Forum
[NewsNow] Στον Σαμαρά το θέμα με τα Αλβανικά λεωφορεία - Printable Version

+- Forum (https://mesametaforas.gr/forum)
+-- Forum: Ειδήσεις - Λοιπή Ελλάδα (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=89)
+--- Forum: Οδικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=123)
+--- Thread: [NewsNow] Στον Σαμαρά το θέμα με τα Αλβανικά λεωφορεία (/showthread.php?tid=8631)



[NewsNow] Στον Σαμαρά το θέμα με τα Αλβανικά λεωφορεία - Konstantinos - 11-10-2012

Στον Πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά, αλλά και στον υπουργό Επικρατείας Δημήτρη Σταμάτη έφθασε το θέμα με τα Αλβανικά λεωφορεία έπειτα από αίτημα του υπεραστικού ΚΤΕΛ Ιωαννίνων για να εφαρμοστεί ο Νόμος, που καθορίζει τις μετακινήσεις επιβατών με λεωφορεία, από την Ελλάδα στην Αλβανία, βάζοντας τέλος στην αυθαιρεσία που επικρατεί. Έπειτα από την λήξη της παράτασης, ο Πρόεδρος του υπεραστικού ΚΤΕΛ Ιωαννίνων κ. Γρηγόρης Γκίκας, έστειλε χθες υπόμνημα στο Γραφείο του Πρωθυπουργού και στον υπουργό Επικρατείας, με το οποίο ζητά την εφαρμογή του Νόμου, ο οποίος αν και έχει ψηφιστεί από τον Απρίλιο δεν είχε εφαρμοστεί ακόμη αφού οι εταιρείες που εκτελούν τα δρομολόγια Αλβανία - Ελλάδα έβρισκαν διάφορους τρόπους για να πάρουν παράταση!

Μεταξύ άλλων στο υπόμνημα προς τον Πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά τονίζεται ότι «από σήμερα απαγορεύεται λεωφορεία διεθνών γραμμών, μεταξύ Ελλάδας και Αλβανίας, να εκτελούν δρομολόγια από διάφορες πόλεις της Αλβανίας προς κάθε πόλη της Ελληνικής Επικράτειας, εκτός από αυτά που συνδέουν τα Τίρανα με την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Από τις ως άνω διατάξεις, επιτρέπεται τα ως άνω λεωφορεία να εκτελούν δρομολόγια και μεταξύ όμορων Νομών Ελλάδος και Αλβανίας».

Τι λέει ο πρόεδρος υπεραστικών ΚΤΕΛ Ιωαννίνων

Μιλώντας στον "Πρωινό Λόγο" ο πρόεδρος υπεραστικών ΚΤΕΛ Ιωαννίνων, κ. Γρηγόριος Γκίκας, υπογράμμισε ότι αν και πρόκειται για Νόμο του Κράτους, που έπρεπε να είχε εφαρμοστεί ήδη από τον περασμένο Απρίλιο, οι Αλβανοί μεταφορείς εφευρίσκουν διάφορα νομικά τερτίπια και επιτυγχάνουν παρατάσεις. «Από σήμερα όμως, 11 Οκτωβρίου, πρέπει να εφαρμοστούν κατά γράμμα οι διατάξεις του Νόμου και να γίνουν αυστηροί έλεγχοι από τους αρμόδιους» είπε μεταξύ άλλων.

Σημείωσε δε, ότι για αυτό το λόγο έστειλε χθες στο γραφείο του Πρωθυπουργού και στον υπουργό Επικρατείας Δ. Σταμάτη υπόμνημα, για την άμεση εφαρμογή του Νόμου 4070/2012, «ώστε να σταματήσει επιτέλους ο αθέμιτος ανταγωνισμός. Ελπίζουμε, ότι και με την παρέμβαση του Πρωθυπουργού, το υπουργείο Μεταφορών θα θέσει από σήμερα σε ισχύ το Νόμο και στο εξής δεν θα σημειωθούν τα γνωστά παρατράγουδα…».

Πάντως σύμφωνα με πληροφορίες της aftonomi.gr ενδέχεται να δοθεί κι άλλη παράταση στις εταιρείες που εκτελούν δρομολόγια από και προς την Αλβανία έως ότου βρεθεί λύση στο πρόβλημα που έχει ανακύψει. Υπενθυμίζουμε πως για μια απλή μετάβαση με το ΚΤΕΛ που εκτελεί την γραμμή Γιάννενα - Αθήνα (430χλμ) η τιμή του εισιτηρίου ανέρχεται στα 39 ευρώ ενώ με τα αλβανικά λεωφορεία από Αθήνα προς Αγίους Σαράντα ή Αργυρόκαστρο (560 χλμ) το εισιτήριο κοστίζει μόλις 25 ευρώ για μια απλή μετάβαση και 40 ευρώ για εισιτήριο μετ’ επιστροφής!

Καθημερινά εκατοντάδες Βορειοηπειρώτες από Αργυρόκαστρο, Δρόπολη, Δέλβινο, Αγίους Σαράντα και Χιμάρα ταξιδεύουν από και προς την Αλβανία.

aftonomi.gr