Forum
[Ο Φιλελεύθερος] Το γερμανικό... γεφύρι της Άρτας, το «υπερ-αεροδρόμιο» του Βερολίνου - Printable Version

+- Forum (https://mesametaforas.gr/forum)
+-- Forum: Ειδήσεις - Άλλες Ειδήσεις (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=174)
+--- Forum: Εξωτερικό (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=120)
+--- Thread: [Ο Φιλελεύθερος] Το γερμανικό... γεφύρι της Άρτας, το «υπερ-αεροδρόμιο» του Βερολίνου (/showthread.php?tid=7421)



[Ο Φιλελεύθερος] Το γερμανικό... γεφύρι της Άρτας, το «υπερ-αεροδρόμιο» του Βερολίνου - Konstantinos - 04-09-2012

Εγκαίνια (το νωρίτερο) φθνόπωρο του 2013

Βερολίνο: Το καλό πράγμα αργεί να γίνει: Το νέο αεροδρόμιο του Βερολίνου, το τεράστιο και υπερσύγχρονο Βίλι Μπράντ που θα αντικαταστήσει τα υπόλοιπα αεροδρόμια της γερμανικής πρωτεύουσας, δεν θα μπει τελικά σε λειτουργία ούτε την άνοιξη του 2013, όπως προβλεπόταν στην τελευταία αναβολή που πήρε, αλλά πιθανότατα το φθινόπωρο του επόμενου χρόνου -σχεδόν ενάμιση χρόνο (και τρεις αναβολές) μετά τον αρχικό προγραμματισμό.

Τις νέες αναφορές που έβλεπαν το φως της δημοσιότητας τις τελευταίες ημέρες, βάσει των οποίων η αρμόδια επιτροπή πρόκειται την Παρασκευή να αποφασίσει να αναβάλει για τις 20 ή τις 27 Οκτωβρίου, επιβεβαίωσε ουσιαστικά την Τρίτη εκπρόσωπος της κυβέρνησης του Βραδεμβούργου: «Από όσο ξέρω, οι υπεύθυνοι πρόκεται να εισηγηθούν νέα αναβολή» είπε ο Τόμας Μπράουνε στην Berliner Morgenpost.

Το αεροδρόμιο θα άνοιγε αρχικά στο ξεκίνημα του φετινού καλοκαιριού αλλά λίγες εβδομάδες πριν τα εγκαίνια -το πρόγραμμα για τα οποία ήταν έτοιμο μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια- ανακοινώθηκε ολιγόμηνη αναβολή λόγω προβλημάτων στα συστήματα πυρσαφάλειας.

Αργότερα όμως, το Βίλι Μπραντ πήρε και νέα αναβολή, εκείνη τη φορά για τις 13 Μαρτίου του 2013. Οι καθυστερήσεις, πέραν της δυσφορίας (πολιτικών και μη) που προκάλεσαν απέναντι στην διαχειρίστρια εταιρεία, ξεκίνησαν έναν νέο φαύλο κύκλο: Κάθε μήνας παραπάνω σήμαινε και νέες εργασίες -ανεβάζοντας δηλαδή σημαντικά τον προϋπολογισμό του έργου και προκαλώντας νέα οικονομικά προβλήματα στην εταιρεία, τα οποία με τη σειρά τους έθεταν ξανά εν αμφιβόλω πότε θα «κοπεί η κορδέλα».

Το νέο υπερ-αεροδρόμιο, με έκταση 1470 εκταρίων και δύο αεροδιαδρόμους, θα είναι εξοπλισμένο με τα πιο σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα και σκοπεύει να «συναγωνίζεται» το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης και τα υπόλοιπα «υπερ-αεροδρόμια» της Ευρώπης.

Όταν τεθεί σε λειτουργία, θα είναι η κατάληξη πολυετών σχεδιασμών για τη δημιουργία ενός και μοναδικού αεροδρομίου που θα αναλάβει το έργο των αρχικά τριών (πλέον δύο) αεροδρομίων που εξυπηρετούσαν τη γερμανική πρωτεύουσα. Τα αεροδρόμια του Τέγκελ και του Σόνεφελεντ (μέρος του οποίου θα κληρονομήσει το Βίλι Μπραντ) θα κλείσουν, ενώ το πρώτο λουκέτο έχει ήδη μπει στο Τέμπελχοφ.

Πηγές: ΑΠΕ-ΜΠΕ, news.in.gr