This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προμήθεια λεωφορείων με leasing για τα ΜΜΜ της Αθήνας

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.077
Joined: 22-08-2009
#4
RE: Προμήθεια λεωφορείων με leasing για τα ΜΜΜ της Αθήνας
Volvo 7700 (Skyss)
Οι αναφορές για το κάθισμα της kiel είναι αληθινές. Για κάποιο Νορβηγικό λόγο, τα οχήματα έχουν ημιαστικού τύπου κάθισμα, το οποίο αν και προσθέτει βάρος αχρείαστο για μια αστική διαδρομή, προσφέρει περισσή άνεση. Απ'ότι φαίνεται τα οχήματα έχουν αλλαγμένη την επένδυση στο πάτωμα, γιατί είναι / φαίνεται καινούργια. Το κακό είναι ότι υπάρχουν ενδείξεις ότι έχουν περάσει πάρα πολλή ταλαιπωρία - οι βάσεις των θυρών στο πάτωμα είναι σε πολλά δείγματα σκουριασμένες σε πολύ μεγάλο βαθμό, ίσως είδα περισσότερη σκουριά απ'όση σε όλα τα οχήματα που έχουν έρθει με lease. Δεν γνωρίζω τι γίνεται από "κάτω", αλλά ελπίζω να μην είναι έτσι. Η αλήθεια είναι ότι η Νορβηγία δεν είναι κλιματολογικά ό,τι καλύτερο για ένα όχημα, βέβαια.

Στα λειτουργικά, το όχημα είναι κυρίως καθήμενων, με πτυσσόμενες θέσεις απέναντι από την δεύτερη πόρτα (ήδη βλέπω κάποιες να μην ανεβαίνουν όσο πρέπει). Εντυπωσιακό, το τράβηγμα των οχημάτων. Δεν έχουν την σπιρτάδα των Ν1/N2, αλλά φαίνεται ότι ο κινητήρας με το σασμάν συνεργάζονται άψογα, με kickdown να ακούει, έντονα και έγκαιρα κατεβάσματα στις ανηφόρες και τράβηγμα απο στάση με μια πολύ ελαφριά υστέρηση για τα μεγέθη που συζητάμε, κάτι που δημιουργεί μια αίσθηση ότι είναι ένας άριστος αντικαταστάτης των πυραύλων της δεκαετίας του '90. Λογικά 310 άλογα (D9B310) με ZF κιβώτιο. Συναρμογή καλή, όχι άριστη, αλλά γενικά ένα ικανοποιητικό όχημα, που αν είχε λιγότερες θέσεις καθήμενων και 3η πόρτα θα ήταν πιο ψηλά στην προτίμηση.
(This post was last modified: 05-06-2021, 01:34 PM by AlexNik.)
05-06-2021, 01:29 PM
Website Find Reply



Messages In This Thread
RE: Προμήθεια λεωφορείων με leasing για τα ΜΜΜ της Αθήνας - by AlexNik - 05-06-2021, 01:29 PM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2021 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2021