This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Metaforespress.gr] Το τέλος των παραδοσιακών αερομεταφορών;

Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#1
[Metaforespress.gr] Το τέλος των παραδοσιακών αερομεταφορών;
Έρχεται το τέλος των παραδοσιακών αερομεταφορέων και η κυριαρχία των low cost;

Την ώρα που οι πιλότοι της Air France αγωνίζονται για να διατηρήσουν το εργασιακό τους καθεστώς, η ίδια η Air France αγωνίζεται να διατηρηθεί στη ζωή. Οι περισσότεροι εθνικοί αερομεταφορείς της Ευρώπης συμπιέζονται, συνεχώς, μεταξύ των εταιρειών χαμηλού κόστους και των ανταγωνιστών από τη Μέση Ανατολή, σύμφωνα με ανάλυση του euronews.

Εξ ου και η διοίκηση αποφάσισε ανάπτυξη της χαμηλού κόστους Transavia: «Το σχέδιό μας δεν είναι η αντικατάσταση της Air France από τη Transavia», εξηγεί ο διευθύνων σύμβουλος, Φρεντερίκ Γκαγκέι, «αλλά να συμπληρώσουμε τα μέσα της Air France για να μπούμε στη νέα αγορά της ψυχαγωγίας, αναπτύσσοντας τη Transavia». Σύμφωνα με τη διοίκηση, το ωριαίο κόστος ενός πιλότου της μητρικής Air France είναι 70% υψηλότερο, από το αντίστοιχο ενός πιλότου της θυγατρικής Transavia.

O δημοσιογράφος του euronews, Τζιοβάνι Μάτζι, σημειώνει: «Οι ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες έχουν φτάσει στα όριά τους: στα μικρής και μεσαίας διάρκειας δρομολόγια κυριαρχούν οι χαμηλού κόστους εταιρείες. Έχουν ανάγκη από αναδιάρθρωση για να παραμείνουν ανταγωνιστικές και να συντηρήσουν τα πιο κερδοφόρα μακρινά δρομολόγια».

Το βάρος του σκληρού ανταγωνισμού από τις χαμηλού κόστους εταιρείες, όπως οι Ryanair, EasyJet και Norwegian, έχει «λυγίσει» τα συνδικάτα στη σκανδιναβική SAS και στην ιταλική Alitalia.

Στη SAS ανακοινώθηκαν περικοπές 430 εκατομμυρίων ευρώ και 600 απολύσεις μέχρι το 2015. Η εταιρεία ανακοίνωσε ζημιές 86 εκατομμυρίων ευρώ, για το τρίμηνο Φεβρουαρίου – Απριλίου, διπλάσιες από το αντίστοιχο περσινό.

Στην Alitalia, τα συνδικάτα συμφώνησαν σε 2.200 απολύσεις, προκειμένου να προχωρήσει η εξαγορά από την Etihad Airways.

Η φινλανδική και, υπό κρατικό έλεγχο Finnair, μετά την αποτυχία των διαπραγματεύσεων, ανακοίνωσε ενοικίαση 500 αεροσυνοδών και τώρα διαπραγματεύεται μειώσεις μισθών με τους πιλότους.

Τέλος, η Finnair ανακοίνωσε λειτουργικές ζημιές 20 εκατομμυρίων ευρώ για το δεύτερο τρίμηνο, από κέρδη 7,5 εκατομμυρίων ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
18-09-2014, 02:49 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024