This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 15 Vote(s) - 2.8 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ΤΑ ΝΕΑ] Στο κέντρο μόνο με Μετρό

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[ΤΑ ΝΕΑ] Στο κέντρο μόνο με Μετρό
[Image: Image.ashx?c=13660937&r=0&p=0&t=0&q=100&v=1&s=1]Εκτός του κέντρου της Αθήνας αφήνει τα μπλε λεωφορεία ο καινούργιος σχεδιασμός του δικτύου των αστικών συγκοινωνιών της Αττικής, που αρχίζει να υλοποιείται σταδιακά από το υπουργείο Μεταφορών και τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας (ΟΑΣΑ).

Στον νέο συγκοινωνιακό χάρτη της Αθήνας, το μεγαλύτερο βάρος των καθημερινών μετακινήσεων θα σηκώσουν το Μετρό, ο Ηλεκτρικός, ο Προαστιακός και το τραμ, ενώ τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ θα έχουν κυρίως ρόλο τροφοδότη προς τα μέσα σταθερής τροχιάς.

Βασικός στόχος των αλλαγών που άρχισαν χτες και αναμένεται να ολοκληρωθούν έως το τέλος του χρόνου, είναι να μειωθούν σημαντικά οι λεωφορειακές γραμμές που συνδέουν σήμερα τους περιφερειακούς δήμους απευθείας με το κέντρο της Αθήνας. Οι γραμμές αυτές πλέον θα μεταβληθούν σε τροφοδοτικές κυρίως του Μετρό, του Ηλεκτρικού και του Προαστιακού.

Μόλις χτες εγκαινιάστηκε από τον υφυπουργό Μεταφορών Ν. Σηφουνάκη ο μεγαλύτερος σταθμός μετεπιβίβασης στον σταθμό του Μετρό «Νομισματοκοπείο», ο οποίος εξυπηρετεί καθημερινά περίπου 25.000 επιβάτες. Στον συγκεκριμένο σταθμό θα καταλήγουν δέκα γραμμές λεωφορείων από τις περιοχές της Αγίας Παρασκευής και των Μεσογείων, ενώ εντός του Μαρτίου θα τεθεί σε λειτουργία και ο γειτονικός σταθμός «Χολαργός».

Τρεις νέοι σταθμοί
Ο ανασχεδιασμός του δικτύου των αστικών συγκοινωνιών περιλαμβάνει τη δημιουργία και λειτουργία μέχρι το τέλος του χρόνου άλλων τριών μεγάλων σταθμών μετεπιβίβασης στο Περιστέρι (Ανθούπολη), στον Ελαιώνα και στο Ελληνικό. Η επιβατική κίνηση της επέκτασης προς το Περιστέρι και την Ανθούπολη υπολογίζεται ότι θα προσθέσει περίπου 50.000 νέους επιβάτες ημερησίως, ενώ η επέκταση προς το Ελληνικό αναμένεται να εξυπηρετεί σε καθημερινή βάση περισσότερους από 80.000 επιβάτες. Ο σταθμός του Ελαιώνα που σήμερα εξυπηρετεί μόλις 3.000 επιβάτες την ημέρα, με τη μεταφορά των λεωφορειακών γραμμών στον σχεδιαζόμενο σταθμό μετεπιβίβασης θα εξυπηρετεί πάνω από 10.000 επιβάτες. Όλες οι αλλαγές προχωρούν έχοντας ως βάση τη διαβούλευση που έγινε πρόσφατα με τους εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης, όλους τους συναρμόδιους φορείς, αλλά και την επιστημονική κοινότητα.

Πιλότος για το νέο μοντέλο μετακινήσεων που θα ακολουθηθεί, θα είναι το παράδειγμα του Περιστερίου, όπου εδώ και περίπου έναν χρόνο έχουν καταργηθεί οι μεγάλες λεωφορειακές γραμμές προς το κέντρο και στη θέση τους λειτουργούν τοπικές γραμμές που εξυπηρετούν τη μετεπιβίβαση στο Μετρό. Οι συγκοινωνιολόγοι του ΟΑΣΑ υπολογίζουν ότι με τον τρόπο αυτό θα περιοριστούν οι χρόνοι των διαδρομών έως 30%. Το μέτρο της μείωσης των λεωφορειακών γραμμών σχεδιάζεται να εφαρμοστεί κατά προτεραιότητα στους Δήμους Αγίας Βαρβάρας, Νίκαιας, Κορυδαλλού, Χαϊδαρίου, Παπάγου, Χολαργού, Δάφνης, Αγίου Δημητρίου και Υμηττού. Θα ακολουθήσουν η Αργυρούπολη, το Ελληνικό, η Γλυφάδα, η Βούλα, η Βουλιαγμένη και η Βάρη, ενώ αντίστοιχες κινήσεις θα γίνουν και στο Θριάσιο Πεδίο. «Το μεγάλο στοίχημα του νέου εγχειρήματος θα είναι να καταπολεμηθεί η διστακτικότητα του επιβατικού κοινού για τις μετεπιβιβάσεις, στις οποίες άλλωστε στηρίζεται η φιλοσοφία των αλλαγών», επισημαίνουν χαρακτηριστικά οι αρμόδιοι του ΟΑΣΑ. Διαδημοτικές γραμμές
Η όλη προσπάθεια θα ενισχυθεί και με την ίδρυση νέων διαδημοτικών γραμμών. Η πρώτη γραμμή που σχεδιάζεται θα συνδέσει τους Δήμους Μελισσίων- Βριλησσίων- Αμαρουσίου- Λυκόβρυσης- Πεύκης. Στη Δυτική Αθήνα μια δεύτερη γραμμή θα συνδέει Χαϊδάρι, Αγία Βαρβάρα και Αιγάλεω.

Πάντως, οι περιοχές που δεν καλύπτονται ακόμα από τα μέσα σταθερής τροχιάς θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται κυρίως από τις λεωφορειακές γραμμές- κορμούς, οι οποίες θα εξακολουθούν να καταλήγουν στον εσωτερικό δακτύλιο της Αθήνας. Παράλληλα, όμως, θα ενισχυθεί και η δημοτική συγκοινωνία.
07-02-2010, 03:27 AM
Website Find Reply
ELBO O405GN Offline
Made in Greece
**



Posts: 355
Joined: 20-11-2009
#2
RE: [ΤΑ ΝΕΑ] Στο κέντρο μόνο με Μετρό
Η πρώτη διαδημοτική που αναφέρει το άρθρο είναι η 555! Πάντως έχω βαρεθεί να ακούω μεγαλεπήβολα σχέδια χωρίς υλοποίηση.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
07-02-2010, 02:51 PM
Find Reply
Mercedes O405N2 Offline
DenOudsten Aliance City B90
**



Posts: 30
Joined: 10-10-2009
#3
RE: [ΤΑ ΝΕΑ] Στο κέντρο μόνο με Μετρό
Τι μας λένε ρε! Είναι απολύτως φυσιολογικό οι γραμμές Α11, Β11, 719, 747, Γ12, 701 και 704 να πηγαίνουν στο σταθμό της Ανθούπολης! Τι να σας πω. Να δω μετά τι θα γίνει στη Θηβών! Για να μη μιλήσω για τη Λιοσίων, όπου λόγω καμίας γραμμής θα γίνεται επίσης χαμός από αυτοκίνητα! Αν είναι δυνατόν. Ας φτιάξουν ποτέ ένα χάρτη της προκοπής! Έλεος δηλαδή!
07-02-2010, 07:18 PM
Find Reply
Dante Offline
Business Class Passenger
*



Posts: 28
Joined: 14-11-2009
#4
RE: [ΤΑ ΝΕΑ] Στο κέντρο μόνο με Μετρό
Smile Εγς νομλιζω ότι η μεταφορά των αφετηριών στους σταθμούς του μετρό και η διακοπή της ΑΝΟΗΤΗΣ ονομασίας των γραμμών με προθεματικό ένα γράμμα θα επιφέρει μόνο καλά (και κυρίως συχνότερα δρομολόγια και λιγότερο στριμωξίδι!)
08-02-2010, 01:51 AM
Website Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#5
RE: [ΤΑ ΝΕΑ] Στο κέντρο μόνο με Μετρό
(08-02-2010, 01:51 AM)Dante Wrote: ... και η διακοπή της ΑΝΟΗΤΗΣ ονομασίας των γραμμών με προθεματικό ένα γράμμα θα επιφέρει μόνο καλά (και κυρίως συχνότερα δρομολόγια και λιγότερο στριμωξίδι!)

Πώς;
08-02-2010, 08:22 AM
Find Reply
Dante Offline
Business Class Passenger
*



Posts: 28
Joined: 14-11-2009
#6
RE: [ΤΑ ΝΕΑ] Στο κέντρο μόνο με Μετρό
Τα λεωφορεία δε θα μπλέκουν στην κίνηση του κέντρου και η διαδρομή που θα διανύουν θα είναι μικρότερη. Έτσι πιστεύω τουλάχιστον!
08-02-2010, 01:19 PM
Website Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#7
RE: [ΤΑ ΝΕΑ] Στο κέντρο μόνο με Μετρό
(08-02-2010, 01:19 PM)Dante Wrote: Τα λεωφορεία δε θα μπλέκουν στην κίνηση του κέντρου και η διαδρομή που θα διανύουν θα είναι μικρότερη. Έτσι πιστεύω τουλάχιστον!

Η ερώτηση μου αφορούσε το δεύτερο σκέλος του σχολίου σου. Με το πρώτο συμφωνώ 100%. Η ερώτηση μου είναι πώς η διακοπή της ονομασίας με πρόθεμα ένα γράμμα θα βοηθήσει να έχουμε συχνότερα δρομολόγια, λιγότερο στριμωξίδι και άλλα καλά;

Η άποψη μου είναι ότι είτε η γραμμή έχει αριθμό Α16, είτε 880, είτε 853 η συχνότητα των δρομολογίων έχει να κάνει με σωστό και ρεαλιστικό προγραμματισμό αναχωρήσεων καθώς και η παρουσία επαρκών οχημάτων και οδηγών.
08-02-2010, 01:25 PM
Find Reply
Dante Offline
Business Class Passenger
*



Posts: 28
Joined: 14-11-2009
#8
RE: [ΤΑ ΝΕΑ] Στο κέντρο μόνο με Μετρό
Αααα, με συγχωρείς, δεν το κατάλαβα. Όχι, απλά επειδή το έχω άχτι αυτό (LOL) είπα να το κολλήσω κι αυτό! Τώρα, όσον αφορά στη συχνότητα, αν είναι πιο κπντά η αφετηρία, δε θα διαρκεί η διαδρομή λιγότερο, άρα θα χωράνε περισσότερα δρομολόγια σε κάθε ώρα? Δεν ξέρω, απλή χαζή λογική είναι, από εμένα, έναν απλό και χαζό επιβάτη, χαχα Tongue
09-02-2010, 12:53 AM
Website Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#9
RE: [ΤΑ ΝΕΑ] Στο κέντρο μόνο με Μετρό
(09-02-2010, 12:53 AM)Dante Wrote: Τώρα, όσον αφορά στη συχνότητα, αν είναι πιο κπντά η αφετηρία, δε θα διαρκεί η διαδρομή λιγότερο, άρα θα χωράνε περισσότερα δρομολόγια σε κάθε ώρα? Δεν ξέρω, απλή χαζή λογική είναι, από εμένα, έναν απλό και χαζό επιβάτη, χαχα Tongue
Ναι, και επίσης δεν θα περνά από τους κορεσμένους δρόμους που οδηγούν στο κέντρο.
09-02-2010, 01:32 AM
Find Reply
Mercedes O405N2 Offline
DenOudsten Aliance City B90
**



Posts: 30
Joined: 10-10-2009
#10
RE: [ΤΑ ΝΕΑ] Στο κέντρο μόνο με Μετρό
Φανταστείτε όμως που ο κόσμος ξέρει ότι όλες οι γραμμές Πετρούπολης και Καματερού πάνε Αγίους Αναργύρους και Λιοσίων! Ξαφνικά θα τους πείτε ότι πάνε Θηβών? Συμφωνώ απόλυτα με την τοπικοποίηση πολλών κορμών αλλά το να στείλεις όλες τις γραμμές μιας περιοχής στη Θηβών, όπου σαν κάτοικος δυτικών προαστίων ξέρω ότι γίνεται πάντα χαμός, μόνο καλό δεν θα προσφέρει!
10-02-2010, 05:47 PM
Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#11
RE: [ΤΑ ΝΕΑ] Στο κέντρο μόνο με Μετρό
(10-02-2010, 05:47 PM)Mercedes O405N2 Wrote: Φανταστείτε όμως που ο κόσμος ξέρει ότι όλες οι γραμμές Πετρούπολης και Καματερού πάνε Αγίους Αναργύρους και Λιοσίων! Ξαφνικά θα τους πείτε ότι πάνε Θηβών? Συμφωνώ απόλυτα με την τοπικοποίηση πολλών κορμών αλλά το να στείλεις όλες τις γραμμές μιας περιοχής στη Θηβών, όπου σαν κάτοικος δυτικών προαστίων ξέρω ότι γίνεται πάντα χαμός, μόνο καλό δεν θα προσφέρει!
Όταν ξεκίνησε το σύστημα των κορμών οι γραμμές του Χαλανδρίου 402/403/404 έφυγαν από την Κηφισίας και πήγαν Μεσογείων. Από Εθνικής Αντιστάσεως περνούσαν μόνο οι γραμμές προς Βριλήσια, αλλά τα Α6 είχαν την ίδια συχνότητα με το Β6 που κάλειπτε τις Κηφισίας και Βασ.Γεωργίου που παλιά είχε τις γραμμές Πεντέλης, Νέας Πεντέλης και 402/403 (Χαλανδρίου).
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι τέτοιες αλλαγές συμβαίνουν όταν αλλάζει ο συγκοινωνιακός χάρτης.
10-02-2010, 06:31 PM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#12
RE: [ΤΑ ΝΕΑ] Στο κέντρο μόνο με Μετρό
Πάντως αν και οι σχεδιαζόμενες διαδημοτικές είναι σαν το 555, τότε... να μην πω τι έχει να γίνει.
12-02-2010, 01:34 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024