This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Το Βήμα] Στο ψυγείο ο σχεδιασμός για τη «γραμμή 4» του μετρό

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.093
Joined: 22-08-2009
#1
[Το Βήμα] Στο ψυγείο ο σχεδιασμός για τη «γραμμή 4» του μετρό
Σε καθεστώς κινητικότητας αναμένεται να τεθούν 750 εργαζόμενοι του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, καθώς και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου που εποπτεύει έπειτα από τις σχετικές κυβερνητικές αποφάσεις. Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου, ο υπουργός Υποδομών κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης έχει ζητήσει ένα περίγραμμα για την κινητικότητα από τους γενικούς γραμματείς προκειμένου να κατατεθεί στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης.

Παράλληλα, όπως αναφέρουν, τα προβλήματα στο μέτωπο των δημοσίων έργων είναι σημαντικά. Προς στιγμήν, όπως λένε, δεν υπάρχει ούτε ο προγραμματισμός ούτε οι πόροι για την κατασκευή της «γραμμής 4» του μετρό της Αθήνας. Έτσι, στο πρόγραμμα των μεγάλων δημοσίων έργων της Αττικής υπάρχει η παράδοση του σταθμού «Αγία Μαρίνα» της γραμμή 3, η εκκίνηση των έργων κατασκευής επεκτάσεων του μετρό και του τραμ προς τον Πειραιά και η ένωση της γραμμής του τραμ με το δίκτυο του μετρό στην Αργυρούπολη. «Αυτός είναι ο προγραμματισμός και δεν υπάρχει άλλος» σημειώνουν κύκλοι του υπουργείου και υπογραμμίζουν ότι οι εξελίξεις θα εξαρτηθούν «από την πραγματικότητα και τις προτεραιότητες» του νέου κοινοτικού πλαισίου στήριξης.

Επίσης, στελέχη του υπουργείου τονίζουν ότι χρειάζεται να επιταχυνθεί η επανεκκίνηση των έργων, που πραγματοποιούνται με συμβάσεις παραχώρησης, αν και προς στιγμήν οι λεπτομέρειες της πρόσφατης συμφωνίας Δημοσίου - παραχωρησιούχων εξετάζονται ακόμη από τις υπηρεσίες της Κομισιόν, η οποία, όπως λένε, υποστηρίζει το εγχείρημα.

Οι συμβάσεις παραχώρησης

Κύκλοι του υπουργείου, πάντως, δηλώνουν την αισιοδοξία τους ότι τα πράγματα θα οδηγηθούν σε μία ευτυχή κατάληξη. Επίσης, παρατηρούν ότι ορισμένα έργα θα μπορούσαν να είχαν διπλασιάσει τους ρυθμούς τους αν υπήρχε και η αντίστοιχη θεσμική επιτάχυνση από το Δημόσιο και φέρνουν ως παράδειγμα αυτό των Τεμπών, όπου λόγω της έλλειψης διοικητικού συμβουλίου στον ΟΣΕ, η μεταφορά μίας σιδηροδρομικής γραμμής για τις ανάγκες εκτέλεσης του έργου χρειάστηκε έναν χρόνο για να προχωρήσει. Τέτοια περιστατικά είναι συχνά, αναφέρουν.

Κύκλοι του υπουργείου τονίζουν ότι στόχος είναι να συνεχιστεί η προσπάθεια με αυστηρότητα και προσήλωση στον στόχο, λειτουργώντας σε καθεστώς απόλυτης πειθαρχίας. Ωστόσο, αποφεύγουν να προβλέψουν πότε θα περάσουν από τη Βουλή οι επικαιροποιημένες συμβάσεις, ενώ υπογραμμίζουν ότι οι παραχωρήσεις που λαμβάνουν αποζημιώσεις, θα πρέπει να δουλέψουν.

Επίσης, αναγνωρίζουν τα προβλήματα των αρχαιολογικών υπηρεσιών στο έργο του Μωρέα, υπογραμμίζουν την ανάγκη να τρέξει ταχύτερα η Ολυμπία Οδός, η οποία σήμερα δουλεύει υποτυπωδώς, ενώ εκφράζουν την ελπίδα τους για επανεκκίνηση της Ιόνιας Οδού μετά την εντολή για εκταμίευση της αποζημίωσης που θα λάβει η παραχωρησιούχος εταιρεία από το Δημόσιο.

Στο μεταξύ, οι ίδιες πηγές βλέπουν την αποκρατικοποίηση της Εγνατίας Οδού να ωριμάζει προς το τέλος του χρόνου, ενώ τονίζουν ότι το επιχειρησιακό πρόγραμμα «Ψηφιακή Σύγκλιση» έχει πλέον μεταφερθεί στο υπουργείο Υποδομών και υπογραμμίζουν ότι η διαχείρισή ήταν από πλευράς απορροφήσεων προβληματική έως το πρόσφατο παρελθόν.

Δίκτυα

Όπως λένε, γίνεται προσπάθεια οι πόροι του προγράμματος να αξιοποιηθούν από τις επιχειρήσεις και παράλληλα, να τρέξουν τα προγράμματα για τις υποδομές των τηλεπικοινωνιών, όπως το «Rural Broadband», που θα προκηρυχθεί τις επόμενες μέρες και υπόσχεται ευρυζωνικές συνδέσεις για απομακρυσμένες περιοχές της χώρας. Επίσης, όπως σημειώνουν, λαμβάνεται μέριμνα για αξιοποίηση των δικτύων ΜΑΝ, τα οποία είναι στην πλειονότητά τους απενεργοποιημένα.

Παράλληλα, στελέχη του υπουργείου, σημειώνουν ότι η τρόικα έχει αναβάλει το αίτημα για αύξηση των κομίστρων όχι διότι επετεύχθη κάποιος στόχος, αλλά επειδή γίνεται έντονη προσπάθεια για αντιμετώπιση της εισιτηριοδιαφυγής. Μάλιστα, όπως αναφέρουν, ο κ. Χρυσοχοΐδης έχει στείλει εγκύκλιο προς εταιρείες του ΟΑΣΑ ζητώντας αυστηρή αντιμετώπιση του ζητήματος. Επίσης, υπόσχονται νέα εμπορική πολιτική, πιο φιλική για τους επιβάτες, η οποία θα παρουσιαστεί στο επόμενο διάστημα.
02-08-2013, 10:13 AM
Website Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
Αττικό Μετρό [Το Βήμα] Μετρό – Πώς η Γραμμή 4 αλλάζει την Αθήνα AlexNik 0 98 22-11-2021, 03:09 AM
Last Post: AlexNik

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2021 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2021