[Ημερησία] Αποσυμφόρηση στο εργοτάξιο του μετρό - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Ειδήσεις - Αθήνα & Θεσσαλονίκη (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=57) +--- Forum: Θεσσαλονίκη (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=88) +--- Thread: [Ημερησία] Αποσυμφόρηση στο εργοτάξιο του μετρό (/showthread.php?tid=7327) |
[Ημερησία] Αποσυμφόρηση στο εργοτάξιο του μετρό - AlexNik - 24-08-2012 Η μερική αποσυμφόρηση από την εργοταξιακή κατάληψη του πιο επιβαρημένου μέχρι στιγμής, υπό κατασκευή, σταθμού του μετρό Θεσσαλονίκης, ολοκληρώθηκε χθες και μάλιστα αφού πέρασαν μόλις λίγες ημέρες από τη στιγμή, που αποφασίστηκε σε σύσκεψη στο υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Το επίμαχο εργοτάξιο της Ανάληψης (στην οδό Δελφών μεταξύ των οδών Μάρκου Μπότσαρη και της Πέτρου Συνδίκα), είχε προκαλέσει όχι μόνο κυκλοφοριακό «έμφραγμα», αλλά και μεγάλο πρόβλημα στις εμπορικές δραστηριότητες της περιοχής. Πλέον ικανοποιείται σε μεγάλο βαθμό το αίτημα των ιδιοκτητών καταστημάτων, καθώς η οδός Δελφών παρέμενε κλειστή σ' όλο της το πλάτος εδώ και ένδεκα μήνες, οπότε αποφασίστηκε να περιοριστεί άμεσα ο χώρος της εργοταξιακής κατάληψης. Πάντως, οι εκπρόσωποι των θιγόμενων εμπορικών καταστημάτων έχουν βάλει και θέμα αποζημιώσεων για τη ζημιά που έχουν υποστεί από την υλοποίηση του έργου. Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης έχει προτείνει για την ανακούφισή τους την πλήρη απαλλαγή από την καταβολή δημοτικών τελών, τη θέσπιση ειδικών χαμηλών φορολογικών συντελεστών για τη φορολόγηση τους, για όσο διάστημα καθυστερεί το έργο, καθώς και την υπαγωγή σε ειδικό καθεστώς για τις ασφαλιστικές εισφορές των ταμείων ΙΚΑ και ΟΑΕΕ. Την ίδια στιγμή, η «Αττικό Μετρό» κατέθεσε στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και στο Δήμο Θεσσαλονίκης, προκειμένου να εγκριθεί κυκλοφοριακή μελέτη, η οποία προβλέπει τις μονοδρομήσεις των οδών Μάρκου Μπότσαρη και Πέτρου Συνδίκα, μέτρο το οποίο αναμένεται να ανακουφίσει την περιοχή. Η υλοποίηση της συγκεκριμένης μελέτης εκτιμάται ότι θα συμβάλει στην αύξηση της κυκλοφοριακής ικανότητας, επηρεάζοντας θετικά την κίνηση σ' όλη την ανατολική πλευρά της Θεσσαλονίκης. Δ.Δ. |