράδοση επτά σταθμών; Τουλάχιστον 160.000 ημερήσιους επιβάτες, οι οποίοι θα προστεθούν στους 750.000 που μετακινούνται καθημερινά με το μετρό, αλλά και 180.000 πρόσθετα έσοδα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι για τα έργα των επεκτάσεων προς το Ελληνικό και την Ανθούπολη, εφόσον αυτά δεν καταστούν λειτουργικά μέχρι τις 30/06/2012 και τις 31/03/2013 αντίστοιχα, υφίσταται κίνδυνος ανάκτησης της κοινοτικής συνδρομής!
31-12-2011, 01:40 PM
Find Reply
meganium Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
#2
[Ypodomes.com] Μετρό Αθήνας: θέμα ημερών η υποβολή στη Βουλή της σύμβασης με Siemens
Όσον αφορά τους επτά ετοιμοπαράδοτους σταθμούς του Μετρό (Αργυρούπολη, Άλιμος, Ελληνικό, Ηλιούπολη, Περιστέρι, Ανθούπολη, Χαϊδάρι) που είναι εκτός λειτουργίας λόγω του σκανδάλου Siemens, έχει πλέον ανοίξει ο δρόμος για την απεμπλοκή τους.

Όπως έχει αναφέρει ο υπουργός Υποδομών Μάκης Βορίδης, τις προσεχείς ημέρες θα καταθέσει προς ψήφιση στη Βουλή τη σύμβαση των έργων. Εξάλλου, σε αντίθετη περίπτωση, το Δημόσιο θα πρέπει να επιστρέψει στην Κομισιόν 430 εκατ. ευρώ, όσο είναι το ποσό της συγχρηματοδότησης.

Ας σημειωθεί ότι απαιτούνται περίπου 8-10 μήνες για να λειτουργήσουν οι νέοι σταθμοί, μετά την υπογραφή της σύμβασης.
11-01-2012, 01:44 PM
Find Reply
meganium Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
#3
[Τα Νέα] Στη Βουλή η επικύρωση της σύμβασης Δημοσίου - Siemens για το Μετρό
Κατατέθηκε την Τετάρτη στη Βουλή και ξεκινάει την επόμενη εβδομάδα στην Επιτροπή Οικονομικών η συζήτηση για την επικύρωση της σύμβασης μεταξύ ελληνικής κυβέρνησης και της εταιρείας Siemens για το σύστημα σηματοδότησης των νέων επεκτάσεων του Μετρό Αθήνας, που αφορά επτά νέους σταθμούς.

Απαντώντας στη Βουλή σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρη Παπαδημούλη, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μάκης Βορίδης έδωσε έμφαση στα οικονομικά, συγκοινωνιακά και περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα, που θα υπάρξουν από την λειτουργία των νέων σταθμών του Μετρό, τονίζοντας ότι όλα τα στοιχεία δείχνουν πως η κυβέρνηση πρέπει να προχωρήσει άμεσα στην υπογραφή της σύμβασης.

Μιλώντας μάλιστα λίγο αργότερα με δημοσιογράφους τόνισε ότι, σύμφωνα με τη συμβατική υποχρέωση της χώρας, το έργο πρέπει να είναι έτοιμο μέσα σε 24 μήνες, ωστόσο θα καταβληθεί προσπάθεια να έχει ολοκληρωθεί μέσα σε 15 μήνες.

Από την πλευρά του, ο κ. Παπαδημούλης συμφώνησε στην ανάγκη να ξεκινήσει η λειτουργία των νέων σταθμών, ωστόσο καυτηρίασε το γεγονός ότι το ελληνικό Δημόσιο δεν διεκδίκησε ένα μέρος της χρηματοδότησης των έργων να καλυφθεί με συμψηφισμό από την ζημιά που υπέστη, λόγω του σκανδάλου της Siemens.

«Είμαστε η μόνη χώρα που δεν ζήτησε από τη Siemens ούτε ένα ευρώ, όταν 17 άλλες χώρες έχουν διεκδικήσει αποζημιώσεις και έχουν εισπράξει περίπου 2 δισ. ευρώ. Θα έπρεπε αυτοί οι σταθμοί να χρηματοδοτηθούν από ένα μέρος των κλεμμένων» σχολίασε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και τόνισε ότι όχι μόνο έχασε το ελληνικό Δημόσιο πολλά εκατομμύρια από το σκάνδαλο της Siemens, αλλά και κανένας μέχρι σήμερα δεν μπήκε φυλακή.

Απαντώντας, ο κ. Βορίδης υπογράμμισε ότι το τελευταίο δίμηνο της συγκυβέρνησης έχει ενεργοποιηθεί μια εντατική διαδικασία για τη διεκδίκηση της αποζημίωσης και είναι σε εξέλιξη η σχετική συζήτηση μεταξύ του υπουργού Οικονομικών Ευάγγελου Βενιζέλου, ο οποίος έχει εξουσιοδοτηθεί από το υπουργικό συμβούλιο, και της Siemens, προκειμένου να συμφωνηθεί το ύψος του ποσού που πρέπει να καταβάλει η εταιρεία. Σημείωσε δε ότι ταυτόχρονα η ελληνική κυβέρνηση προετοιμάζεται σε περίπτωση που δεν ευδοκιμήσει αυτή η διαδικασία.
12-01-2012, 01:41 PM
Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [Ypodomes.com] Μετρό Αθήνας: ενημέρωση της Ευρωπαίας Επιτρόπου Έρευνας για τα έργα meganium 0 1.385 25-04-2012, 12:24 PM
Last Post: meganium
  [Ypodomes.com] Μετρό Αθήνας: οι γραμμές του ΗΣΑΠ θα γίνουν... αθόρυβες και λείες! Konstantinos 0 1.489 05-04-2012, 10:41 PM
Last Post: Konstantinos
  [Το Βήμα] Υπογράφεται την Πέμπτη η σύμβαση Αττικό Μετρό - Siemens meganium 1 1.594 15-03-2012, 08:23 PM
Last Post: meganium
  [Ypodomes.com] Μετρό Αθήνας: πρόταση βουλευτή για αστυνομική παρουσία στους σταθμούς Konstantinos 0 1.484 14-03-2012, 11:37 AM
Last Post: Konstantinos
  [NewsCode.gr] Προχωράει η σύμβαση Αττικό Μετρό Α.Ε. - Siemens για τους νέους σταθμούς Konstantinos 0 1.505 24-02-2012, 09:36 PM
Last Post: Konstantinos
  [Ypodomes.com] Μετρό Αθήνας: Στην ΣΤΑΣΥ η διαχείριση της επέκτασης για το Ελληνικό Konstantinos 0 1.592 11-02-2012, 12:11 PM
Last Post: Konstantinos
  [Ypodomes.com] Μετρό Αθήνας: για το 2013 η δημοπράτηση Άλσος Βεΐκου-Ευαγγελισμός meganium 0 1.623 01-02-2012, 04:57 PM
Last Post: meganium
  [Ypodomes.com] Μετρό Αθήνας: οι μεγάλες επεκτάσεις της δεκαετίας meganium 0 1.655 24-01-2012, 02:15 PM
Last Post: meganium
  [In.gr] Το αργότερο μέχρι τις αρχές Ιανουαρίου έρχεται στη Βουλή η σύμβαση Siemens meganium 0 1.444 19-12-2011, 04:46 PM
Last Post: meganium

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024