[Έθνος] Διαγωνισμός για τα τέσσερα διώροφα - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Ειδήσεις - Αθήνα & Θεσσαλονίκη (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=57) +--- Forum: Αθήνα (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=87) +--- Thread: [Έθνος] Διαγωνισμός για τα τέσσερα διώροφα (/showthread.php?tid=9070) |
[Έθνος] Διαγωνισμός για τα τέσσερα διώροφα - Konstantinos - 08-12-2012 Αντιδράσεις από τους εργαζομένους στα αστικά λεωφορεία Σε ιδιώτες σκοπεύει να μισθώσει για διάστημα δέκα ετών τα 4 διώροφα λεωφορεία που έχει στον στόλο της η διοίκηση της ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες). Ο σχετικός διαγωνισμός είχε οριστεί να γίνει πριν από λίγες ημέρες με προτεινόμενο μίσθωμα ύψους 150.000 ευρώ τον χρόνο για δέκα χρόνια και στόχο να αποσβεστεί η δαπάνη αγοράς της πρώην ΕΘΕΛ, η οποία είχε πληρώσει 1,5 εκατομμύριο ευρώ για την αγορά των λεωφορείων. Εμφανίστηκε ένας ενδιαφερόμενος, αλλά η διαδικασία διεκόπη ύστερα από διαμαρτυρία των εργαζομένων, οι οποίοι καταγγέλλουν «σταδιακό ξεπούλημα» της περιουσίας της εταιρείας. Τα οχήματα παραμένουν παροπλισμένα στα αμαξοστάσια εδώ και τρία χρόνια. Κι αυτό γιατί είχαν παραγγελθεί το 2007 για να εκτελούν τη γραμμή «400» Τουριστικά Αξιοθέατα της Αθήνας, η οποία λειτουργούσε με εισιτήριο 5 ευρώ. Ωστόσο, λίγο πριν από την παραλαβή τους η λειτουργία της γραμμής... ανεστάλη και έως και σήμερα περιηγητικές διαδρομές εκτελούν μόνο τα διώροφα λεωφορεία δύο ιδιωτικών εταιρειών. «Τα λεωφορεία τα χρυσοπλήρωσε ο ελληνικός λαός με 1,5 εκατομμύριο ευρώ και δεν μπορούν να ''σαπίζουν'' στα αμαξοστάσια. Αμεσα θα πρέπει να επαναλειτουργήσει η τουριστική γραμμή του ΟΑΣΑ, η οποία πήγαινε πολύ καλά και είχε εισιτήριο 5 ευρώ, όταν οι γραμμές των ιδιωτών πωλούν το εισιτήριο κοντά στα 20», λέει στο «Εθνος» το μέλος του ΔΣ του Συνδικάτου Εργαζομένων του ΟΑΣΑ, Απόστολος Κασιμέρης. «Ο καλύτερος τρόπος να μπορέσει η εταιρεία να βγάλει τα λεφτά που δαπάνησε είναι η μίσθωση των λεωφορείων για 10 χρόνια. Η ΟΣΥ έχει άλλο έργο», υποστηρίζει ο απερχόμενος διευθύνων σύμβουλος της ΟΣΥ, Κ. Καραγιαννόπουλος. ΜΑΡΙΑ ΛΙΛΙΟΠΟΥΛΟΥ RE: [Έθνος] Διαγωνισμός για τα δέκα διώροφα - nikos1991 - 08-12-2012 (08-12-2012, 12:57 AM)Konstantinos Wrote: Αντιδράσεις από τους εργαζομένους στα αστικά λεωφορεία ΘΑΥΜΑ!!!!! Τα 4 λεωφορεία έκαναν παιδάκια!!!!!! Επίσης αν θυμάμαι καλά το καθένα έκαν 375.000€ άρα όλα μαζί 1.500.000€. Η τύπισα σαν πολύ σχετική με το θέμα τα κοστολόγισε 1.600.000€ / 10 = 160000€ ανά όχημα.. Σιγά μην πήραμε minibus. RE: [Έθνος] Διαγωνισμός για τα δέκα διώροφα - Konstantinos - 08-12-2012 (08-12-2012, 01:33 AM)nikos1991 Wrote: ΘΑΥΜΑ!!!!! Τα 4 λεωφορεία έκαναν παιδάκια!!!!!! Επίσης αν θυμάμαι καλά το καθένα έκαν 375.000€ άρα όλα μαζί 1.500.000€. Η τύπισα σαν πολύ σχετική με το θέμα τα κοστολόγισε 1.600.000€ / 10 = 160000€ ανά όχημα.. Σιγά μην πήραμε minibus. Έχεις απόλυτο δίκιο και εν μέρη είναι και δικό μου σφάλμα που απλώς λόγο φόρτου έριξα μια ματιά στην είδηση τηλεγραφικά και δεν την διάβασα αναλυτικά όπως κάνω συνήθως. RE: [Έθνος] Διαγωνισμός για τα δέκα διώροφα - nikos1991 - 08-12-2012 (08-12-2012, 01:57 AM)Konstantinos Wrote: Έχεις απόλυτο δίκιο και εν μέρη είναι και δικό μου σφάλμα που απλώς λόγο φόρτου έριξα μια ματιά στην είδηση τηλεγραφικά και δεν την διάβασα αναλυτικά όπως κάνω συνήθως. Για να είμαι δίκαιος: Εννοείται πως δεν κατηγορώ εσένα που την ανέβασες, όπως έχεις ανεβάσει άλλες εκατοντάδες εξαίρετες ειδήσεις, αλλά αυτή που την έγραψε. RE: [Έθνος] Διαγωνισμός για τα τέσσερα διώροφα - Paul - 08-12-2012 Το θέμα είναι ότι πιο πολλά κέρδη θα αποφέρουν στην εταιρεία με την μίσθωση όπου θα κυκλοφορουν κάθε μέρα και θα συντηρούνται σωστά απο το να μην βγαίνουν απο το αμαξοστάσιο, να ναι παρατημένα ή να τα δρομολογουν σε κάποιες γραμμες της παραλιακής που γίνεται το αδιαχώρητο και βανδαλίζονται λίγες ώρες κάθε μέρα μόνο για καλοκαίρι... Στην τελική οι οδηγοί τι ζόρι τραβάνε? Δεν τους είδα να σέβονται στην πλειοψηφία τους τα υπόλοιπα οχήματα του στόλου, γιατί να το κάνουν μ' αυτά? RE: [Έθνος] Διαγωνισμός για τα τέσσερα διώροφα - AlexNik - 08-12-2012 Το αποπάνω, ακριβώς. Πιό πολλά θα κέρδιζε από το μίσθωμα, από το να τα εκμεταλλευόταν η ίδια. Να ρωτήσω τι θα γίνει εάν εφευρεθεί και εγκατασταθεί σύστημα αξιολόγησης του ανθρώπινου δυναμικού, του ίδιου ανθρώπινου που στη συγκεκριμένη περίπτωση «σκοτώνεται» για το καλό της εταιρίας του; Και αυτό για το καλό της εταιρίας τους θα είναι.. |