[Η φωνή της Ρωσίας] Αεροπορικό Φορουμ «Τα Φτερά της Ρωσίας» - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Ειδήσεις - Άλλες Ειδήσεις (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=174) +--- Forum: Εξωτερικό (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=120) +--- Thread: [Η φωνή της Ρωσίας] Αεροπορικό Φορουμ «Τα Φτερά της Ρωσίας» (/showthread.php?tid=8611) |
[Η φωνή της Ρωσίας] Αεροπορικό Φορουμ «Τα Φτερά της Ρωσίας» - Konstantinos - 09-10-2012 Η επιχειρηματική ανάπτυξη των αερομεταφορών στη Ρωσία είναι ένα από τα βασικά θέματα του Διεθνούς Αεροπορικού Φόρουμ «Τα φτερά της Ρωσίας» (9-10 Οκτωβρίου). Γίνεται λόγος για την μεγαλύτερη στη χώρα ετήσια διάσκεψη για τα προβλήματα της ανάπτυξης των αερομεταφορών. Στις εργασίες της συμμετέχουν, μεταξύ άλλων, και τέτοιες γνωστές εταιρείες, όπως είναι η Aeroflot, η Airbus και η Lufthansa. Σήμερα οι ρωσικές αεροπορικές εταιρείες μεταφέρουν επιβάτες με αεροσκάφη ρωσικής και ξένης παραγωγής. Μάλιστα, χρησιμοποιούν τα αεροσκάφη υπό τους όρους ενοικίασης leasing. Εξάλλου, η εκπλήρωση αυτών των όρων δεν είναι εύκολη για όλες τις εταιρείες. Για αυτό τον λόγο το Υπουργείο Μεταφορών προχωρεί στην εκπλήρωση του προγράμματος επιδότησης μισθωμάτων leasing για τα αεροσκάφη της περιφερειακής πολιτικής αεροπορίας. Πρόκειται για τα ρωσικά αεροσκάφη και τα αεροσκάφη που συναρμολογούνται στο έδαφος της Ρωσίας. Το μέτρο αυτό θα υποστηρίξει αναμφίβολα τους κατασκευαστές αεροσκαφών και τους μεταφορείς της Ρωσίας,- τόνισε ο Ρομάν Γκουσάροφ, επικεφαλής της πύλης AVIA.RU: - Στη Ρωσία τα τελευταία δέκα χρόνια παρατηρείται αρκετά δυναμική διαδικασία της ανανέωσης του Στόλου αεροσκαφών. Σε μερικές ρωσικές εταιρείες ο Στόλος αυτός είναι από τους νεότερους στον κόσμο. Από την άλλη, όμως, η ανανέωση του Στόλου της περεφερειακής πολιτικής αεροπορίας της Ρωσίας δεν έχει αρχίσει ακόμη. Πρόκειται, ωστόσο, για άλλα τόσα αεροσκάφη. Τελευταία η Ρωσία έγινε μέλος του ΠΟΕ, κάτι που σημαίνει ότι, οι αερομεταφορείς της Ρωσίας θα βρεθούν αντιμέτωποι με νέες προκλήσεις. Πραγματικά, η Ρωσία θα χρειαστεί να μπει στον παγκόσμιο ανταγωνισμό έχοντας αδύναμες ακόμα αεροπορικές εταιρείες και τους ακριβείς όρους του δανείου,- παρατήρησε ο Ρομάν Γκουσάροφ. - Το μόνο θετικό που υπάρχει εδώ είναι η δυναμικά αυξανόμενη ροή επιβατών. Στη χώρα μας παρατηρείται ένας από τους πιο υψηλούς ρυθμούς αύξησης των επιβατών. Η ρωσική αγορά έχει τη δυνατότητα να αυξηθεί τουλάχιστον κατά δύο φορές μέσα στα πλησιέστερα 5 χρόνια. Μάλιστα, ύστερα από μερικά χρόνια θα έχουμε μεγαλύτερη επιβατική κίνηση και τις πιο ισχυρές και ελκτικές για τους διεθνείς επενδυτές αεροπορικές εταιρείες. Εξάλλου, στη Ρωσία και σήμερα υπάρχουν επενδυτικά ελκτικές εταιρείες. Γίνεται λόγος για τις πρώτες 4 εταιρείες με επικεφαλής την ηγέτιδα εταιρεία - την Aeroflot, - είπε ο εμπειρογνώμονας Αλεξέι Κομαρόφ. - Είναι ανταγωνίσιμες τόσο στη ρωσική, όσο και στις ξένες αγορές. Όμως από την άποψη των επενδύσεων είναι terra incognita (άγνωστη γη) για τους ξένους, δεδομένου ότι μόνο η Aeroflot και η UTair έχουν στη δομή του κεφαλαίου τους μετοχές που είναι παρούσες στην ελεύθερη αγορά. Εκτός απ’ αυτό, οι ρωσικές αεροπορικές εταιρείες έχουν περιορισμούς συμμετοχής του ξένου κεφαλαίου: οι ξένοι δεν μπορούν να κατέχουν περισσότερο από το 25% της ιδιοκτησίας της εταιρείας.Το γεγονός αυτό δεν ικανοποιεί, βέβαια, τους επενδυτές. Παρόλα αυτά η κατάσταση, κατά τη γνώμη των εμπειρογνωμόνων, θα αλλάζει σιγά-σιγά. Οι προοπτικές ανάπτυξής της είναι ένα από τα κεντρικά θέματα της Διάσκεψης «Τα φτερά της Ρωσίας». |