[Ημέρα της Ζακύνθου] Η πυξίδα της Κεφαλονιάς έβαλε νέο πλοίο - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Ειδήσεις - Λοιπή Ελλάδα (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=89) +--- Forum: Θαλάσσιες Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=122) +--- Thread: [Ημέρα της Ζακύνθου] Η πυξίδα της Κεφαλονιάς έβαλε νέο πλοίο (/showthread.php?tid=9760) |
[Ημέρα της Ζακύνθου] Η πυξίδα της Κεφαλονιάς έβαλε νέο πλοίο - Konstantinos - 25-02-2013 Ουδέν μονιμότερον του προσωρινού, έλεγαν οι σοφοί αποδεικνύοντας αυτό που λένε οι επιστήμονες της φυσικής, πως όπου υπάρχει δράση, υπάρχει και αντίδραση. Οι Κεφαλλονίτες αντέδρασαν αντανακλαστικά, πολύ πιο γρήγορα και έτοιμα από οποιονδήποτε άλλο Ιόνιο λαό και δεν άφησαν την τύχη τους στα χέρια, «αγνώστων»… Από το βράδυ της Τρίτης και ενώ τα μέσα ενημέρωσης βρισκόταν σε απεργιακές κινητοποιήσεις, κυκλοφόρησε η πληροφορία, ότι το θρυλικό πλοίο «Κεφαλονιά» που ανήκε στην οικογένεια Στρίντζη, αγοράστηκε με κεφάλαια, διαφόρων επενδυτών (Κεφαλλονιτών) και ξαναμπαίνει στη μάχη της θαλάσσιας συγκοινωνίας του γειτονικού νησιού. Χθες το πρωί, υπογράφηκε το συμβόλαιο μεταξύ Κεφαλλονιτών επενδυτών και της εταιρίας Strintzis για μεταβίβαση του πλοίου. Το πλοίο, θα υποστεί κάποιες εργασίες επισκευής και συντήρησης που μόλις ολοκληρωθούν θα ξεκινήσει και πάλι τα ταξίδια του, κατά πάσα πιθανότητα από τον Απρίλιο του 2013, παραμονές Πάσχα. Ως εκπρόσωπος της νέας εταιρίας, εμφανίζεται ο δραστήριος επιχειρηματίας και μόνιμος κάτοικος Κεφαλονιάς Διονύσης Λυκούδης. Άλλωστε, ήταν αυτός που υπέγραψε το νέο συμβόλαιο, που σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες ανέρχεται σε ένα ύψος επένδυσης των 2,5 εκατομμυρίων ευρώ. Δ. Λυκούδης: «Δώσαμε μια πραγματική μάχη αρκετών μηνών από τη μέρα που σταμάτησε τα δρομολόγιά του το «Κεφαλονιά». Βάλαμε στόχο να φέρουμε το πλοίο που αγαπήθηκε από την τοπική κοινωνία στο «σπίτι» του και τα καταφέραμε. Η προσπάθειά μας ευοδώθηκε με τη συμφωνία και των δύο πλευρών και πολύ σύντομα το πλοίο θα σφυρίξει και πάλι στο λιμάνι μας. Οι λόγοι που μας οδήγησαν σε μια τέτοια ενέργεια, πέραν από αισθηματικοί, είναι και επιχειρηματικοί. Παρά το γεγονός ότι βρισκόμαστε σε μια «νεκρή» – χειμερινή περίοδο, από τότε που έφυγε η ακτοπλοϊκή εταιρία του κ. Στρίντζη φάνηκαν οι δυσκολίες που θα ανέκυπταν τους καλοκαιρινούς μήνες αιχμής. Δεν απαξιώνουμε τις ακτοπλοϊκές εταιρίες που εξυπηρετούσαν τις γραμμές μας, ωστόσο, είναι επιτακτική ανάγκη το νησί μας να ανακτήσει τα κεκτημένα του και να μην το αφήσουμε στο καθεστώς που υπάρχει μέχρι σήμερα από τις εταιρίες της Ζακύνθου». Μεγάλο ενδιαφέρον στην ακτοπλοΐα Η επενδυτική κίνηση των Κεφαλλονιτών, αποδεικνύει περίτρανα ότι, οι ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες στο Νότιο Ιόνιο έχουν εξόχως μεγάλο ενδιαφέρον, παρά την κρίση που διανύουμε, με τη λογική, όχι να παράγουν τα αλλοτινά κέρδη, αλλά ότι όταν κλείνουν και χρεοκοπούν τα πάντα, η συγκοινωνία είναι κάτι το οποίο προϋπάρχει από δημιουργίας κόσμου… Σύμφωνα με αποκλειστικές δημοσιογραφικές πληροφορίες της εφημερίδας μας, οι νέοι δραστήριοι επενδυτές, δεν σταματούν με την αποκατάσταση της δρομολόγησης του πλοίου «Κεφαλονιά» στη γραμμή του (Σάμη – Πάτρα) αλλά κοιτάζουν με ενδιαφέρον την «χρυσοφόρα γραμμή» (όπως την αποκάλεσε συγκεκριμένος επενδυτής) της Ζακύνθου με την Κυλλήνη. Μάλιστα, στο ίδιο τραπέζι, συζητούν την ενδιαφέρουσα περίπτωση, να επενδύσουν, όπως και οι Ζακυνθινοί, στις ίδιες Ιόνιες γραμμές… Το «Κεφαλονιά» επαναφέρει – με το καλημέρα – τα δύο ιστορικά κεκτημένα δρομολόγια προς Πάτρα και οι Κεφαλλονίτες (που δεν είναι Ζακυνθινοί) θα ψάχνουν στο λιμάνι το γαλάζιο πλοίο. Η Θέση μας Η εφημερίδα μας, επιβεβαιώνεται κάθε μέρα, διότι, είναι η μόνη που έχει προβλέψει και έχει πει τα πράγματα με το όνομά τους. Βέβαια σε κάποιους δεν αρέσουν ούτε οι ιδέες, ούτε η κριτική, ούτε η αλήθεια… Άλλωστε κατά περίπτωση απαντούν στον τύπο, με εξώδικα. Στις σύγχρονες δύσκολες εποχές, η πώληση, η αξιοπιστία, η καινοτομία, το προϊόν, ο πελάτης, η επικοινωνία, η επαφή και η εν γένει σταθερότητα, έρχεται μέσα από την εμπειρία (μεν) αλλά και από την καινοτομία (δε). Η αναζήτηση νέων προϊόντων και ο αγώνας για δημιουργία νέων πελατών, είναι καθημερινή επιχειρηματική δράση και χρέος. Όποιος θέλει να επιβιώσει πρέπει να σκεφτεί και να δουλέψει και όχι να ταμπουρωθεί, αναζητώντας την χαμένη του αίγλη… Όσο για την ενέργεια που χάνεται στην προσπάθεια εξαγοράς του παιχνιδιού, γράψαμε στον πρόλογο μας ότι, εκ φύσεως, η δράση φέρνει αντίδραση… Σαφώς στηρίζουμε με σθένος τα Ζακυνθινά – ντόπια – συμφέροντα, διότι αυτή είναι η γραμμή μας και το πιστεύω μας. Ο «ειδικός επιστήμονας» που χειρίζεται, υπογράφει και δίνει εντολές για τα ζητήματα της Κεφαλονιάς… είχε απόλυτα λάθος τρόπο, τόσο ως προς τις δημόσιες σχέσεις, όσο προς τον επιβάτη, και προς την ιδιότυπη τοπική κοινωνία, αποκοιμίζοντας και τα αφεντικά του… Άλλωστε, κατά περίπτωση, χαίρεται να υπογράφει, εμφανιζόμενος δημοσίως ως «κοινοπραξία Ζακυνθινών πλοίων». Οι επαναστάτες, χωρίς αιτία Το «φιάσκο» της «ΑΝΕΖ», οι Ζακυνθινοί ακόμη το παρακολουθούν σαν χάνοι… Αλήθεια, τι εξυπηρέτησε το επικοινωνιακό «τρυκ» της μιας εβδομάδας προσφορών και εκπτώσεων σε έναν κόσμο που σήμερα οι πάντες του έχουν πιεί το αίμα; Ότι, μπορούσαμε να σας δώσουμε ανάσα, αλλά δεν το κάνουμε, γιατί… καλύτερα σαράντα χρόνια φυλακή παρά μιας ώρας ελεύθερη ζωή… Όταν «επικοινωνείς» με έναν «αναιμικό» λαό και του λες ότι στο μπαρ του πλοίου μπορώ να σου δώσω τιμές «ξηράς», πως μετά από πέντε μέρες πληρώνει ένα kinder bueno, 1,20€ στο ίδιο φιλολαϊκό ταμείο; Και αυτό το κάνει μια εταιρία λαϊκής βάσης, της οποίας τα συμφέροντα ανήκουν τελικά σε ολίγους;;; Είναι επιτυχία να χλευάζεις την ανάγκη ενός ιστορικού νησιωτικού λαού, για να εξυπηρετήσεις προσωπικές φιλοδοξίες; Κάποιοι έχουν ξεχάσει να ενημερώσουν τους μικρομετόχους ανακοινώνοντας τα ποσοστά συμμετοχής τους στο νέο κοινοπρακτικό… Πόσα διεκδικούσαν και πόσα τους έδωσαν; Οι Κεφαλλονίτες δεν παίζουν… Και αν η Ζακυνθινή κοινωνία, στέκεται απαθής απέναντι στις εξελίξεις, τότε η γειτονική κοινωνία δεν στάθηκε ούτε για έναν μήνα. Θυμίζουμε την Κεφαλλονίτικη «επανάσταση», στις δρομολογήσεις των Ζακυνθινών πλοίων, την σύσσωμη πολιτική αντιμετώπιση (Αντιπεριφερειάρχης Κουρής, Δήμαρχος Παρίσης, Βουλευτής Θεοπεφτάτου κλπ) στο υπουργείο εμπορικής ναυτιλίας, την πολιτική επίθεση και τις καταγγελίες για το πλοίο της ΑΝΕΖ στο δρομολόγιο του Πόρου κλπ. Όταν ο «ειδικός επιστήμονας» της κοινοπραξίας – που χειρίζεται τα θέματα της Κεφαλονιάς απριόρι και εν λευκώ – έσκαβε τον Κεφαλλονίτικο τάφο της ΑΝΕΖ… (ακόμη και στη σύσκεψη του υπουργείου για τα δρομολόγια) ποτέ δεν πίστευε ότι θα γινόντουσαν συνέταιροι και μετά θα είχαν να αντιμετωπίσουν από κοινού την ιστορία με τον «ψεύτη βοσκό»… Οι Κεφαλλονίτες, δεν ανέχτηκαν τη μείωση των δρομολογίων και την «χειμερινή φυλάκισή τους». Στην Κεφαλονιά, η Ζακυνθινή εμπειρική μέθοδος του 1970, δεν λειτούργησε. Έπρεπε να γίνουν άλλα πράγματα… Μια σοβαρή επιχειρηματική ευκαιρία δείχνει να χάνεται… Η λύση για κάποιους, ήταν και είναι, πάντα μία, να γίνουν όλα και όλοι μια μεγάλη κοινοπραξία… Ιδού η πρόκληση, να μπει το «Κεφαλονιά» στην Ζακυνθινή κοινοπραξία! |