This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Kathimerini] Μειωμένα κέρδη λόγω προβληματικών κινητήρων

Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#1
[Kathimerini] Μειωμένα κέρδη λόγω προβληματικών κινητήρων
Tα αεροπλάνα αυτά θα εγκαινίαζαν μια νέα εποχή στον κλάδο, διότι οι νέοι κινητήρες τους θα έκαιγαν λιγότερα καύσιμα. Παρότι επιτεύχθηκε αυτός ο στόχος, οι αεροπορικές εταιρείες έπρεπε να υπομείνουν την ελαττωματική λειτουργία των κινητήρων, που οδήγησε σε καθυστερήσεις δρομολογίων ή και στην ακύρωση πτήσεων.

Ο λόγος για το A320neo της Airbus, το ανταγωνιστικό σε αυτήν την κατηγορία της Boeing 737 Max αλλά και το 787 Dreamliner της Boeing. Οι συνολικές παραγγελίες των αεροσκαφών αυτών ανέρχονται σε 1,37 τρισ. δολάρια, επισημαίνεται από το ειδησεογραφικό πρακτορείο Bloomberg. Οι κατασκευαστές των κινητήρων τους, Rolls Royce, Pratt & Whitney και CFM International, έχουν επωμισθεί πρόσθετες δαπάνες δισ. δολαρίων, ενώ οι Airbus και Boeing δεν μπορούν να αξιοποιήσουν νέα αεροσκάφη, χάνοντας έσοδα όταν η παραγωγή τους αναμενόταν να φθάσει σε νέα ρεκόρ.

Παράγοντες του κλάδου σχολιάζουν στο Bloomberg πως δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο κατασκευαστικό ελάττωμα σε αυτούς τους κινητήρες. Μερικοί αποδίδουν τη δυσλειτουργία των νέων αεροσκαφών στην υπερβολική χρήση τους και κατ’ επέκτασιν στη φθορά των κινητήρων τους, απαιτώντας νωρίτερα απ’ ό,τι αναμενόταν την αντικατάσταση των εξαρτημάτων. Μία άλλη εξήγηση είναι πως οι κινητήρες δεν μπορούν να ικανοποιήσουν, τελικά, τα τεχνολογικά κριτήρια των Airbus και Boeing για την εξοικονόμηση δαπανών στα αεροπορικά καύσιμα. Σε κάθε περίπτωση, οι όμιλοι αεροναυπηγικής θα εκφράσουν τα παράπονά τους στη διεθνή έκθεση αεροναυπηγικής που θα πραγματοποιηθεί στο Φάρνμποροου του Λονδίνου, επισημαίνει το Bloomberg.

Στις αρχές Ιουνίου, η Airbus είχε αποδώσει καθυστερήσεις στην παράδοση παραγγελιών στο ότι δεν είχε λάβει εγκαίρως κινητήρες από την Pratt & Whitney. Βέβαια, ο επικεφαλής της ευρωπαϊκής εταιρείας αεροναυπηγικής είχε μιλήσει για υψηλότατο αριθμό παραγγελιών. «Η παράδοση 80 με 90 αεροσκαφών την εβδομάδα είναι ένας στόχος που δεν έχει ξαναεπιτευχθεί», είχε πει ο πρόεδρος της Airbus, Γκιγιόμ Φορί, σε συνέντευξη που έδωσε σε εσωτερικό εταιρικό έντυπο και την οποία απέκτησε το πρακτορείο Reuters.

Γεγονός είναι ότι οι παραγγελίες στον παγκόσμιο κλάδο της αεροναυπηγικής έχουν αυξηθεί τα τελευταία χρόνια, εντείνοντας τις πιέσεις στους κατασκευαστές. Σύμφωνα με τη Διεθνή Ενωση Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ), φέτος αναμένεται να ταξιδέψουν αεροπορικώς περίπου 4,3 δισ. άτομα, δηλαδή πάνω από το ήμισυ του παγκόσμιου πληθυσμού. Βάσει αυτών των προβλέψεων, τα κέρδη των αεροπορικών εταιρειών εκτιμάται ότι θα φθάσουν τα 38 δισ. δολάρια κατά τη διάρκεια του τρέχοντος έτους. Το μεγαλύτερο μέρος αυτής της αύξησης στην επιβατική κίνηση θα προέλθει από τις περιοχές της Ασίας και του Ειρηνικού.

(This post was last modified: 18-07-2018, 02:29 PM by Nikolas A..)
18-07-2018, 02:22 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#2
RE: [Kathimerini] Μειωμένα κέρδη λόγω προβληματικών κινητήρων
(18-07-2018, 02:22 PM)Nikolas A. Wrote: Tα αεροπλάνα αυτά θα εγκαινίαζαν μια νέα εποχή στον κλάδο, διότι οι νέοι κινητήρες τους θα έκαιγαν λιγότερα καύσιμα. Παρότι επιτεύχθηκε αυτός ο στόχος, οι αεροπορικές εταιρείες έπρεπε να υπομείνουν την ελαττωματική λειτουργία των κινητήρων, που οδήγησε σε καθυστερήσεις δρομολογίων ή και στην ακύρωση πτήσεων.

Ο λόγος για το A320neo της Airbus, το ανταγωνιστικό σε αυτήν την κατηγορία της Boeing 737 Max αλλά και το 787 Dreamliner της Boeing. Οι συνολικές παραγγελίες των αεροσκαφών αυτών ανέρχονται σε 1,37 τρισ. δολάρια, επισημαίνεται από το ειδησεογραφικό πρακτορείο Bloomberg. Οι κατασκευαστές των κινητήρων τους, Rolls Royce, Pratt & Whitney και CFM International, έχουν επωμισθεί πρόσθετες δαπάνες δισ. δολαρίων, ενώ οι Airbus και Boeing δεν μπορούν να αξιοποιήσουν νέα αεροσκάφη, χάνοντας έσοδα όταν η παραγωγή τους αναμενόταν να φθάσει σε νέα ρεκόρ.
...


Και να ένα παράδειγμα..

"Η ιαπωνική αεροπορική εταιρεία ΑΝΑ ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει στην ακύρωση 330 εσωτερικών πτήσεων που θα εκτελεστούν από τις 23 έως τις 31 Ιουλίου, καθώς θα πραγματοποιηθούν επιθεωρήσεις στους κινητήρες Rolls-Royce, των αεροσκαφών Boeing 787 που έχει στον στόλο της.

Από την ακύρωση των πτήσεων θα επηρεαστούν 58.000 επιβάτες, οι οποίοι έχουν προγραμματίσει να πετάξουν μεταξύ 13 αεροδρομίων στην Ιαπωνία.

Από τις αρχές Ιουλίου, η εταιρεία έχει προχωρήσει στην ακύρωση 619 πτήσεων, με αφορμή την επιθεώρηση των κινητήρων, η οποία πραγματοποιείται έπειτα από οδηγία του Υπουργείου Μεταφορών.

Η επιθεώρηση στους κινητήρες εστιάζεται στον εντοπισμό ενός σφάλματος σχεδιασμού, το οποίο μπορεί να προκαλέσει ρωγμές στα πτερύγια των στροβίλων, με συνέπεια την καταστροφή τους."
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
(This post was last modified: 18-07-2018, 03:53 PM by Nikolas A..)
18-07-2018, 03:51 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024