This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας

Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#1
Αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας
Τα τελευταία 2-3 χρόνια το ΚΤΕΑΛ Χαλκίδας έχει αυξήσει τον στόλο του στα 33 Οχήματα, με προσθήκη κυρίως mini buses.

30-31 είναι Sprinter που παραλήφθηκαν πρώτα ενώ τα 32-33 με αμάξωμα Kutsenits που είναι αρκετά πρόσφατα.

[Image: thumb_IMG_20150817_151633.jpg]

Το παραπάνω Kutsenits έχει πινακίδες Φλώρινας (άγνωστο γιατί) ενώ το 31 έχει πινακίδες Ημαθίας.
Τα 30 και 33 έχουν κανονικά πινακίδες Εύβοιας (ΧΑΟ) και είναι από τις τελευταίες προσθήκες του στόλου.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
(This post was last modified: 17-08-2015, 04:41 PM by Paul.)
17-08-2015, 03:26 PM
Find Reply
Mr. Tourismo Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 30
Joined: 26-01-2013
#2
RE: Αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας
(17-08-2015, 03:26 PM)nikolas86 Wrote: Το παραπάνω Kutsenits έχει πινακίδες Φλώρινας (άγνωστο γιατί) ενώ το 31 έχει πινακίδες Ημαθίας.
Τα 30 και 33 έχουν κανονικά πινακίδες Εύβοιας (ΧΑΟ) και είναι από τις τελευταίες προσθήκες του στόλου.

Νικόλα το 32 που έχεις στη φωτό το είχε μάντρα στη Φλώρινα προς πώληση πάνω από 1,5 χρόνο. Φαίνεται ότι πέτυχε καλή τιμή το ΚΤΕΑΛ και το αγόρασε, γι' αυτό και οι πινακίδες ΡΑΖ. Όσο για το 31, αν θυμάμαι καλά κυκλοφόρησε στο ΚΤΕΑΛ της Νάουσας για μία 2ετία, αλλά μετά πουλήθηκε σε μάντρα στη Βέροια.
Φαίνεται πάντως, πως το πετυχημένο εγχείρημα της δρομολόγησης μικρών ευέλικτων λεωφορείων σε Γιάννενα και Σέρρες το 2012, το ακολούθησαν μέσα στα επόμενα 3 χρόνια και άλλες 7 επαρχιακές πόλεις.
22-08-2015, 12:10 AM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#3
RE: Αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας
Τώρα σα να συμπληρώνεται το παζλ... Rolleyes

Είναι λογικό, αφού ψάχνουν και αυτοί μείωση του κόστους και αντικατάσταση παλαιοτέρων ή προσθήκη νέων οχημάτων. Τη λύση των mini bus ακολουθούν ακόμα και ΚΤΕΛ πλέον.

Η κίνηση κάποιες μέρες και κάποιες ώρες της μέρας σε γραμμές του Αστικού Χαλκίδας είναι μικρή ακόμα και για Mini buses, πόσο μάλλον για τα κλασικά 12μετρα.
Από το νούμερο 24 και μετά, όλα τα οχήματα είναι μικρά.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
(This post was last modified: 22-08-2015, 10:57 PM by Nikolas A..)
22-08-2015, 10:55 PM
Find Reply
Mr. Tourismo Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 30
Joined: 26-01-2013
#4
RE: Αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας
(22-08-2015, 10:55 PM)nikolas86 Wrote: Τώρα σα να συμπληρώνεται το παζλ... Rolleyes

Είναι λογικό, αφού ψάχνουν και αυτοί μείωση του κόστους και αντικατάσταση παλαιοτέρων ή προσθήκη νέων οχημάτων. Τη λύση των mini bus ακολουθούν ακόμα και ΚΤΕΛ πλέον.

Η κίνηση κάποιες μέρες και κάποιες ώρες της μέρας σε γραμμές του Αστικού Χαλκίδας είναι μικρή ακόμα και για Mini buses, πόσο μάλλον για τα κλασικά 12μετρα.
Από το νούμερο 24 και μετά, όλα τα οχήματα είναι μικρά.

Ναι, το κόστος κίνησης ενός τέτοιου Sprinter 616 CDi ισοδυναμεί με το 1/3 του αντίστοιχου ενός 12μετρου!! Άρα, ένα ΚΤΕΛ μπορεί να εξοικονομήσει αρκετά χρήματα σε μια δύσκολη περίοδο χωρίς ταυτόχρονα να κάνει περικοπές δρομολογίων. Επίσης, μεγάλο πλεονέκτημα αυτών των οχημάτων είναι η ευελιξία τους σε περιοχές με στενούς δρόμους αλλά και έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα ;
Νικόλα, ξέρουμε τι κυκλοφορεί στο παρμπρίζ 28, είναι MAN 469;; Και τέλος, το 33 είναι 1θυρο ή 2θυρο Kutsenits ;;
22-08-2015, 11:40 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#5
RE: Αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας
(22-08-2015, 11:40 PM)Mr. Tourismo Wrote: Νικόλα, ξέρουμε τι κυκλοφορεί στο παρμπρίζ 28, είναι MAN 469;; Και τέλος, το 33 είναι 1θυρο ή 2θυρο Kutsenits ;;

Το 28 μάλλον είναι ΜΑΝ δεν είμαι όμως σίγουρος και θα το δω.
Το 33 είναι ίδιο με το 32 όπως φαίνεται από πάνω. Μονόθυρο με δίφυλλη.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
(This post was last modified: 23-08-2015, 12:21 AM by Nikolas A..)
23-08-2015, 12:20 AM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#6
RE: Αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας
Νέα προσθήκη στο στόλο του ΚΤΕΑΛ.
Neoplan Centroliner δίπορτο με πινακίδες ΚΒΤ-1340 (πρώην Καβάλας μάλλον).
Τώρα έαν είναι αντικατάσταση ή καινούριο παρμπριζ θα το μάθουμε..
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
05-02-2016, 04:02 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#7
RE: Αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας
Ένα Βανχουλάκί μίντι έκανε την εμφάνισή του σήμερα στην παραλία Λευκαντί.
Το Α309 (πιθανότατα) είναι νέα προσθήκη και έχει το νούμερο 35.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
(This post was last modified: 27-06-2016, 12:51 PM by Paul.)
26-06-2016, 09:38 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#8
RE: Αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας
(05-02-2016, 04:02 PM)Nikolas A. Wrote: Νέα προσθήκη στο στόλο του ΚΤΕΑΛ.
Neoplan Centroliner δίπορτο με πινακίδες ΚΒΤ-1340 (πρώην Καβάλας μάλλον).
Τώρα έαν είναι αντικατάσταση ή καινούριο παρμπριζ θα το μάθουμε..

Το μιικρό Centro έχει παρμπριζ #34.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
10-07-2016, 11:04 PM
Find Reply
Giannis Offline
Honorary member



Posts: 179
Joined: 12-10-2009
#9
RE: Αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας
[Image: thumb_DSC09984.jpg]

Πρόκειται για το #7

[Image: thumb_P71801931c.jpg]

Είναι το #16

[Image: thumb_P60525771c.jpg]

Είναι το #25

[Image: thumb_P41212891c.jpg]

Αυτό είναι το #10

[Image: thumb_DSC09980.jpg]

Και αυτό είναι το #3

Πληροφορίες από αυτό το pdf στο site της ΠΟΑΣ. Παλιό μεν αλλά έχει όλα τα παραπάνω οχήματα.

Επίσης το #18 είναι προς πώληση, το είδα σε γνωστό site αγγελιών οχημάτων.
16-07-2016, 01:23 PM
Website Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
#10
RE: Αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας
Καλησπέρα Γιάννη, τακτοποιήθηκαν όλα. Γενικά είναι αρκετά χρήσιμες αυτές οι καταστάσεις, κρίμα που δεν επικαιροποιούνται. Αν θυμάμαι καλά είχαν γίνει την περίοδο που τα περισσότερα ΚΤΕΑΛ έκαναν την εγκατάσταση της τηλεματικής που έχουν.
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

18-07-2016, 02:06 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#11
RE: Αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας
[Image: thumb_IMAG1436_1.jpg] [Image: thumb_IMAG1437_1.jpg]

Το νέο (ξανά) MΑΝ της Χαλκίδας. Πινακίδες ΧΑΟ-6898. Ακόμα δε γνωρίζω αν είναι το 36 ή κάποια αντικατάσταση.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
23-08-2016, 10:10 AM
Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
#12
RE: Αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας
Κατασκευής 2001, τύπος NL313, πρωτοαγοράστηκε απο την Marquardt Winsen με αριθμό στόλου #38 (και αρ. κύκλ WL–BV 786) αλλά το 2002 όταν έγινε αναδιάταξη της εταιρείας πέρασε στην SBG Hamburg ( Süderelbe Bus Gesellschaft) ως #8238 (HH-SE 948) όπου και αποσύρθηκε το 2016 λόγω ορίου ηλικίας. Όλα τα παραπάνω αφορούν τα περίχωρα του Αμβούργου, και τροφοδοτικές του τραίνου κυρίως γραμμές που έχει αναλάβει η SBG κάτω απο την κουρτίνα του φορέα HVV που συντονίζει όλη την συγκοινωνιακή κάλυψη της πόλης.

[Image: sbg-8238-am-13august-2010-54752.jpg]

Και μια φωτό στα κόκκινα, που ακόμα φαίνονται λίγο στην μάσκα του
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

23-08-2016, 06:06 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024