This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Euro2day] Αυτονόμηση του προαστιακού από τα φθηνά εισιτήρια

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[Euro2day] Αυτονόμηση του προαστιακού από τα φθηνά εισιτήρια
ΟΑΣΑ  Ανοικτό είναι το ενδεχόμενο τα προϊόντα εισιτηρίων και καρτών να μην ισχύουν για μετακινήσεις με τον προαστιακό σιδηρόδρομο. Τα νέα εισιτήρια που θα προσφέρει ο Οργανισμός Συγκοινωνιών. Από πότε θα ισχύσουν.

Σε ένα μήνα από σήμερα, την 1η Σεπτεμβρίου θα τεθεί σε ισχύ η νέα τιμολογιακή πολιτική στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, η οποία προβλέπει μείωση της τιμής των εισιτηρίων, αλλά και των καρτών απεριορίστων διαδρομών.

Ωστόσο αδιευκρίνιστο παραμένει ακόμη αν τα νέα προϊόντα θα έχουν ισχύ και στο τμήμα του προαστιακού το οποίο χαρακτηρίζεται "αστικό", δηλαδή ως το Κορωπί και τη Μαγούλα. Απαντώντας σε σχετικό ερώτημα το αρμόδιο τμήμα του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών (ΟΑΣΑ) δεν ξεκαθαρίζει αν τα νέα προϊόντα θα έχουν ισχύ και στο τμήμα αυτό του προαστιακού.

Από την πλευρά του ΟΑΣΑ αυτό δεν αποκλείεται, ωστόσο σημειώνεται ότι θα εξεταστεί στα πλαίσια της συνεργασίας μεταξύ του ΟΑΣΑ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι η επανεξέταση του πλαισίου συνεργασίας των δύο φορέων θα γίνει στη βάση αφενός της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού, αφετέρου της ορθολογικής αντιμετώπισης των εσόδων των δύο εταιρειών.

Το γεγονός, πάντως, ότι στην απάντηση του ΟΑΣΑ ο προαστιακός σιδηρόδρομος δεν περιλαμβάνεται στα συγκοινωνιακά μέσα των «Συγκοινωνιών Αθηνών» αφήνει κάτι περισσότερο από ανοικτό το ενδεχόμενο εξαίρεσης του συγκεκριμένου μέσου από την νέα τιμολογιακή πολιτική. Σε περίπτωση που κάτι τέτοιο ισχύει αναμένεται ότι οι χρήστες του προαστιακού θα επιβαρυνθούν, εν συγκρίσει με τους υπόλοιπους χρήστες, ενώ δεν αποκλείεται να μειωθεί και η επιβατική κίνηση στο συγκεκριμένο μέσο.

Η συνεργασία
Αναλυτικά στην απάντηση του ΟΑΣΑ επισημαίνεται ότι σύμφωνα με την τιμολογιακή πολιτική η οποία ισχύει έως τις 31.8.2014, ο Ο.Α.Σ.Α. συνεργάζεται με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως προς το σχεδιασμό και προγραμματισμό του συγκοινωνιακού έργου που εκτελείται στη γεωγραφική περιοχή αρμοδιότητάς του από τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο. Στο πλαίσιο αυτό οι συγκοινωνιακές υπηρεσίες Ο.Α.Σ.Α. και ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι συνδυαστικές και στην αστική ζώνη του Προαστιακού Σιδηροδρόμου (Μαγούλα-Περαιάς-Κορωπί) ισχύει η τιμολογιακή πολιτική και τα προϊόντα κομίστρου του Ο.Α.Σ.Α.

Οι μετακινήσεις από και προς το Αεροδρόμιο πραγματοποιούνται από τον Προαστιακό και το Μετρό, με εισιτήρια ίδιας αξίας και ίδιων δικαιωμάτων χρήσης. Ωστόσο, σημειώνεται από την πλευρά του ΟΑΣΑ, η γραμμή του Προαστιακού που εξυπηρετεί τη διαδρομή προς Χαλκίδα μετά το ΣΚΑ δεν αποτελεί τμήμα της αστικής διαδρομής του Προαστιακού.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ διαθέτει στο επιβατικό κοινό προϊόντα κομίστρου αποκλειστικά δικής της χρήσης (δηλαδή που έχουν το ένα τουλάχιστον άκρο μετακίνησης εκτός της αστικής ζώνης). Από αυτά τα προϊόντα κομίστρου, όλα τα εισιτήρια ισχύουν και στα λεωφορεία (Ο.ΣΥ. - Ε.ΘΕ.Λ.), τρόλεϊ (Ο.ΣΥ. - Η.Λ.Π.Α.Π.), ηλεκτρικό σιδηρόδρομο (ΣΤΑ.ΣΥ. - Η.Σ.Α.Π.) και τραμ, (ΣΤΑ.ΣΥ. – ΤΡΑΜ) για 90 λεπτά, μετά την πρώτη επικύρωση.

Τα νέα προϊόντα
Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ από την 1η Σεπτεμβρίου 2014, στις «Συγκοινωνίες Αθηνών» στις μεταρρυθμίσεις που προωθούνται, εντάσσεται και η νέα τιμολογιακή πολιτική, η οποία θα εφαρμοστεί στα συγκοινωνιακά μέσα των «Συγκοινωνιών Αθηνών» (λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, τραμ). Σύμφωνα με την νέα τιμολογιακή πολιτική καθιερώνονται:

- Νέα ενιαία μηνιαία κάρτα απεριόριστων διαδρομών, αξίας 30 ευρώ (μειωμένη 15 ευρώ), με την οποία οι επιβάτες – μόνιμοι χρήστες των «Συγκοινωνιών Αθηνών» θα μετακινούνται σε όλα τα συγκοινωνιακά μέσα απεριόριστα κατά τη διάρκεια ενός ημερολογιακού μήνα, με κόστος που αντιστοιχεί σε ένα ευρώ την ημέρα.

- Νέες ενιαίες κάρτες απεριορίστων διαδρομών, τρίμηνης ισχύος αξίας 88 ευρώ (μειωμένη 44 ευρώ), εξάμηνης ισχύος αξίας 170,00 ευρώ (μειωμένη 85 ευρώ) και ετήσιας ισχύος αξίας 320 ευρώ (μειωμένη 160,00 ευρώ).

- Νέο ενιαίο εισιτήριο αξίας 1,20 ευρώ (μειωμένο 0,60 ευρώ), χρονικής ισχύος 70 λεπτών από την επικύρωσή του σε όλα τα συγκοινωνιακά μέσα.

- Νέο ενιαίο εισιτήριο χρονικής ισχύος 5 ημερών, αξίας 10 ευρώ, σε όλα τα συγκοινωνιακά μέσα. Το εισιτήριο αυτό αντικαθιστά το προηγούμενο εισιτήριο αξίας 14 ευρώ (χρονικής ισχύος 7 ημερών).
(This post was last modified: 01-08-2014, 10:32 AM by AlexNik.)
01-08-2014, 10:32 AM
Website Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
ΟΑΣΑ [Euro2day]Εξετάζονται αλλαγές για τα εισιτήρια του Προαστιακού AlexNik 1 1.372 21-05-2014, 09:42 AM
Last Post: panos81

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024