Ανδρέας Κάλβος (IMO:8500484) - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Θαλάσσιες συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=138) +--- Forum: Ελληνικές Εταιρίες και Στόλος (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=67) +---- Forum: Zante Ferries (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=160) +---- Thread: Ανδρέας Κάλβος (IMO:8500484) (/showthread.php?tid=7342) |
Ανδρέας Κάλβος (IMO:8500484) - AlexNik - 25-08-2012 Έτος κατασκευής: 1985 Χώρα ναυπήγησης: Ιαπωνία Διαστάσεις (μ/π/υ): 114,70 x 20,20 x 4,90 μ Τύπος μηχανών: 2 Daihatsu 8DLM-32 Ισχύς μηχανών: 4120 kW. Ταχύτητα: 17.5 κόμβοι Χωρητικότητα επιβατών: 730 Καμπίνες: 30 Χωρητικότητα αυτοκινήτων: 225 Load meters: 330 GT / DWT: 1734/750 RE: Ανδρέας Κάλβος (IMO:8500484) - giannis kefalonia - 03-11-2012 Τελικά εκείνο το μοναδικό δρομολόγιο του «Ανδρέας Κάλβος» την 25η Αυγούστου του 2004 από Πάτρα για Σάμη & αντίστροφα, υπό την πλοιαρχία του Καπετάν Θεοτόκη Καβαλλιεράτου, όταν το «ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ» είχε πάθει σοβαρή ζημιά στο Βαθύ, και BLUE STAR FERRIES ναύλωσε το πλοίο την ΑΝΝΕΖ, ήταν τελικά προφητικό! Ο κύβος ερρίφθη! Λοιπόν, μετά από μαραθώνιες διαβουλεύσεις και ολονύκτιες συνδιασκέψεις, αποφασίστηκε και έγινε αποδεκτή η δρομολόγηση του «Ανδρέας Κάλβος», εκ μέρους της Ζακυνθινής Κοινοπραξίας στη γραμμή Πάτρα – Σάμη – Ιθάκη. Από σήμερα, με τη βοήθεια του Θεού και του καιρού, το «κόκκινο» πλοίο θα αναχωρεί καθημερινά σύμφωνα με τις πληροφορίες μας: Πηγή: http://www.mykefalonia.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=20381:a&Itemid=267#ixzz2B6qHDoH5 RE: Ανδρέας Κάλβος (IMO:8500484) - Paul - 03-11-2012 Είναι πολύ σημαντικό που βρέθηκε πλοίο να εξυπηρετεί την γραμμή και τους κατοίκους των συγκρκιμένων νησιών καθώς με την πτώχευση της Στρίντζης Ferries πλεον θα δημιουργούνταν σημαντικά κενά στις προμήθειες αλλά και προβληματα στις μετακινήσεις απο και προς αυτά. Ευτυχώς πλοία που κάθονται υπάρχουν αρκετά ακόμα αλλά το θέμα είναι το κεφάλαιο που απαιτείται για την λειτουργία τους. Ακόμα και μεγάλες ακτοπλοικές έχουν "βυθιστεί στα χρέη" και κινδυνεύουν. Ο χειμώνας που έρχεται θα είναι πολύ δύσκολος για την ακτοπλοϊα... RE: Ανδρέας Κάλβος (IMO:8500484) - Nikolas A. - 24-03-2015 Μετά την πολυήμερη παραμονή του στη δεξαμενή Βασιλειάδη το πλοίο κατευθύνθηκε σήμερα προς το Νέο Μώλο Δραπετσώνας ώστε να συνεχιστούν οι εργασίες προσθήκης στεγανών. Ο αποδεξαμενισμός και η μεταφορά του έγιναν με βοήθεια ρυμουλκών. Στις εργασίες συμπεριλαμβάνεται και το κλείσιμο μπροστινών παραθύρων του γκαράζ. Καλή επιστροφή σε όποιο πόστο. RE: Ανδρέας Κάλβος (IMO:8500484) - Paul - 24-02-2016 Παράπονα για τον Κάλβο απο τους κατοίκους της Μήλου δια της φωνής του επάρχου αφού με την ακινησία του Κοραή έχει μείνει μόνος του στις Δυτικές Κυκλάδες και όπως λένε τα σαλόνια και οι καμπίνες του δεν φτάνουν για την γραμμή. Πάντως η εταιρεία φαίνεται να έχει πρόθεση να το κρατήσει το πλοίο στο Αιγαίο! Ίσως θα έπρεπε να σκεφτούν την διαμόρφωση των κοινόχρηστων χώρων του μετά την επιστροφή του Κοραή γιατί το πλοίο θυμίζει αρκετά πορθμειακό και όχι πλοίο για ταξίδι 7 και 8 ωρών |