This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Ναυτεμπορική] Υπερψηφίστηκε ν/σ για υπεραστικές συγκοινωνίες

meganium Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
#1
[Ναυτεμπορική] Υπερψηφίστηκε ν/σ για υπεραστικές συγκοινωνίες
Με τις ψήφους της Ν.Δ., του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ ψηφίσθηκε επί της αρχής το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών για τα ΚΤΕΛ, που όμως περιλαμβάνει και διατάξεις για την ίδρυση Ρυθμιστικής Αρχής Επιβατικών Μεταφορών (ΡΑΕΜ), για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και για τα ταξί. Κατά ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ, Ανεξάρτητοι Έλληνες, Χρυσή Αυγή και ΚΚΕ.

Ο υπουργός Υποδομών Μ. Χρυσοχοΐδης ανέφερε ότι εφαρμόζεται ο Κανονισμός 1370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου με καθυστέρηση έξι ετών και αναρωτήθηκε αν η αξιωματική αντιπολίτευση που αντιδρά αντιτίθεται στην εφαρμογή της ευρωπαϊκής νομοθεσίας.

Υπερασπιζόμενος την κρατική επιδότηση των «άγονων γραμμών» των ΚΤΕΛ, που σημαίνει επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού, ο υπουργός επεσήμανε ότι και σήμερα οι αστικές συγκοινωνίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη πληρώνονται από το κοινωνικό σύνολο και αναρωτήθηκε: «Ποιοι είναι εκείνοι που ταξιδεύουν καθημερινά με τα λεωφορεία; Οι έχοντες; Οι συνταξιούχοι, οι εργαζόμενοι, οι φοιτητές ταξιδεύουν».

Για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο Μ. Χρυσοχοΐδης τόνισε ότι εκτελεί υποτυπώδες έργο και γι’ αυτό χρειάζονται να γίνουν επενδύσεις. «Το θέμα δεν είναι εάν θα ιδιωτικοποιηθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά εάν θα υπάρχουν εμπορεύματα στον Πειραιά και στη Θεσσαλονίκη, που θα διακινούνται στην Ευρώπη, αποφέροντας κέρδη, θέσεις εργασίας, απασχόληση και τελικά φόρους στη χώρα», υπογράμμισε.

Από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ ο Δ. Παπαδημούλης ζήτησε να υπάρχουν ρήτρες για τα ΚΤΕΛ, αλλά και «εγγυήσεις ότι τα λεφτά της επιδότησης θα πιάσουν τόπο».

Και σήμερα υπάρχει έμμεση επιδότηση των ΚΤΕΛ μέσω της μεταφοράς των μαθητών, αντέτεινε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ Γ. Ντόλιος, που πάντως εξέφρασε επιφυλάξεις αν τα οικονομικά του κράτους μπορούν να επιδοτούν τις «άγονες γραμμές».

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Ν.Δ. Μ. Βορίδης πρότεινε να τεθεί ως «ασφαλιστική δικλείδα» στην ΡΑΕΜ η δυνατότητα προσφυγής ενώπιον του υπουργού κατά των αποφάσεών της.

Αντιρρήσεις για τις αρμοδιότητες της ΡΑΕΜ εξέφρασε η Μ. Γιαννακάκη από την ΔΗΜΑΡ, αναφέροντας ότι θα αναθέτει συμβάσεις, θα διενεργεί διαγωνισμούς και θα κανονίζει μέχρι και τις στάσεις των δρομολογίων.

Αναβιώνουμε το πλέον αποτυχημένο μοντέλο της Θάτσερ, είπε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος των Ανεξάρτητων Ελλήνων Β. Καπερνάρος, αναφερόμενος στις ρυθμίσεις για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Κατά της απελευθέρωσης των επιβατικών μεταφορών, τάχθηκε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ Ν. Καραθανασόπουλος.
25-09-2013, 06:58 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024