Forum
[Euro2Day] ΟΣΕ παλιές γραμμές «χρυσάφι» - Printable Version

+- Forum (https://mesametaforas.gr/forum)
+-- Forum: Ειδήσεις - Λοιπή Ελλάδα (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=89)
+--- Forum: Σιδηροδρομικά Θέματα (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=124)
+--- Thread: [Euro2Day] ΟΣΕ παλιές γραμμές «χρυσάφι» (/showthread.php?tid=7220)



[Euro2Day] ΟΣΕ παλιές γραμμές «χρυσάφι» - Konstantinos - 14-08-2012

της Μάρως Τσαντήλα

Σημαντικά έσοδα μπορεί να αποφέρει μελλοντικά στον ΟΣΕ η τουριστική αξιοποίηση γραμμών που έχουν τεθεί εκτός δικτύου επειδή η εκμετάλλευσή τους δεν ήταν οικονομικά συμφέρουσα.

Το ενδιαφέρον που εκδηλώνεται από το κοινό για το τρενάκι του Πηλίου, την γραμμή που συνδέει το Κατάκολο με την Ολυμπία, την διαδρομή του οδοντωτού από το Διακοφτό στα Καλάβρυτα, αλλά και το Τρενάκι της κοιλάδας του Νέστου, δηλαδή τις μόνες τουριστικές γραμμές που λειτουργούν στη χώρα, επιβεβαιώνει ότι πρόκειται για έναν ανεκμετάλλευτο πόρο που οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι μπορούν να αξιοποιήσουν όπως κάνουν εδώ και πολλά χρόνια ομοειδείς εταιρείες σε άλλες χώρες της Ευρώπης και όχι μόνο.

Μάλιστα με δεδομένο ότι την τελευταία διετία στο πλαίσιο αναδιοργάνωσης του ομίλου ΟΣΕ δεκάδες χιλιόμετρα δικτύου εγκαταλείφθηκαν η ανάγκη αξιοποίησης τους προβάλλει περισσότερο επιτακτική από ποτέ.

Το δίκτυο της Πελοποννήσου

Στο δίκτυο του ΟΣΕ ανά την Ελλάδα υπάρχουν τμήματα τα οποία μπορούν να προσελκύσουν το ενδιαφέρον για την δημιουργία τουριστικών διαδρομών επισημαίνουν όσοι έχουν ασχοληθεί με το θέμα.

Ιδιαίτερη μνεία γίνεται στην γραμμή Αθηνών - Κορίνθου - Άργους – Ναυπλίου, η οποία «εγκαταλείφθηκε» καθώς κρίθηκε ζημιογόνος για πλήρη εκμετάλλευση λίγους μόλις μήνες μετά την ολοκλήρωση των έργων ανακαίνισή της.