This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Metaforespress.gr] Αθήνα – Ρίο, με τραίνο, σε 2 ώρες το 2018.

Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#1
[Metaforespress.gr] Αθήνα – Ρίο, με τραίνο, σε 2 ώρες το 2018.
Αθήνα – Ρίο, με τραίνο, σε 2 ώρες το 2018. Εγκρίσεις έργων από ΟΣΕ

Στο πλαίσιο της στρατηγικής υλοποίησης σημαντικών έργων υποδομής, ο ΟΣΕ ενέκρινε, με απόφαση του Δ.Σ., τα τεχνικά χαρακτηριστικά και ποιοτικά στοιχεία του έργου: «Κατασκευή υπολειπόμενων έργων υποδομής, επιδομής, σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης, τηλεπικοινωνιών και ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων σηράγγων για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο-Ροδοδάφνη».

Πρόκειται για τη νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή που θα επεκτείνει, μέχρι το Αίγιο, τη λειτουργία του ήδη υπάρχοντος Προαστιακού, ο οποίος σήμερα τερματίζει στο Κιάτο.

Η χρονική διάρκεια της διαδρομής μέχρι το Αίγιο θα μειωθεί στη 1 ώρα και 30 λεπτά (1:30΄) για τα τραίνα INTERCITY, ενώ τα Προαστιακά θα διανύουν την ίδια απόσταση, με ενδιάμεσες στάσεις και σταθμούς σε 1 ώρα και 45 λεπτά (1:45΄).

Στην τελική ανάπτυξή του, το έργο περιλαμβάνει την λειτουργία διπλής σιδηροδρομικής γραμμής για ταχύτητες μέχρι και 200 χλμ./ώρα και θα εκτελεσθεί από την ΕΡΓΟΣΕ. Με επόμενη εργολαβία θα κατασκευαστεί η ηλεκτροκίνηση της ίδιας σιδηροδρομικής γραμμής.

Τα σχέδια σε Αίγιο (Ροδοδάφνη), Ψαθόπυργο και Ρίο

Παράλληλα έχει ήδη αρχίσει η κατασκευή της υποδομής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής από το Αίγιο (Ροδοδάφνη) μέχρι τον Ψαθόπυργο.

Η επέκταση της νέας σιδηροδρομικής γραμμής μέχρι το Ρίο, με ηλεκτροκίνηση και αυτόματη σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση εκτιμάται, ότι θα ολοκληρωθεί στο τέλος του 2018, οπότε η διαδρομή από την Αθήνα έως το Ρίο θα πραγματοποιείται σε δυο ώρες.

[Image: RIOPATRAOSE.JPG]

Μελλοντικά στόχος είναι η σιδηροδρομική σύνδεση του κέντρου της Πάτρας και του νέου λιμανιού, αλλά και η επαναλειτουργία της υφιστάμενης μετρικής γραμμής μέχρι τον Πύργο, το Κατάκολο και την Ολυμπία.

Η ολοκλήρωση του συνολικού έργου θα συμβάλλει σημαντικά στην ανάπτυξη όλης της βόρειας ζώνης της Πελοποννήσου, αναδεικνύοντας την δυνατότητα επέκτασης παραθεριστικής ζώνης, αλλά και ζώνης πρώτης κατοικίας στις παρυφές των πόλεων δεδομένης της αναβάθμισης των τοπικών μετακινήσεων και με τον σιδηρόδρομο.

Το 2017 αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί τα σιδηροδρομικά έργα στον άξονα ΠΑΘΕΠ (Πάτρα, Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ειδομένη, Προμαχώνας) και η απόσταση μεταξύ Αθήνας - Θεσσαλονίκης θα καλύπτεται σε 3,5 μόλις ώρες!

Το έργο ολοκλήρωσης της σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορέας - Δομοκού, προϋπολογισμού 415.000.000 ευρώ, ανατέθηκε στην κοινοπραξία «ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ- J &P- ΑΒΑΞ ΑΕ - ΤΕΡΝΑ ΑΕ» μετά από διαγωνισμό που έγινε στις 13 Νοεμβρίου 2012, στον οποίο είχαν προσέλθει άλλες τρεις εργοληπτικές επιχειρήσεις.

Το έργο υλοποιείται στο νομό Φθιώτιδας μεταξύ των σιδηροδρομικών σταθμών Τιθορέας και Δομοκού. Η νέα χάραξη, μήκους 120 χλμ., έχει σχεδιαστεί για ταχύτητες 160-200 χλμ./ώρα και αντικαθιστά το ορεινό τμήμα της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής. Το πρώτο τμήμα (Σ.Σ. Τιθορέας - Σ.Σ. Λιανοκλαδίου) περιλαμβάνει τη δίδυμη σήραγγα Καλλιδρόμου μήκους 9,036 χλμ, ενώ το δεύτερο (Σ.Σ. Λιανοκλαδίου- Σ.Σ. Δομοκού) διασχίζει το όρος Όθρυς με δίδυμη σήραγγα μήκους 6,38 χλμ. και μέσω της αποξηραμένης λίμνης Ξυνιάδας καταλήγει στον Σ.Σ. Δομοκού.

Στο αντικείμενο της εργολαβίας περιλαμβάνονται οι υπολειπόμενες εργασίες για την ολοκλήρωση της υποδομής, επιδομής (σκυρογραμμής και σταθερής επιδομής, όπου προβλέπεται), σηματοδότησης, ηλεκτροκίνησης, των τηλεπικοινωνιακών συστημάτων και των τεχνικών έργων, καθώς και οι εργασίες ανακαίνισης των κτιριακών εγκαταστάσεων σιδηροδρομικών σταθμών Τιθορέας, Λιανοκλαδίου, Μώλου και Δομοκού. Το έργο χρηματοδοτείται από το επιχειρησιακό πρόγραμμα «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας» στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ περιόδου 2007-2013.

ΟΣΕ: Αθήνα - Αίγιο σε 1,5 ώρα και Αθήνα- Ρίο σε 2 ώρες

Την ίδια ώρα, εγκρίθηκαν από τον ΟΣΕ έργα που αφορούν τη νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο - Ροδοδάφνη, που θα επεκτείνει έως το Αίγιο τη λειτουργία του ήδη υπάρχοντος προαστιακού σιδηροδρόμου, ο οποίος τερματίζει σήμερα στο Κιάτο. Η χρονική διάρκεια της διαδρομής Αθήνα - Αίγιο, αναμένεται ότι το 2018 θα είναι 1 ώρα και 30 λεπτά για τα τρένα Intercity, ενώ με τον προαστιακό σιδηρόδρομο με ενδιάμεσες στάσεις και σταθμούς σε 1 ώρα και 45 λεπτά.

Πρόκειται για κατασκευή υπολειπόμενων έργων υποδομής, επιδομής, σηματοδότησης- τηλεδιοίκησης, τηλεπικοινωνιών και ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων σηράγγων και θα εκτελεστεί από την ΕΡΓΟΣΕ.
(This post was last modified: 12-11-2013, 01:19 AM by Paul.)
03-10-2013, 09:57 PM
Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [NewsBeast.gr] Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε τρεις ώρες και ένα τέταρτο Konstantinos 0 1.088 03-07-2013, 12:43 AM
Last Post: Konstantinos

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024