This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Zougla.gr] Αλλαγές σε γραμμές και δρομολόγια λεωφορείων

Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#1
[Zougla.gr] Αλλαγές σε γραμμές και δρομολόγια λεωφορείων
ΟΣΥ  Αλλαγές στις γραμμές και τα δρομολόγια των αστικών λεωφορείων και των τρόλεϊ έρχονται από την ερχόμενη Δευτέρα, 15 Δεκεμβρίου.

Οι αλλαγές αφορούν κυρίως τα βόρεια και δυτικά προάστια, όπου θα γίνουν τροποποιήσεις σε οκτώ γραμμές, ενώ θα καταργηθεί προσωρινά και η γραμμή Express «Πειραιάς - Ακρόπολη - Σύνταγμα» που εξυπηρετούσε από τον περασμένο Μάϊο τους τουρίστες της κρουαζιέρας.

Για τη συγκεκριμένη γραμμή είχε διατυπώσει αντιρρήσεις ο Δήμος Πειραιά, υποστηρίζοντας ότι «με τη λειτουργία της, οι επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων δεν μένουν καθόλου στον Πειραιά».

Όσον αφορά τις υπόλοιπες γραμμές, το σχέδιο της εταιρείας «Συγκοινωνίες Αθηνών» που θα εφαρμοστεί από την άλλη βδομάδα, προβλέπει:

Την τροποποίηση της διαδρομής της γραμμής 704 Καματερό - Στ. Αττικής, ώστε να φτάνει έως την πλατεία Αγίων Αναργύρων.
Η γραμμή θα μετονομαστεί σε 704 Καματερό - Πλατεία Αγίων Αναργύρων.
Την τροποποίηση της γραμμής 701 Καματερό - Ιλιον - Στ. Αττικής, ώστε να διέρχεται από το σταθμό της Ανθούπολης, μετονομαζόμενη σε 701 Καματερό - Ιλιον - Στ. Ανθούπολης.
Την τροποποίηση της γραμμής 747 Πετρούπολη - Πανόραμα - Στ. Αττικής, ώστε να διέρχεται από το σταθμό Ανθούπολης. Θα μετονομαστεί σε Πετρούπολη - Πανόραμα - Στ. Ανθούπολης.
Η κυκλική γραμμή 527 Πεύκη - Μαρούσι θα τροποποιηθεί σε Πεύκη - Στ. Νερατζιώτισσας, ώστε να καταλήγει στο σταθμό.
Η κυκλική γραμμή 501 Πεύκη - Μαρούσι Α μετονομάζεται σε Πεύκη - Μαρούσι.
Στη γραμμή 640 που είναι τοπική του Ηρακλείου, μεταφέρεται μόνιμα η αφετηρία από την πλατεία 28ης Οκτωβρίου στην οδό Κουντουριώτου.
Η γραμμή 444 Χαλάνδρι - Γαλάτσι - Στ. Άνω Πατήσια, γίνεται κυκλική και μετονομάζεται σε Στ. Ειρήνη - Γαλάτσι - Στ. Ανω Πατήσια και ορίζεται νέα αφετηρία και τέρμα επί της οδού Νεραντζιωτίσσης.
Την τροποποίηση της γραμμής Β8 Πολυτεχνείο - Ν. Φιλαδέλφεια - Μεταμόρφωση, η οποία μετονομάζεται σε 619 Μεταμόρφωση - Ν. Φιλαδέλφεια - Στ. Ανω Πατησίων, με αφετηρία και τέρμα στην οδό Ζέας της Μεταμόρφωσης.
10-12-2014, 12:56 AM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#2
RE: [Zougla.gr] Αλλαγές σε γραμμές και δρομολόγια λεωφορείων
(10-12-2014, 12:56 AM)nikolas86 Wrote: Οι αλλαγές αφορούν κυρίως τα βόρεια και δυτικά προάστια, όπου θα γίνουν τροποποιήσεις σε οκτώ γραμμές, ενώ θα καταργηθεί προσωρινά και η γραμμή Express «Πειραιάς - Ακρόπολη - Σύνταγμα» που εξυπηρετούσε από τον περασμένο Μάϊο τους τουρίστες της κρουαζιέρας.

Για τη συγκεκριμένη γραμμή είχε διατυπώσει αντιρρήσεις ο Δήμος Πειραιά, υποστηρίζοντας ότι «με τη λειτουργία της, οι επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων δεν μένουν καθόλου στον Πειραιά».
Μια αποτυχημένη σκέψη, μια γραμμή με ελάχιστη κίνηση που απασχολούσε λεωφορείο και οδηγό χωρίς λόγο. Αν κάποιος θέλει να πάει από τον Πειραιά στο Σύνταγμα υπάρχουν πολλές εναλλακτικές λύσεις - και με μέσα σταθερής τροχιάς. Αν θέλει να το κάνει υπό μορφή sightseeing, υπάρχουν και ειδικές γραμμές με ειδικά διαμορφωμένα λεωφορεία.

(10-12-2014, 12:56 AM)nikolas86 Wrote: Την τροποποίηση της διαδρομής της γραμμής 704 Καματερό - Στ. Αττικής, ώστε να φτάνει έως την πλατεία Αγίων Αναργύρων.
Η γραμμή θα μετονομαστεί σε 704 Καματερό - Πλατεία Αγίων Αναργύρων.
Την τροποποίηση της γραμμής 701 Καματερό - Ιλιον - Στ. Αττικής, ώστε να διέρχεται από το σταθμό της Ανθούπολης, μετονομαζόμενη σε 701 Καματερό - Ιλιον - Στ. Ανθούπολης.
Την τροποποίηση της γραμμής 747 Πετρούπολη - Πανόραμα - Στ. Αττικής, ώστε να διέρχεται από το σταθμό Ανθούπολης. Θα μετονομαστεί σε Πετρούπολη - Πανόραμα - Στ. Ανθούπολης.
Σωστό, αφού πλέον υπάρχει σταθμός του Μετρό σε κοντινότερη απόσταση.

(10-12-2014, 12:56 AM)nikolas86 Wrote: Η κυκλική γραμμή 527 Πεύκη - Μαρούσι θα τροποποιηθεί σε Πεύκη - Στ. Νερατζιώτισσας, ώστε να καταλήγει στο σταθμό.
Η κυκλική γραμμή 501 Πεύκη - Μαρούσι Α μετονομάζεται σε Πεύκη - Μαρούσι.
Δεν έχω δει αποτύπωση των αλλαγών σε χάρτη, αλλά με κάποια παλαιότερα σχέδια που είχαν προταθεί και έδειχναν το 527 να κινείται μόνο στην Κάτω Πεύκη, διαφωνώ κάθετα. Το μετέτρεπαν σε κυκλική γραμμή σε μία μόνο κατεύθυνση, έδιωχναν το αντίστροφο 501 τελείως από την Κάτω Πεύκη και το 527 από την Άνω Πεύκη, και άφηναν ακάλυπτη την Χρυσοστόμου Σμύρνης, μια βασική οδό της περιοχής. Τώρα δεν ξέρω αν το 527 απλά κάνει μια παράκαμψη για να περνάει από Νερατζιώτισσα, αλλά η πρόταση που είχα διατυπώσει τότε και επιμένω σε αυτήν και τώρα είναι:
1. Η κυκλική διαδρομή των 501/527 να παραμείνει, το ένα με φορά δεικτών του ρολογιού και το άλλο αντίστροφη.
2. Από την συμβολή Αγίου Κωνσταντίνου / Λεωφ. Κηφισίας, να επεκταθούν και τα δύο προς τον κόμβο Λεωφ. Κηφισίας / Αττικής Οδού ("δαχτυλίδι"), ή στην πλατεία ("τριγωνάκι") στον Άγιο Θωμά. Εκεί να χωροθετηθεί και η αφετηρία τους, αντί για το Ηλιακό Χωριό. Με τον τρόπο αυτό:
- Θα έχουν σταθερές ώρες αναχώρησης από ένα κεντρικό σημείο.
- Θα διευκολύνεται η ανταπόκριση με το Α7 και το 550 προς το κέντρο της Αθήνας και προς την Κηφισιά, και στις δύο κατευθύνσεις.
- Θα συνδέονται και με τον Προαστιακό (με το Μετρό ήδη έχουν σύνδεση στο Μαρούσι, και περνάνε και αρκετά κοντά από τον σταθμό του Κ.Α.Τ.).
3. Να επεκταθεί το 642 ως το κέντρο της Πεύκης ή ακόμα και έως την Πλατεία Δημοκρατίας στην Άνω Πεύκη, ακολουθώντας την διαδρομή του παλιού 502 (Αθήνα - Κάτω Πεύκη).

(10-12-2014, 12:56 AM)nikolas86 Wrote: Η γραμμή 444 Χαλάνδρι - Γαλάτσι - Στ. Άνω Πατήσια, γίνεται κυκλική και μετονομάζεται σε Στ. Ειρήνη - Γαλάτσι - Στ. Ανω Πατήσια και ορίζεται νέα αφετηρία και τέρμα επί της οδού Νεραντζιωτίσσης.
Επιτέλους! Μια γραμμή στο βόρειο τμήμα της Λεωφόρου Κύμης! Γιατί όμως να τελειώνει στην Ειρήνη και όχι στον Ανατολικό Σταθμό του Ο.Α.Κ.Α., για να έχει σύνδεση με τα Α8, Ε14 και 410;

(10-12-2014, 12:56 AM)nikolas86 Wrote: Την τροποποίηση της γραμμής Β8 Πολυτεχνείο - Ν. Φιλαδέλφεια - Μεταμόρφωση, η οποία μετονομάζεται σε 619 Μεταμόρφωση - Ν. Φιλαδέλφεια - Στ. Ανω Πατησίων, με αφετηρία και τέρμα στην οδό Ζέας της Μεταμόρφωσης.
Σωστή σαν κίνηση, αλλά θα πρέπει να πυκνώσει αντίστοιχα το Α8.
10-12-2014, 12:01 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#3
[In.gr] Αλλαγές σε λεωφορειακές γραμμές
ΟΣΥ  Αθήνα
Αλλαγές στις λεωφορειακές γραμμές των δυτικών και βόρειων προαστίων της Αθήνας θα εφαρμοστούν από τη Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου.

Οι αλλαγές αφορούν τις γραμμές B8, 444, 640, 501, 527, 701, 704 και 747.

Όπως ανακοίνωσαν οι «Συγκοινωνίες ΑΘηνών», η λεωφορειακή γραμμή Β8 (ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ – ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ – ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ) τροποποιείται και μετατρέπεται σε τροφοδοτική γραμμή στο σταθμό ΗΣΑΠ «ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ», ενώ καταργείται το τμήμα της γραμμής στις οδούς Πατησίων – Μάρνη – 3ης Σεπτεμβρίου. Η νέα γραμμή 619 (ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ- Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ- ΣΤ. Α. ΠΑΤΗΣΙΑ), θα είναι κυκλική, με αφετηρία και τέρμα στην οδό Ζέας (Νέα Ζωή, Μεταμόρφωση).

Η λεωφορειακή γραμμή 444 (ΣΤ. ΧΑΛΑΝΔΡΙ-ΓΑΛΑΤΣΙ-ΣΤ. ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ) μετατρέπεται σε τροφοδοτική γραμμή στο σταθμό ΗΣΑΠ «ΕΙΡΗΝΗ», ενώ καταργείται το τμήμα της γραμμής από τον κόμβο Ομορφοκκλησιάς-Καποδιστρίου μέχρι το σταθμό μετρό Χαλάνδρι. Η εξυπηρέτηση των επιβατών σε αυτό το τμήμα της διαδρομής θα πραγματοποιείται μέσω της υπάρχουσας γραμμής ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ-ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (421). Η νέα γραμμή 444 (ΣΤ. ΕΙΡΗΝΗ – ΓΑΛΑΤΣΙ – ΣΤ. ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ), θα είναι κυκλική, με αφετηρία και τέρμα απέναντι από τον σταθμό ΗΣΑΠ «ΕΙΡΗΝΗ».

Η διαδρομή της θα είναι η εξής:

ΑΠΟ ΑΦΕΤΗΡΙΑ: Από Στ. Ειρήνη (Νέα Αφετηρία - Τέρμα), Α. Αρτέμιδος, Πιτταρά, Σπύρου Λούη, Κύμης, Καποδιστρίου, Βυζαντίου, Βιθυνίας, Αμμοχώστου, Μηδείας Αναγεννήσεως, Ομορφοκκλησιάς (Βείκου), Γαλατσίου, Πατησίων, Αγίας Λαύρας.

ΑΠΟ ΤΕΡΜΑ: Από την οδό Αγίας Λαύρας, Γαλατσίου, Ομορφοκκλησιάς (Βείκου), Αναγεννήσεως, Δεμιρδεσίου, Γιαννά, Μηδείας, Αμμοχώστου, Νέα Βυζαντίου, Καποδιστρίου, Κύμης, Νερατζιωτίσσης, Στ. Ειρήνη (Νέα Αφετηρία - Τέρμα).

Η αφετηρία της λεωφορειακής γραμμής 640 (ΤΟΠΙΚΗ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ) μεταφέρεται από την Πλ. 28ης Οκτωβρίου στην οδό Κουντουριώτου, στο Δήμο Ηρακλείου, ενώ η παλαιά αφετηρία μετατρέπεται σε απλή στάση.

Η γραμμή 501 (ΠΕΥΚΗ – ΜΑΡΟΥΣΙ Α) μετατρέπεται σε τροφοδοτική γραμμή στο σταθμό ΗΣΑΠ «ΜΑΡΟΥΣΙ», ενώ καταργείται το τμήμα της γραμμής στην Κάτω Πεύκη, καθώς και αυτό προς τη Λεωφόρο. Κηφισίας. Η ονομασία της νέας γραμμής θα είναι 501 (ΠΕΥΚΗ- ΜΑΡΟΥΣΙ) και η διαδρομή της η εξής:

Από Ελ. Βενιζέλου (ΑΦΕΤΗΡΙΑ – ΤΕΡΜΑ) , Ηλίου, Αιόλου, Σ. Καράγιωργα, Αγ. Βαρβάρας, Μάρκου Μπότσαρη, Δημοκρατίας, Πίνδου, 25ης Μαρτίου, Πίνδου, Ν. Πλαστήρα, Λεωφ. Ειρήνης, Περικλέους, Παν. Τσαλδάρη, Θεμιστοκλέους, Θησέως, Πλαταιών, Χατζηαντωνίου, Βασ. Σοφίας, 28ης Οκτωβρίου, Βασ. Όλγας, Όθωνος, Κονδύλη Γ., Βασ. Αλεξάνδρου, Άρεως, Θερμοπυλών, Πέλλης, Αγ. Παρασκευής, Αργυροκάστρου, Δάσους, Ελ. Βενιζέλου (ΑΦΕΤΗΡΙΑ –ΤΕΡΜΑ).

Η γραμμή 527 (ΠΕΥΚΗ ΜΑΡΟΥΣΙ Β) μετατρέπεται σε τροφοδοτική στο σταθμό ΗΣΑΠ «ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ», μετονομάζεται σε 527 (ΠΕΥΚΗ – ΣΤ. ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ), ενώ καταργείται το τμήμα της γραμμής προς Λεωφ. Κηφισίας.

Η νέα διαδρομή της γραμμής θα είναι: Από Ελ. Βενιζέλου (ΑΦΕΤΗΡΙΑ- ΤΕΡΜΑ), Λεωφ. Αγ. Βαρβάρας, Μάρκου Μπότσαρη, Δημοκρατίας, Πίνδου, Ν. Πλαστήρα, Λεωφ. Ειρήνης, Ελ. Βενιζέλου, Βύρωνος, Μ. Ανδρόνικου, Κυρίλλου, Πέλικα, Νερατζιώτισσας, Ρέας, Χάλκης, Ψαρών, Χρυσοστόμου Σμύρνης, Λεωφ. Ειρήνης, Δημοκρατίας, Πίνδου, 25ης Μαρτίου, Αργυροκάστρου, Δάσους, Ελ. Βενιζέλου (ΑΦΕΤΗΡΙΑ – ΤΕΡΜΑ).

Η λεωφορειακή γραμμή 701 (ΚΑΜΑΤΕΡΟ-ΙΛΙΟΝ-ΣΤ.ΑΤΤΙΚΗΣ), τροποποιείται και μετατρέπεται σε τροφοδοτική γραμμή στο σταθμό METΡΟ «ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ», ενώ καταργείται το τμήμα της γραμμής στις οδούς Δημοκρατίας-Λιοσίων. Η νέα γραμμή 701 (ΚΑΜΑΤΕΡΟ-ΙΛΙΟΝ-ΣΤ.ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ) θα είναι κυκλική και θα έχει αφετηρία και τέρμα στην οδό Αγ. Νικολάου (Καματερό).

Η λεωφορειακή γραμμή 704 (ΚΑΜΑΤΕΡΟ-ΣΤ.ΑΤΤΙΚΗΣ) τροποποιείται ώστε να καταλήγει στη πλατεία Αγ. Αναργύρων, ενώ καταργείται το τμήμα της γραμμής στις οδούς Δημοκρατίας-Λιοσίων. Η νέα γραμμή 704 (ΚΑΜΑΤΕΡΟ- ΠΛ.ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ), θα είναι κυκλική και θα έχει Αφετηρία - Τέρμα στην οδό Αγ. Νικολάου (Καματερό).

Η λεωφορειακή γραμμή 747 (ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ-ΠΑΝΟΡΑΜΑ-ΣΤ.ΑΤΤΙΚΗΣ) μετατρέπεται σε τροφοδοτική γραμμή στο σταθμό METΡΟ «ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ», ενώ καταργείται το τμήμα της γραμμής στις οδούς Ιλίου-Κύπρου-Δημοκρατίας-Λιοσίων. Η νέα γραμμή 747 (ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ-ΠΑΝΟΡΑΜΑ-ΣΤ. ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ), θα είναι κυκλική και θα έχει Αφετηρία - Τέρμα το διαμορφωμένο χώρο στο προαύλιο του θεάτρου Πέτρας.

Για περισσότερες πληροφορίες οι επιβάτες μπορούν απευθύνονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση του ΟΑΣΑ (www.oasa.gr) ή το τηλεφωνικό κέντρο 11185.
12-12-2014, 04:09 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2021 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2021