Hellenic Highspeed (IMO:9141845) - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Θαλάσσιες συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=138) +--- Forum: Ελληνικές Εταιρίες και Στόλος (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=67) +---- Forum: Hellenic Seaways (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=148) +---- Thread: Hellenic Highspeed (IMO:9141845) (/showthread.php?tid=7170) |
Hellenic Highspeed (IMO:9141845) - Nikolas A. - 10-08-2012 Έτος κατασκευής: 1997 Χώρα ναυπήγησης: Ιταλία Διαστάσεις (μ/π/υ): 100,00 x 17,10 x 2,70 μ. Τύπος μηχανών: 4 Ruston 20RK270 diesel Ισχύς μηχανών: 27500 kW Ταχύτητα: 37.8 κόμβοι Χωρητικότητα επιβατών: 800 Χωρητικότητα οχημάτων: 175 GT/ DWT: 4500/ 340 Προηγούμενα ονόματα: Ex SuperSeaCat Two (1997-2008) Ex Viking (2008-2009) Ex Hellenic Wind (2009-2015) RE: Hellenic Wind (IMO:9141845) - AlexNik - 20-09-2012 Το Hellenic Wind, το οποίο ήταν ναυλωμένο από την Hellenic Seaways, επιστρέφει στην Ελλάδα έπειτα από τη λήξη της ναύλωσης του. Με τη λογική και σύμφωνα με τη θέση του αυτή τη στιγμή από το AIS, θα βρίσκεται στο λιμάνι του Πειραιά αύριο RE: Hellenic Wind (IMO:9141845) - PetranPireotis - 20-09-2012 Στη γνωστη του θεση στο Περαμα ειναι...παιδια πρεπει να το καταλαβουμε..τελειωσε το καλοκαιρι RE: Hellenic Wind (IMO:9141845) - AlexNik - 20-09-2012 Έχεις δίκιο..! Δεν είναι καιρός για ταχύπλοα καρντιά μου.. Το άσχημο είναι ότι με τις τρέχουσες τιμές των καυσίμων τα ταχύπλοα δεν έχουν κανένα μέλλον στην ελληνική ακτοπλοϊα. RE: Hellenic Wind (IMO:9141845) - Paul - 23-01-2016 Επιστρέφοντας ακόμα μια φορά απο τις Αζόρες και πριν ακινητοποιηθεί αντικατέστησε για μερικές ημέρες το Άρτεμις στα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια. Έτσι συνελήφθη στο παρακάτω βίντεο να επισκέπτεται την μικρή Φολέγανδρο. http://www.youtube.com/watch?v=xlDAeaNMJVM Πλέον στο Πέραμα ετοιμάζεται και απο την νέα σαιζόν θα το δούμε στο Αιγαίο ως Hellenic Highspeed RE: Hellenic Highspeed (IMO:9141845) - Paul - 12-01-2017 Την αποδρομολόγηση του ταχυπλόου απο την γραμμή της Ραφήνας φαίνεται πως ζήτησε η εταιρεία προκειμένου να δρομολογηθεί απο Πειραιά στην γραμμή του HS6 που αποχωρεί. |