This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Euro2day] «Πάρτι» εισιτηριοδιαφυγής στα μέσα μεταφοράς

Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
#1
[Euro2day] «Πάρτι» εισιτηριοδιαφυγής στα μέσα μεταφοράς
Αυξημένη εισιτηριοδιαφυγή, δωρεάν επιβιβάσεις κατά τη διάρκεια της τραπεζικής αργίας και χρέη υπουργείων και δημοσίων φορέων προς τις συγκοινωνιακές εταιρείες φαίνεται ότι φέρνουν τις αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας στα άκρα, με τη βιωσιμότητά τους να τίθεται εν αμφιβόλω.

Σύμφωνα με την Καθημερινή, η περυσινή χρονιά αποτέλεσε ένα από τα χειρότερα παραδείγματα διαχείρισης συγκοινωνιακών φορέων, με τα έκτακτα γεγονότα να έχουν διογκώσει σημαντικά τα ελλείμματα των εταιρειών.

[Image: thumb__DSC35318.jpg]

Η κατάργηση του σώματος εθελοντών ελεγκτών και η έξαρση του κινήματος «Δεν πληρώνω», που καθιέρωσε μια νοοτροπία ασυδοσίας απέναντι στις συγκοινωνιακές υπηρεσίες, έχουν οδηγήσει σε εκτίναξη της εισιτηριοδιαφυγής. Παράλληλα, τα συστηματικά φαινόμενα επιθέσεων κατά εξοπλισμού των μέσων και των ελεγκτών έχουν καταστήσει τους ελέγχους εισιτηρίων σπάνια εικόνα. Υπό αυτές τις συνθήκες, οι οποίες συνοδεύονται από την αδράνεια του υπουργείου Υποδομών, οι επιβάτες απομακρύνονται ολοένα και περισσότερο από τα ακυρωτικά μηχανήματα. Αποτέλεσμα είναι τα οικονομικά των εταιρειών να επιδεινώνονται συνεχώς, φαινόμενο το οποίο, σύμφωνα με τους συγκοινωνιολόγους, δεν αποδίδεται σε μείωση της κινητικότητας αλλά αποκλειστικά στην έξαρση της λαθρεπιβίβασης.

Ακόμα και η ναυαρχίδα των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας, οι ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες - μετρό, τραμ, ΗΣΑΠ), που είχαν παραδοσιακά πιο τακτοποιημένα οικονομικά, φαίνεται ότι βυθίζεται στα ελλείμματα.

Ενδεικτικό είναι ότι τα απολογιστικά στοιχεία των ΣΤΑΣΥ για το 2015 κάνουν λόγο για ζημίες μετά φόρων ύψους 78,2 εκατ. ευρώ, έναντι 36,4 εκατ. ευρώ το 2014. Οι λειτουργικές ζημίες άγγιξαν τα 32,6 εκατ. ευρώ έναντι 2,75 εκατ. ευρώ το 2014, ενώ ο κύκλος εργασιών περιορίστηκε στα 103,8 εκατ. ευρώ από 129,7 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρονιά.

Στάση αναμονής

Οι διοικήσεις των εταιρειών τηρούν στάση αναμονής παρά την έξαρση της εισιτηριοδιαφυγής και η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών έχει εναποθέσει όλες τις ελπίδες της στην εγκατάσταση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Ωστόσο, στα οδικά μέσα θα ξεκινήσει η λειτουργία του συστήματος στις αρχές του νέου έτους, ενώ στα μέσα σταθερής τροχιάς αυτή δεν προβλέπεται πριν από το καλοκαίρι του 2017.

Παρά το γεγονός ότι η λαθρεπιβίβαση βασίζεται σε εκτιμήσεις, καθώς ο ακριβής υπολογισμός της είναι αδύνατος, υπάρχουν μηχανισμοί που οδηγούν σε ασφαλή συμπεράσματα. Σύμφωνα με πρόχειρες εκτιμήσεις, η εισιτηριοδιαφυγή κυμαίνεται μεταξύ 40 εκατ. ευρώ και 60 εκατ. ευρώ ετησίως, τα οποία θα μπορούσαν να καλύψουν μέρος της «μαύρης» τρύπας των συγκοινωνιακών φορέων.
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

28-10-2016, 11:54 AM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024