This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[metaforespress]Mελέτη σκοπιμότητας για σιδηροδρομική πρόσβαση

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[metaforespress]Mελέτη σκοπιμότητας για σιδηροδρομική πρόσβαση
ΕΡΓΟΣΕ  Στην ανάθεση νέας μελέτης σκοπιμότητας και ανάλυσης κόστους – οφέλους της σιδηροδρομικής σύνδεσης Αθήνας – Πάτρας, καθώς και της σιδηροδρομικής πρόσβασης στην πόλη και το λιμάνι της Πάτρας, προχώρησε το υπουργείο Μεταφορών.

Ανάδοχος της μελέτης, ύψους 60.270 ευρώ, ανακηρύχθηκε η εταιρεία «Δρόµος Σύµβουλοι Μελετητές ΕΠΕ», που πρέπει να παραδώσει τη μελέτη 180 ημέρες, από την υπογραφή της σχετικής σύµβασης.

Υπενθυμίζεται ότι μεταξύ του δήμου Πατρέων και της ΕΡΓΟΣΕ υπάρχει διάσταση απόψεων για την χάραξη της σιδηροδρομικής γραμμής στην πόλη. Η προτεινόμενη, από την ΕΡΓΟΣΕ λύση, προβλέπει να διέλθουν επίγεια και οι δύο γραμμές (του υπεραστικού σιδηροδρόμου και του προαστιακού) και να ακολουθούν τη διαδρομή της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής.

Μετά τον Άγιο Ανδρέα, η υπεραστική γραμμή θα κατευθύνεται στο νότιο λιμάνι, ενώ ο προαστιακός θα ακολουθεί την παλαιά διαδρομή και θα συνεχίζει προς την Κάτω Αχαΐα, όπου θα επεκταθεί. Μετά το λιμάνι της Πάτρας, η υπεραστική γραμμή στο ύψος των Ιτεών θα συναντάται με τον προαστιακό συνεχίζοντας προς τον Πύργο.

Η λύση αυτή προκρίνεται από την ΕΡΓΟΣΕ, καθώς θεωρείται ότι εξασφαλίζει την προαστιακή εξυπηρέτηση της ευρύτερης περιοχής της πόλης, και μάλιστα με προοπτική περαιτέρω επέκτασής της βόρεια και νότια.

Παράλληλα με τον τρόπο αυτό, σημειώνεται, εξασφαλίζεται η υπεραστική κίνηση επιβατών, αλλά και η σιδηροδρομική διακίνηση εμπορευμάτων από και προς την Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη, μέσω Ιταλίας.

Επιπλέον, από την πλευρά της εταιρείας, υποστηρίζεται ότι με τη λύση αυτή εξασφαλίζονται οριακά αποδεκτοί δείκτες κοινωνικοοικονομικής αξιολόγησης, προκειμένου να συγχρηματοδοτηθούν οι αντίστοιχες επενδύσεις από κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ωστόσο, η πρόταση αυτή βάζει «ταφόπλακα» στο ενδεχόμενο της υπογειοποίησης της γραμμής. Ο, τέως πλέον, δήμαρχος Πατρέων Γιάννης Δημαράς είχε έρθει σε επαφή με το Πολυτεχνείο της Ζυρίχης (ΕΤΗ), με αντικείμενο τη διέλευση του τρένου από την Πάτρα και το ενδεχόμενο υπογειοποίησης.
19-05-2014, 09:22 PM
Website Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024