This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τόσο κοντά κι όμως... τόσο μακριά

panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#1
Τόσο κοντά κι όμως... τόσο μακριά
Υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις που λεωφορειακές γραμμές, ειδικά τοπικού χαρακτήρα, προσεγγίζουν σταθμούς μέσων σταθερής τροχιάς αλλά δεν τους εξυπηρετούν, με αποτέλεσμα να μειώνονται οι δυνατότητες μετεπιβίβασης και σε κάποιες περιπτώσεις να στερούν επιβάτες από αυτές τις γραμμές, που με πολύ μικρές αλλαγές θα μπορούσαν να αυξήσουν σημαντικά την επιβατική τους κίνηση και να αποφορτίσουν άλλες γραμμές, ή και να παρέχουν μια βολικότερη εναλλακτική λύση έναντι πιο βαρυφορτωμένων γραμμών.

Τέτοιες περιπτώσεις είναι:
Γραμμή 060 Μουσείο - Ακαδημία - Λυκαβηττός
Σταθμός Αμπελοκήπων

Η 060 περνάει ένα οικοδομικό τετράγωνο πίσω από τον σταθμό του Ευαγγελισμού. Παράλληλα, μεγάλο μέρος της (από το Μουσείο μέχρι - χοντρικά - την Ακαδημία κ.τ.λ. αλληλοκαλύπτεται από αρκετές άλλες γραμμές, ήτοι τα τρόλλεϊ 3 και 13, το 608, το 224 κ.τ.λ. και τα Α7/Β7 στην περιοχή των Εξαρχείων και της Πλ. Κάννιγγος.
Με κατάργηση του κλάδου από Ακαδημία προς Μουσείο και εκτροπή της γραμμής ώστε να εξυπηρετείται ο σταθμός Αμπελοκήπων, η γραμμή αυτή θα εξυπηρετούσε:
- Καλλίτερη σύνδεση του Λυκαβηττού και του Κολωνακίου με το Μετρό
- Εναλλακτική διαδρομή των γραμμών κατά μήκος της Βασιλίσσης Σοφίας
Συγκεκριμένα, θα πρότεινα η γραμμή να αλλάξει ονομασία σε 060 Σταθμός Αμπελοκήπων - Λυκαβηττός - Ακαδημία, και η διαδρομή να τροποποιηθεί ως εξής:
Από την πλευρά των Αμπελοκήπων, από την Αρματολών & Κλεφτών αριστερά ή Κόνιαρη (πριν το γήπεδο της Λεωφ. Αλεξάνδρας) ή Αγίων Πάντων (αμέσως πριν τα κεντρικά της Τράπεζας Κύπρου), δεξιά Λεωφ. Αλεξάνδρας με στάση στον σταθμό Αμπελοκήπων, δεξιά Βουρνάζου, ευθεία Πλατ. Ελευθερίου Βενιζέλου και συνέχεια ως έχει.
Από την πλευρά της Ακαδημίας, από την Σόλωνος αριστερά Ιπποκράτους, αριστερά Ακαδημίας με στάση μαζί με τα 025/026/027, ευθεία Ακαδημίας, αριστερά Κανάρη και συνέχεια ως έχει.

Γραμμή 022 Νέα Κυψέλη - Μαράσλειος
Σταθμός Αμπελοκήπων

Μια παρόμοια περίπτωση, το τέρμα του 022 είναι αρκετά κοντά στον σταθμό Αμεπλοκήπων αλλά η γραμμή δεν φτάνει ως εκεί. Το ίδιο συμβαίνει και με τους σταθμούς Ευαγγελισμού και Μεγάρου Μουσικής, αλλά εξυπηρέτηση ενός από αυτούς θα απαιτούσε μεγάλη διαφοροποίηση της διαδρομής.
Θα πρότεινα συνεπώς η 022 από το τέρμα της στην Μαράσλειο να τροποποιηθεί ως εξής: από Φιλήμονος αντί να στρίβει δεξιά στην Ελευθερίου Βενιζέλου, ευθεία Φιλήμονος, δεξιά Αρματολών & Κλεφτών, δεξιά Λεωφ. Αλεξάνδρας, δεξιά Βουρνάζου και συνέχεια ως έχει. Αλλαγή της ονομασίας σε 022 Ν. Κυψέλη - Στ. Αμπελοκήπων - Μαράσλειος.

Γραμμές 501 Μαρούσι - Πεύκη Α και 527 Μαρούσι - Πεύκη Β
Σταθμός Λεωφ. Κηφισίας

Οι 501 και 527 σήμερα είναι δύο κυκλικές τοπικές γραμμές με αρκετά παρόμοια διαδρομή, ουσιαστικά το 527 είναι με την φορά των δεικτών του ρολογιού και το 501 με την αντίθετη. Και οι δύο γραμμές από την Λεωφ. Κηφισίας στρίβουν κατευθείαν στην Αγ. Κωνσταντίνου και αντίθετα, χωρίς να εξυπηρετούν τον σταθμό του Προαστιακού στο "δαχτυλίδι" δίπλα στον Ο.Τ.Ε.
Η τροποποίηση που προτείνω είναι απλή, με πολύ μικρή επιβάρυνση στον χρόνο διαδρομής αλλά με σημαντικά πιστεύω οφέλη. Το 501 από την Αγίου Κωνσταντίνου να στρίβει δεξιά Λεωφ. Κηφισίας, να κάνει τον κύκλο στο "δαχτυλίδι" και μετά ευθεία την άνοδο πλέον της Λεωφ. Κηφισίας ως έχει. Αντίστοιχα το 527 από την Λεωφ. Κηφισίας ευθεία ως το δαχτυλίδι, να κάνει και αυτό τον κύκλο και να ανεβαίνει μετά την Λεωφ. Κηφισίας, αριστερά Αγ. Κωνσταντίνου και μετά ως έχει. Με τον τρόπο αυτό:
- Οι γραμμές 501/527 αποκτούν πρόσβαση στον Προαστιακό που τώρα δεν υπάρχει. Διευκολύνεται έτσι η πρόσβαση των κατοίκων όπου διέρχονται οι γραμμές αυτές προς τον Προαστιακό. Υποκαθιστούν την δημοτική συγκοινωνία της Πεύκης όσον αφορά την πρόσβαση στον Προαστιακό ειδικά τα βράδια που αραιώνει ανά 1 ώρα και απόγευμα Σαββάτου και Κυριακή που δεν λειτουργεί καθόλου.
- Αποφορτίζουν κάπως το Α8. Κάτοικοι της Πεύκης αλλά και περιοχών του Αμαρουσίου θα μπορούν τώρα να φτάνουν στην γειτονιά τους με τα 501/527 αντί να χρησιμοποιούν το Α8 που διασχίζει κεντρικούς άξονες.
- Βελτιώνεται η σύνδεση των 501/527 και με τους κορμούς της Λεωφ. Κηφισίας (Α7/Β7) καθώς και με τα Χ14 και 550. Σήμερα, κάποιος που από την άνοδο της Λεωφ. Κηφισίας θέλει να πάρει το 527 για Εργατικές Κατοικίες, Νέο Τέρμα και Κάτω Πεύκη πρέπει να σταυρώσει την Λεωφ. Κηφισίας στις λίγες διαθέσιμες διασταυρώσεις, που απέχουν αρκετά από τις στάσεις, με τις όποιες καθυστερήσεις, δυσκολίες και κινδύνους αυτό συνεπάγεται. Το ίδιο συμβαίνει και με όσους έρχονται με το 501 από Κάτω Πεύκη, Εργ. Κατοικίες και Νέο Τέρμα και θέλουν να πάρουν κάποιο λεωφορείο που κατεβαίνει την Λεωφ. Κηφισίας. Με την επέκταση που προτείνω, θα υπάρχει ανταπόκριση στο ίδιο ρεύμα της Λεωφ. Κηφισίας.
Πέραν της επέκτασης, θα βόλευε να υπάρχει μία ακόμα στάση στο ανατολικό τεταρτημόριο του κυκλικού κόμβου στον ΟΤΕ, για να διευκολύνεται η μετεπιβίβαση από το Χ93 προς τις γραμμές που ανεβαίνουν την Λεωφ. Κηφισίας, καθώς οι υπάρχουσες στάσεις απέχουν αρκετά και, με δεδομένο ότι οι περισσότεροι επιβάτες του Χ93 έρχονται από το αεροδρόμιο και μεταφέρουν αποσκευές, είναι δύσκολο και ίσως και επικίνδυνο να φτάσουν στις κοντινότερες στάσεις. Στο δυτικό τεταρτημόριο του κυκλικού κόμβου ήδη υπάρχει στάση.
17-01-2011, 10:37 AM
Find Reply
meganium Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
#2
RE: Τόσο κοντά κι όμως... τόσο μακριά
Εαν μπορουμε να τις βαλουμε ειναι και το 304 και 315 που περνανε απο τις Εργατικες στην Παλληνη και δεν πανε στον σταθμο Καντζας που δεν θα τους στερουσε παραπανω απο 5 λεπτα αυτη η επεκταση. Ειδικα τωρα που εμεινε μονο το 324 εκει θα ηταν καλη μια τετοια επεκταση. Θα μπορουσε να πηγαινει κανονικα οπως και το 324 και μετα να στριβουν στην παλαιοπαναγια αριστερα μπροστα απο το μοναστηρι και μεσω της οδου παλαιοπαναγιας και ιωαννου μπελλου να επιστρεφουν στην διαδρομη τους απο την σταση 2η Παλαιοπαναγιας.
17-01-2011, 04:56 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024