Forum
[Voria.gr] Yπερδιπλασίασε τα κέρδη του το λιμάνι της Θεσσαλονίκης - Printable Version

+- Forum (https://mesametaforas.gr/forum)
+-- Forum: Ειδήσεις - Αθήνα & Θεσσαλονίκη (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=57)
+--- Forum: Θεσσαλονίκη (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=88)
+--- Thread: [Voria.gr] Yπερδιπλασίασε τα κέρδη του το λιμάνι της Θεσσαλονίκης (/showthread.php?tid=7332)



[Voria.gr] Yπερδιπλασίασε τα κέρδη του το λιμάνι της Θεσσαλονίκης - Konstantinos - 24-08-2012

Αύξηση εσόδων και μείωση δαπανών στο εξάμηνο του 2012

Σθεναρά αντιστέκεται το λιμάνι της Θεσσαλονίκης στην οικονομική κρίση, καθώς στο α' εξάμηνο του 2012 τα καθαρά προ φόρων κέρδη της ΟΛΘ ΑΕ αυξήθηκαν κατά 103,32% και σε 12.705.482 ευρώ, έναντι των 6.248.973 ευρώ του αντιστοίχου περσινού διαστήματος.

Τα κέρδη μετά από φόρους αυξήθηκαν την περίοδο Ιανουαρίου – Ιουνίου 2012 κατά 106,08%, καθώς έφτασαν στα 10.117.960 ευρώ, έναντι των 4.909.787 ευρώ το αντίστοιχο εξάμηνο του 2011.

Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας κατά το εξεταζόμενο διάστημα, ανήλθε σε 27.243.373 ευρώ έναντι 24.367.349 ευρώ του αντίστοιχου εξαμήνου του 2011, αυξημένος κατά 11,8%. Αυτή η θετική μεταβολή προέρχεται κατά κύριο λόγο από την αύξηση της διακίνησης συμβατικού φορτίου, (72,02% στο χύδην φορτίο,) που επέφερε αύξηση στα έσοδα του συμβατικού λιμένος κατά 28,08%, αλλά και στα έσοδα από την παροχή υπηρεσιών ασφάλειας ISPS.

Τα λοιπά έσοδα κατά την διάρκεια της περιόδου αυτής μαζί με τα χρηματοοικονομικά έσοδα ανέρχονται σε 3.314.861 ευρώ, έναντι των 2.540.758 ευρώ του αντίστοιχου εξαμήνου της περσινής χρονιάς, είναι, δηλαδή, αυξημένα κατά 30,47%.

Σε ότι αφορά τα έξοδα της ΟΛΘ , μειώθηκαν κατά 13,58%, καθώς ανήλθαν συνολικά σε 17.852.751 ευρώ, έναντι ποσού 20.659.134 ευρώ του αντίστοιχου εξαμήνου του 2011. Η μείωση οφείλεται κυρίως στις μειώσεις των αμοιβών & εξόδων προσωπικού (-22.08%).

Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ Στέλιος Αγγελούδης δήλωσε τα εξής: «Η ΟΛΘ ΑΕ σήμερα έχει τη δυνατότητα να υλοποιήσει απρόσκοπτα τα επενδυτικά της σχέδια, που στοχεύουν αφενός στον εκσυγχρονισμό των λειτουργιών του λιμανιού της Θεσσαλονίκης και αφετέρου στην αξιοποίηση δυνατοτήτων που παραμένουν μέχρι στιγμής εν υπνώσει, όπως –για παράδειγμα- η κατασκευή και λειτουργία μαρίνας σκαφών αναψυχής στην α΄ προβλήτα. Η πορεία αυτή προς το μέλλον είναι διαρκής. Η σημερινή διοίκηση αισθάνεται ευτυχής διότι σε αυτή την προσπάθεια έχει την πλήρη και ενεργό συμπαράσταση του συνόλου των εργαζομένων της εταιρίας και του λιμανιού γενικότερα».