[Τα Νέα] Νέα αναβολή για τη λειτουργία του νέου αεροδρομίου στο Βερολίνο - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Ειδήσεις - Άλλες Ειδήσεις (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=174) +--- Forum: Εξωτερικό (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=120) +--- Thread: [Τα Νέα] Νέα αναβολή για τη λειτουργία του νέου αεροδρομίου στο Βερολίνο (/showthread.php?tid=9327) |
[Τα Νέα] Νέα αναβολή για τη λειτουργία του νέου αεροδρομίου στο Βερολίνο - Konstantinos - 08-01-2013 Το νέο υπερ-αεροδρόμιο του Βερολίνου, που βάσει του αρχικού σχεδιασμού θα είχε ήδη αναλάβει εδώ και καιρό το έργο των άλλων αεροδρομίων της πόλης, φαίνεται ότι θα πάρει για πολλοστή φορά νέα αναβολή. Σύμφωνα με συγκλίνουσες αναφορές στα γερμανικά ΜΜΕ, το «Βίλι Μπραντ» ή απλώς BER δεν θα δει αεροπλάνα πριν το 2014. Η πιο πρόσφατη αναβολή, τρίτη κατά σειρά, προέβλεπε ότι το Βίλι Μπραντ θα άνοιγε τον Οκτώβριο του 2013. Ωστόσο, το βράδυ της Κυριακής πηγές που επικαλέστηκαν ξεχωριστά το γερμανικό πρακτορείο Ειδήσεων, το Reuters, η τοπική RBB και η Bild ανέφεραν ότι το αεροδρόμιο μάλλον θα πάρει νέα ημερομηνία για τον επόμενο χρόνο. Οι απανωτές αναβολές έχουν βάλει στο στόχαστρο της πολιτικής κριτικής όχι μόνο τη διοίκηση του έργου αλλά, εσχάτως, και τον δήμαρχο του Βερολίνου Κλάους Βόβεραϊτ. Το «Βίλι Μπραντ», με κωδικό BER και την παράλληλη ονομασία «Αεροδρόμιο Βερολίνου και Βραδεμβούργου» σχεδιαζόταν αρκετά χρόνια και επρόκειτο να αντικαταστήσει όλα τα πολιτικά αεροδρόμια που εξυπηρετούν τη γερμανική πρωτεύουσα. Tα πρώτα προβλήματα, που προέκυψαν λίγο πριν τα εγκαίνιά του, αφορούσαν την πυρασφάλεια. Οι καθυστερήσεις, πέραν της δυσφορίας (πολιτικών και μη) που προκάλεσαν απέναντι στην διαχειρίστρια εταιρεία, ξεκίνησαν έναν νέο φαύλο κύκλο: Κάθε μήνας παραπάνω σήμαινε και νέες εργασίες -ανεβάζοντας δηλαδή σημαντικά τον προϋπολογισμό του έργου και προκαλώντας νέα οικονομικά προβλήματα στην εταιρεία, τα οποία με τη σειρά τους έθεταν ξανά εν αμφιβόλω πότε θα «κοπεί η κορδέλα». Το ιστορικό Tempelhof (της περίφημης αερογέφυρας) ήταν το πρώτο από τα τρία αεροδρόμια που έκλεισε πριν από σχεδόν τέσσερα χρόνια ως μέρος του σχεδίου. Τα Tegel και Schoenefeld θα κλείσουν αφού μπει σε λειτουργία το «υπερ-αεροδρόμιο» Βίλι Μπράντ -μέρος της έκτασής του θα κληρονομήσει από το Schoenefeld. Όποτε επιτέλους τεθεί σε λειτουργία, το νέο υπερ-αεροδρόμιο, με έκταση 1.470 εκταρίων και δύο αεροδιαδρόμους, θα είναι εξοπλισμένο με τα πιο σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα και σκοπεύει να συναγωνίζεται το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης και τα υπόλοιπα «υπερ-αεροδρόμια» της Ευρώπης. |