This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Euro2Day] Στο τελικό στάδιο ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[Euro2Day] Στο τελικό στάδιο ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4
Αττικό Μετρό  Κανονικά προχωράει ο μεγάλος διαγωνισμός, προϋπολογισμού άνω του 1,8 δισ. ευρώ, για το πρώτο τμήμα (Αλσος Βεΐκου - Γουδή) της νέας γραμμής 4 του μετρό Αθήνας. Η διοίκηση της Αττικό Μετρό ενημέρωσε σήμερα τις κοινοπραξίες που συμμετείχαν πως εγκρίθηκε το πρακτικό της τεχνικής αξιολόγησης. Οι δύο όμιλοι που περνούν στην επόμενη φάση είναι η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ - Ansaldo STS (πλέον ονομάζεται Hitachirail STS) και η κοινοπραξία ΑΒΑΞ - Ghella SpA - Alstom Transport καθώς είχαν καταθέσει και πλήρεις προσφορές. Το τελικό αποτέλεσμα του διαγωνισμού θα κριθεί από την οικονομική προσφορά που θα καταθέσουν καθώς στην τεχνική βαθμολογία υπάρχει μικρό προβάδισμα της κοινοπραξίας υπό την ΑΒΑΞ, σύμφωνα με το σχετικό πρακτικό αξιολόγησης.

Σημειώνεται πως το πρακτικό αξιολόγησης είχε εγκριθεί από το διοικητικό συμβούλιο της Αττικό Μετρό στις 11 Ιουλίου, αλλά η κυβερνητική αλλαγή (και η αναμονή ώστε να ξεκαθαριστεί η στάση της νέας ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών) οδήγησαν σε μικρή καθυστέρηση. Ετσι οι δύο υποψήφιοι ενημερώθηκαν επισήμως σήμερα. Στο πρώτο στάδιο του διαγωνισμού είχε συμμετάσχει και κοινοπραξία υπό την ΤΕΡΝΑ, η οποία τελικά δεν κατέθεσε προσφορά. Όπως ανέφερε και σε σχετική επιστολή, θεωρεί πως είναι πιθανόν να υπάρξουν εμπλοκές στον διαγωνισμό, εξαιτίας προσφυγών και άλλων εκκρεμοτήτων στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ).

Το πρώτο τμήμα της Γραμμής 4 έχει σχεδιαστεί με σκοπό την εξυπηρέτηση πολλών πυκνοκατοικημένων περιοχών του Λεκανοπεδίου, του κέντρου της Αθήνας, με την κατασκευή τεσσάρων νέων σταθμών (Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός). Ταυτόχρονα «θα συμβάλει στην αποσυμφόρηση υφιστάμενων κεντρικών σταθμών μετρό από τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση του επιβατικού κοινού, στην εξυπηρέτηση πολλών σημαντικών κτιρίων και εγκαταστάσεων, όπως Νοσοκομεία, Εκπαιδευτικά Ιδρύματα κ.λπ. καθώς και στην αύξηση της δικτύωσης των υφιστάμενων Γραμμών Μετρό με δύο σταθμούς ανταπόκρισης (Πανεπιστήμιο/Ακαδημία, Ευαγγελισμός)».

Η χάραξή του εκτείνεται από την περιοχή του Άλσους Βεΐκου στο Γαλάτσι μέχρι το Γουδή και υπάγεται στα διοικητικά όρια των Δήμων Αθήνας, Γαλατσίου, Καισαριανής και Ζωγράφου. Η νέα γραμμή έχει μήκος περίπου 12,8 χιλιόμετρα και περιλαμβάνει δεκαπέντε νέους υπόγειους σταθμούς: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδή.
25-08-2019, 03:14 PM
Website Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
ΟΑΣΑ [Madata.gr] ΟΑΣΑ: Στο τελικό στάδιο το έργο της τηλεματικής Konstantinos 1 2.185 02-06-2011, 09:35 PM
Last Post: ELBO O405GN

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024