This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Τα Νέα] Σχέδιο ανάταξης του σιδηροδρόμου, δρομολογεί το ΥΜετ.

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[Τα Νέα] Σχέδιο ανάταξης του σιδηροδρόμου, δρομολογεί το ΥΜετ.
ΟΣΕ  Επιστρέφουν στο σιδηρόδρομο «κρίσιμες» ειδικότητες εργαζομένων που είχαν μεταταχθεί σε άλλους οργανισμούς του Δημοσίου. Την ίδια στιγμή, δρομολογούνται άμεσες κινήσεις για τη συντήρηση της σιδηροδρομικής υποδομής, από το προσωπικό του ΟΣΕ και όχι μέσω των Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Δικαίου (ΣΔΙΤ), που σχεδίαζε η προηγούμενη κυβέρνηση.

Με τις κινήσεις αυτές η σημερινή πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών σχεδιάζει να αντιμετωπίσει τις έντονες αρρυθμίες που έχουν παρουσιαστεί τους τελευταίους μήνες στη λειτουργία του σιδηροδρόμου και οι οποίες απειλούν να θέσουν σε κίνδυνο όχι μόνο την εκτέλεση των επιβατικών δρομολογίων, αλλά και τη συμφωνία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την Cosco για τις εμπορευματικές μεταφορές.

Τα προβλήματα στη λειτουργία του σιδηροδρόμου εξέθεσε την Τετάρτη στον αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη το προεδρείο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ) στη διάρκεια πολύωρης συνάντησης που έγινε στο υπουργείο.

«Ο σιδηρόδρομος βρίσκεται πραγματικά στα όρια της κατάρρευσης. Η κατάσταση είναι τραγική», επισήμανε η διοίκηση της Ομοσπονδίας στον κ. Σπίρτζη.

Μάλιστα, μέσα στο προσεχές διάστημα οι εκπρόσωποι της ΠΟΣ θα παραδώσουν στον κ. Σπίρτζη στοιχεία με τα δεδουλευμένα ρεπό και τις ημέρες ανάπαυσης τις οποίες αναγκάζονται να δουλεύουν οι εργαζόμενοι, προκειμένου να λειτουργεί ο σιδηρόδρομος. Ωστόσο, όπως ανέφεραν, με τα χρήματα που αντιστοιχούν στις υπερωρίες θα μπορούσαν να καλυφθούν οι μισθοί άλλων 136 εργαζομένων!

Με βάση τα στοιχεία της ΠΟΣ στις τρεις εταιρίες του Ομίλου ΟΣΕ έχουν απομείνει σήμερα 2.540 εργαζόμενοι, ενώ μόνο με τις μετατάξεις είχαν απομακρυνθεί περίπου 2.500 εργαζόμενοι.

Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων έθεσαν στον υπουργό και το θέμα της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Η απάντηση που πήραν ήταν πως η κυβέρνηση προτιμά μια λύση μέσω της οποίας οι ιδιώτες θα μπορούν να επενδύσουν στην εταιρεία, στην οποία το Δημόσιο θα συνεχίσει να συμμετέχει.

Aυτό σημαίνει ότι πλέον μπαίνει φρένο στην κατά 100% πώληση της εταιρείας, όπως ορίζει ο διαγωνισμός που βρίσκεται σε εξέλιξη.

Οσον αφορά το ενδεχόμενο επανένωσης των εταιριών, ο κ. Σπίρτζης απάντησε ότι θα πρέπει πρώτα να ξεκαθαριστούν οι εκκρεμότητες με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η οποία εξετάζει το ενδεχόμενο παράνομης κρατικής χρηματοδότησης.
07-05-2015, 10:48 AM
Website Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024