This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 7 Vote(s) - 2.43 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ο Έλληνας Dr. Beeching κατέφτασε...

panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#1
Ο Έλληνας Dr. Beeching κατέφτασε...
Ο Dr. Beeching (το Dr. ήταν επειδή είχε διδακτορικό, δεν ήταν γιατρός) ήταν υπουργός μεταφορών στην Αγγλία την δεκαετία του '60 και έμεινε στην ιστορία γιατί έκλεισε δεκάδες σιδηροδρομικές γραμμές στην Αγγλία και προγραμμάτισε να κλείσει και άλλες τόσες (ανεπιτυχώς ευτυχώς), μερικές από τις οποίες που γλύτωσαν σήμερα όχι απλά δεν είναι "για κλείσιμο" αλλά αντίθετα είναι από τις πλέον αποδοτικές του δικτύου.

Σε μια παρόμοια κατάσταση θα βρεθεί σε 10 μέρες η Ελλάδα. Ο Ο.Σ.Ε. καταργεί καταρχήν όλα τα δρομολόγια (κλείνει όλες τις γραμμές) της Πελοποννήσου, αφήνοντας χωρίς σιδηροδρομική εξυπηρέτηση Πάτρα, Πύργο, Καλαμάτα, Τρίπολη, Άργος και Ναύπλιο αλλά και άλλες μικρότερες πόλεις και χωριά.

Στην βόρεια Ελλάδα κλείνει η γραμμή προς ανατολική Μακεδονία και Θράκη, στερώντας τον σιδηρόδρομο από την Καβάλα, την Δράμα, τις Σέρρες, την Ξάνθη και την Αλεξανδρούπολη. Όπως επίσης κλείνουν και όλες οι γραμμές προς τα σύνορα με Σκόπια και Βουλγαρία.

Τέλος, κλείνει και η γραμμή Παλαιοφαρσάλου - Καλαμπάκας, αφήνοντας χωρίς εξυπηρέτηση την Καλαμπάκα, τα Τρίκαλα και την Καρδίτσα. Από τους άλλοτε "Θεσσαλικούς Σιδηροδρόμους" παραμένει μόνο η γραμμή Λάρισσας - Βόλου.

Αυτό κατάφεραν λοιπόν όσοι τόσο καιρό δεν δέχονταν με τίποτα την ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρόμου. Άφησαν την μισή Ελλάδα χωρίς τρένο και την άλλη με το έκτρωμα που είναι ο σημερινός Ο.Σ.Ε.. Από την στιγμή που έβλεπαν ότι το κράτος αδυνατούσε να κρατήσει σε ανεκτά επίπεδα - και από πλευράς έκτασης και από πλευράς ποιότητας - το δίκτυο, γιατί να μην επιτρέψουν τόσο καιρό την συμβολή ιδιωτών; Είτε με σύμπραξη δημοσίου - ιδιωτικού τομέα, είτε με ανάθεση του συγκοινωνιακού έργου των γραμμών αυτών σε ιδιώτες, για να μπορέσουν να συνεχίσουν να λειτουργούν. Πάρτε τα τώρα...
23-12-2010, 12:34 PM
Find Reply



Messages In This Thread
Ο Έλληνας Dr. Beeching κατέφτασε... - by panos81 - 23-12-2010, 12:34 PM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024