Βιτσέντζος Κορνάρος (IMO:7358327) - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Θαλάσσιες συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=138) +--- Forum: Ελληνικές Εταιρίες και Στόλος (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=67) +---- Forum: Lane Sea Lines (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=150) +---- Thread: Βιτσέντζος Κορνάρος (IMO:7358327) (/showthread.php?tid=7187) |
Βιτσέντζος Κορνάρος (IMO:7358327) - Nikolas A. - 11-08-2012 Έτος κατασκευής: 1976 Χώρα ναυπήγησης: Alborg, Δανία Διαστάσεις (μ/π/υ): 128,70 x 19,80 x 4,50 μ. Τύπος μηχανών: 2 Werkspoor 8TM410 dieslar, En Werkspoor 9TM410 diesel Ισχύς μηχανών: 10655 kW. Ταχύτητα: 18 κόμβοι Χωρητικότητα επιβατών: 1200 Χωρητικότητα οχημάτων: 284 Grt/ Nrt/ Dwt: 6386/ 2918/ 1616 RE: Βιτσέντζος Κορνάρος (IMO:7358327) - PetranPireotis - 13-09-2012 Αναχωρηση http://www.youtube.com/watch?v=hOlbhho5SUM Αφιξη http://www.youtube.com/watch?v=Qm6lWs-2A0M RE: Βιτσέντζος Κορνάρος (IMO:7358327) - Nikolas A. - 20-05-2013 Στη δεξαμενή Βασιλειάδη βρίσκεται από σήμερα το πρωΐ (20/5/2013 ) το ΕΓ/ΟΓ Βιτσέντζος Κορνάρος. Το πλοίο βρίσκεται σε ομολογουμένως άσχημη κατάσταση τόσο "εμφανισιακά" όσο και μηχανικά. Με βάση τις πληροφορίες το πλοίο έχει να δεξαμενιστεί από τις 6/12/2011, οπότε και βγήκε από τον προηγούμενο δεξαμενισμό και μετά τη συνεχή του δρομολόγηση στην άγονη δικαιολογείται να βρίσκεται σε αυτή τη κατάσταση. Μάλιστα στον τελευταίο δεξαμενισμό μπήκε και λόγω του ατυχήματος που είχε μετά από πρόσκρουση με το ΕΓ/ΟΓ European Express. Να ευχηθώ καλό αποδεξαμενισμό με πλήρη επιδιόρθωση όλων των προβλημάτων του ώστε να ανταπεξέλθει στο δύσκολο καλοκαιρινό πρόγραμμα (δρομολογείται στη γραμμή Καλαμάτα-Κρήτη) χωρίς άλλα προλήματα. RE: Βιτσέντζος Κορνάρος (IMO:7358327) - Paul - 29-05-2013 Σιγά σιγά βλέπω ότι επανήλθε το πλοίο στην γνωστή του ταχύτητα. Στο χθεσινό δρομολόγιο επιστρέφοντας Πειραιά έφτασε πάνω απο 15 και σήμερα κατευθυνόμενο προς Μονεμβάσια κινείται σταθερά κοντά στους 14 κόμβους . Πιστεύω όποιο μηχανικό πρόβλημα υπήρχε μάλλον διορθώθηκε και ο "ποιητής" είναι έτοιμος για μια ακόμα σεζόν! RE: Βιτσέντζος Κορνάρος (IMO:7358327) - Paul - 08-12-2013 Ο "ποιητής" μπορεί να σταμάτησε προσωρινά απο το Νοέμβριο την γραμμή για την συντήρηση του αλλά σύμφωνα με το δημοσίευμα υπουργείο και ΛΑΝΕ αποφάσισαν να μην ξαναεπιστρέψει στην γραμμή καθώς με το ζόρι βγαίνει παρά την γενναία επιδότηση... Ας ελπίσουμε ότι θα το δούμε αλλού και δεν θα μείνει και αυτό στις ντάνες του Περάματος αναζητώντας θέση... RE: Βιτσέντζος Κορνάρος (IMO:7358327) - Nikolas A. - 27-03-2015 Καθώς χθες το ρυμουλκό τελικά δεν έφτασε στο λιμένα της Κάσου λόγω των πολύ δυσμενών καιρικών συνθηκών, το "Β. Κορνάρος" βρίσκεται ακόμα προσαραγμένο στον λιμενοβραχίονα με επιβάτες και πλήρωμα. Το ΥΝΑ προχώρησε στο παρακάτω δελτίο τύπου: Σε συνέχεια ενημέρωσης για την προσάραξη του Ε/Γ – Ο/Γ “ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ”, νηολογίου Αγ. Νικολάου 06 στη νήσο Κάσο ανακοινώνεται ότι, το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Α.Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με τον Πλοίαρχο για την άμεση ενημέρωση της κατάστασης του πλοίου, του πληρώματος και των επιβατών. Επίσης, έχουν δοθεί ειδικές οδηγίες στον Πλοίαρχο για συνεχή ενημέρωση επιβατών, σχετικά με την κατάσταση και τις εξελίξεις στο πλοίο, καθώς και την παροχή σίτισης και ενδιαίτησης των επιβατών. Ελικόπτερο Super Puma της Πολεμικής Αεροπορίας, προσγειώθηκε στη ν. Κάσο, μεταφέροντας από τη ν. Ρόδο, κλιμάκιο αποτελούμενο από Επιθεωρητή του αρμόδιου κλιμακίου Επιθεώρησης Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., Επιθεωρητή του παρακολουθούντα το πλοίο Νηογνώμονα, καθώς και δύο (02) δύτες με εξοπλισμό, προκειμένου να διενεργήσουν έλεγχο κατάστασης του πλοίου και των υφάλων του. Το Ρ/Κ “ΑΡΜΑΔΟΡΕΣ 1” Ν.Π. 11641, το οποίο έχει κριθεί κατάλληλο από τον Πλοίαρχο Ε/Γ – Ο/Γ “ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ” για παροχή συνδρομής, κατευθύνεται προσωρινά προς τη ν. Αστυπάλαια προς ανεύρεση ασφαλούς αγκυροβολίου, διότι την παρούσα στιγμή οι καιρικές συνθήκες είναι ιδιαίτερα δυσμενείς. Μετά από βελτίωση των καιρικών συνθηκών θα συνεχίσει τον πλου του προς λιμένα ν. Κάσου. Κατά δήλωση του Πλοιάρχου, έχουν ληφθεί όλα τα απαιτούμενα μέτρα σύμφωνα με τους Κανόνες Ασφαλείας, ενώ παράλληλα από το πλήρωμα διενεργούνται συνεχώς έλεγχοι για τη διαπίστωση της ασφάλειας του πλοίου και των επιβατών. Επισημαίνεται ότι το σύνολο των ενεργειών, πραγματοποιείται με γνώμονα την τήρηση των κανόνων ασφαλείας, προς αποφυγή πρόσθετων προβλημάτων που μπορεί να θέσουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των επιβατών. Για τη συνεχή ενημέρωση του κοινού σχετικά με την κατάσταση και τις εξελίξεις στο Ε/Γ – Ο/Γ “ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ”, τίθενται σε 24ωρη λειτουργία δύο τηλεφωνικές γραμμές Ενημέρωσης του Αρχηγείου Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., με αριθμούς κλήσης 213 1371042 και 213 1371036. Τυχόν εξελίξεις θα γνωστοποιηθούν με νεότερο Δελτίο Τύπου. Ας ελπίσουμε όλη αυτή η δυσάρεστη και άβολη κατάσταση τόσο για τους επιβάτες και πλήρωμα όσο και για τους νησιώτες αλλά και τους έχοντες ανάγκη να μετακινηθούν στην άγονη γραμμή που επιχειρεί, να τελειώσει το συντομότερο. RE: Βιτσέντζος Κορνάρος (IMO:7358327) - Nikolas A. - 27-03-2015 Ο πλοίαρχος του «Βιτσέντζος Κορνάρος» κατάφερε περίπου στις 7:30 το απόγευμα της Παρασκευής να αποκολλήσει, με ίδια μέσα, το πλοίο από την αμμώδη περιοχή στην οποία προσάραξε, στον λιμενοβραχίονα του λιμανιού της Κάσου, δίνοντας τέλος στην τριήμερη ταλαιπωρία των 227 επιβατών. Το ρυμουλκό βρίσκεται εγκλωβισμένο στην Αστυπάλαια λόγω των δυνατών ανέμων και δέ θα έφτανε στην Κάσο μέχρι άυριο το απόγευμα και έτσι 227 επιβάτες και πλήρωμα θα περνούσαν ένα ακόμα βράδυ, το 4ο, μέσα στο πλοίο. Τώρα μένει να ολοκληρωθεί ο έλεγχος από εμπειρογνώμονες και να συνεχίσει το δρομολόγιό του προς Ρόδο. RE: Βιτσέντζος Κορνάρος (IMO:7358327) - Paul - 24-04-2016 Χθες το πρωί κατέβηκε απο την μεγάλη πέτρινη δεξαμενή και έδεσε στο νέο μώλο Δραπετσώνας για να ολοκληρώσει τα βαψίματα του. Στον φετινό δεξαμενισμό του έγινε αρκετή δουλειά και αλλαγή αρκετών κομματιών λαμαρίνας στα ύφαλα του γι αυτό και παρέμεινε στην δεξαμενή 17 ημέρες. RE: Βιτσέντζος Κορνάρος (IMO:7358327) - Paul - 24-06-2017 Ένα έγγραφο προς τον Υπουργό απο τον Δήμαρχο των Κυθήρων που μετά την πρόσφατη βλάβη του πλοίου μερικές ημέρες μετά την ετήσια συντήρησή του μένει στην αρχή της υψηλής σαιζόν χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τον Πειραιά.... http://kythira.gr/downloads/fb_korn_2017.PDF Θα πρέπει κάποια στιγμή η ΑΝΕΚ (διαχειρίστρια της ΛΑΝΕ) να δώσει την δέουσα προσοχή αν θέλει το πλοίο να συνεχίσει να ταξιδεύει αξιοπρεπώς. Γιατί ταχύτητες των 12 και 13 μιλίων στο 2017 δεν ειναι αξιοπρεπείς! |